Gebruikers etherische/essentiële oliën

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Caira
Berichten: 26065
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Re: Gebruikers etherische/essentiële oliën

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-19 20:23

Je prijzen van yl kloppen niet pluisje

15 ml lavendel is 26,62
15 ml tea tree is 29,34
15 ml orange is 12.10
15 ml grapefruit is 18,88

En 3 van de 4 zijn ook in 5 ml flesjes te verkrijgen

pluisje88

Berichten: 8070
Geregistreerd: 22-05-07
Woonplaats: Ergens in de Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-19 20:40

Oh nou dit was wat ik op internet vond zo snel. Mijn excuses dan.

Edit: is dit niet de Inkoopprijs die jij noemt? Dus als je distributeur bent?

Caira
Berichten: 26065
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-19 20:46

pluisje88 schreef:
Oh nou dit was wat ik op internet vond zo snel. Mijn excuses dan.

Edit: is dit niet de Inkoopprijs die jij noemt? Dus als je distributeur bent?



Iedereen die lid is betaalt die prijs, lidmaatschap is gratis en verplicht tot niets.

pluisje88

Berichten: 8070
Geregistreerd: 22-05-07
Woonplaats: Ergens in de Achterhoek

Re: Gebruikers etherische/essentiële oliën

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-19 20:55

Je bent dan toch verplicht om eerst die starter kit te kopen?

Dancer

Berichten: 2146
Geregistreerd: 07-11-01

Re: Gebruikers etherische/essentiële oliën

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-19 20:56

Ik heb gisteren ook de YL starterkit aangeschaft. Ga hier dus even volgen

Caira
Berichten: 26065
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-19 20:57

pluisje88 schreef:
Je bent dan toch verplicht om eerst die starter kit te kopen?



Nee hoor, absoluut niet.

pluisje88

Berichten: 8070
Geregistreerd: 22-05-07
Woonplaats: Ergens in de Achterhoek

Re: Gebruikers etherische/essentiële oliën

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-19 21:00

Oh dat heb ik er altijd wel van begrepen. Natuurlijk instructies gehad van iemand die zelf distributeur is en mij als downline wil hebben.. typisch.

Caira
Berichten: 26065
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-19 21:18

pluisje88 schreef:
Oh dat heb ik er altijd wel van begrepen. Natuurlijk instructies gehad van iemand die zelf distributeur is en mij als downline wil hebben.. typisch.


Dan ben je idd verkeerd voorgelicht :j want ik heb meerdere leden onder mij die geen starterskit hebben maar enkel de Oliën die ze willen gebruiken.

pluisje88

Berichten: 8070
Geregistreerd: 22-05-07
Woonplaats: Ergens in de Achterhoek

Re: Gebruikers etherische/essentiële oliën

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-19 21:25

Volgens de gene die mij als downline wil
Is er eerst een investering nodig maar verdien je het echt ruim terug en bla bla bla. Ik heb aangegeven pas die starterskit te kopen als ik dat geld echt “over heb” en er niks anders voor hoef te laten. Er zijn zo veel dingen die ik moet. Ik heb geen krappe 200 euro liggen om het recht te kopen om olie te kopen die ik simpelweg ook kan bestellen via mijn eigen kanalen Ookal is het dan een ander merk ;)

Caira
Berichten: 26065
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-19 21:55

pluisje88 schreef:
Volgens de gene die mij als downline wil
Is er eerst een investering nodig maar verdien je het echt ruim terug en bla bla bla. Ik heb aangegeven pas die starterskit te kopen als ik dat geld echt “over heb” en er niks anders voor hoef te laten. Er zijn zo veel dingen die ik moet. Ik heb geen krappe 200 euro liggen om het recht te kopen om olie te kopen die ik simpelweg ook kan bestellen via mijn eigen kanalen Ookal is het dan een ander merk ;)



Dan is haar intentie niet helemaal zuiver idd, maar die heb je overal. Mocht je wel ooit iets willen weten of bestellen dan weet je me te vinden!

pluisje88

Berichten: 8070
Geregistreerd: 22-05-07
Woonplaats: Ergens in de Achterhoek

Re: Gebruikers etherische/essentiële oliën

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-19 01:13

Gewoon even nieuwsgierig hoor. Verder geen reden. Maar jij zegt op die manier mensen onder je te hebben. Krijg jij dan ook nog punten of tegoed als zij iets bestellen? Met andere woorden: ben je volledig “ lid” of tel je niet echt mee op deze manier?

Caira
Berichten: 26065
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-19 07:32

pluisje88 schreef:
Gewoon even nieuwsgierig hoor. Verder geen reden. Maar jij zegt op die manier mensen onder je te hebben. Krijg jij dan ook nog punten of tegoed als zij iets bestellen? Met andere woorden: ben je volledig “ lid” of tel je niet echt mee op deze manier?


Ja hoor, daar zit geen verschil in. Ik gebruik het omdat ik er mee wil werken, de mensen onder mij ook.

pluisje88

Berichten: 8070
Geregistreerd: 22-05-07
Woonplaats: Ergens in de Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-19 10:34

Wat vreemd dan dat ze mij deze optie niet heeft aangeraden aangezien ze al meer dan twee jaar achter mij aan zit te vangen en dat ik al twee jaar zeg dat ik het geld niet heb liggen voor de starterskit..

Als ze nou die procenten dan niet kreeg daardoor snap ik het nog een beetje maar als dat wel zo is dan is het mij een raadsel waarom...

Ikke89

Berichten: 556
Geregistreerd: 24-10-10
Woonplaats: Landgraaf

Re: Gebruikers etherische/essentiële oliën

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-19 11:17

Ik ben inderdaad ook lid geworden zonder eerst de starterskit te hoeven kopen. De oliën die ik wilde zaten daar sowieso niet in. Ik kon gewoon bestellen wat ik nodig had.

pluisje88

Berichten: 8070
Geregistreerd: 22-05-07
Woonplaats: Ergens in de Achterhoek

Re: Gebruikers etherische/essentiële oliën

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-19 11:57

Ik wist niet dat dat kon inderdaad. Ik heb ook geen belang bij de oliën uit de starterskit en ik heb ook al twee diffusers dus daarvoor hoef je het niet te doen

Equisync

Berichten: 5285
Geregistreerd: 22-05-09
Woonplaats: Zuid Limburg

Re: Gebruikers etherische/essentiële oliën

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-19 12:02

Natuurlijk kan dat, maar de meeste verkopers zullen je dat toch willen aansmeren omdat ze daar een bedrag voor krijgen, en als je losse olie besteld krijgen ze deze niet.

Ik heb nog geen mensen onder me en voor mij hoeft dat niet per se. Heb zelf ook geen starterkit gekocht namelijk.

Caira
Berichten: 26065
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 18:12

Even een schopje, ik heb gisteren een hele dag cursus gehad bij dierenarts Erwin van Gijtenbeek. Echt een eye opener, met heel veel wetenschappelijk onderzoek naar de werking en het gebruik van de oliën. Zo ontzettend fijn om een dierenarts uit te horen leggen waarom en wat hij gebruikt

zorro

Berichten: 8763
Geregistreerd: 19-02-05

Re: Gebruikers etherische/essentiële oliën

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-19 19:04

Oh dat klinkt enorm interessant inderdaad! Ik ben aan het ontgiften met de oliën en ik knap er echt van op! Leuk en bijzonder!

yenopi

Berichten: 920
Geregistreerd: 02-06-04
Woonplaats: Ees (drenthe)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 19:29

Oeh leuk topic ! Ik heb enkele jaren (in 2012 geloof ik) geleden de Equine Raindrop Therapy gevolgd bij Equine Studies ( Zefanja & Sietske)en later eens een Emotional Oils training.
Ik gebruik sindsdien de olie van Young Living voor paarden/geiten/ezels/schaapjes/koeien en ook thuis voor mezelf en de honden. Ook een aantal jaren iets minder ingezet, maar dit jaar weer opnieuw een starterspakker aangeschaft en weer lekker mn eigen paarden behandeld met de raindrop set die ik nog had.

netjuh6
Berichten: 577
Geregistreerd: 02-01-08

Re: Gebruikers etherische/essentiële oliën

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 19:34

Ik krijg over een half uurtje een raindrop massage. Ben heel erg benieuwd.

Karina

Berichten: 1438
Geregistreerd: 31-08-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 22:10

yenopi schreef:
Oeh leuk topic ! Ik heb enkele jaren (in 2012 geloof ik) geleden de Equine Raindrop Therapy gevolgd bij Equine Studies ( Zefanja & Sietske)en later eens een Emotional Oils training.
Ik gebruik sindsdien de olie van Young Living voor paarden/geiten/ezels/schaapjes/koeien en ook thuis voor mezelf en de honden. Ook een aantal jaren iets minder ingezet, maar dit jaar weer opnieuw een starterspakker aangeschaft en weer lekker mn eigen paarden behandeld met de raindrop set die ik nog had.


