Permanente make up en Microblading

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xx_Irisje

Berichten: 12346
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Amersfoort

Re: Permanente make up en Microblading

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-21 12:42

Prachtig zeg!

Snorlex

Berichten: 2535
Geregistreerd: 02-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-21 12:56

Farjen schreef:
Snoriex, heel mooi!
Ik ben wel benieuwd naar zo'n smudged eyeliner op een normale afstand te zien ipv close-up. Ik ken het enkel van op close-up foto's en niet in het echt of gewoon vooraanzicht/selfie


Dat krijg ik echt heel lastig op de foto. Je ziet er gewoon op een natuurlijke manier opgemaakt uit. Alsof ik eyeliner, beetje oogschaduw en mascara op heb. Maar heb geen van dat allen. Zal eens vragen of iemand anders een foto kan maken. Want op een selfie krijg ik het niet voor elkaar.

Farjen

Berichten: 7991
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, België

Re: Permanente make up en Microblading

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-21 13:09

Graag, ik ben heel benieuwd :D

Jester_

Berichten: 12264
Geregistreerd: 16-12-07
Woonplaats: Eerbeek

Re: Permanente make up en Microblading

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-21 13:57

Ben ook wel benieuwd ja! Voor me gevoel is het een uit geveegde eyeliner zo van dichtbij haha

Urona447
Berichten: 2801
Geregistreerd: 13-05-07

Re: Permanente make up en Microblading

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-21 13:58

Ik had die prachtige foto al op Nathalie haar Facebook gezien maar het is echt super mooi! Was het erg pijnlijk?

Snorlex

Berichten: 2535
Geregistreerd: 02-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-21 14:48

Jester_ schreef:
Ben ook wel benieuwd ja! Voor me gevoel is het een uit geveegde eyeliner zo van dichtbij haha


Het heet ook “shadow-eyeliner” :P je hebt ook infralash of een gewone eyeliner (met of zonder wing).

Lijkt eigenlijk heel erg op de make-up die ik zelf vaak draag (of nouja vaak, als ik tijd heb). Dunne eyeliner en in de hoeken wat uit laten lopen met oogschaduw. Als ik nu een “vol” oog wil kan het er gewoon overheen. Dat ik het lijntje niet meer hoef te zetten scheelt al een half uur :')

Het doet geen pijn. De verdovende crème werkt erg goed en als je aangeeft dat het gevoelig wordt, wordt opnieuw crème aangebracht. Bij mij duurde de behandeling alleen vrij lang omdat ik erg onrustig word als er dingen bij mijn ogen gebeuren. Dus was ook een persoonlijke overwinning :')

Jester_

Berichten: 12264
Geregistreerd: 16-12-07
Woonplaats: Eerbeek

Re: Permanente make up en Microblading

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-21 16:14

Jaa ik heb zelf een gewone eyeliner dus ken het principe. Deed ook totaal geen zeer, wenkies daarintegen..

Maar ik heb ben wel benieuwd hoe van ver eruit ziet haha dan kan ik oordelen of ik het nou mooi vind

Snorlex

Berichten: 2535
Geregistreerd: 02-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-21 18:22

Jester_ schreef:
Jaa ik heb zelf een gewone eyeliner dus ken het principe. Deed ook totaal geen zeer, wenkies daarintegen..


Oh echt? Ik vond wenkies juist piece of cake!

Jester_

Berichten: 12264
Geregistreerd: 16-12-07
Woonplaats: Eerbeek

Re: Permanente make up en Microblading

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-21 21:20

Onee daar werkte de verdoving bij mij totaal niet. Even 2 seconden en daarna brandde het er weer vol doorheen. Dat was wel even flink afzien. Terwijl ik van iedereen hoor viel reuze mee, voelde er amper wat van. Maar bij mij pakte het op 1 of andere manier niet lekker

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-21 22:45

De nabehandeling gehad vandaag….


Afbeelding

LinsxDot
Berichten: 3393
Geregistreerd: 31-12-04
Woonplaats: Zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-21 18:39

Moderatoropmerking:
Deze post was tegen de boktregels geformuleerd. Blijf inhoudelijk op elkaar reageren en niet tegen je medegruikers persoonlijk gericht
Laatst bijgewerkt door ynskek op 07-09-21 09:39, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tegen boktregels geformuleerd

BigOne
Berichten: 38260
Geregistreerd: 03-08-09

Re: Permanente make up en Microblading

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-21 19:10

Tienus, wat staat jou dat goed!!! Mooi hoor.

Cerilene_
Berichten: 2521
Geregistreerd: 28-05-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-21 10:47

Na jaren wachten en twijfelen heb ik eindelijk een datum voor een eenzijdige wenkbrauwlift. Ik heb al die tijd al een potje apart staan om ein-de-lijk mijn wenkbrauwen daarna, als ze eindelijk weer recht(er) zullen staan, ook te laten pmu-en (is dat een werkwoord...).
Ik heb bijna 7 jaar geleden een halfzijdige aangezichtsverlamming opgelopen bij een operatie, die gelukkig nog redelijk is bijgetrokken en hersteld met operaties. Maar mijn gezicht zal nooit meer echt recht zijn.
Daarom ben ik op zoek naar een echt goede pmu artist die een zo natuurlijk mogelijk resultaat kan bereiken. Ik zag dat er een paar opties vaker voorbij komen hier. Die zijn allemaal best ver weg. Als het niet anders is dan ben ik bereid om langer te rijden hiervoor hoor. Maar als er dichterbij iets is... is er in noord holland of noordelijk zuid Holland ook een goede optie naar jullie weten?
Een kleine salon hier heel dichtbij adverteerd dat zij ook veel medische pmu doen enzo, maar ik twijfel toch of ze echt goed genoeg zijn...

Suzanne F.

Berichten: 49214
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-21 11:57

Cerilene_ schreef:
Na jaren wachten en twijfelen heb ik eindelijk een datum voor een eenzijdige wenkbrauwlift. Ik heb al die tijd al een potje apart staan om ein-de-lijk mijn wenkbrauwen daarna, als ze eindelijk weer recht(er) zullen staan, ook te laten pmu-en (is dat een werkwoord...).
Ik heb bijna 7 jaar geleden een halfzijdige aangezichtsverlamming opgelopen bij een operatie, die gelukkig nog redelijk is bijgetrokken en hersteld met operaties. Maar mijn gezicht zal nooit meer echt recht zijn.
Daarom ben ik op zoek naar een echt goede pmu artist die een zo natuurlijk mogelijk resultaat kan bereiken. Ik zag dat er een paar opties vaker voorbij komen hier. Die zijn allemaal best ver weg. Als het niet anders is dan ben ik bereid om langer te rijden hiervoor hoor. Maar als er dichterbij iets is... is er in noord holland of noordelijk zuid Holland ook een goede optie naar jullie weten?
Een kleine salon hier heel dichtbij adverteerd dat zij ook veel medische pmu doen enzo, maar ik twijfel toch of ze echt goed genoeg zijn...


https://www.yevgenia.nl/

Is dit ook te ver weg?

tienus63

Berichten: 12076
Geregistreerd: 09-08-05

Re: Permanente make up en Microblading

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-21 13:11

@suzanne, volgens mij heeft bovengenoemde een link met degene die het bij mij heeft gedaan.
Of ze daar de opleiding heeft gedaan?

Naam komt me erg bekend voor.

Cerilene_
Berichten: 2521
Geregistreerd: 28-05-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-21 13:47

@Suzanne Zowel Yevgenia als Natalie Hollander, die hier vooral veel genoemd worden zijn voor mij 1.5 uur rijden enkele reis. En ik rij normaal niet zo veel auto, dus dat vind ik een beetje spannend. Als er niets vergelijkbaars dichterbij is dan sta ik er wel voor open hoor. Maar als er ook zulke goede ervaringen zijn die voor mij dichterbij zijn dan is dat natuurlijk fijner.

Urona447
Berichten: 2801
Geregistreerd: 13-05-07

Re: Permanente make up en Microblading

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-21 14:49

Ik vergelijk pmu altijd met een tatoeage en zou daarom altijd alles aangrijpen om 1 van de beste in dat vakgebied mij te laten behandelen. Ik weet niet precies waar je vandaan komt maar als je met de trein naar Zwolle gaat en dan de bus pakt ( lijn 100) dan heb je volgens mij recht tegenover het pand van Nathalie Hollander een bushalte.

laura1987

Berichten: 7130
Geregistreerd: 30-04-05
Woonplaats: Ergens

Re: Permanente make up en Microblading

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-21 19:50

Zelf heb ik lang getwijfeld en ben toen voor Nathalie gegaan, wat een uur en 22 minuten rijden is. Ik rij liever te ver, dan dat ik een pmu heb waar ik ontevreden over ben.

Cerilene_
Berichten: 2521
Geregistreerd: 28-05-05

Re: Permanente make up en Microblading

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-21 21:30

Dat is ook niet de afweging die ik wil maken hoor. Als het echt nergens anders met vergelijkbaar kan dan rij ik idd wel wat langer of moet ik iemand zo gek krijgen me te brengen.
Ik kan me alleen zo moeilijk voorstellen dat er in heel noord holland niemand is met een dergelijke kwaliteit. Vandaar mijn vraag. Maar als dat werkelijk zo is moet ik me over mijn rijangst heenzetten en is dat niet anders.
Het zit wel midden in je gezicht, dus zeker belangrijk dat het goed is. Zeker in mijn geval, dat nog wat gecompliceerder ligt.

Met het ov is dat bijna 3 uur enkele reis voor mij, dat gaat me echt te ver (letterlijk :)).

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Re: Permanente make up en Microblading

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-21 11:07

Ik heb kimende week een 3e nabehandeling. Er is medium brown bij mij gebruikt. Heb gevraagd of kleur donkerder kon, omdat het nu bijna lichtgrijs tot vervaagd is….. ben benieuwd want dan is het nog een duur grapje natuurlijk

Estribo

Berichten: 1813
Geregistreerd: 26-03-06
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-21 18:49

Ik heb eergisteren een infraline eyeliner laten zetten. Zo, wat deed dat zeer! Het is gezet met brown black. Ben erg benieuwd naar het resultaat. Over een maand mijn werkbrauwen weer voor een nabehandeling na 4 jaar. Het is nu zo teruggelopen dat ik nu weer erg aan het bijtekenen ben.

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Re: Permanente make up en Microblading

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-21 01:02

Morgen de 3e na behandeling, ben benieuwd, want als t weer grijs wordt ga ik naar een ander toe :( incl donkerder gevraagd

Vind het echt lekijk nu, niet dat ik spijt heb ofzo, maar had het anders verwacht….

Suzanne F.

Berichten: 49214
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-21 07:20

Banyu schreef:
Morgen de 3e na behandeling, ben benieuwd, want als t weer grijs wordt ga ik naar een ander toe :( incl donkerder gevraagd

Vind het echt lekijk nu, niet dat ik spijt heb ofzo, maar had het anders verwacht….


En toch kunnen ze er niet altijd iets aan doen maar ligt het gewoon aan jouw huid.
Ze kunnen het proberen met goede inkt en warme kleuren. Maar de warme kleuren vervagen sneller.
Ik heb er jaren vrede mee dat ze grijs zijn en ik kleur ze bij. Maar ben wel blij dat er een wenkbrauw staat waar ik overheen kan tekenen. Dat scheelt me zoveel werk. Dus ik ben echt wel tevreden hoor, maar ik verwacht niet dat het grijs ooit mooi warmbruin blijft.

Needje

Berichten: 19201
Geregistreerd: 02-02-05
Woonplaats: Hoogland

Re: Permanente make up en Microblading

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-21 07:40

Mijn lopen ook sneller terug. Ligt idd aan mijn huid. Ze zet ze dus ook veel warmer. Dat is de eerste dagen misschien wat apart. Maar je ziet dat het daarna al weggetrokken is. Maar op deze manier kan ik wel langer van de kleur genieten.
Overigens stoor ik me er zelf niet aan. Vond ze op zich nog prima toen ik terugging voor bijwerken.

tienus63

Berichten: 12076
Geregistreerd: 09-08-05

Re: Permanente make up en Microblading

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-21 09:17

@marietjjj, geen verdovingscreme gebruikt of ondanks dat vond je het nog steeds pijnlijk?