Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Heb jij cosmetische chirurgie als in; fillers/ botox ondergaan of overweeg je het?

Nee, ik overweeg het wel.
231 (24%)
Nee, ik overweeg het niet.
600 (62%)
Ja, eenmalig, ik zou het zo weer doen.
48 (5%)
Ja, eenmalig, ik zou het niet weer doen.
7 (0%)
Ja, met enige regelmaat.
67 (7%)

Totaal aantal stemmen: 953


Willemiens

Berichten: 946
Geregistreerd: 10-10-16
Woonplaats: Julemanden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 08:23

Ik vind het minder pijnlijk, ze kunnen makkelijker vanaf 4 punten je lip binnen met de naald.
Tenminste bij mij werden de canules bij mijn mondhoeken geplaatst en niet bij het cupido boogje, volgens mij doen ze dat wel als het nodig is.
Het geeft geen blauwe plekken en minder zwellingen, vriendin was bij Faceland geweest en je ziet gewoon dat ze hebben zitten sjorren met de naalden. Arme meid zag helemaal blauw en opgezwollen... :n

Leo zei tegen mij; vanavond kan jij gewoon in het Amstel hotel zitten en niemand die het ziet :O

Ikwashier

Berichten: 4015
Geregistreerd: 29-11-07
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 15:13

Erg mooi Willemsens!

Naomi_Haffie

Berichten: 6948
Geregistreerd: 18-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-20 21:21

Dat ik dit topic nu pas vind!

Ik denk al meer dan een jaar om lip fillers te nemen omdat als ik lach ik nagenoeg geen boven lip heb }>

Maar ik weet echt niet waar ik moet beginnen met zoeken naar n goede kliniek ik zit in Gelderland tegen Brabant aan..

En ik ben echt ontzettend bang voor pijn, een vriendin van mij heeft t vorig jaar laten doen maar die vond het echt enorm pijnlijk dus nu ben ik bang }:0

Popstra
Berichten: 13784
Geregistreerd: 21-06-08

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 13:35

Je zou als je weinig bovenlip hebt ook kunnen denken aan een liplift.
Ze snijden dan een stukje huid horizontaal onder je neus weg. Ik heb daar al erg mooie resultaten van gezien.

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 13:36

of gummy smile? dan trekt de lip niet zo weg.

2 prikjes, en kosten niet zo hoog, proberen waard.

BertBaley

Berichten: 6824
Geregistreerd: 21-07-06
Woonplaats: 's-Gravenzande , Zuid-Holland.

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 15:08

Hoi meiden,

ik ga normaal naar Blush maar duurt nu te lang (wachttijd), ik wil alleen even frons en gummy smile weg spuiten :P ik woon in Zuid-Holland, zouden jullie Faceland oid hiervoor aandurven? Of weten jullie iemand die op korte termijn plek heeft (en liefst ook nog op zaterdag :/ )

denice

Berichten: 9645
Geregistreerd: 02-09-04

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 21:34

Ik ga altijd naar faceland Capelle en steeds dik tevreden.

Tanya
Berichten: 10083
Geregistreerd: 28-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-20 09:00

BertBaley schreef:
Hoi meiden,

ik ga normaal naar Blush maar duurt nu te lang (wachttijd), ik wil alleen even frons en gummy smile weg spuiten :P ik woon in Zuid-Holland, zouden jullie Faceland oid hiervoor aandurven? Of weten jullie iemand die op korte termijn plek heeft (en liefst ook nog op zaterdag :/ )

Vriendin van me werkt bij faceland in zuid-holland dus natuurlijk raad ik die aan, haha.

c_alsemgeest

Berichten: 20680
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-20 11:06

Tanya schreef:
BertBaley schreef:
Hoi meiden,

ik ga normaal naar Blush maar duurt nu te lang (wachttijd), ik wil alleen even frons en gummy smile weg spuiten :P ik woon in Zuid-Holland, zouden jullie Faceland oid hiervoor aandurven? Of weten jullie iemand die op korte termijn plek heeft (en liefst ook nog op zaterdag :/ )

Vriendin van me werkt bij faceland in zuid-holland dus natuurlijk raad ik die aan, haha.


Maar leveren ze ook een beetje goed werk? :+
Een vriendin van me werkt bij een bepaalde zadelmakerij... welke vreselijk werk leveren, dus ondanks dat het een vriendin is raad ik die af hoor :')

Janine1990

Berichten: 43817
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 21:16

Naar aanleiding van dit topic toch maar een afspraak gemaakt bij Derma Clinics in Groningen.
Morgenmiddag half 4, het is maar een intake, maar ik vind het mega spannend!

Suzanne F.

Berichten: 49275
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 21:21

Janine1990 schreef:
Naar aanleiding van dit topic toch maar een afspraak gemaakt bij Derma Clinics in Groningen.
Morgenmiddag half 4, het is maar een intake, maar ik vind het mega spannend!


Leuk! Succes morgen!
Ik heb half augustus weer een afspraak staan. Is het alweer een jaar geleden. Wat gaat de tijd toch snel!

denice

Berichten: 9645
Geregistreerd: 02-09-04

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 09:34

Bij mij is de botox na krap 2 maanden echt flink uitgewerkt.. herkent iemand dit? Ligt het aan de kliniek of aan mij?

PSvanLot

Berichten: 10152
Geregistreerd: 12-03-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 09:49

denice schreef:
Bij mij is de botox na krap 2 maanden echt flink uitgewerkt.. herkent iemand dit? Ligt het aan de kliniek of aan mij?


Vaak aan de persoon helaas. Maar zou zeker even terug gaan naar kliniek om voor te leggen.

Suzanne F.

Berichten: 49275
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 10:20

denice schreef:
Bij mij is de botox na krap 2 maanden echt flink uitgewerkt.. herkent iemand dit? Ligt het aan de kliniek of aan mij?


Ja dat kan. Was bij mij ook. Schijnt dat als je het blijft herhalen, de werking steeds langer wordt.

c_alsemgeest

Berichten: 20680
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 11:55

even geen fillers/botox, maar iemand hier ervaring met een bovenooglid correctie (hooded eyes) bij de boerhaave kliniek in amsterdam?
Of een ervaring met die kliniek in het algemeen?

Of een ervaring met een andere goede kliniek voor deze behandeling? (prijs maakt niet uit, kwaliteit wel)

Needje

Berichten: 19205
Geregistreerd: 02-02-05
Woonplaats: Hoogland

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 08:02

Vriendin van me heeft het laten doen bij Ooglift Maarssen door dr. Geerling en is echt heel mooi geworden!

Popstra
Berichten: 13784
Geregistreerd: 21-06-08

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 13:16

Oranje klinieken in Amersfoort heeft goede artsen die dat doen en mooi resultaat voor een zeer vriendelijke prijs

Willemiens

Berichten: 946
Geregistreerd: 10-10-16
Woonplaats: Julemanden

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 16:56

Hoe gaat het bij jullie meiden? iemand nog iets op de planning staan?
Volume in mijn lippen is redelijk afgenomen dus denk dat ik toch nog 0,5ml bij ga laten zetten...

Arethe
Berichten: 2561
Geregistreerd: 14-02-06
Woonplaats: Purmerend

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 17:37

Ik ga zaterdag naar doctors at soap. Frons en voorhoofdsrimpel plus lippen iets laten bij spuiten. En ik wil informatie of een traangoot behandeling iets voor mij is. Iets met kind en veel minder slaap daardoor.

Suzanne F.

Berichten: 49275
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 17:50

Willemiens schreef:
Hoe gaat het bij jullie meiden? iemand nog iets op de planning staan?
Volume in mijn lippen is redelijk afgenomen dus denk dat ik toch nog 0,5ml bij ga laten zetten...