Wat leuk, yenopi, ik ken nog maar heel weinig mensen die de oliën inzetten bij koeien, geiten etc. Ik heb zelf een biologische kaasboerderij met een oud Nederlands runderras en wij gebruiken nu zo'n 2,5 jaar met succes etherische olie van YL voor heel veel dingen, ook bij onze geiten, ezels, paarden, kippen, ja wat niet eigenlijk? Dierenarts Erwin vG, hierboven genoemd door Caira, is mijn mentor zeg maar, hij is hier ook al geweest om meer te zien van onze toepassingen. Ik vind het stuk wetenschappelijke onderbouwing belangrijk en prettig. Ik ben intussen ook zover dat ik zelf advies kan en durf te geven aan bijvoorbeeld collega-boeren en dat maakt het allemaal nog veel leuker.
Onze normale bedrijfsdierenarts vertellen we ook steeds meer, en de interesse is er zeker aangezien ze hier ook zien wat er mee kan.

Jaan81

Berichten: 7609
Geregistreerd: 07-10-05
Woonplaats: Goedereede

Re: Gebruikers etherische/essentiële oliën

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 23:10

Mag ik jou daar eens meer over vragen Karina? Hier ook een melkveebedrijf, biologische Jersey, en enorm geïnteresseerd!

Karina

Berichten: 1438
Geregistreerd: 31-08-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-19 00:32

Jaan81 schreef:
Mag ik jou daar eens meer over vragen Karina? Hier ook een melkveebedrijf, biologische Jersey, en enorm geïnteresseerd!


Ja, tuurlijk!

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-19 00:48

Karina schreef:
yenopi schreef:
Oeh leuk topic ! Ik heb enkele jaren (in 2012 geloof ik) geleden de Equine Raindrop Therapy gevolgd bij Equine Studies ( Zefanja & Sietske)en later eens een Emotional Oils training.
Ik gebruik sindsdien de olie van Young Living voor paarden/geiten/ezels/schaapjes/koeien en ook thuis voor mezelf en de honden. Ook een aantal jaren iets minder ingezet, maar dit jaar weer opnieuw een starterspakker aangeschaft en weer lekker mn eigen paarden behandeld met de raindrop set die ik nog had.


Wat leuk, yenopi, ik ken nog maar heel weinig mensen die de oliën inzetten bij koeien, geiten etc. Ik heb zelf een biologische kaasboerderij met een oud Nederlands runderras en wij gebruiken nu zo'n 2,5 jaar met succes etherische olie van YL voor heel veel dingen, ook bij onze geiten, ezels, paarden, kippen, ja wat niet eigenlijk? Dierenarts Erwin vG, hierboven genoemd door Caira, is mijn mentor zeg maar, hij is hier ook al geweest om meer te zien van onze toepassingen. Ik vind het stuk wetenschappelijke onderbouwing belangrijk en prettig. Ik ben intussen ook zover dat ik zelf advies kan en durf te geven aan bijvoorbeeld collega-boeren en dat maakt het allemaal nog veel leuker.
Onze normale bedrijfsdierenarts vertellen we ook steeds meer, en de interesse is er zeker aangezien ze hier ook zien wat er mee kan.


Volgens mij hebben jullie het bedrijf van mijn oom overgenomen, landgoed Kernhem? En Erwin is mijn dierenarts, jongens houd op met me :') zo bizar!

Heerlijke boerderij is het <3

Macs

Berichten: 7637
Geregistreerd: 19-06-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-19 01:40

En de dochter van Karina zit bij mij op school O:) (om het rondje af te maken )

Om on topic te blijven :# ik heb mijn diffuser van de tuinen ingeruild voor een nieuwe, want de stoom kwam er telkens niet meer uit. Deze nieuwe doet het gelukkig wel goed. Ik heb wat oudere olieen nog, klopt het dat de geur daarvan afneemt? Als de diffuser aan gaat ruik je het wel goed, maar na een tijdje is de geur weg (en dit komt niet door gewenning trouwens).
Ik ben wel echt helemaal blij ermee, en wil me nu ook wat meer verdiepen in de effecten ervan. Ben wat sceptisch nog hoor, maar merk wel dat ik heel erg kan genieten van de geurtjes en er relaxed van word.