Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 36 [ 884 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 36  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Gebruikers etherische/essentiële oliën

 
Profiel   

Wie gebruikt er nog meer etherische oliën?

Ik gebruik zelf al een tijdje de oliën van Doterra, ik word er steeds wat meer in thuis.

Ik hoop dat er op bokt meer mensen zijn die het gebruiken, zodat we ervaringen uit kunnen wisselen.

Dus welk merk gebruik je, welke heb je, gebruik je het voor jezelf of ook voor je dieren? Al wonderlijke genezingen meegemaakt? :D
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-18 22:48 



 
Profiel   

Hee! Leuk als hier een topic over is :)

Ik gebruik nu zelf een tijdje wat olie-tjes van doTerra en ik ben verliefd <3 heerlijke geuren, maar ook top werking op bv. wondjes, met niet kunnen slapen, tijdens van stress en wanneer ik me moet kunnen focussen.

Ik heb nu:
- Lemon
- Peppermint
- Lavender
- Serenity
- inTune
- Pasttense

En bestelt
- Frankincense
- Breath
- Citruss bliss

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-18 11:29 



 

Leuk, ik lees graag even mee!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-18 17:29 



 
Profiel   

Ik lees graag mee :)
Ik gebruik de oliën van Young living in mijn werk met paarden(ik ben sportmasseur) en ook voor mezelf.
Zelf heb ik heel veel baat bij de Deep Relieve, die is echt fijn voor van alles en nog wat!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-18 17:34 



 

Ik Zou hier ook graag een opleiding/ cursus in volgen maar er zijn zoveel sites en aanbieders dat ik niet meer echt weet, wat goed is..

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-18 17:36 



 
Profiel   

Ik zet ook graag een stipje net begonnen met het Young Living starters pakket

Tot nu zeer tevreden

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-18 19:12 



 
Profiel   

In mijn praktijk gebruik is oliën van de groene linde. Het ondersteund de processen die tijdens de sessie loskomen of los mogen komen. Ik vind het heel fijn werken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-18 19:47 



 
Profiel   

Anoniem schreef
Ik Zou hier ook graag een opleiding/ cursus in volgen maar er zijn zoveel sites en aanbieders dat ik niet meer echt weet, wat goed is..



Waar in nl zoek je iets? In noord Holland kan ik je de groene linde aanbevelen, fijne mensen met veel kennis van zaken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-18 19:48 



 
Profiel   

SuperAssie schreef
Ik lees graag mee :)
Ik gebruik de oliën van Young living in mijn werk met paarden(ik ben sportmasseur) en ook voor mezelf.
Zelf heb ik heel veel baat bij de Deep Relieve, die is echt fijn voor van alles en nog wat!



Wat doet de deep relieve ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-18 20:32 



 
Profiel   

netjuh6 schreef
SuperAssie schreef
Ik lees graag mee :)
Ik gebruik de oliën van Young living in mijn werk met paarden(ik ben sportmasseur) en ook voor mezelf.
Zelf heb ik heel veel baat bij de Deep Relieve, die is echt fijn voor van alles en nog wat!



Wat doet de deep relieve ?

https://www.youngliving.com/nl_NL/produ ... ef-roll-on

Deep relief is een blend, en helpt met verschillende pijntjes.
Ik gebruik het op mijn stijve/pijnlijke nek en op mijn chronisch ontstoken polsen als ze weer opspelen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-18 20:40 



 
Profiel   

[quoteie"]
netjuh6 schreef
SuperAssie schreef
Ik lees graag mee :)
Ik gebruik de oliën van Young living in mijn werk met paarden(ik ben sportmasseur) en ook voor mezelf.
Zelf heb ik heel veel baat bij de Deep Relieve, die is echt fijn voor van alles en nog wat!



Wat doet de deep relieve ?

https://www.youngliving.com/nl_NL/produ ... ef-roll-on

Deep relief is een blend, en helpt met verschillende pijntjes.
Ik gebruik het op mijn stijve/pijnlijke nek en op mijn chronisch ontstoken polsen als ze weer opspelen.[/quote]

Klinkt goed! Gebruik je de diffuser veel?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-18 20:43 



 
Profiel   

Ik heb helaas nog geen diffuser, omdat die erg duur zijn..
Wel ben ik aan het kijken welke diffusers er nog meer zijn en welke ik mooi vind!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-18 20:49 



 
Profiel   

Ik heb destijds een cursus aromatherapie bij Moravita gevolgd (kon als bijscholing tijdens de opleiding bewegingstherapie voor paarden), alsmede een thuiscursus van de Sorag academie. Gebruik het heel erg graag, zowel voor mijn dieren als voor mezelf.
Mijn “paard met geschiedenis” masseer ik regelmatig met Marjoleinolie. Haar artrose behandel ik in de winter vaak met Gember. Mijn pony heeft een groot en belemmerend litteken op haar atlas en dat weefsel houd ik dan weer zo soepel mogelijk met Geranium. Daarnaast bij bijv tekenbeten zet ik heel graag de Teatree olie in.
M.u.v. de Teatree olie, die ik puur gebruik, gebruik ik als drager vrijwel altijd Jojoba.
Mijn oliën zijn van Chi.

Voor mezelf in drukke tijden vind ik vooral Lavendel en Ceder erg lekker. Ceder vooral omdat ik vaak de neiging heb wat in een angstig soort stress te gaan vast zitten als er dingen niet fijn lopen.