Ik ga misschien ook lippen doen, heel iets. Ik vind het nogal eng dus ik begin met 1 ML, daar zie je bijna niks van zei de arts. Nou eerst maar dat dan. Ik wil alleen de bovenlip iets.
Verder ga ik half augustus voor bijwerken. Traangoot hoeft nog niet, die zit echt nog super. Slapen worden gedaan en jukbeen iets.

Cer

Berichten: 30168
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 08:33

Nou, ik zal voor degene die nog gaan maar niet vertellen hoe het bij mij ging :')
Ik ging voor rokerslijntjes, en dat werd dus opgelost met fillers. Van tevoren had ik aangegeven dat het écht écht niet om fillers ging en dat ik geen 'duckface' wilde... maar nee dat ging helemaal goedkomen want het was maar een klein beetje en het zou waarschijnlijk niet eens opvallen etc..

Dus na 1ML zat ik s avonds als Katrien Duck op de bank met een icepack, heb ik een week met een blauwe mondhoek gelopen en kunnen mensen nu, 3 weken later, nog steeds zien dat ik een filler heb "goh heb je wat aan je lippen laten doen?" -O-
Gelukkig verdwijnt het vanzelf.. :') als ik ooit nog eens ga, ga ik naar een kliniek waar ze met 0,5ml werken, áls ik nog eens ga

Oh, nou heb ik het toch verteld :')

Suzanne F.

Berichten: 49275
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 11:08

Cer schreef:
Nou, ik zal voor degene die nog gaan maar niet vertellen hoe het bij mij ging :')
Ik ging voor rokerslijntjes, en dat werd dus opgelost met fillers. Van tevoren had ik aangegeven dat het écht écht niet om fillers ging en dat ik geen 'duckface' wilde... maar nee dat ging helemaal goedkomen want het was maar een klein beetje en het zou waarschijnlijk niet eens opvallen etc..

Dus na 1ML zat ik s avonds als Katrien Duck op de bank met een icepack, heb ik een week met een blauwe mondhoek gelopen en kunnen mensen nu, 3 weken later, nog steeds zien dat ik een filler heb "goh heb je wat aan je lippen laten doen?" -O-
Gelukkig verdwijnt het vanzelf.. :') als ik ooit nog eens ga, ga ik naar een kliniek waar ze met 0,5ml werken, áls ik nog eens ga

Oh, nou heb ik het toch verteld :')


Maar heb je alleen de rokerslijntjes gedaan of ook je lippen?

Cer

Berichten: 30168
Geregistreerd: 22-10-01

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 11:24

Ik ging voor de rokerslijntjes, maar dat lossen ze dus blijkbaar op met lipfillers...
Ik dacht dat ze iets met die lijntjes gingen doen, maar hun uitleg, wat op zich best plausibel was, was dat je door een beetje lipfiller de 'kreukels' eruit haalt.. (ik heb ook geen mega rokerslijnen).. dus ik dacht 'ja best' met de opmerking dat ik géén fillers fillers wilde zoals op Insta ... :') #fail

Suzanne F.

Berichten: 49275
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 11:34

Cer schreef:
Ik ging voor de rokerslijntjes, maar dat lossen ze dus blijkbaar op met lipfillers...
Ik dacht dat ze iets met die lijntjes gingen doen, maar hun uitleg, wat op zich best plausibel was, was dat je door een beetje lipfiller de 'kreukels' eruit haalt.. (ik heb ook geen mega rokerslijnen).. dus ik dacht 'ja best' met de opmerking dat ik géén fillers fillers wilde zoals op Insta ... :') #fail


Wat een rare oplossing. Waar ben je geweest? Ik weet zeker dat ze waar ik kom de lijntjes zelf opvullen en niet je lippen gaan doen als je dat niet wilt.

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 11:36

Heeft er iemand ervaring met traangoot? Werkt het echt? Is het prijzig?
Ik heb helaas best wallen van mijzelf, zit jammer genoeg in de familie. Stoor me er elke dag aan, en make up gebruik ik bijna niet en zag dit voorbij komen, wie weet is het iets voor mij.