Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 4 van de 42 [ 1027 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 42  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Permanente make up en Microblading

 
Profiel   

Ik ga dit topic ook even volgen.
Ben door de chemo die ik heb gehad mijn wenkbrauwen volledig kwijt en heb nu zo'n blote billen gezicht :=
Het begint wat te groeien nu maar het gaat nog wel even duren voor ze weer echt zichtbaar zijn.
Je voelt kleine stopels maar ziet niks.
Wat mij aanspreekt is dat het niet permanent is.
En voor mij misschien een mooie overbrugging is tot ze er weer zijn.
Ik doe nu mijn wenkbrauwen maken met een poeder en zo'n plastic malletje.
Maar ik heb niks met make up en moet het soms 2 of 3 keer over doen voor het een beetje naar mijn zin is.
En dan moet ik het tussen door ook nog bijwerken.
Dus dit lijkt me wel een oplossing.
Kan mij iemand vertellen hoe lang dit ongeveer blijft zitten.
Denk zelf aan micro blading.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-04-19 12:53 



 
Profiel   

Suzanne F. schreef
Staat als het goed is ook hier in het topic uitgelegd met voorbeelden. Ook via Google kan je veel vinden. Het is een verschil in technieken. Ligt aan je voorkeur en je huidtype wat het beste voor je is. Heb nu even geen tijd om het allemaal uit te typen maar ik kom er vanavond wel op terug als je het nog niet gevonden hebt.

Ik heb het in dit topic nog niet terug kunnen vinden, maar ik begrijp uit TS haar openingspost dat er nog een microblading topic loopt? Daar zal ik nog even naar zoeken, anders kom ik bij je terug :))

Roos, jou wenkbrauwen vind ik echt prachtig! Dat is dus een combi van powder en hairstroke?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-04-19 15:20 



 
Profiel   

xRoosss schreef
Michelle77 schreef
Hai Allemaal!

Zou ik mee mogen kletsen? Na jaren van bijtekenen etc ga ik de stap wagen. Ik ga model liggen voor Yevgenia tijdens het PMU wenkbrauw festival Kampioenschap.

Er wordt een combinatie gezet van hairstrokes en schaduw. Ik ben heel erg benieuwd hoe het zal gaan worden. Maar wat heerlijk om straks niet meer te hoeven tekenen.

Hier mijn wenkbrauwen zoals ik het zelf doe met poeder of gel
[ [url=m/k73XaO.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/c97zkT.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ben wel benieuwd naar foto's van jullie wenkbrauwen (liefst met de combi van hairstrokes en schaduw) :D


Ik heb ook een combi van hairstrokes en powder! Had foto’s staan in het vorige topic, maar zal ze even opnieuw plaatsen voor je:

Dit was net gezet, alleen powder hier, lekker donker en extreem zwart :+

[ [url=m/zuXj7O.jpg]Afbeelding[/url] ]

En bij de touchup heb ik er hairstrokes over laten zetten en dit is het eindresultaat:

[ [url=m/gbXQDI.jpg]Afbeelding[/url] ]

Heel blij mee! Al denk ik wel dat ik tijdens de touchup na een jaar alleen nog powder ga zetten. Ik hou wel van een goede ingevulde wenkbrauw :D


Prachtig! Waar heb je dit laten doen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-04-19 15:33 



 
Profiel   

Dieuwke_ schreef
Suzanne F. schreef
Staat als het goed is ook hier in het topic uitgelegd met voorbeelden. Ook via Google kan je veel vinden. Het is een verschil in technieken. Ligt aan je voorkeur en je huidtype wat het beste voor je is. Heb nu even geen tijd om het allemaal uit te typen maar ik kom er vanavond wel op terug als je het nog niet gevonden hebt.

Ik heb het in dit topic nog niet terug kunnen vinden, maar ik begrijp uit TS haar openingspost dat er nog een microblading topic loopt? Daar zal ik nog even naar zoeken, anders kom ik bij je terug :))

Roos, jou wenkbrauwen vind ik echt prachtig! Dat is dus een combi van powder en hairstroke?


Ja! Eerste sessie zijn er powderbrows gezet en tijdens de tweede sessie zijn er hairstrokes overheen geplaatst, ze noemden dat de 3D techniek. Geen idee of dat een algemene term is of gewoon door de salon bedacht, maar misschien kan je daar nog op googelen voor voorbeelden!

@MissBambi; ik ben bij Cocon Cosmetics geweest, zit in Vlaardingen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-04-19 21:36 



 
Profiel   

Heel mooi Roos! Ikzelf wil het vooral niet te donker. Vind het wel spannend.

Gebruiken jullie ook verdovende crème vooraf?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-04-19 07:39 



 
Profiel   

Ik heb ze laatst weer voor de tweede keer laten zetten (jaar geleden voor t eerst). Heb nogal lastige huid bij 1 wenkbrauw dus kan alleen shadow, micro zou bij mij gaan uitlopen.

Voor
[ img ]
Net na
[ img ]
Genezen (met wat wenkbrauwhaar door de war)
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-04-19 09:06 



 
Profiel   

Ziet er heel natuurlijk uit!
Ik zit hier lekker in de korstjes fase, hahaha, was vergeten hoe verschikkelijk dat eruit ziet!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-04-19 09:29 



 
Profiel   

Geweldig al die wenkbrauwen. Ik zie wel vaak mensen die het bijv al een tijdje er op hebben die van zichzelf vrij blonde haartjes hebben en donker zijn aangezet. Ik zou dan evengoed de wenkbrauwen blijven verven want vind dat beetje een raar gezicht.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-04-19 09:33 



 

chantalboes schreef
Ziet er heel natuurlijk uit!
Ik zit hier lekker in de korstjes fase, hahaha, was vergeten hoe verschikkelijk dat eruit ziet!

Ja heerlijke fase hè :Y) ik ben bijna van die fase af gelukkig.


Popstra schreef
Geweldig al die wenkbrauwen. Ik zie wel vaak mensen die het bijv al een tijdje er op hebben die van zichzelf vrij blonde haartjes hebben en donker zijn aangezet. Ik zou dan evengoed de wenkbrauwen blijven verven want vind dat beetje een raar gezicht.

Ja ik heb zelf ook hele blonde haren van mijzelf maar verf ze wel, was mij ook aangeraden voordat ik ze permanent liet zetten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-04-19 20:19 



 
Profiel   

Floemii schreef
amies100 schreef
Naar aanleiding van dit topic toch de stap gezet om mijn lippen te laten doen. Helaas woonde Nathalie te ver weg maar heb een goede vervanger in de buurt gevonden :o .

Zetten viel reuze mee, totaal geen pijn. Nu in spanning wachten totdat ze op kleur zijn *\o/*


Hoe is het afgelopen met jouw lippen?
Ben erg benieuwd naar de kleur!


Oja sorry :o
Ik ben afgelopen vrijdag terug geweest voor de nabehandeling dus nu zien ze er nog niet mooi uit, ik zal eind van de week een foto plaatsen!
Ik ben er erg blij mee :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-04-19 10:33 



 
Profiel   

[ img ]

De velletjes zijn er nu helemaal vanaf. Erg blij met het resultaat
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-04-19 07:18 



 
Profiel   

Ik heb eyeliner , wenkbrauwen (microblaiding hairstroke) en lippen pmu
Ik ben er heel blij mee
Vandaag mijn lippen laten bijwerken
Ik zal volgende week een foto plaatsen als het is geheeld. Ik heb normaal ook (tijdelijk even niet ) wimper extensions .. ik vind heerlijk ochtends gezicht wassen , tanden poetsen , bb Cream op en klaar voor de hele dag
Met avondje uit doe ik oogschaduw op en een andere kleur eyeliner erboven en klaar

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-19 20:22 



 

Ik meld mij hier ook (weer?). Ik heb al eyeliner boven maar dat is denk ik al een jaar of 3 a 4 geleden dus behoorlijk vervaagt maar zit nu ook nog te denken aan full lips.
Willen jullie eens kijken naar deze link? Deze salon zit dicht in de buurt bij mij maar jullie hebben vast meer verstand dan ik :P of aanraders in de buurt van Alphen/Hoofddorp?
https://www.feryalbeauty.nl/index.html

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-19 20:35 



 
Profiel   

Sassy4barrel schreef
Ik heb eyeliner , wenkbrauwen (microblaiding hairstroke) en lippen pmu
Ik ben er heel blij mee
Vandaag mijn lippen laten bijwerken
Ik zal volgende week een foto plaatsen als het is geheeld. Ik heb normaal ook (tijdelijk even niet ) wimper extensions .. ik vind heerlijk ochtends gezicht wassen , tanden poetsen , bb Cream op en klaar voor de hele dag
Met avondje uit doe ik oogschaduw op en een andere kleur eyeliner erboven en klaar


Erg benieuwd naar de foto!
Ik twijfel nog steeds :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-19 20:37 



 
Profiel   

Nicje87 schreef
Laatst hoorde ik het volgende:

Bij microblading maken ze sneetjes. Nu heel mooi, maar als je het vaker laat doen ontstaan er littekens.
En wanneer je het dan niet meer doet zijn die littekens zichtbaar. Weet iemand hier iets over?


Aangezien niemand gereageerd heeft, ik ben nog steeds benieuwd..

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-19 06:04 



 
Profiel   

Nicje87 schreef
Nicje87 schreef
Laatst hoorde ik het volgende:

Bij microblading maken ze sneetjes. Nu heel mooi, maar als je het vaker laat doen ontstaan er littekens.
En wanneer je het dan niet meer doet zijn die littekens zichtbaar. Weet iemand hier iets over?


Aangezien niemand gereageerd heeft, ik ben nog steeds benieuwd..


Er komen geen littekens van microblading, daar wordt het niet diep genoeg voor gezet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-19 06:32 



 
Profiel   

Even een schopje:

zijn er mensen met goede ervaringen met PMU in Zuid-Holland?

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-19 15:40 



 
Profiel   

ista schreef
Even een schopje:

zijn er mensen met goede ervaringen met PMU in Zuid-Holland?


En ook mensen met goede ervaringen in Noord-Holland? :j :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-19 16:12 



 
Profiel   

Yevgenia in Hellevoetsluis!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-19 19:25 



 
Profiel   

Michelle77 schreef
Yevgenia in Hellevoetsluis!


Heb even zitten spieken, maar het lijkt er op dat zij alleen opleidingen doen, klopt dat?

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-19 20:18 



 
Profiel   

ista schreef
Michelle77 schreef
Yevgenia in Hellevoetsluis!


Heb even zitten spieken, maar het lijkt er op dat zij alleen opleidingen doen, klopt dat?

Nee hoor, zeker niet.


Mijn wenkbrauwen zijn daar gedaan. De eerste behandeling is op het World Eyebrow Festival gedaan door een Russische dame. Organisatie is door Yevgenia.

Bijwerken is in de salon in Hellevoetsluis gedaan. Zijn erg goed.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-19 20:22 



 
Profiel   

Ik heb net mijn wenkbrauwen bij Gwyneth PMU laten doen! (Den Haag) Ik vind haar portfolio erg mooi.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-19 20:27 



 
Profiel   

ista schreef
Even een schopje:

zijn er mensen met goede ervaringen met PMU in Zuid-Holland?


Cocon Cosmetics in Vlaardingen ben ik geweest, heel tevreden!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-19 22:49 



 
Profiel   

Goedemorgen. Ik zoek een goede salon in midden Nederland. Kan iemand me verder helpen?
Ik vind het lastig namelijk

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-19 09:26 



 
Profiel   

ista schreef
Even een schopje:

zijn er mensen met goede ervaringen met PMU in Zuid-Holland?


GLAM beauty bar doet het super mooi vind ik
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-19 09:59 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 4 van de 42 [ 1027 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 42  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen