Permanente make up en Microblading

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Bienotje

Berichten: 10869
Geregistreerd: 09-09-04

Re: Permanente make up en Microblading

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-24 13:53

Thanks voor het delen Bielsje, erg benieuwd hoe het komende weken geneest. Ik laat over paar weken ook een keer eerst pigment weglaseren, voor ik weer nieuwe laat zetten. Maar heb dat ook nog niet eerder gedaan of idee wat te verwachten.

Hier bedoeling het eenmalig te doen om oudere vergrijsde kleurpigmenten te minderen. Opwarmen van de kleur bij de laatste keer bijwerken lukte minder goed. Vorm hoeft wat mij betreft weinig aan veranderd.

magic_lover

Berichten: 15571
Geregistreerd: 27-01-04
Woonplaats: Roden (Dr)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-24 19:29

Ik was ook heel "bang" dat ik weer tig keer heen moest om te laten zetten, ook omdat zij het zetten + 1 nabehandeling als "pakket" hadden dus zag mij al gaan :$ :$ . Omdat de 1e x pmu bij mij ook niet pakken wou. Ben wel keer of 4 terug geweest. Maar achteraf een hele andere techniek( en ongetwijfeld andere producten, andere salon) hoe ze het nu hebben gedaan.

Ook was ik erg bang dat dat oranje nog zichtbaar bleef na het zetten van nieuwe. Maar alles is gelukkig goedgekomen :')

Hopelijk bij jou straks ook weer mooie nieuwe wenkies bielsje, moet vast goed komen!