Leuk topic trouwens! Interessant om ervaringen te delen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-18 20:51 



 
Profiel   

SuperAssie schreef
Ik heb helaas nog geen diffuser, omdat die erg duur zijn..
Wel ben ik aan het kijken welke diffusers er nog meer zijn en welke ik mooi vind!


Okee, gelukkig zat hij in t starterspakket. Diffuser staat hier erg veel aan. Voornamelijk s nachts. Merk wel dat bijv stress away en lavendel samen zorgen voor een nacht vol dromen.

Vannacht voor t eerst alleen lavendel ben benieuwd.

Maken jullie ook zelf rollers? Ik heb er nu 1 voor mijn heftige exceem hormoonzalf hielp maar matig, nu ik olie smeer veeel minder jeuk en dikke plekken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-18 20:57 



 
Profiel   

Sorry maar jullie weten dat doterra en young living beide mlm bedrijven zijn, en dat de hoge prijzen de ze voor hun producten vragen nergens op slaan?

Je moet er maar even naar googelen maar het zijn echt geen helemaal zuivere bedrijven. Dit vind ik zelf een heel duidelijk artikel.

https://medium.com/@BoldAromathrapy/why ... 367f689404

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-18 20:58 



 
Profiel   

muntdrop schreef
Sorry maar jullie weten dat doterra en young living beide mlm bedrijven zijn, en dat de hoge prijzen de ze voor hun producten vragen nergens op slaan?

Je moet er maar even naar googelen maar het zijn echt geen helemaal zuivere bedrijven. Dit vind ik zelf een heel duidelijk artikel.

https://medium.com/@BoldAromathrapy/why ... 367f689404


Ik krijg veel begeleiding dat vind ik zelf belangrijker dan prijs. Overal is wel wat van te vinden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-18 21:00 



 
Profiel   

Ik heb een diffuser van chi natural life in mijn salon staan.
Lemongrass is op het moment favoriet :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-18 21:02 



 
Profiel   

Ik heb vorige week een luchtbevochtiger gekocht omdat ik snel benauwd ben en last krijg van een droge huid als de kachel aan gaat, en hier kunnen ook oliën in! Nu hebben ze een actief bij H&B dus gelijk wat bestelt. Heb een mix van Eucalyptus en Tijm, een roller, peppermint en een Relaxing besteld dus ben benieuwd :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-18 21:20 



 
Profiel   

Oh, super interessant dit!
Ik gebruik pepermunt, lavendel en teatree voor mn paard, ook al teatree bij een van onze koeien gebruikt.

Maar ik zou ontzettend graag alle ins en outs willen leren want denk dat het echt een verrijking kan zijn voor onze dieren, en voor mezelf ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-18 21:21 



 
Profiel   

Als ik migraine heb verhuisd de diffuser trouwens van de salon naar de slaap- of woonkamer en gaat er eucalyptus in :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-18 21:26 



 
Profiel   

netjuh6 schreef
SuperAssie schreef
Ik heb helaas nog geen diffuser, omdat die erg duur zijn..
Wel ben ik aan het kijken welke diffusers er nog meer zijn en welke ik mooi vind!


Okee, gelukkig zat hij in t starterspakket. Diffuser staat hier erg veel aan. Voornamelijk s nachts. Merk wel dat bijv stress away en lavendel samen zorgen voor een nacht vol dromen.

Vannacht voor t eerst alleen lavendel ben benieuwd.

Maken jullie ook zelf rollers? Ik heb er nu 1 voor mijn heftige exceem hormoonzalf hielp maar matig, nu ik olie smeer veeel minder jeuk en dikke plekken.


Welke roller heb jij voor je eczeem?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-18 21:26 



 
Profiel   

Ik heb deze trouwens:
https://www.chi.nl/aromaverdamper-chill.html

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-18 21:27 



 
Profiel   

Ik gebruik lavendel in de slaapkamer en Orange in de auto, heerlijk!
En voor mijn zoon heb ik er ook een paar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-18 21:38 



 
Profiel   

Tutti_Frutti schreef
netjuh6 schreef


Maken jullie ook zelf rollers? Ik heb er nu 1 voor mijn heftige exceem hormoonzalf hielp maar matig, nu ik olie smeer veeel minder jeuk en dikke plekken.


Welke roller heb jij voor je eczeem?


Hier ben ik ook benieuwd naar!

Gebruik zelf vaak lavendel in de slaapkamer. Kan er altijd heerlijk van slapen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-18 21:47 



 
Profiel   

Tutti_Frutti schreef
netjuh6 schreef


Maken jullie ook zelf rollers? Ik heb er nu 1 voor mijn heftige exceem hormoonzalf hielp maar matig, nu ik olie smeer veeel minder jeuk en dikke plekken.


Welke roller heb jij voor je eczeem?


Hier ben ik ook benieuwd naar!

Gebruik zelf vaak lavendel in de slaapkamer. Kan er altijd heerlijk van slapen.[/quote]

Deze heb ik zelf gemaakt, melrose en lavendel beide 10 druppels afgevuld met V6 olie. Ik moet zeggen tot nu toe super.

Gisteren was ik mega verkouden, heb ik ook een roller gemaakt purification met pepermunt en die heeft vannacht ook echt wel wat werk gedaan. Het is niet over maar wel heel veel minder.

Vriendlief heeft een ontstoken/ingegroeide teennagel ook hier heb ik het voor gebruikt. Voetenbadje met epsonzout, thieves en purifcation en daarna purification met V6 olie erop gesmeerd ook hierbij wordt t minder.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-18 07:20 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 36 [ 884 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 36  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen