Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 305 van de 313 [ 7820 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 302, 303, 304, 305, 306, 307, 308 ... 313  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

En dan staat je leven ineens op zijn kop.

 
Profiel   

luuntje schreef
Lieve Roby we missen je.

Ik wens jouw man, meiden, ouders, zus en al je andere familie en vrienden heel veel warmte en liefde voor 2020. Leven zonder jou zal moeilijk zijn.

Gisteren ben ik naar de kapper geweest om 30 cm haar te doneren.
Voor vrouwen die eens iets anders willen dan pluisjeshaar.

[ [url=m/j5oIGk.jpg]Afbeelding[/url] ]



Wat goed van je ! <3
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-01-20 11:00 



 
Profiel   

Rillingen over mijn lijf... reclame van over mijn lijk.

Hoop dat het goed gaat met kindjes, man en ouders van Roby. Een groot leeg gat zal het zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-20 13:01 



 
Profiel   

Nou inderdaad dat zal nooit meer hetzelfde zijn om dat voorbij te zien komen.
Ik heb het nog niet gezien maar het kippenvel vliegt ook hier mijn lijf over.
Wat was zij oersterk zeg, ik hoop dat ik dat nooit vergeet hoe moeilijk ik het ooit ook heb.
Hopelijk gaat het goed met haar familie, maar bevatten kan ik het al niet laat staan zij.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-20 13:28 



 
Profiel   

Ik denk nog vaak aan Roby en de meisjes en de rest van de familie die zonder haar verder moet.

Van de wereld maar voor altijd in ons hart.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-20 17:55 



 
Profiel   

Ook ik denk regelmatig aan Quara, aan haar mama, haar papa, haar kindjes, haar man en iedereen die haar liefheeft.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-20 21:00 



 
Profiel   

Wereld borstkanker dag vandaag...
Ik sta weer even stil bij Quera, bij mijn lieve vriendin M. die er nu tegen vecht en alle andere strijders...

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-20 18:48 



 
Profiel   

Ach, veel sterkte voor je vriendin. Wat is het toch een oneerlijke rotzooi.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-20 19:27 



 
Profiel   

Door Roby ben ik "over mijn lijk" gaan volgen. Moet bij het kijken steeds aan haar en haar familie denken. Zo heftig.

Een gezin waar ik kom vanwege vrijwilligerswerk heeft ook de mama verloren aan borstkanker.
Ze liet een toen 9 jarige en een pasgeboren baby achter.

Gelukkig hebben ze nu een fantastische stiefmama die de kinderen in haar hart heeft gesloten. Dat is echt mooi om te zien. Voor de oudste zal ze nooit mama zijn maar de liefde in dat gezin straalt ervan af.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-20 19:53 



 
Profiel   

Ik vraag voor m'n verjaardag donaties voor KWF in/uit Roby's naam.

Ik schrijf niet veel hier, maar denk natuurlijk nog elke dag aan haar. Balen dat ze die scheiding van Marco en Leontien heeft gemist, daar had ze briljante grappen over kunnen maken.



:')



Laatst bijgewerkt door Anoniem op 17-02-20 12:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Donatie-verzoek verwijderd


Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-20 00:58 



 
Profiel   

MarcoBorsato schreef
Ik vraag voor m'n verjaardag donaties voor KWF in/uit Roby's naam.

Ik schrijf niet veel hier, maar denk natuurlijk nog elke dag aan haar. Balen dat ze die scheiding van Marco en Leontien heeft gemist, daar had ze briljante grappen over kunnen maken.

[ Video ]

:')


Heb je een linkje naar jouw Facebook pagina? Als ik je opzoek krijg ik helaas geen resultaten :?



Laatst bijgewerkt door Anoniem op 17-02-20 12:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Quote aangepast


Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-20 01:49 



 
Profiel   

Echt superfijn dat mensen mij tikkies sturen. Het voelt een beetje alsof Ro even langs waait. <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-20 02:44 



 

Via de link op de KWF site kan het per Ideal. Vind ik ideaal. :)

Wat gaaf dat je al die Tikkies krijgt. <3
Geniet van de wind.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-20 10:18 



 
Profiel   

Ik wil ook wat doneren maar wil niet al mijn gegevens achterlaten, hoe kan ik jou een tikkie sturen MB? Mag ook per pb natuurlijk

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-20 12:17 



 
Profiel   

Mijn donatieverzoek is verwijderd maar je kunt natuurlijk nog steeds gewoon kijken naar mijn mooie profielfoto op Facebook:

https://m.facebook.com/awleesum

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-02-20 19:16 



 
Profiel   

Precies echt heel mooi!
En niet te vergeten een paar interessante maar reeds afgelopen like-deel-win acties

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-02-20 19:26 



 
Profiel   

Wij hebben hier heel recent een mooi bedrag gedoneerd MB. :*
Mijn vader was vorig jaar de sjaak, maar is nog bij ons en genezen.
En ik heb eind februari gecollecteerd voor de hersenstichting.
Zij geven weer geld geven voor de gevolgen op de hersenen van mensen die er nog wel zijn en moeten dealen met de gevolgen qua hersenen..
Dat is ook niet niks.
Als het gaat fysiek ga ik ook het KWF erbij doen, uit naam van Roby, mijn opa en mijn vader.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-02-20 19:32 



 
Profiel   

:+: :+: :+:

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-02-20 19:34 



 
Profiel   

Roby ik weet niet of je hier nog iets van mee krijgt maar ik ben vanmiddag naar het ziekenhuis geweest voor de uitslag van de scan van mijn longen. De scan ziet er goed uit. Over een half jaar weer scannen *\o/* *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-02-20 19:42 



 
Profiel   

MB, je verjaardagskado. :*
Net gelijk aangemeld.
Voor de hersenstichting haalde ik vorig jaar €145 op, waar het landelijk gemiddelde €60 per bus is dus ik kan heel lief kijken. <<)
Roby, ik hoop dat je dit nog zien kunt, hoe lief ik ga kijken in augustus, deur tot deur, voor jou. :*
En uiteraard voor Oscar en Yvonne, maar van jullie weet ik dat jullie dit sowieso zien..
[ img ]


Laatst bijgewerkt door moonfish13 op 17-02-20 20:09, in het totaal 2 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-02-20 19:46 



 
Profiel   

<3

Yvonne, wat fijn, gefeliciteerd met de goede scan!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-02-20 19:49 



 
Profiel   

YvonneV schreef
Roby ik weet niet of je hier nog iets van mee krijgt maar ik ben vanmiddag naar het ziekenhuis geweest voor de uitslag van de scan van mijn longen. De scan ziet er goed uit. Over een half jaar weer scannen *\o/* *\o/*

Gefeliciteerd!!!!! *\o/* *\o/* *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-02-20 19:53 



 
Profiel   

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-03-20 09:42 



 
Profiel   

quera schreef
Vumana is net langs geweest <3 super lief wijffie! En tot snel weer was gezellig!


Heb super geslapen, half 7 pas voor het eerst wakker. Ontbijt licht misselijk, tot mn buurman ging overgeven. Dat was helaas de trigger...


Ik mis je nogsteeds.
Hoop dat je ontzettend geniet vanaf je wolkje met bitterballen, kaassnacks en snoep. Lachend naar beneden kijkt en geniet van je meisjes... ♡

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-04-20 11:41 



 
Profiel   

Lieffiefi schreef
quera schreef
Vumana is net langs geweest <3 super lief wijffie! En tot snel weer was gezellig!


Heb super geslapen, half 7 pas voor het eerst wakker. Ontbijt licht misselijk, tot mn buurman ging overgeven. Dat was helaas de trigger...


Ik mis je nogsteeds.
Hoop dat je ontzettend geniet vanaf je wolkje met bitterballen, kaassnacks en snoep. Lachend naar beneden kijkt en geniet van je meisjes... ♡


Ik ook lieve Fi. :(:)

Sterkte mop. :*

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-20 04:55 



 
Profiel   

Hoe kan een mens in een jaar tijd zoveel indruk maken op je.
Ik ben er een die zich helaas te druk kan maken om wat niet helpt, en ben aan het tinderen.
Het kwam op leeftijd, en dat je naarmate je ouder wordt je minder aantrekt wat een ander van je denkt en vind.
Toen kwam het op jou Roby, je was net zo oud en had de wijsheid van iemand met 25 jaar extra.
Alsof je met je 27 geleefd had als iemand van 50, en dat vind ik nog steeds zo knap.
Echt nog elke dag zie ik dat flesje douchegel wat mijn moeder mij gaf van kneipp, happy moments.
Die stuurde ik jou ook, 2,5 week voor je overleed, want happy moments pastte jou wel.
Je haalde alles eruit wat erin zat.
En na een kütdag, zie ik die fles onder de douche staan, en bedenk ik me hoe jij zou reageren op mijn wereldprobleem.
De fles is bijna leeg, maar ik ga morgen maar een nieuwe halen..
Ik hoop dat ik op een dag zo sterk ben als jij al die tijd gebleven bent, het was je tijd nog niet, je was nog lang niet klaar op aarde.
Maar laat mij er dan in godsnaam van geleerd hebben...
Hopelijk mag het kwf nog collectes laten lopen dit jaar, en als het met bakken uit de hemel komt die dag met collecteren...
Weet ik wie mij stiekem wil pesten.
Dan vinden ze me hopelijk heel zielig en komt er meer geld binnen, regel dat maar even die dag.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-05-20 01:50 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 305 van de 313 [ 7820 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 302, 303, 304, 305, 306, 307, 308 ... 313  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen