Permanente make up en Microblading

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jester_

Berichten: 12261
Geregistreerd: 16-12-07
Woonplaats: Eerbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-20 14:21

Hier mijn wenkies gister net gezet powderbrows. Ik vind ze nu nog niet echt te donker oid dus ben benieuwd hoe k ze straks vind


Afbeelding

SaraViavia

Berichten: 1796
Geregistreerd: 13-02-11
Woonplaats: Gelderland

Re: Permanente make up en Microblading

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-20 16:10

@Jester_ dat had ik inderdaad ook en zelfs de tweede keer zelfde "probleem", dus nu na 2 behandelingen en een hoop geld nog niet tevreden. Ze zei wel dat ik moest wachten totdat de 6 weken voorbij waren, maar nu na 5 weken is het nog niet goed. Ik ben dus niet tevreden. Alleen de 3-4 dagen na de behandeling vond ik het mooi.

Jester_

Berichten: 12261
Geregistreerd: 16-12-07
Woonplaats: Eerbeek

Re: Permanente make up en Microblading

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-20 16:13

Hmm nou ben benieuwd! Heb nog gewoon de nabehandeling tegoed, nu had ik van mezelf wel gewoon wenkbrouwen, maakt misschien ook wel een verschil, we gaan het meemaken, nu ben ik er iig blij mee haha

Bullebeest
Berichten: 3241
Geregistreerd: 08-09-10

Re: Permanente make up en Microblading

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-20 21:05

Nou, hier de eerste stap gezet. Ik moet alleen eerst de oude PMU laten laseren. Dus voorlopig moet ik nog even geduld hebben. Ze verwacht 2-3 laseren. Kunnen we daarna met een "schone" lei beginnen. Ik vind het laseren wel even eng. Ik heb namelijk 0 wenkbrauwen meer van mezelf. Ik kan nadat de korsten eraf zijn wel weer bijtekenen gelukkig.

daffene

Berichten: 1994
Geregistreerd: 26-11-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-20 00:32

Ik heb vorig jaar mijn wenkbrauwen laten doen (microblading). Over 2 weken heb ik een afspraak staan om ze weer op te frissen. Ik kijk er niet echt naar uit want ik vond het pijnlijk :')

Afbeelding

Bullebeest
Berichten: 3241
Geregistreerd: 08-09-10

Re: Permanente make up en Microblading

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-20 20:18

Oooh dan is het voor jou echt een wie mooi wil zijn, moet pijn lijden :(:)

Suzanne F.

Berichten: 49205
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-20 20:30

martine0503 schreef:
Nou, hier de eerste stap gezet. Ik moet alleen eerst de oude PMU laten laseren. Dus voorlopig moet ik nog even geduld hebben. Ze verwacht 2-3 laseren. Kunnen we daarna met een "schone" lei beginnen. Ik vind het laseren wel even eng. Ik heb namelijk 0 wenkbrauwen meer van mezelf. Ik kan nadat de korsten eraf zijn wel weer bijtekenen gelukkig.


Waarom kunnen ze er niet overheen gaan? Ik laat het niet weg laseren hoor, ben al blij dat er iets staat. Dan kan ik er altijd met een potloodje nog overheen voor de kleur. Maar helemaal weghalen durf ik echt niet. En schijnt echt zeer te doen.

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Re: Permanente make up en Microblading

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-20 20:44

Ik heb vandaag de 3e behandeling gehad voor powder brows, laatste klein stukjes bijgewerkt. Hopelijk pakt het nu helemaal goed. Omdat het kleine stukjes waren heeft ze dit keer niet verdoofd, voelde hetzelfde aan als met de verdovingscreme. Begreep wel dat microblading veel dieper gaat en dus wel meer pijn doet over het algemeen

Bullebeest
Berichten: 3241
Geregistreerd: 08-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-20 05:11

Suzanne F. schreef:
martine0503 schreef:
Nou, hier de eerste stap gezet. Ik moet alleen eerst de oude PMU laten laseren. Dus voorlopig moet ik nog even geduld hebben. Ze verwacht 2-3 laseren. Kunnen we daarna met een "schone" lei beginnen. Ik vind het laseren wel even eng. Ik heb namelijk 0 wenkbrauwen meer van mezelf. Ik kan nadat de korsten eraf zijn wel weer bijtekenen gelukkig.


Waarom kunnen ze er niet overheen gaan? Ik laat het niet weg laseren hoor, ben al blij dat er iets staat. Dan kan ik er altijd met een potloodje nog overheen voor de kleur. Maar helemaal weghalen durf ik echt niet. En schijnt echt zeer te doen.


Omdat de kleur blauwgrijs is uitgeslagen en ik ook iets vollere wenkbrauwen wil hebben om verschil in kleurverschil te voorkomen. Tis niet zo dat t helemaal weg gaat. Wel veel lichter. Even door de zure appel heen bijten en ik kan wel wat bijtekenen hoor. Ga echt niet zonder wenkbrauwen lopen.

Suzanne F.

Berichten: 49205
Geregistreerd: 03-03-01

Re: Permanente make up en Microblading

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-20 07:04

Ja hier ook grijs hoor. Maar dat werken ze weer bij met een warme tint en ik kan er weer een jaar tegenaan.

SaraViavia

Berichten: 1796
Geregistreerd: 13-02-11
Woonplaats: Gelderland

Re: Permanente make up en Microblading

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-20 09:01

Vraag:
Ik heb powderbrows laten zetten en nabehandeling al gehad 5 weken geleden. Na de eerste keer gaf ik al aan dat ik ze echt een flinke tint donkerder wilde. Ze gaf bij de nabehandeling aan dat ze ze één tint donkerder ging maken, maar niet teveel, want dan zou het dus inderdaad ook grijzig uit gaan slaan. Oké advies opgevolgd. Resultaat: ik vind ze nu nog steeds veel te licht en teken ze dus bij. Nou dat was niet waar ik meer dan €300 voor neerlegde.. Ik wil ze echt donkerder, maar anderzijds wil ik haar expertise geloven en ook geen grijze wenkbrauwen krijgen. Wat te doen...

Jester_

Berichten: 12261
Geregistreerd: 16-12-07
Woonplaats: Eerbeek

Re: Permanente make up en Microblading

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-20 10:21

Kan je niet bij een andere stylist vragen wat zij vinden? Het is verder helemaal genezen?

SaraViavia

Berichten: 1796
Geregistreerd: 13-02-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-20 10:23

Jester_ schreef:
Kan je niet bij een andere stylist vragen wat zij vinden? Het is verder helemaal genezen?


Klopt het is inmiddels wel genezen. Bij een anders stylist is zeker een optie. Ik probeer denk ik nog een keer bij mijn huidige salon te vragen naar de vervolgopties. Ik neem aan dat zij ook graag tevreden klanten willen.. Mochten ze echt zeggen dat het niet anders kan kan ik inderdaad voor een "second opinion" gaan. Dankjewel!

Suzanne F.

Berichten: 49205
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-20 10:37

SaraViavia schreef:
Vraag:
Ik heb powderbrows laten zetten en nabehandeling al gehad 5 weken geleden. Na de eerste keer gaf ik al aan dat ik ze echt een flinke tint donkerder wilde. Ze gaf bij de nabehandeling aan dat ze ze één tint donkerder ging maken, maar niet teveel, want dan zou het dus inderdaad ook grijzig uit gaan slaan. Oké advies opgevolgd. Resultaat: ik vind ze nu nog steeds veel te licht en teken ze dus bij. Nou dat was niet waar ik meer dan €300 voor neerlegde.. Ik wil ze echt donkerder, maar anderzijds wil ik haar expertise geloven en ook geen grijze wenkbrauwen krijgen. Wat te doen...


Soms ligt het echt aan je huid en kan de stylist er niks aan doen. Ik hen toen de keuze gemaakt voor donkerder want ik dacht: ach als het grijziger wordt dan staat er tenminste iets en kan ik altijd simpel wat bijkleuren met een potloodje of poeder. Als er niets staat dan moet ik sowieso bijtekenen en heb ik meer werk.

Bullebeest
Berichten: 3241
Geregistreerd: 08-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-20 12:35

Suzanne F. schreef:
Ja hier ook grijs hoor. Maar dat werken ze weer bij met een warme tint en ik kan er weer een jaar tegenaan.


Omdat ik nu buiten de lijntjes wil, zeg maar, wordt dat niet mooi ivm verschil in kleur. Dus even door de zure appel heen en dan straks lekker genieten. Anders zou ze nu bijna met zwart moeten gaan werken. Ook geen strak plan.

Bullebeest
Berichten: 3241
Geregistreerd: 08-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-20 12:36

SaraViavia schreef:
Vraag:
Ik heb powderbrows laten zetten en nabehandeling al gehad 5 weken geleden. Na de eerste keer gaf ik al aan dat ik ze echt een flinke tint donkerder wilde. Ze gaf bij de nabehandeling aan dat ze ze één tint donkerder ging maken, maar niet teveel, want dan zou het dus inderdaad ook grijzig uit gaan slaan. Oké advies opgevolgd. Resultaat: ik vind ze nu nog steeds veel te licht en teken ze dus bij. Nou dat was niet waar ik meer dan €300 voor neerlegde.. Ik wil ze echt donkerder, maar anderzijds wil ik haar expertise geloven en ook geen grijze wenkbrauwen krijgen. Wat te doen...


Ik zou zeker even elders navragen. Kan nooit kwaad. Wel ben ik benieuwd hoe het er nu uitziet. Al is je eigen mening de belangrijkste. ;-)

SaraViavia

Berichten: 1796
Geregistreerd: 13-02-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-20 13:08

martine0503 schreef:
SaraViavia schreef:
Vraag:
Ik heb powderbrows laten zetten en nabehandeling al gehad 5 weken geleden. Na de eerste keer gaf ik al aan dat ik ze echt een flinke tint donkerder wilde. Ze gaf bij de nabehandeling aan dat ze ze één tint donkerder ging maken, maar niet teveel, want dan zou het dus inderdaad ook grijzig uit gaan slaan. Oké advies opgevolgd. Resultaat: ik vind ze nu nog steeds veel te licht en teken ze dus bij. Nou dat was niet waar ik meer dan €300 voor neerlegde.. Ik wil ze echt donkerder, maar anderzijds wil ik haar expertise geloven en ook geen grijze wenkbrauwen krijgen. Wat te doen...


Ik zou zeker even elders navragen. Kan nooit kwaad. Wel ben ik benieuwd hoe het er nu uitziet. Al is je eigen mening de belangrijkste. ;-)


Ik zal proberen vandaag of morgen even een foto te (laten) maken zonder dat het bijgetekend is!

Needje

Berichten: 19201
Geregistreerd: 02-02-05
Woonplaats: Hoogland

Re: Permanente make up en Microblading

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-20 16:30

Een goede PMU artiest zal je wensen willen respecteren maar ook niet iets doen waar ze zelf niet achter staat.
Als zij zegt dat ze niet donkerder gaat ivm verkleuren dan zou ik haar daar op geloven. Het is wel haar visitekaartje op je hoofd.

Noahh_h
Berichten: 256
Geregistreerd: 28-06-17

Re: Permanente make up en Microblading

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-20 21:26

Leuk topic. Ik zit er ook aan te denken om mijn wenkbrauwen te laten doen. Ik zie zulke mooie resultaten. Maar ik vind het ook vet spannend wenkbrauwen zijn wel heel bepalend voor je gezicht.

Het liefst zoek ik iets in de omgeving van Zutphen Apeldoorn Arnhem. Ik heb wel wat salons opgezocht, maar veel zitten al aardig vol. Zo lang wil ik niet wachten....
Pfff en die prijzen. Vonden jullie het erg pijnlijk en is er verschil in pijn tussen ombre en microblading

Jester_

Berichten: 12261
Geregistreerd: 16-12-07
Woonplaats: Eerbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-20 07:47

Noahh_h schreef:
Leuk topic. Ik zit er ook aan te denken om mijn wenkbrauwen te laten doen. Ik zie zulke mooie resultaten. Maar ik vind het ook vet spannend wenkbrauwen zijn wel heel bepalend voor je gezicht.

Het liefst zoek ik iets in de omgeving van Zutphen Apeldoorn Arnhem. Ik heb wel wat salons opgezocht, maar veel zitten al aardig vol. Zo lang wil ik niet wachten....
Pfff en die prijzen. Vonden jullie het erg pijnlijk en is er verschil in pijn tussen ombre en microblading


Ik ben bij droomwimpers geweest, deventer. Kom uit dezelfde regio, heel tevreden mee en via groupon ook korting! Geloof voor 150 a 200

Noahh_h
Berichten: 256
Geregistreerd: 28-06-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-20 14:29

Jester_ schreef:
Noahh_h schreef:
Leuk topic. Ik zit er ook aan te denken om mijn wenkbrauwen te laten doen. Ik zie zulke mooie resultaten. Maar ik vind het ook vet spannend wenkbrauwen zijn wel heel bepalend voor je gezicht.

Het liefst zoek ik iets in de omgeving van Zutphen Apeldoorn Arnhem. Ik heb wel wat salons opgezocht, maar veel zitten al aardig vol. Zo lang wil ik niet wachten....
Pfff en die prijzen. Vonden jullie het erg pijnlijk en is er verschil in pijn tussen ombre en microblading


Ik ben bij droomwimpers geweest, deventer. Kom uit dezelfde regio, heel tevreden mee en via groupon ook korting! Geloof voor 150 a 200


Ik heb net even gekeken. Ziet er allemaal netjes uit. Hoe zien jou wenkbrauwen er nu uit? Zag wel een foto van toen het net was gezet. Jij hebt powderbrows toch? Ik zit zelf te denken aan microblading

Jester_

Berichten: 12261
Geregistreerd: 16-12-07
Woonplaats: Eerbeek

Re: Permanente make up en Microblading

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-20 17:57

Ja powderbrows. Vind nu lastig zeggen omdat ik nog middenin genezingsproces zet (volgens het plaatje dag 8 dat ze weg zijn) maar valt me nog niks tegen! Ben heel benieuwd hoe het straks is, heb ze nu net een week

Bullebeest
Berichten: 3241
Geregistreerd: 08-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-20 16:33

Hier nu net de 1e laserronde gehad. Eerste wenkbrauw was pijnlijker om te doen dan de tweede. Kun maar even onder een steen kruipen en hopen dat het bloeden snel overgaat in korstjes. Ziet het er weer wat beter uit. Vannacht lekker insmeren. Tja mijn schatje moet zijn ogen maar even dicht houden in bed hahahaha. Is het leuk het laseren? nee, maar het was wel te doen. Wel hoop ik dat 1x voldoende is en anders over ongeveer 6 weken nog een keertje.

Wel grappig van blauwgrijze wenkies nu naar rode (bloed) wenkies en straks naar bruine korsten wenkies. Benieuwd hoe het de komende weken gaat.

daffene

Berichten: 1994
Geregistreerd: 26-11-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-20 17:19

Ik heb mijn wenkbrauwen vanochtend na een jaar weer laten bijwerken met microblading. Zo zag het er meteen na de behandeling uit.

Afbeelding

Needje

Berichten: 19201
Geregistreerd: 02-02-05
Woonplaats: Hoogland

Re: Permanente make up en Microblading

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-20 17:21

Ik mag morgen weer m'n wenkbrauwen bij laten werken.