Slecht/niet kunnen plassen na operatie...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Urona447
Berichten: 2811
Geregistreerd: 13-05-07

Re: Slecht/niet kunnen plassen na operatie...

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 13:14

Maar waarom verplaatsen ze de operatie dan niet in zijn geheel?

Nu ben je twee keer de sjaak

tokedri
Berichten: 1556
Geregistreerd: 17-11-09

Re: Slecht/niet kunnen plassen na operatie...

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 13:17

Kan het dan niet een andere keer en dan alles tegelijk?
Anders moet je nog een keer

Diddykong

Berichten: 1473
Geregistreerd: 09-05-12

Re: Slecht/niet kunnen plassen na operatie...

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 13:22

Ik denk dat ze bang zijn dat het draadje een infectie kan veroorzaken of dat al doet. Daarom halen ze het er liever zo snel mogelijk uit.

k_m

Berichten: 5332
Geregistreerd: 03-02-10

Re: Slecht/niet kunnen plassen na operatie...

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 13:23

Meen je niet.. ik vind het ook echt oprecht erg dat je daar alleen bent. Krijg je wel voldoende uitleg?

Dikke knuffel echt rot voor je. Ben heel benieuwd hoe ze het verder gaan oppakken.. ze laten het echt veel en veelste lang aanslepen..

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Berichten: 18005
Geregistreerd: 17-05-06
Woonplaats: TellentotdatPOEF-topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 13:30

Diddykong schreef:
Ik denk dat ze bang zijn dat het draadje een infectie kan veroorzaken of dat al doet. Daarom halen ze het er liever zo snel mogelijk uit.

Dat denk ik inderdaad ook. Ze zullen er echt hun redenen voor hebben om het zo te doen. Maar ik vind het wel erg rot voor haar....

Joltsje

Berichten: 9037
Geregistreerd: 10-03-06
Woonplaats: in mijn huis

Re: Slecht/niet kunnen plassen na operatie...

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 13:38

Ooh jeetje ts. Dan heb je je er helemaal op ingesteld en dan gaat het niet door. En dan nu opereren en wachten wanneer dan wel.

Ik heb echt met je te doen TS. Het zit niet mee

MarjanB

Berichten: 16495
Geregistreerd: 04-02-11
Woonplaats: Regio Boxmeer

Re: Slecht/niet kunnen plassen na operatie...

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 13:52

Het zit je niet mee zeg! Hopen dat ze je nu wel even goed in de gaten houden.

Rivano

Berichten: 2285
Geregistreerd: 25-09-03
Woonplaats: Brazilië

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 14:13

Jeetje wat een pech weer. Hoop dat ze je nu helemaal in de gaten gaan houden en niet alleen aan de operatie denken maar aan jouw lichaam als geheel. Hoe ze jou zo gezond mogelijk kunnen krijgen voor de operatie en daar begeleiding in komt. Nu is het steeds huisarts en antibiotica, huisarts, koorts, huisartsenpost, buikpijn, antibiotica, koorts, nog eens antibiotica. Je zit al zoveel/zolang in deze cirkel, hoe dachten ze dat het anders zou zijn voor de operatie?

Vind het echt erg voor je!
Zet hem op!
Sterkte!
Hou moed.

Liebeskind

Berichten: 2213
Geregistreerd: 06-10-16
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 14:25

Rivano schreef:
Jeetje wat een pech weer. Hoop dat ze je nu helemaal in de gaten gaan houden en niet alleen aan de operatie denken maar aan jouw lichaam als geheel.


Dat doen ze al, anders hadden ze gewoon geopereerd.

Hannanas
Berichten: 13025
Geregistreerd: 21-01-06
Woonplaats: Gelderland

Re: Slecht/niet kunnen plassen na operatie...

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 14:46

|( janken!!! Wat een ontzettende pech TS. Een hele dikke knuffel, hou je taai.

esje01

Berichten: 4901
Geregistreerd: 09-10-06
Woonplaats: op een uniek plekje in Brabant

Re: Slecht/niet kunnen plassen na operatie...

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 18:04

Hoe is het mogelijk
Jij hebt toch echt iedere keer tegenslag.
Kop op hoor kanjer!

SpeechLess

Berichten: 2325
Geregistreerd: 09-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 19:15

Jeetje, wat een domper TS.. Het zit je telkens niet mee :(:)

senna21

Berichten: 11871
Geregistreerd: 17-03-09

Re: Slecht/niet kunnen plassen na operatie...

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 19:28

Och TS, een :(:) voor jou.

Stral

Berichten: 2546
Geregistreerd: 18-12-08
Woonplaats: Oost-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 19:32

Rivano schreef:
Jeetje wat een pech weer. Hoop dat ze je nu helemaal in de gaten gaan houden en niet alleen aan de operatie denken maar aan jouw lichaam als geheel. Hoe ze jou zo gezond mogelijk kunnen krijgen voor de operatie en daar begeleiding in komt. Nu is het steeds huisarts en antibiotica, huisarts, koorts, huisartsenpost, buikpijn, antibiotica, koorts, nog eens antibiotica. Je zit al zoveel/zolang in deze cirkel, hoe dachten ze dat het anders zou zijn voor de operatie?

Vind het echt erg voor je!
Zet hem op!
Sterkte!
Hou moed.

Jeetje TS ik lees al even mee maar echt dit. Sterkte! Ik hoop dat de operatie nu idd de oorzaak van infectie nu wegneemt :(

MissBmx
Berichten: 4401
Geregistreerd: 20-05-08

Re: Slecht/niet kunnen plassen na operatie...

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 19:40

Hij vind je er ziek uit zien?
Je valt al een jaar van de ene antibioticakuur in de andere.Ze verwachten toch niet dat je topfit bent.
Ik zou zeker overleggen dat ze je desnoods maar 3 dagen van te voren opnemen om alles door te lichten voordat ze een nieuwe plaatsen.
Ik vinď het zo naar voor je en helemaal rot dat er niemand bereikbaar was voor je

kiki1976

Berichten: 16864
Geregistreerd: 17-04-10
Woonplaats: Kop van Noord Holland

Re: Slecht/niet kunnen plassen na operatie...

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 19:51

Jeetje wat balen zeg (zacht uitgedrukt).

Dammie

Berichten: 3322
Geregistreerd: 27-05-07
Woonplaats: Ja.

Re: Slecht/niet kunnen plassen na operatie...

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 19:59

Wat kl*te.
Heel veel sterkte, TS :(:)

wendy1987

Berichten: 6939
Geregistreerd: 29-10-07

Re: Slecht/niet kunnen plassen na operatie...

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 21:36

Aah nee!! T zit je ook echt niet mee he! Wat ontzettend zuur zeg!!

Hopelijk kan de nieuwe snel wel geplaatst worden!

Rivano

Berichten: 2285
Geregistreerd: 25-09-03
Woonplaats: Brazilië

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 23:57

Nabster schreef:
Rivano schreef:
Jeetje wat een pech weer. Hoop dat ze je nu helemaal in de gaten gaan houden en niet alleen aan de operatie denken maar aan jouw lichaam als geheel.


Dat doen ze al, anders hadden ze gewoon geopereerd.


Zo bedoelde ik het niet. Had het over de weg ernaar toe. Dat het op de dag zelf uitgesteld moet worden omdat ze koorts heeft. Terwijl TS sinds haar allereerste operatie (waar het ontstaan is) al flink met de gezondheid kwakkeld en regelmatig koorts heeft. Dat ze nu ook koorts heeft is niets nieuws, en zou geen verassing voor het ziekenhuis moeten zijn. Dus ik hoop dat ze niet gewoon weer een datum prikken, maar even van te voren meedenken over hoe ze zo gezond mogelijk op de dag van de operatie kan verschijnen.

Ik zou het ze vragen TS! Of ze suggesties hebben.
Heb het erg met je te doen.

Jet

Berichten: 12029
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-19 08:06

Jeetje TS, dit had hier niemand aan zien komen. Dikke :(:) :(:) van me! Duimen dat ze de koorts goed onder controle krijgen en houden zodat je toch snel een nieuwe geplaatst kan krijgen.

Overigens snap ik de opmerking van Rivano heel goed, dit was wel wat te voorspellen geweest als ze hun "huiswerk" goed hadden gedaan...
Het nare ook met AB is dat de bacteriën in een lichaam op een gegeven moment resistent worden en dat AB daardoor minder goed of niet meer werkt.

PureSG

Berichten: 4644
Geregistreerd: 24-07-05

Re: Slecht/niet kunnen plassen na operatie...

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-19 08:10

Potverdikkie zeg, wat ontzettend zuur :(:)
Hoe is het vandaag met je? Voel je je een beetje ok na het verwijderen?

Hannanas
Berichten: 13025
Geregistreerd: 21-01-06
Woonplaats: Gelderland

Re: Slecht/niet kunnen plassen na operatie...

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-19 11:27

Ja, ergens zou je zeggen dat ze het wat slimmer aan gaan pakken. Opname voor operatie, ab infuus erin tijdens de opname. TS had al dit weekend weer een kuur toch vanwege blaasontsteking.

Het komt wel knullig over allemaal. En TS maar door lijden.

Hannanas
Berichten: 13025
Geregistreerd: 21-01-06
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-19 11:28

J1995 schreef:
En dan was het eerst nog lager := Het was onder de 10 en zeker 8 jaar lang. Maar ik kreeg altijd te horen dat ik maar naar de drogist moest gaan en dan de dosering op de pot moest aanhouden. Nu andere huisarts en die zei; Als het al langer speelde dan had ik je sterkere pillen voorgeschreven, maar nu kun je wel naar de drogist. Ik zei dus dat ik 17 best hoog vond, omdat het al jaren veel lager was, toen heeft hij de oude uitslagen bekeken en schrok daar nogal van.

Ik zal eens op die facebook groep kijken en nog eens overleggen met mijn huisarts! :)



Nog 6 dagen := Vandaag nog met een 2e AB kuur begonnen ivm verhoging/koorts... Nu duimen dat het snel helpt.


20 aug al.

Maflinger_S
Berichten: 12170
Geregistreerd: 01-07-08

Re: Slecht/niet kunnen plassen na operatie...

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-19 11:48

Ja, je zou bijna een wens uitspreken voor een week ziekenhuisopname tot aan de operatie zodat TS in die week gemonitord wordt tot het haar neus uitkomt maar ze wel zo gezond mogelijk de operatie in kan gaan.

J1995
Berichten: 417
Geregistreerd: 15-07-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-19 21:35

Bedankt voor jullie berichtjes! Beetje late reactie, maar ben zo moe :z

Uiteindelijk m'n moeder gelukkig kunnen bereiken. Zij wou toen ook wel weer terugkomen, maar dat hoefde van mij niet. Dan moest ze ook eerst weer een half uur rijden. Vond het fijn om iig te kunnen laten weten dat ik niet geopereerd werd en hoe poedersuiker alles is :+

Onder narcose gaan terwijl ik wist dat het alleen de lead verwijderen was, was heel erg rot.. Heb er al zo'n hekel aan, maar normaal zou ik er dan weer hoop voor terugkrijgen en dat is het allemaal waard. Nu wist ik al dat het ''voor niks'' zou zijn.. En toen lag ik op de OK, vroegen ze zich opeens af of het ook zonder narcose kon.. Uroloog zei dat een ruggenprik evt nog zou kunnen, maar gelukkig bedacht hij zich vrijwel direct en vond hij dat het gewoon narcose moest worden :+
Anesthesist was heel erg fijn, snapte helemaal hoe erg ik baalde en hoe ze praatte voor ik in slaap viel was zo rustgevend :')
Bij de vorige operatie waren er ook gewoon mensen aan het praten toen ik onder narcose ging, maar nu waren er ook 2 aan het praten en die moesten stil zijn van haar. Hoop bij de volgende operatie dat zij er weer is.

Operatie is goed gegaan, maar wel behoorlijk pijnlijk.. Alsof ik een grote brandwond op m'n bil heb. Even ging het veel beter, had amper pijn, maar ondertussen weer erger aan het worden. Dacht ook dat ze alleen het grote litteken open zouden maken, maar ze hebben ook die boven m'n bilnaad weer open gemaakt.



Ze hebben idd de oude lead verwijderd omdat ze nu niet weten waar de koorts vandaan komt en dat zou kunnen komen door de lead. Dus nu die er uit is een week Ab en dan hopen dat het over is. Als ze nu de nieuwe direct zouden plaatsen en er blijkt een bacterie te zitten dan komt die ook weer op de nieuwe lead. En als het werkt dan blijft die de rest van mijn leven zitten, een bacterie er op zou dan een ramp zijn omdat je dan altijd ontstekingen blijft houden.
Uroloog vond het ook erg jammer, maar het risico was echt te groot..


Ik had idd al bijna een maand steeds koorts. Ook al 2 AB kuren gehad en toen ging het beter, had de ochtend van de operatie geen verhoging oid. Gewoon 37.5, maar in het ziekenhuis opeens toch weer koorts..
Kon gisteren ook de uitslag van de kweek van m'n urine op de huisartsenpost zien. Toen ik na de 1e AB kuur de huisarts belde zei de assistent dat ik gewoon de goede AB kuur had gehad en het gewoon de ''standaard'' bacterie was, maar na overleg kreeg ik toch nog een andere. En wat blijkt? Er zaten 3 verschillende bacteriën in mijn urine en 2 waren resistent voor de AB die ik slikte :=