Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 75 van de 112 [ 2779 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78 ... 112  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Slecht/niet kunnen plassen na operatie...

 
Profiel   

Joh, wat vervelend zeg. Weer een operatie ook.. :(:) Wel fijn dat er dan opnieuw weer een grote kans is dat 'ie wel gaat werken.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-19 11:55 



 
Profiel   

*kruipt onder de meeleessteen vandaan*
Balen dat 'ie verkeerd zit! Ergens wel soort van positief dat 'ie ook vanaf die plek, wel soort van iets deed. Dat geeft toch hoop dat als het draadje wel goed zit, je er daadwerkelijk profijt van gaat hebben.

Fijn dat bij opnieuw plaatsen van het draadje, je weer de volle testperiode krijgt, want dt is wel een valse start.

*kruipt weer onder steen*

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-19 12:10 



 
Profiel   

Ontzettend balen dat ie niet op de goede plek zit
Maar! Zelfs met dat ding op de verkeerde plek heb je wel een klein beetje resultaat gehad
Ik ga keihard voor je duimen dat je na de volgende operatie de grootste zeikerd ooit gaat worden ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-19 12:31 



 
Profiel   

Wat een ellende! Ik heb echt respect voor je ts!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-19 12:40 



 
Profiel   

Jeetje balen zeg, maar a de andere kant gelukkig dat hij fout zit en dat het daarom niet naar behoren werkt. Natuurlijk had je het liever in 1x goed gehad.
Hopelijk straks wel het gewenste effect

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-19 12:58 



 
Profiel   

Wat een tegenvaller, TS! Maar het kan dus nog beter worden. Daar maar aan vasthouden!
Heel veel sterkte.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-19 13:00 



 
Profiel   

Volgens mij ken ik niemand met zoveel pech.
Maar aan de andere kant betekend dit wel dat er nog steeds hoop is.
Succes en sterkte

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-19 13:02 



 
Profiel   

Aan de ene kant natuurlijk ontzettend balen! Aan de andere kant, als je nu al 50 ml kon plassen terwijl het draadje totaal verkeerd zit, dan heb ik toch goede hoop dat als t draadje op zn plekkie zit het toch wel zal werken. Hopelijk ben je dan ook minder nerveus nu je het allemaal al een keer hebt meegemaakt, dadelijk ben je helemaal van je ziekenhuisangst af joh :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-19 13:39 



 
Profiel   

Gadverdamme wat een pech. Maar zou het geen goed teken zijn dat je nu al reageert op een minimaal contact en dus straks als hij helemaal goed aangesloten zit je volop gaat reageren? Of is dit heel dom gedacht? Dikke warme knuffel. Wees maar even flink boos en teleurgesteld, dat mag hoor!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-19 15:42 



 
Profiel   

Jeetje wat een pech! Hoop toch echt dat de volgende plaatsing supergoed gaat, zodat je weer een leven kan leven ipv thuis te verpieteren en niet te vergeten een hoop minder pijn en ongemak.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-19 17:11 



 
Profiel   

Ohnee, enorm balen! Maar ik denk dat het toch goed nieuws is dat het nu al een soort van iets gaf van gevoel ook al zat hij niet juist! Dat geeft toch hoop voor de volgende plaatsing!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-19 18:39 



 
Profiel   

Wat verschrikkelijk balen dat het niet goed is gegaan.......

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-19 19:48 



 
Profiel   

Jeetje je hebt wel veel pech zeg, maar nu goede hoop dat het ding uiteindelijk na de operatie alsnog zijn ding gaat doen. Ik zal voor je duimen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-19 23:39 



 
Profiel   

Hè wat balen dat het draadje niet goed zit. Wel fijn dat dst iets concreets is, waar de arts wat aan kan doen.
Veel sterkte, meid.
Het zit je niet mee, maar je bent al van ver gekomen, nog even volhouden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-07-19 10:39 



 
Profiel   

Wat een pech. Hopelijk dat je na deze operatie wel geluk hebt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-07-19 18:39 



 
Profiel   

anjali schreef
Wat een ellende! Ik heb echt respect voor je ts!

100% dit. Ik lees al een tijd mee zonder te reageren, maar ik vind het zo onwijs knap hoe je je hier doorheen slaat. Hopelijk kan dit nu nu de laatste tegenslag zijn :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-19 00:07 



 
Profiel   

Bedankt! Ja, hoe ik het toch steeds voor elkaar krijg.. Veel geluk heb ik de laatste tijd niet. Vrijdag ook nog een ontstoken kies laten trekken. En uiteraard moest dat ook tegenzitten en ik ben al zo'n held bij de tandarts.. Pff :') Maar is al bijna dicht nu en ook al helemaal geen pijn meer. Dat valt weer mee. Dit was m'n laatste pech :+


Toen ze zeiden dat ze een CT scan wouden maken om te kijken of het draadje nog wel goed zat, was ik heel bang dat ik iets gedaan had waardoor het verplaatst was. Dus toen de Uroloog zei dat het niet op de goede plek zat schrok ik wel. Maar hij zei dat ik daar niks aan kon doen, het was niet mijn schuld.

Tijdens de operatie maken ze foto's en testen ze met stroom. Je voet/grote teen moet bewegen en je bekkenbodemspieren spannen aan. De foto's zagen er bij mij perfect uit, draadje leek daarop goed te liggen. Mijn voet bewoog, maar de reactie's van de spieren leken niet op de goede plek te zitten. Maar ik ben te zwaar en dan is dat lastig te zien. Nou had mijn Uroloog al eerder iemand geopereerd die te zwaar was en daarbij waren de reactie's een beetje hetzelfde. In combinatie met de perfecte foto's dachten ze dus dat het goed zat.
Pas toen ik wakker was en ik kon zeggen waar ik het voelde bleek dat niet normaal te zijn. En toen het effect ook tegenviel, begon de Uroloog te vermoeden dat het wel eens niet goed kon zitten.

Het draadje is dus niet verplaatst, maar heeft gewoon nooit goed gezeten. Maar dat was op de foto niet te zien. Mijn Uroloog legde het uit als wanneer je een lepel op iemands buik legt en dan een foto maakt, dan lijkt het op de foto alsof die persoon de lepel heeft ingeslikt. Bij het draadje en de opening in mijn heiligbeen is dat hetzelfde. Het draadje lag er boven, maar het leek alsof ie er in zat. Pas bij het bekijken in 3D was te zien dat het niet goed zat.

[ img ]


Echt dikke vette pech dus. Uroloog vond het ook echt heel rot. Maargoed, kan gebeuren, heb nogsteeds 100% vertrouwen in hem. Zou niet eens willen dat een ander het de volgende keer gaat doen.


En wat Diddykong zegt is zeker waar :+ Kijk er nogsteeds niet naar uit, maar denk dat ik nu een heel stuk minder bang ga zijn. Het went een beetje :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-07-19 02:04 



 

Hoe gaat het met je?

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-19 16:00 



 
Profiel   

Sonja_vR schreef
Ontzettend balen dat ie niet op de goede plek zit
Maar! Zelfs met dat ding op de verkeerde plek heb je wel een klein beetje resultaat gehad
Ik ga keihard voor je duimen dat je na de volgende operatie de grootste zeikerd ooit gaat worden ;)

Nou... dit is ook mijn eerste gedachte..
Meid ik ga weer voor je duimen

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-19 16:44 



 
Profiel   

Bedankt! :)

Het gaat opzich wel goed. Zie niet echt op tegen de operatie, weet wat me te wachten staat etc. Maar heb ook wel veel momenten dat ik het zat ben, bang dat de volgende operatie ook mislukt en ze besluiten het niet nogmaals te proberen.. Of dat er weer iets anders tegen zit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-19 22:51 



 

:(:)
Het moet nu toch een keer echt goed gaan? Ik gun het je ontzettend!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-08-19 09:25 



 
Profiel   

Ik hoop het zo! :j

Voor nu zit het niet mee.. Vanochtend niet fit, steeds wisselend heel koud en dan weer heet. Bleek toen koorts te hebben. Ik wou eigenlijk afwachten, en dan maandag het ziekenhuis bellen, maar ivm de operatie vond de thuiszorg het toch beter om te overleggen met de HAP. Opzich logisch ook, twijfelde zelf ook al wel.

HA had het er over dat er wel nitriet en leukocyten in m'n urine zaten, maar geen erytrocyten? En dat was blijkbaar raar/niet wat hij verwacht had, zoiets. Misschien weet iemand hier wat daar mee is :')

Urine is iig op kweek gezet en heb nu Amoxiciline/clavulaanzuur 3x per dag, voor 10 dagen.Gelukkig nog iets meer dan 2 weken voor de operatie :=

Was wel een hele fijne huisarts! Nog maar een jaar huisarts, maar toen ik binnenkwam zei hij direct; Jij hebt het Fowler syndroom, dus een spiertje wat niet goed functioneert? Dus mijn moeder en ik dachten direct; Wauw, hij weet gewoon wat het in houd. Maar hij zei dat hij voor hij me geroepen had opgezocht had wat het inhield en dat hij het nu nooit meer zou vergeten. Vroeg ook hoe ze er uiteindelijk achter gekomen zijn etc.
Dat is echt fijn. Normaal is het; Ik las dat je het Fowler syndroom hebt, wat is dat? :=

Dat is iets waar ik best wel moeite mee heb. Het heeft zo'n impact op m'n leven, maar als ik zeg wat ik heb, weet zelden iemand wat het is. Nou heb ik natuurlijk een hoop tijd over en dacht ik; Waarom ga ik zelf niet iets meer doen om het bekender te maken. En dan verwacht ik niet dat ik er voor ga zorgen dat half nederland straks weet wat het inhoud, maar gewoon meer dan nu :+ Ben dus begin dit jaar al begonnen aan een blog, maar verwijder steeds alles weer.. Maar nu toch weer begonnen, wat korte stukjes getypt vanaf helemaal aan het begin. En nu ga ik het misschien binnenkort echt publiceren, voor de volgende operatie is de bedoeling. En meerdere engelse lotgenoten hebben instagram waarop ze het een en ander bijhouden en daar ga ik ook maar eens een poging doen, maar dan in het nederlands. Word het wat dan is het leuk, word het niks, dan heb ik iig wat te doen gehad :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-08-19 01:36 



 
Profiel   

J1995 schreef
Ik hoop het zo! :j

Voor nu zit het niet mee.. Vanochtend niet fit, steeds wisselend heel koud en dan weer heet. Bleek toen koorts te hebben. Ik wou eigenlijk afwachten, en dan maandag het ziekenhuis bellen, maar ivm de operatie vond de thuiszorg het toch beter om te overleggen met de HAP. Opzich logisch ook, twijfelde zelf ook al wel.

HA had het er over dat er wel nitriet en leukocyten in m'n urine zaten, maar geen erytrocyten? En dat was blijkbaar raar/niet wat hij verwacht had, zoiets. Misschien weet iemand hier wat daar mee is :')

Urine is iig op kweek gezet en heb nu Amoxiciline/clavulaanzuur 3x per dag, voor 10 dagen.Gelukkig nog iets meer dan 2 weken voor de operatie :=

Was wel een hele fijne huisarts! Nog maar een jaar huisarts, maar toen ik binnenkwam zei hij direct; Jij hebt het Fowler syndroom, dus een spiertje wat niet goed functioneert? Dus mijn moeder en ik dachten direct; Wauw, hij weet gewoon wat het in houd. Maar hij zei dat hij voor hij me geroepen had opgezocht had wat het inhield en dat hij het nu nooit meer zou vergeten. Vroeg ook hoe ze er uiteindelijk achter gekomen zijn etc.
Dat is echt fijn. Normaal is het; Ik las dat je het Fowler syndroom hebt, wat is dat? :=

Dat is iets waar ik best wel moeite mee heb. Het heeft zo'n impact op m'n leven, maar als ik zeg wat ik heb, weet zelden iemand wat het is. Nou heb ik natuurlijk een hoop tijd over en dacht ik; Waarom ga ik zelf niet iets meer doen om het bekender te maken. En dan verwacht ik niet dat ik er voor ga zorgen dat half nederland straks weet wat het inhoud, maar gewoon meer dan nu :+ Ben dus begin dit jaar al begonnen aan een blog, maar verwijder steeds alles weer.. Maar nu toch weer begonnen, wat korte stukjes getypt vanaf helemaal aan het begin. En nu ga ik het misschien binnenkort echt publiceren, voor de volgende operatie is de bedoeling. En meerdere engelse lotgenoten hebben instagram waarop ze het een en ander bijhouden en daar ga ik ook maar eens een poging doen, maar dan in het nederlands. Word het wat dan is het leuk, word het niks, dan heb ik iig wat te doen gehad :')


Normaal zit er nitraat in je urine. Dat is gewoon iets wat uit gescheiden word. Maar sommige bacteriën hebben een enzym die deze nitraat om kunnen zetten tot nitriet. Als er dus nitriet in de urine aanwezig is kan dat duiden op bacterieën in de urine. Niet alle bacteriën hebben het enzym bij zich die nitraat om kan zetten tot nitriet. Dus ook als nitriet negatief is kunnen er bacterieën in de urine zitten.

Leukocyten heb je als er witte bloedcellen in de urine zitten. Dit kan dus duiden op een ontsteking.

en dan de erytrocyten zijn een teken van beschadiging van weefsel. Dit kan zowel de blaas, urinewegen als de nieren zijn. Waarom de HAP vond dat hij dat juist verwacht had weet ik niet precies. Waarschijnlijk omdat je bij een blaasontsteking vaak wat verhoging hebt en niet echt koorts. En koorts meestal gezien word bij een nierbekkenonsteking en je dan ook (meestal) erytrocyten in de urine verwacht. Dit zou mijn enige verklaring kunnen zijn

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-08-19 01:57 



 
Profiel   

misschien ook ery's verwacht omdat je katheteriseerd? Ik ga er nu maar even heel brutaal vanuit dat je dat nog doet. Katheterurine is ook eigenlijk nooit "schoon" bij controle

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-08-19 02:43 



 
Profiel   

Bedankt voor jullie uitleg!

Ik katheteriseer nogsteeds :j Gewoon nog 5 keer per dag. Na het afknippen van m'n stroomdraad ( :+ ) was het ook meteen weer afgelopen met zelf plassen.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-08-19 02:58 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 75 van de 112 [ 2779 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78 ... 112  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen