Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 66 van de 66 [ 1636 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 62, 63, 64, 65, 66
Plaats een nieuw onderwerp

Wanneer houd het op? alwéér opereren en chemo.

Profiel   

Jeetje gohya wat heftig en wat heb je gestreden om eindelijk gehoord te worden,en je had zelf al het vermoeden dat het niet goed was. Ik hoop zo dat je nog heel lang je oog kan en mag behouden, bah wat een vooruitzicht :(:)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-21 20:56 

Profiel   

Heb er idd.hard voor gestreden en het is gelukt!
In het UMC zitten geen oog oncologen,ik had het na gezocht, alleen 1 arts die kennis heeft van ooglid kanker,maar dat heb ik niet.De laatste operatie afgelopen Maart die niet goed gegaan was,was het de druppel.
De toekomst zal uitwijzen hoe lang het oog nog blijft.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-21 21:23 

Profiel   

Hoe gaat het met je Gohya?

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-21 16:06 

Profiel   

Het gaat redelijk goed,de doxycycline kuur van 4 maanden heeft me goed gedaan.Ik doe weer meer,ben niet meer zo moe.
Heb een verslag gekregen van de Oog oncoloog en daar staat dat er na verloop van tijd dus een exenteratie zal moeten gebeuren.
Dat houd in dat er ook een gedeelte van de oogkas verwijderd moet worden,niet alleen het oog, oogleden en oogslijmvlies maar ook stuk oogkas.Dan kunnen ze een transplantatie doen van een stuk oogkas met oog.
Ik heb gelezen wat een exenteratie precies inhoud.
Ik heb besloten, dat als het zover is,ik dit niet ga doen.
Ik neem de gok dat ze alsnog steeds de kankercellen kunnen blijven weghalen en dat het niet uitzaait.
Kan dat echt niet meer,dan houd het gewoon op.

Ben nu ook onder behandeling bij de fysio voor de pijn in armen.Heb nu al 3 x dry needling gehad,dat doet vreselijk veel pijn! Maar het begint nu eindelijk te werken! Al 3 nachten geen pijn,nog wel de verkrampte vingers,dat is nog steeds niet over.
Verder ben ik eergisteren,na een jaar weer gaan paardrijden.Flink spierpijn gehad, maar dat duurde niet lang.

Deze maand een oproep uit Rotterdam,ben heel benieuwd.Het oog begint pijn te doen en er komt veel slijm uit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-09-21 08:38 

Profiel   

Gohya waarom die operatie niet? Je bent nog zo jong en uitzaaiingen zijn ook erg pijnlijk.
Mijn vader had maar een oog, dus als dochter van, zie ik het bezwaar niet zo van een kunstoog. Je pijn is over en er valt goed mee te leven. Mijn vader deed alles met een oog.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-09-21 15:08 

Profiel   

@pien het gaat niet om het oog wat ik zou missen,dat is nog te overzien,maar ook een stuk van de oogkas wat ze weg halen.
Je krijgt dan een gedeelte oogkas transplantaat wat met lijm of magneetjes wordt vast gezet.
Dat moet ook steeds eraf gehaald worden om schoon te maken.
Die ellende wil ik echt niet,dat kan ik niet aan.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-09-21 21:33 

Profiel   

Ik heb weer een doxycycline kuur voor 3 maanden gekregen.Ik was de afgelopen dagen zo vreselijk moe, moest gewoon gaan liggen.
Doxy slaat aan, vermoeidheid is weg!heb weer energie.

Vandaag de 4de dry needling gehad,nu alleen linkerarm.De nachten zijn zo goed als pijnloos! Alleen de stijve vingers nog steeds geen verbetering,fysio kan hier ook niks aan doen.Over 2 weken de laatste dry needling.

Afspraak in Rotterdam staat nu op 15 oktober.Het oog doet met tijden pijn, dan komt er ook dik slijm uit,wit,dus geen ontsteking lijkt me.

Ik wil wel weer bloed laten prikken op de leverwaarden,krijg meer pijn in de linkerkwab van de lever,óf het moet de Milt zijn,die zit daar ook.
Ben er niet gerust op dat de lever niet meer wordt gecheckt.
Verder gaat het nu eigenlijk prima.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-21 17:28 

Profiel   

Hoe gaat het nu met je?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-21 09:20 

Profiel   

Het gaat redelijk goed! Controle geweest in Rotterdam,oog zag er rustig uit, geen rare plekjes.
Mijn zicht is wel weer slechter geworden,visus 0,80 naar 0,60 linkeroog, rechteroog is hetzelfde gebleven.Maar dat is me bekend dat het zicht slechter wordt en uiteindelijk blind zal zijn.Over 6 maanden terug komen.

Vandaag de laatste dry needling gehad,pijn in armen gaat op en af.Ik blijf pijn in armen houden zodra ik op mijn rug ga liggen.De vingers worden erger, ontzettend stijf en stram,pijn en je hoort de pezen? knakken.
De fysio weet ook niet wat de oorzaak kan zijn van de vingers.

Bloed geprikt, leverwaarden zijn goed, trombocyten zijn nog hoger geworden 404.
Ben nog steeds aan de doxycycline,heb nog voor 2 weken,voel me er heel goed bij,het houd de borellia slapend en mij op de been.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-10-21 20:23 

Profiel   

Pijnlijke vingers kan ook een symptoom zijn van trombocytose

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-10-21 20:42 

Profiel   

Ow dat wist ik niet.Ik zou trombocytose hebben volgens de waardes,maar artsen doen er niks mee.Toen ik het zei tegen de huisarts assistente,zei ze: dat komt omdat je verkouden bent,daarom zijn ze hoog. Ze zijn al jaren te hoog en ik ben geen eens verkouden.Dat heb ik haar dus ook verteld en ze zou overleggen met de huisarts.Er wordt niks mee gedaan, ze kon het niet verklaren,na overleg met huisarts,waarom de trombocyten zo hoog waren.
Ik bloed ook altijd lang na en heb regelmatig bloedneuzen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-10-21 21:38 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 66 van de 66 [ 1636 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 62, 63, 64, 65, 66
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp

Zoek naar
Inloggen