Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 71 van de 122 [ 3035 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74 ... 122  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Draagdoek

 
Profiel   

Emoe, een rekbare doek hoort in principe zo strak te zitten dat een nekrolletje niet nodig is. Maar ik was ook geen vriendjes met rekbaar, geweven doek zat veel fijner voor mij. Voor in de RS, ik denk dat je nu te veel op je buik draagt, en daardoor trekt het rechterbeentje omhoog richting de ringen. Als je meer op je heup draagt zal hij rechter zitten, denk ik. :j

Singa, knopen als ze strekt lijkt me wel lastig ja. Als J overstuur was knoopte ik inderdaad slordig en als hij dan rustig werd spande ik opnieuw aan. Maar de draagconsulent kan je vast betere tips geven!

Ik heb een draagzak gekocht en hij was goedkoop dus Oscar kan blijven. <3 Een Emeibaby, in ongeveer het enige printje van hen wat ik niet heel lelijk vind. :P
[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-19 09:01 



 
Profiel   

Ik denk juist dat je beter of helemaal op de buik of helemal op de heup kunt doen. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-19 09:20 



 
Profiel   

Dani ik heb juist geleerd ook bij rekbaar een nekrolletje te doen zolang er nog niet voldoende nekstabiliteit is. Daarmee ‘verhoog’ je ook de doek wat en zitten ze steviger bij het nekje, zeker als ze in slaap vallen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-19 09:25 



 
Profiel   

Ik draag mijn newborn inderdaad midden op mijn borst in de rs.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-19 09:25 



 

Ik heb geleerd om géén nekrolletje bij een rekbare doek te doen. Rekbare doek hoort écht strak te zitten zodat de baby niet kan wegschuiven, wat dus al stevig genoeg moet zijn ter ondersteuning van het hoofdje.
Ik vond geweven trouwens wel prettiger en heb rekbaar nauwelijks gebruikt.

Yeah Dani, leuk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-19 10:20 



 
Profiel   

Mooie Dani! En mooi dat Oscar kan blijven! <3

Ik draag onze newborn ook midden op mijn buik in de rs. Ik zet hem eerst in de doek met zijn knieholtes/billen dat de M-houding meteen goed zit (en de hoogte) en dan trek ik de bovenkant omhoog. En de ring op die hoogte dat de doek bij zijn nek in een rechte lijn loopt.

Wij hebben er sinds gister een onbu bij voor snelle upjes van de auto naar de opvang. Echt zo fijn!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-19 14:15 



 

Ik had vandaag afgesproken met 3 vriendinnen en we hadden allemaal wat doeken/dragers meegenomen. := dit is nog lang niet alles wat we bij elkaar hebben.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-19 17:24 



 
Profiel   

Dani: wauw! Ik vind hem wel super mooi.
Yaloe: wat super leuk zoveel dragers.

Ik ben helemaal blij met m’n draagdoek en m’n zoon ook. Kinderwagen ligt al een week ongebruikt in de auto, haha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-19 19:30 



 
Profiel   

Cadeautje voor mezelf :D


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-09-19 15:42 



 

Zoooo dat is een mooie cadeautje!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-09-19 15:46 



 
Profiel   

Mooi MM! Past hij jullie fijn?

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-09-19 16:20 



 
Profiel   

Zit heel fijn en je kan hem goed verstellen, ben er echt blij mee. De kleine heeft hem ook gelijk goedgekeurd, sliep binnen een minuut en anderhalf uur later sliep hij nog steeds.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-09-19 16:30 



 
Profiel   

Fijn!
Ik vind het ondingen :7 rugpand is te kort voor mijn baby en ik kreeg hem niet prettig afgesteld voor mijzelf. Miste ook het rugclipje.
Jammer, want ze zijn wel mooi. En gelukkig, want dat scheelt me toch even een hoop geld :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-09-19 16:34 



 
Profiel   

Britt schreef
En gelukkig, want dat scheelt me toch even een hoop geld :+


:')

Ik zou eigenlijk nog een Indio (Prima) willen in een meidenkleurtje, maar die vind ik niet zo veel meer te koop helaas.

Voorlopig moet ik het met deze doek doen. Heb ook nog een Gira ER maar da's meer een doek voor wat "meer kind".


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-09-19 17:52 



 
Profiel   

De Aurora staat met enige regelmaat te koop dacht ik, is dat niet meisjesachtig genoeg?

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-09-19 17:54 



 
Profiel   

Die vind ik dan weer niet zo mooi :x

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-09-19 18:19 



 
Profiel   

Wauw MM heel mooi cadeau zeg!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-09-19 20:29 



 
Profiel   

Chubby schreef
Britt schreef
En gelukkig, want dat scheelt me toch even een hoop geld :+


:')

Ik zou eigenlijk nog een Indio (Prima) willen in een meidenkleurtje, maar die vind ik niet zo veel meer te koop helaas.

Voorlopig moet ik het met deze doek doen. Heb ook nog een Gira ER maar da's meer een doek voor wat "meer kind".


[ [url=m/cvv5yF.jpg]Afbeelding[/url] ]


Wat een supermooie doek!! Welke is dat?

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-09-19 14:22 



 
Profiel   

Mooi MM!
En wat een mooie kleur Chub.


Ik ben nog helemaal blij met mijn kobaltblauwe Didymos doek in combinatie met de Marsupi voor kleine stukjes. Inmiddels knoop ik sneller dan dat ik de wagen kan uitklappen.

Mijn man vond dragen eerst niets (want voor hippies) maar laatst waren we een dagje weg met de wagen en de kleine begon te piepen, zegt ‘ie: “Had je toch je doek mee moeten nemen” :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-09-19 14:30 



 
Profiel   

Haha leuk is dat he, mijn man vond het ook maar allemaal gedoe, maar zeker nu met de tweede ziet hij er absoluut de meerwaarde van. Hij raad het zelfs op het werk aan iedereen aan *D

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-09-19 14:33 



 
Profiel   

Oh grappig hoe de mannen bijdraaien.

Onze marsupi is zelfs speciaal voor papa gekocht. Ben wel benieuwd hoe 't straks gaat, want heb nog nooit zo'n kleintje in een geweven doek gehad.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-09-19 14:37 



 
Profiel   

Mijn man is ook helemaal fan en draagt nog meer dan ik, maar wij hebben dan ook een plakbaby dus voor een beetje rust moet hij wel :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-09-19 14:46 



 
Profiel   

VogeltjeM schreef
Wat een supermooie doek!! Welke is dat?


Didymos Kersenbloesem v2012 (50% linnen en 50% katoen)

Mijn man draagt ook, alhoewel deze baby nog niet. Op de rug knoopt ie niet, wel in een ssc.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-09-19 14:54 



 
Profiel   

Mooie doek is dat Chubby.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-09-19 14:54 



 
Profiel   

Mijn man wil tegenwoordig ook dragen. Hij was enigszins jaloers dat ik de halve dag met de beeb zit en hij nooit. Dus nu geef ik hem al 3 dagen les in hoe hij dat ding moet knopen :')

Hier idd ook plakbaby. De slaapjes overdag doet hij het liefst in de doek :=
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-09-19 16:39 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 71 van de 122 [ 3035 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74 ... 122  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen