Permanente make up en Microblading

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LBLGypsyCobs

Berichten: 8886
Geregistreerd: 01-05-04

Re: Permanente make up en Microblading

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 22:05


Peuk

Berichten: 6078
Geregistreerd: 29-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-20 22:20

Ik heb ook ongeveer 1,5 jaar geleden microblading laten zetten. Helaas heb ik een vette huid en bleef het pigment hierdoor slecht zitten. Hierdoor heb ik het geen tweede keer meer laten doen. Wellicht nog eens in de toekomst. Mijn wenkbrauwen kwamen er zo uit na de behandeling.


Afbeelding

Afbeelding

Ik heb bewust voor het dunne gekozen want ik wilde alleen permanente make up op de noodzakelijke plekjes om een hele wenkbrauw te krijgen.

Anoniem

Re: Permanente make up en Microblading

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 08:38

En heb je een recente foto toevallig? Ik heb ook een vette huid, mede daardoor twijfel ik dus enorm..

chantalboes

Berichten: 1570
Geregistreerd: 06-06-12

Re: Permanente make up en Microblading

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 12:20

Ik heb helaas precies hetzelfde met een vette huid. Zou ook niet meer zoveel geld uitgeven aan iets wat niet mooi/goed blijft zitten.

Ilsevdberg

Berichten: 615
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Zwolle

Re: Permanente make up en Microblading

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 14:48

Met een vette huid wordt microblading toch ook afgeraden? Dan kun je beter powderbrows nemen (als je dat mooi vind dan)

LBLGypsyCobs

Berichten: 8886
Geregistreerd: 01-05-04

Re: Permanente make up en Microblading

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 14:54

Ik heb powderbrows en daar ben ik erg blij mee :)

rozebadeend

Berichten: 348
Geregistreerd: 09-09-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 17:28

LBLGypsyCobs schreef:
Ik heb mijn wenkbrauwen laten doen door https://teamestetica.nl/home-pagina/

Zij komt op meerdere locaties in oa West-Brabant.


Bedankt! Ik ga hier eens naar kijken!

Ik heb juist eerder een wat droge huid, dus denk dat microblading wat dat betreft geen probleem gaat zijn. Powderbrows vind ik ook wel mooi, maar ik zelf echt heel weinig en heel lichte wenkbrauwen. Dus ben bang dat het niet mooi gaat zijn.

LBLGypsyCobs

Berichten: 8886
Geregistreerd: 01-05-04

Re: Permanente make up en Microblading

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 17:33

Ik heb naast mijn neus veel haartjes en naar buiten toe een paar verdwaalde, ik ging ook voor micro blading, maar ik ben blij dat ik me heb laten overhalen om powderbrows te doen.

Mensen zien niet eens dat ik er wat aan heb laten doen, het is heel natuurlijk.

chantalboes

Berichten: 1570
Geregistreerd: 06-06-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 18:30

Ilsevdberg schreef:
Met een vette huid wordt microblading toch ook afgeraden? Dan kun je beter powderbrows nemen (als je dat mooi vind dan)

Na mijm mislukte microblade heb ik idd powderbrows genomen, en ook dat is een stuk minder mooi. Helaas :(

Peuk

Berichten: 6078
Geregistreerd: 29-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-20 10:34

bobje26 schreef:
En heb je een recente foto toevallig? Ik heb ook een vette huid, mede daardoor twijfel ik dus enorm..

Zeker.


Afbeelding

Zie je niks meer van. Alleen een lichte waas achter de haartjes.

linoleum

Berichten: 6462
Geregistreerd: 01-03-12

Re: Permanente make up en Microblading

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-20 10:56

Peuk, dankjewel voor je foto. Ik zit al een hele tijd te denken aan microblading ook. Maar ik heb een behoorlijk vette huid. Dan ga ik dat flinke bedrag er maar niet aan uitgeven en blijf ik gewoon mijn wenkbrauwen zelf bijtekenen.

Peuk

Berichten: 6078
Geregistreerd: 29-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-20 11:20

Heb ik inderdaad ook voor gekozen. Wellicht komt er ooit iets anders op mijn pad. :j

Ik gebruik voor het tekenen dipbrow van Anastasia en als ik ga zwemmen gebruik ik Wunderbrow van Wunder2. Werkt voor mij al jaren heel goed. Maar uit bed stappen en meteen perfecte wenkbrauwen lijkt me geweldig haha.

linoleum

Berichten: 6462
Geregistreerd: 01-03-12

Re: Permanente make up en Microblading

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-20 11:25

Ja zou zo fijn zijn om niet altijd te hoeven tekenen. Ik heb echt maar een paar haren en dan alleen aan het begin. Maar ze zijn wel donker, dus heb letterlijk maar halve wenkbrauwen. Ik kan ze heel goed zelf bijtekenen en dan ziet het er ook goed uit, maar zou zo fijn zijn om ook wenkbrauwen te hebben als ik geen make-up draag :')

Memories

Berichten: 2629
Geregistreerd: 05-05-10
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-20 11:25

Peuk, hoe lang heeft het ongeveer geduurd voordat dat resultaat van de eerste foto echt duidelijk vervaagd is?

Hier ook een vette huid maar vind microblading voor mezelf gewoon veel mooier dan powderbrow effect. Heb ook wel contact gehad met een salon en raadden het echt heel sterk af met een erg vette huid. Wilden het wel doen maar dan zou ik ook geen geld terug of gratis bijwerken krijgen wat ze normaal wel zouden doen bij slecht pakkende inkt/ontevreden over het resultaat. Ook met vertellen van de 'horrorverhalen' van mensen bij wie het na 1/2 weken gewoon volledig weg was...

Ik weet het gewoon niet zo goed. Als het nou een half jaartje zou blijven zitten overweeg ik het misschien in de toekomst toch wel een keer. Ik laat nu m'n wimpers doen met extensions en dan ziet het er al helemaal niet meer uit als ik niet ook m'n wenkbrauwen bijteken. Ben het dagelijks tekenen van m'n wenkbrauwen na jaren wel een keer zat en wil gewoon net als bij m'n wimpers dat mn wenkbrauwen 24/7 mooi zitten en ik 's ochtends al wakker word met een fris en verzorgd gezicht. Misschien eerst maar eens iets van een verfbehandeling proberen ofzo...

Snorlex

Berichten: 2535
Geregistreerd: 02-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-20 11:32

Microblading moet sowieso wat sneller worden bijgewerkt dan een powderbrow geloof ik.

Ik heb gekozen voor microblading en ik merkte na ongeveer 1,5 jaar dat ik weer een beetje bij begon te tekenen.

Ik heb nu (2 jaar na het microbladen) weer een afspraak gemaakt. Eigenlijk had ik dat 1,5 jaar geleden al moeten doen want nu is het pigment te vaag geworden om er nog netjes microblading overheen te plaatsen. Ga nu dus voor een natural powderbrow.

Peuk

Berichten: 6078
Geregistreerd: 29-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-20 11:42

Durf het niet te zeggen hoe lang het duurde eigenlijk. Bij mij pakte het gewoon niet, dus als de korstjes dan loslieten dan ging het pigment mee. Dus dat was eigenlijk meteen al na het zetten.

Ik zou het niet doen, zonde van je geld.

Popstra
Berichten: 13742
Geregistreerd: 21-06-08

Re: Permanente make up en Microblading

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-20 11:46

Maar Peuk, jouw wenkbrauwen zijn niet dun ofzo toch!? Ik vind ze er goed uit zien.
Denk dat jij ze al heel mooi krijgt met alleen verven

Jildau

Berichten: 9408
Geregistreerd: 24-07-05
Woonplaats: Reahûs

Re: Permanente make up en Microblading

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-20 12:01

Aankomende donderdag ben ik aan de beurt! Heb er echt zoveel zin in! Nog 5 keer tekenen.. :D

Peuk

Berichten: 6078
Geregistreerd: 29-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-20 13:16

Popstra schreef:
Maar Peuk, jouw wenkbrauwen zijn niet dun ofzo toch!? Ik vind ze er goed uit zien.
Denk dat jij ze al heel mooi krijgt met alleen verven

Nu zijn ze wel bij gegroeid gelukkig. Ik was iets te actief met plukken vroeger. Maar het gaat heeeeel langzaam, vandaar dat ik koos voor permanente make up.

Ik laat ze wel eens verven met henna. :j Dat is wel mooi, maar gaat er ook sneller af ivm met mijn huid.

Snorlex

Berichten: 2535
Geregistreerd: 02-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-20 15:50

Snorlex schreef:
Ik heb gekozen voor microblading en ik merkte na ongeveer 1,5 jaar dat ik weer een beetje bij begon te tekenen.

Ik heb nu (2 jaar na het microbladen) weer een afspraak gemaakt. Eigenlijk had ik dat 1,5 jaar geleden al moeten doen want nu is het pigment te vaag geworden om er nog netjes microblading overheen te plaatsen. Ga nu dus voor een natural powderbrow.


Uh ik bedoel natuurlijk na 1,5 jaar moeten laten bijwerken. Toen ik zelf weer begon met bijtekenen. Heb net een half jaar te lang gewacht.

Jildau

Berichten: 9408
Geregistreerd: 24-07-05
Woonplaats: Reahûs

Re: Permanente make up en Microblading

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 16:43

Ik ben net thuis van powderbrows zetten. Pfff ik vond het pijnlijker dan verwacht eigenlijk. :') Wel blij met het resultaat! Zal het delen zodra ze de foto's gestuurd heeft.

Jildau

Berichten: 9408
Geregistreerd: 24-07-05
Woonplaats: Reahûs

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 18:24

Mijn eigen selfies:

Afbeelding

Haar foto's:

Afbeelding

MarjanB

Berichten: 16441
Geregistreerd: 04-02-11
Woonplaats: Regio Boxmeer

Re: Permanente make up en Microblading

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 18:33

Mooi! Waar ben je geweest?

Ik moet eigenlijk weer maar diegene die het heeft gedaan bij mij is helaas gestopt.

Jildau

Berichten: 9408
Geregistreerd: 24-07-05
Woonplaats: Reahûs

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 18:47


Suzanne F.

Berichten: 49212
Geregistreerd: 03-03-01

Re: Permanente make up en Microblading

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 20:00

Mooi!