Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 3 van de 42 [ 1027 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 42  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Permanente make up en Microblading

 
Profiel   

Romy1234, ik zou het echt doodzonde vinden als je het nog donkerder laat maken.
Op de eerste foto net na de behandeling dacht ik echt mijn god wat een zwarte balken, terwijl ik het nu gewoon mooi vind en natuurlijk.
Ik snap trouwens dat je het hebt laten doen, het was niet veel zeg.
Als ik dat zie ben ik ineens blij dat ik mijn wenkbrauwen wekelijks moet snoeien, ik heb echt een oerwoud als ik niet epileer en bijknip. :+
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-19 20:08 



 
Profiel   

Suzanne F. schreef
chantalboes schreef
Oh ben heel benieuwd, als dat voor jou werkt zou ik dat ook wel overwegen. Hou me op de hoogte ;)


Ik laat het weten! Wordt wel pas maart. Maar verheug me er nu al op.


Lees dit nu terug! Had jij ze al laten zetten Suzanne?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-19 20:22 



 
Profiel   

chantalboes schreef
Lees dit nu terug! Had jij ze al laten zetten Suzanne?


Ja, ik ben geweest voor de eerste behandeling, powderbrows. Ben er zeker tevreden over. Vorm is beter dan hij was en er blijft echt veel staan in vergelijking met eerdere keren. De kleur blijft wat grijs maar dat zal ook komen omdat hij over een bestaande grijze heen moest. Maar ik ben zeker blij. Ik hoop dat de kleur nog net wat mooier wordt na de nabehandeling. En anders maar niet, ik kleur ze nu ook gewoon wat bij. De vorm staat er al dus dan ben ik al blij.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-19 20:55 



 
Profiel   

Grappig dat ik dit topic nu tegenkom, toevallig deze week erover gehad om PMU te gaan laten doen. Ik debk aan eyeliner boven en onder.
Vraag me alleen af of en hoeveel zwelling je ervan hebt de eerste dagen?
En hoe doen jullie (diegenen
die dit al hebben) het met oogschaduw?
Hoe vaak moet het bijgewerkt?

Vragen, vragen, vragen...

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-19 21:08 



 
Profiel   

Ik heb eind maart mircoblading laten doen en ben er heel blij mee. Heel lang getwijfeld maar had veel eerder moeten doen. :D

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-19 23:09 



 
Profiel   

Heel mooi patty! Waar ben jij geweest?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-19 23:36 



 
Profiel   

Laatst hoorde ik het volgende:

Bij microblading maken ze sneetjes. Nu heel mooi, maar als je het vaker laat doen ontstaan er littekens.
En wanneer je het dan niet meer doet zijn die littekens zichtbaar. Weet iemand hier iets over?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-04-19 00:23 



 
Profiel   

[ img ]
Nog harstikke donker en hier en daar een puntje bloed/korstje. Maar erg blij met de vorm. Uiteindes zijn iets hoger gezet dan mijn eigen wenkbrauw, voor een meer open blik. Ben erg benieuwd hoe het er over een paar weken uitziet!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-04-19 11:47 



 
Profiel   

chantalboes schreef
[ [url=m/T5tw4p.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nog harstikke donker en hier en daar een puntje bloed/korstje. Maar erg blij met de vorm. Uiteindes zijn iets hoger gezet dan mijn eigen wenkbrauw, voor een meer open blik. Ben erg benieuwd hoe het er over een paar weken uitziet!


Mooi! Waar heb je het laten doen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-04-19 14:47 



 
Profiel   

amies100 schreef
Naar aanleiding van dit topic toch de stap gezet om mijn lippen te laten doen. Helaas woonde Nathalie te ver weg maar heb een goede vervanger in de buurt gevonden :o .

Zetten viel reuze mee, totaal geen pijn. Nu in spanning wachten totdat ze op kleur zijn *\o/*


Hoe is het afgelopen met jouw lippen?
Ben erg benieuwd naar de kleur!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-04-19 15:24 



 
Profiel   

Suzanne F. schreef
chantalboes schreef
[ [url=m/T5tw4p.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nog harstikke donker en hier en daar een puntje bloed/korstje. Maar erg blij met de vorm. Uiteindes zijn iets hoger gezet dan mijn eigen wenkbrauw, voor een meer open blik. Ben erg benieuwd hoe het er over een paar weken uitziet!


Mooi! Waar heb je het laten doen?


Beauty and the Brows, Rijswijk
https://www.facebook.com/BeautyBodyArtpmu/

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-04-19 16:53 



 
Profiel   

Liselot schreef
Heel mooi patty! Waar ben jij geweest?

Bij Mi Zense in Gorssel

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-04-19 17:19 



 
Profiel   

Ik ben in februari ook voor mijn 1e microlading behandeling geweest, inmiddels de 2e gehad en volgende week de 3e. De 1e foto is voor de behandeling, 2e ochtend voor de 2e behandeling en 3e direct na de 2e behandeling. Ik kan eventueel nog een maken na de 3e behandeling als alles helemaal weggetrokken is kwa korstjes etc
[ img ]
Ik ben er zelf ontzettend blij mee, gegevens van de dame per PB verkrijgbaar, is in Almere

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-04-19 20:35 



 
Profiel   

knabbelgirl schreef
Ik ben in februari ook voor mijn 1e microlading behandeling geweest, inmiddels de 2e gehad en volgende week de 3e. De 1e foto is voor de behandeling, 2e ochtend voor de 2e behandeling en 3e direct na de 2e behandeling. Ik kan eventueel nog een maken na de 3e behandeling als alles helemaal weggetrokken is kwa korstjes etc
[ [url=m/1MS10N.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik ben er zelf ontzettend blij mee, gegevens van de dame per PB verkrijgbaar, is in Almere


Oh ben je bij Hulscher geweest?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-04-19 20:40 



 
Profiel   

Patty14 schreef
Liselot schreef
Heel mooi patty! Waar ben jij geweest?

