Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 21 van de 42 [ 1027 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 42  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Permanente make up en Microblading

 
Profiel   

chantalboes schreef
Omdat microbladen bij mij een aantal jaren geleden finaal mislukt is door vette huid, kijk ik stiekem nu naar tatoeëren. Tot nu toe heb ik Cocon Cosmetics gevonden wat ik wel mooi resultaat vind (https://instagram.com/coconcosmetics?ig ... emaa54oj10) maar ben op zoek naar meer salons voor vergelijkingsmateriaal en ervaringen. Ik zou graag de 3d brows willen.

Maar dit gaat toch niet zo diep als echt tatoeëren?
Even op hun site gekeken.

Ook dit moet je bijwerken en zeker met een vette huid bestaat de kans dat het eerder vervaagd.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-12-20 14:55 



 
Profiel   

listiglistje schreef
chantalboes schreef
Omdat microbladen bij mij een aantal jaren geleden finaal mislukt is door vette huid, kijk ik stiekem nu naar tatoeëren. Tot nu toe heb ik Cocon Cosmetics gevonden wat ik wel mooi resultaat vind (https://instagram.com/coconcosmetics?ig ... emaa54oj10) maar ben op zoek naar meer salons voor vergelijkingsmateriaal en ervaringen. Ik zou graag de 3d brows willen.

Maar dit gaat toch niet zo diep als echt tatoeëren?
Even op hun site gekeken.

Ook dit moet je bijwerken en zeker met een vette huid bestaat de kans dat het eerder vervaagd.

Nee het is inderdaad niet 'voor altijd' zoals echt tatoeëren. Maar het zou wel dieper moeten gaan dan microbladen en beter blijven zitten (op een vette huid).

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-12-20 14:58 



 
Profiel   

Alle pmu zit in de zelfde huidlaag. Dus er zit geen verschil in diepte.

Hairstrokes en dus ook microblading zijn gewoon niet geschikt voor een vette huid.


Beste optie is powder of ombrebrows.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-12-20 09:54 



 
Profiel   

Hm.. dat klinkt niet goed :( las juist ergens dat, omdat ze het met een naald prikken ipv met een mesje snijden, het goed blijft zitten op een vettere huid.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-12-20 20:34 



 
Profiel   

Vind het model van die link ook niet mooi. Veel te lange staart in die wenkbrauw, lijkt het

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-12-20 19:33 



 
Profiel   

Ik vind de wenkbrauwen ook nogal ,,aanwezig,, om het zo maar te noemen op al die fotos

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-12-20 20:13 



 
Profiel   

Yesss we mogen weer. Na eerst het laseren te hebben gehad, zijn nu mijn wenkbrauwen weer gedaan. Wat ziet dat er net na de behandeling er fantastisch uit, not. Knetterhard alsof je met een stift hebt gekleurd. Zeker met de wat donkere kleuren. Gelukkig wordt het beter, weet ik van eerdere keren. Dus later pas volt evt een foto :P

Anderen nu ook weer aan de beurt?

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-03-21 11:30 



 
Profiel   

Ik ga vrijdag weer voor bijwerken eyeliner en 1 hoekje van me wenkie moet nog iets bijgewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-03-21 11:34 



 
Profiel   

Ik mag eind van de maand!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-03-21 14:19 



 
Profiel   

Ik over 6 weken de wenkbrauwen bijwerken en eyeliners ook .
Iemand ervaring met pmu lippen en weet iemand een goede salon in de buurt van Den Bosch / eindhoven ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-03-21 14:21 



 
Profiel   

Ik heb binnenkort een afspraak voor mijn wenkbrauwen na jaren tekenen :D
Wat is het meest naturel van look, ombre of powder brows? Mijn wenkbrauw-vorm is eigenlijk "perfect" voor mij, maar het is de opvulling/lichte haren dat me stoort..

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-03-21 21:27 



 
Profiel   

Ik zou dan voor powderbrows gaan!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-03-21 23:05 



 
Profiel   

viphorse schreef
Ik over 6 weken de wenkbrauwen bijwerken en eyeliners ook .
Iemand ervaring met pmu lippen en weet iemand een goede salon in de buurt van Den Bosch / eindhoven ?


Ik ben bij Mrs Glow geweest in Venray, zeer tevreden over! Door Corona maatregelen heb ik mijn lippen niet meer een touch up kunnen geven na een jaar maar nu na 2 jaar zien mijn lippen er nog prima uit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-03-21 08:16 



 
Profiel   

Ik mag over 3 weken voor touch up van m’n powder brows *\o/*
Dan zit ik op 8 maanden, maar dan hoeft het niet weer in de zomer, dat vindt ik wel fijn gezien je even niet in de zon kunt en mag zweten.
Ben er nog wel heel blij mee!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-03-21 21:15 



 
Profiel   

amies100 schreef
viphorse schreef
Ik over 6 weken de wenkbrauwen bijwerken en eyeliners ook .
Iemand ervaring met pmu lippen en weet iemand een goede salon in de buurt van Den Bosch / eindhoven ?


Ik ben bij Mrs Glow geweest in Venray, zeer tevreden over! Door Corona maatregelen heb ik mijn lippen niet meer een touch up kunnen geven na een jaar maar nu na 2 jaar zien mijn lippen er nog prima uit.


Dat is nog te doen qua afstand ik ga eens kijken

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-03-21 21:08 



 
Profiel   

Mijn afspraak voor de powder/ombre broos is verzet. Ik krijg namelijk volgende week mijn vaccinatie voor Covid.
Blijkbaar kan je een zwelling krijgen als er te weinig tijd tussen zit tussen vaccin en PMU

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-03-21 12:06 



 
Profiel   

Weten jullie hoeveel maanden na zwangerschap pmu weer aangeraden word?

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-03-21 15:15 



 
Profiel   

Urona447 schreef
Weten jullie hoeveel maanden na zwangerschap pmu weer aangeraden word?

Geen idee, maar kan wel/geen borstvoeding geven daarop invloed hebben of sla ik de plank nu helemaal mis?

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-03-21 21:42 



 
Profiel   

Ik heb gisteren mijn ballen bij elkaar geraapt en eindelijk de stal genomen. Inmiddels ben ik een paar mooie ombre powderbrows rijker <3!!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-03-21 14:52 



 
Profiel   

martine0503 schreef
Urona447 schreef
Weten jullie hoeveel maanden na zwangerschap pmu weer aangeraden word?

Geen idee, maar kan wel/geen borstvoeding geven daarop invloed hebben of sla ik de plank nu helemaal mis?


Je moet 3 maanden wachten nadat je gestopt bent met bv
Ik gaf geen bv, dus mocht 3 maanden na de bevalling. Door de hormonen reageert je huid anders

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-03-21 16:11 



 
Profiel   

Top dank je Liselot

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-03-21 20:57 



 
Profiel   

BloemBloem schreef
Ik heb gisteren mijn ballen bij elkaar geraapt en eindelijk de stal genomen. Inmiddels ben ik een paar mooie ombre powderbrows rijker <3!!!

Dat vraagt om een foto!

Ik mag zondag voor bijwerken!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-03-21 21:55 



 
Profiel   

Irisje, heb ik voor je hoor, zal een PB sturen :-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-21 17:38 



 
Profiel   

Dankje! Leuk om te zien!

Hier zijn mn microblading wenkbrauwen bijgewerkt tot powderbrows.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-21 17:42 



 
Profiel   

Die zijn ook mooi!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-21 17:45 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 21 van de 42 [ 1027 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 42  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen