Wanneer houd het op? alwéér opereren en chemo.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
tootje71

Berichten: 5099
Geregistreerd: 09-01-10
Woonplaats: zw.prov.utr.

Re: Wanneer houd het op? alwéér opereren en chemo.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 18:59

och och wat een schrik ! heel veel sterkte ben er even stil van :(:) gecondoleerd gohya....

amber15
Berichten: 3549
Geregistreerd: 15-10-09
Woonplaats: Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 19:11

Ik weet niet wat ik moet zeggen..
'Sterkte' ik klinkt zo.. in zo'n situatie. Ik kan me niet voorstellen wat er door je heen moet gaan.
Gecondoleerd Gohya, ik denk aan je.. Y;(

Mocht de nood aan de man zijn, dan is er vast een lieve bokker die je wil helpen. Het is dat ik geen auto heb, anders had ik je graag gereden. Maar dat zijn zorgen voor later.
Hoe vaak moet je naar het ziekenhuis? Anders een advertentie zetten? Is er geen organisatie die zich inzet voor zulke gevallen?

quera

Berichten: 13893
Geregistreerd: 10-02-05
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 19:12

Kijk inderdaad of je recht hebt op ziekenhuisvervoer. Ik heb dat met chemo wel namelijk. :(:)

mala26

Berichten: 5002
Geregistreerd: 05-02-13

Re: Wanneer houd het op? alwéér opereren en chemo.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 19:17

Wat....
O wat erg. Heel veel sterkte

Anne_GTI

Berichten: 18201
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Re: Wanneer houd het op? alwéér opereren en chemo.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 19:20

Verschrikkelijk Gohya, heel veel sterkte.

Juut

Berichten: 6900
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Vlakbij het vagevuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 19:59

Jee...af en toe lees ik stilletjes mee in dit topic, maar wil je nu toch even heel veel sterkte wensen...

kimmie261

Berichten: 19217
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: duitsland

Re: Wanneer houd het op? alwéér opereren en chemo.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 20:04

Ik lees ook stilletjes mee in je topic ,maar schrik nu toch echt van je laatste berichtje... wat afschuwelijk , je hebt je maatje nu wel nodig in deze toch al lastige strijd... Ik wil je echt heel veel sterkte wensen, ook met toch weer de onzekerheid met de plekjes die je gevonden hebt, je krijgt het goed voor je kiezen nu ;(

cariena1973
Berichten: 510
Geregistreerd: 07-04-09
Woonplaats: Oldenzijl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 20:32

gecondoleerd heel veel sterkte

Mer1980

Berichten: 18834
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Re: Wanneer houd het op? alwéér opereren en chemo.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 22:11

WTF je partner dood vinden. Jemig je druk maken hoe je naar het ZH komt is het laatste waar je nu mee bezig moet zijn, wat een verschrikkelijk nieuws. Gecondoleerd en heel veel sterkte. Jeetje wat een ellende...

Boras
Berichten: 9950
Geregistreerd: 21-10-10

Re: Wanneer houd het op? alwéér opereren en chemo.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 22:19

Oh Gohya wat verschrikkelijk!

Gecondoleerd. Ik wens je heel veel kracht toe.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110688
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: Wanneer houd het op? alwéér opereren en chemo.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 22:42

Jeetje, dat is wel mega heftig zeg.
Heel veel sterkte! En er zijn toch wel mensen die je kunnen bij staan hoop ik?

Denise_Storm

Berichten: 2370
Geregistreerd: 29-01-14
Woonplaats: Zuid-Holland

Re: Wanneer houd het op? alwéér opereren en chemo.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 22:47

Wat verschrikkelijk! Heel veel sterkte. Ik wil alle kracht en gezondheid naar jou sturen. Wat een nachtmerrie. Ik heb er geen woorden voor... Hele dikke knuffel...

cam
Berichten: 3019
Geregistreerd: 09-09-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 23:04

Gecondoleerd, wat vreselijk. Heel veel sterkte.

dito

Berichten: 5135
Geregistreerd: 27-09-11
Woonplaats: int noord-westen van ut land

Re: Wanneer houd het op? alwéér opereren en chemo.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 23:12

wow...jeetje wijvie dat is ook wat! Was je partner ziek of kwam het geheel onverwachts? Gecondoleerd.
Wat zal jij in een rollercoaster zitten op dit moment. Net daarvoor je andere berichtjes gelezen. Het zit je echt niet mee! Heeeeeel veel sterkte! :(:)

Angeliquee18

Berichten: 2593
Geregistreerd: 17-11-10
Woonplaats: alphen aan den rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 23:12

Jeetje ! Wat verschrikkelijk :(
Heel veel sterkte!!

Ginny135
Berichten: 313
Geregistreerd: 02-08-16

Re: Wanneer houd het op? alwéér opereren en chemo.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 00:11

Ik blijf de hele tijd aan je denken. In wat voor rollercoaster/hel moet jij nu zitten. Sterkte dekt de lading niet, maar ik weet even niets beters. Heel veel sterkte

Hannanas
Berichten: 13016
Geregistreerd: 21-01-06
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 01:25

Gohya |( wat een ellende. Heel veel sterkte met het verlies van je partner.

beenjesshar

Berichten: 1217
Geregistreerd: 12-05-07
Woonplaats: uitgeest

Re: Wanneer houd het op? alwéér opereren en chemo.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 01:46

Gecondoleerd en heel veel sterkte

Maartje1990

Berichten: 22278
Geregistreerd: 05-06-06
Woonplaats: Kessel (Limburg)

Re: Wanneer houd het op? alwéér opereren en chemo.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 02:17

Gohya ik kom je topic nu pas tegen. Er valt eigenlijk niets te zeggen over wat jou allemaal is overkomen. Je eigen ellende en dan nu je partner verliezen, hoewel altijd verschrikkelijk, zal voor jou nu extra moeilijk zijn. Als ik zeg "veel sterkte" voelen de woorden zo betekenisloos maar ik weet niet goed wat anders te zeggen.

Veraaaaah

Berichten: 2333
Geregistreerd: 05-07-15
Woonplaats: Breda

Re: Wanneer houd het op? alwéér opereren en chemo.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 03:00

Heel veel sterkte, wat een ellende kan een mens hebben |(

Linnie050

Berichten: 11805
Geregistreerd: 20-04-11
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 04:13

Gecondoleerd |(
Heel veel sterkte
Wat een nachtmerrie

Dikke knuffel

gohya

Berichten: 33014
Geregistreerd: 25-03-07
Woonplaats: Ermelo.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-19 10:31

Dankjewel allemaal! ik mis hem verschrikkelijk |( |(
Ik voel mezelf schuldig, ik had de huisartsenpost moeten bellen! ik weet het,je mag jezelf nooit de schuld geven,maar die gedachte blijft hangen,had ik maar,had ik maar.
Hij had de dag ervoor een brandende pijn bij het borstbeen, was heel erg moe,viel steeds in slaap en zijn bloeddruk was te hoog [152\94] lampjes branden ook rood.Nadat hij ff in bed had gelegen was het weer over,en ging hij ook gewoon eten.Daarna kwam het weer terug en ging hij naar bed, om half 12 weer ff beneden,maar had geen pijn,hij was ook niet bleek ofso,ik vond de klachten helemaal niet bij hartklachten passen. Ik slaap vaak op de bank vanwege het snurken [ik slaap dan heel de nacht niet] en toen hij s' morgens om kwart over 9 nog niet beneden was,ben ik gaan kijken,dat doe ik altijd als ik een naar gevoel heb,altijd bang geweest om hem dood te vinden.En 1ste Pinksterdag was het idd. zo, ik ben me rot geschrokken! hij was koud,stijf,opgezwollen en paars in het gezicht omdat die op zijn zij lag.
Ik zag hem niet ademen en ben snel 112 gaan bellen.Die man ging op zijn gemak vragen stellen,of hij nog ademde,zijn kleur enz,enz.Ik zei dat IK dacht dat hij dood was,maar 100% weet ik dat niet natuurlijk.
Hij zou een schouwarts sturen,die moet dan de dood constateren.Na bijna 1 uur kwam die eindelijk met nog een ambulance verpleegster en nog een man,geen idee wie dat was. Ze waren wat later want ze hadden nog wat visite's afgelegd.Vind ik zeer respectloos! wat als iemand in paniek zegt dat de partner dood is terwijl het miss. niet zo is? in paniek kan je rare dingen zien en zeggen.In dat uur kan iemand echt overlijden als die nog zou leven van tevoren.Je kan toch niet afgaan op iemand die door de telefoon zegt: hij is volgens mij overleden?

En dan krijg je de Dela nog, mijn man is zwaargewicht, ze kregen hem met 2 niet naar beneden, nog een team erbij halen. Na ruim een uur komen er nog 2 mannen,een oude en een jonkie.Een brancard kon niet,paste niet op de trap,dus het glijmatras erbij.Zo vreselijk onmenselijk ding is dat, ze halen de overledene glijdend van de trap af,ik hoor het zeil kraken,pfff.Eindelijk beneden, brancard stond buiten bij de voordeur,op de brancard gehesen,het busje stond midden op de weg schuin voor ons huis.
Mijn partner heeft 6 uur dood boven gelegen voor hij eindelijk in het busje lag!

Ik vind dat ze iets moeten gaan doen als het om zwaardere overledenen gaat,stuur geen team van mannen tussen de 60 en 70 jaar! [zo zagen ze er echt uit] stuur een team van sterke mannen tussen de 30 en 40 jaar.
Vrijdag word hij gecremeerd, moet nog een hoop regelen.Ik heb me kinderen die me helpen, 2 wonen er nog thuis.Mijn familie woont te ver weg, Eindhoven en België.Heb ook steun aan de verzorgsters van mijn paardenopvang.

Vanmiddag komt de huisarts langs.Ik kan niet eten,heb 2 dagen niks gegeten tot gisteravond een mini pizza met veel moeite.

Ik ga de controle's verplaatsen naar Harderwijk, is ook een prima ziekenhuis.En verder zien we wel hoe het loopt.
Heel verhaal, maar dan is het wat duidelijker.

dito

Berichten: 5135
Geregistreerd: 27-09-11
Woonplaats: int noord-westen van ut land

Re: Wanneer houd het op? alwéér opereren en chemo.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 10:43

jeetje wat heftig! Ga je zelf geen schuldgevoel aanpraten! Ik had wrs hetzelfde gereageerd, geen pijn? Nou zal het wel mee vallen. Herken het bij een vriendin van mij, haar man werd ook niet meer wakker, zij heeft ook een enorm schuldgevoel had ik maar eerder had ik maar...Lastige is dat als iemand plots overlijd je nog bordevol vragen zit.
Wat een rare manier van handelen...hadden nog wat visites af te leggen >;) gaat het ff niet! 6u later, jeetje ts wat naar! Ik hoop voor je dat je het voor jezelf goed kan afsluiten. De shock zal nog komen omdat je nu op de automatische piloot leeft. En veel veel moet regelen. Ik wens je alle kracht toe aankomende tijd!!

Amalarab

Berichten: 7455
Geregistreerd: 24-11-07
Woonplaats: Friesland

Re: Wanneer houd het op? alwéér opereren en chemo.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 10:58

Ongelooflijk wat sneu allemaal, veel sterkte gewenst met alles!

fleurtjeuh
Berichten: 10317
Geregistreerd: 24-05-11
Woonplaats: Tussen het noorden en zuiden in nederland

Re: Wanneer houd het op? alwéér opereren en chemo.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 11:04

Holy oliebol zeg...
Ik weet niet zo goed wat te zeggen..
Sterkte, beterschap, gecondoleerd...