Bij Mi Zense in Gorssel


Tnx!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-04-19 20:49 



 
Profiel   

Suzanne F. schreef
knabbelgirl schreef
Ik ben in februari ook voor mijn 1e microlading behandeling geweest, inmiddels de 2e gehad en volgende week de 3e. De 1e foto is voor de behandeling, 2e ochtend voor de 2e behandeling en 3e direct na de 2e behandeling. Ik kan eventueel nog een maken na de 3e behandeling als alles helemaal weggetrokken is kwa korstjes etc
[ [url=m/1MS10N.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik ben er zelf ontzettend blij mee, gegevens van de dame per PB verkrijgbaar, is in Almere


Oh ben je bij Hulscher geweest?

Nee, een bekende van ons in de eilandenbuurt :) Praktijk aan huis

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-04-19 21:16 



 
Profiel   

Horen de beide wenkbrauwen niet identiek te zijn na de behandeling?

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-04-19 03:33 



 
Profiel   

Boras schreef
Horen de beide wenkbrauwen niet identiek te zijn na de behandeling?


Niemand zijn wenkbrauwen zijn toch identiek? Je trekt vaak met 1 oog ook meer dan met de ander.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-04-19 07:07 



 
Profiel   

Hai Allemaal!

Zou ik mee mogen kletsen? Na jaren van bijtekenen etc ga ik de stap wagen. Ik ga model liggen voor Yevgenia tijdens het PMU wenkbrauw festival Kampioenschap.

Er wordt een combinatie gezet van hairstrokes en schaduw. Ik ben heel erg benieuwd hoe het zal gaan worden. Maar wat heerlijk om straks niet meer te hoeven tekenen.

Hier mijn wenkbrauwen zoals ik het zelf doe met poeder of gel
[ img ]
[ img ]


Ben wel benieuwd naar foto's van jullie wenkbrauwen (liefst met de combi van hairstrokes en schaduw) :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-04-19 19:33 



 
Profiel   

Oh Michelle dan lig je goed hoor bij Yevgenia! Dat wordt prachtig!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-04-19 19:39 



 
Profiel   

Suzanne F. schreef
Oh Michelle dan lig je goed hoor bij Yevgenia! Dat wordt prachtig!

Bekend met haar werk? Ik lig niet per se bij haar, maar wel bij iemand van haar, die meedoet aan dat kampioenschap. Dus heb er wel vertrouwen in!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-04-19 21:02 



 

Ha Michelle, oude bekende van andere topics :D

Ik ben nog steeds zo blij met mijn wenkbrauwen, ben vorige week voor de touch up behandeling terug geweest, vorm was ik nog steeds tevreden over maar wou ze toch iets donkerder.

Dit was na het helingsproces van de 1e behandeling:
[ img ]

En dit vlak na de touch up behandeling, nu nog heel donker maar komt goed:D

[ img ]

Van nu nog geen foto, is nog een beetje korsterig (is dat een woord _O- )

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-04-19 22:03 



 
Profiel   

Michelle77 schreef
Hai Allemaal!

Zou ik mee mogen kletsen? Na jaren van bijtekenen etc ga ik de stap wagen. Ik ga model liggen voor Yevgenia tijdens het PMU wenkbrauw festival Kampioenschap.

Er wordt een combinatie gezet van hairstrokes en schaduw. Ik ben heel erg benieuwd hoe het zal gaan worden. Maar wat heerlijk om straks niet meer te hoeven tekenen.

Hier mijn wenkbrauwen zoals ik het zelf doe met poeder of gel
[ [url=m/k73XaO.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/c97zkT.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ben wel benieuwd naar foto's van jullie wenkbrauwen (liefst met de combi van hairstrokes en schaduw) :D


Ik heb ook een combi van hairstrokes en powder! Had foto’s staan in het vorige topic, maar zal ze even opnieuw plaatsen voor je:

Dit was net gezet, alleen powder hier, lekker donker en extreem zwart :+

[ img ]

En bij de touchup heb ik er hairstrokes over laten zetten en dit is het eindresultaat:

[ img ]

Heel blij mee! Al denk ik wel dat ik tijdens de touchup na een jaar alleen nog powder ga zetten. Ik hou wel van een goede ingevulde wenkbrauw :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-04-19 08:23 



 
Profiel   

Zou iemand me misschien het verschil tussen microblading, hairstrokes, powder en schaduw uit kunnen leggen? Ik vind dit wel heel erg interessant om eens in te verdiepen, ik heb van nature ook niet hele mooie volle wenkbrauwen en daar zou ik weleens iets "permanents" aan willen laten doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-04-19 11:16 



 
Profiel   

Dieuwke_ schreef
Zou iemand me misschien het verschil tussen microblading, hairstrokes, powder en schaduw uit kunnen leggen? Ik vind dit wel heel erg interessant om eens in te verdiepen, ik heb van nature ook niet hele mooie volle wenkbrauwen en daar zou ik weleens iets "permanents" aan willen laten doen.


Staat als het goed is ook hier in het topic uitgelegd met voorbeelden. Ook via Google kan je veel vinden. Het is een verschil in technieken. Ligt aan je voorkeur en je huidtype wat het beste voor je is. Heb nu even geen tijd om het allemaal uit te typen maar ik kom er vanavond wel op terug als je het nog niet gevonden hebt.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-04-19 11:45 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 3 van de 42 [ 1027 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 42  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen