Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 53 van de 67 [ 1671 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56 ... 67  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Wanneer houd het op? alwéér opereren en chemo.

 
Profiel   

buiten roken scheelt al een heel eind.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-20 12:15 



 
Profiel   

Klopt,ik neem ze ook niet mee als ik ga wandelen met de hond,kan ik er ook geen opsteken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-20 12:37 



 
Profiel   

Ik ken het gevecht met niet roken. Inmiddels ben ik al 24 jaar rookvrij, maar ik moet er nooit meer eentje opsteken want dan ben ik gelijk weer voor de bijl.
Dus ik begrijp het echt heel erg goed met al die stress. HEt van jezelf mogen helpt wel vind ik. Toen mijn verloskundige indertijd zo begripvol reageerde, was die druk van de ketel want er was teveel stress rondom die zwangerschap en uitslag van de punctie. Haar begrip vond ik toen zoo fijn want ik wist natuurlijk ook wel dat het beter is om niets te roken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-20 15:38 



 
Profiel   

Fijn dat je nu een oncoloog hebt die je wel serieus neemt en stappen onderneemt.
Ik heb nooit gerookt, maar als de sigaret je stress niveau verlaagt dan met mate een sigaret roken, stress kan ook ernstige aandoeningen ontwikkelen, dus kiezen tussen twee ‘slechte’ is dan noodzakelijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-20 19:35 



 
Profiel   

Buurvrouw heeft geen Corona gelukkig,tis gewoon de griep.
Gister zijn er 2 foto's gemaakt van de knie,ben zeer benieuwd,morgen weet ik meer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-20 10:24 



 
Profiel   

Dat is goed nieuws en de buuf die geen covid heeft en de foto die gemaakt is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-20 13:17 



 
Profiel   

Bloeduitslagen zijn binnen,de leverwaarde is nog wel verhoogd,maar er zijn geen infectie's,geen hepatitis en geen verder afwijkingen.Over een half jaar weer bloedprikken,mits er geen meer klachten komen van de lever.
De bult op de knie is een afwijking van het bot,goed nieuws dus.Ik heb járen gevoetbald én schoppen gehad tegen de knie, is vast daarvan gekomen en komt er nu uit.

Helaas gaat ze weer weg, ze was invalster voor iemand die met verlof was.
Ik baal hier vreselijk van, heb ik eindelijk een super goed arts,gaat ze weg.
Zit er over te denken om uit te zoeken welk ziekenhuis ze gaat werken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-20 11:02 



 
Profiel   

Fijne uitslagen. Kun je dat niet vragen aan haar waar ze werkt?

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-20 13:05 



 
Profiel   

Dat zou ik ook kunnen vragen ja,maar staat dat niet raar?
Via google vind ik haar altijd wel,andere artsen vind ik zo ook.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-20 13:12 



 
Profiel   

Als het via google kan dan zou ik het zo doen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-20 13:13 



 
Profiel   

Ik zou t gewoon vragen, en dan vooral aangeven dat je je door haar gehoord voelt en fijn geholpen.

Fijn dat er niks ernstigs uit gekomen is

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-20 14:25 



 
Profiel   

Heb haar al gevonden,ze heeft ook in het UMC Utrecht gewerkt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-20 15:09 



 

Ja vraag het haar persoonlijk, ook een mooi compliment voor haar!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-20 17:26 



 
Profiel   

Humpiedumpie schreef
Ja vraag het haar persoonlijk, ook een mooi compliment voor haar!


Als zij een vervanging heeft gedaan dan kunnen daar regels voor zijn en zal ze het wellicht moeten afwijzen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-20 17:28 



 
Profiel   

Dat denk ik ook Pien, daarom zoek ik uit in welk ziekenhuis ze straks weer werkt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-20 18:32 



 

pien_2010 schreef
Humpiedumpie schreef
Ja vraag het haar persoonlijk, ook een mooi compliment voor haar!


Als zij een vervanging heeft gedaan dan kunnen daar regels voor zijn en zal ze het wellicht moeten afwijzen.

Dat kan, maar dan alsnog is het een mooi compliment.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-20 21:06 



 
Profiel   

Klopt maar dan heb je niet de arts die je hebben wil, daar ze moet weigeren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-20 21:09 



 
Profiel   

Het houd maar niet op! gistermiddag is de dierenarts geweest voor mijn haflinger Hafje.Hij had een soort van wrat op zijn piemel,zag er echt uit als een wrat,maar het is een tumor. Dezelfde die ik heb, een plaveisel celcarinoom.Ze wist voor 99,9 % zeker dat het dit was. Het zat er een paar maanden,maar ging eergister erg bloeden bij het uitschachten.
Volgende week vrijdag word de tumor op de kliniek weg gesneden en opgestuurd.Ze weet niet of het al uitgezaaid is.Ook komen ze vaak weer terug,en dan zou amputatie volgen.
Ik hoop maar dat het niet uitgezaaid is! ik weet dat de kans op uizaaiingen maar 30% is,maar dat was bij mij ook,en toch uitgezaaid bij mij.
Afwachten dus.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-20 10:41 



 
Profiel   

HHet zit ook niet mee ook sterkte met je haf

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-20 15:34 



 
Profiel   

Sterkte! Balen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-20 15:48 



 
Profiel   

Ik ben aan de antibiotica, Doxicyline.Kreeg voor een week en het ging steeds beter, niet meer slijm spugen,geen bloed meer erin.Donderdag de laatste pil genomen,maar vrijdag ochtend alweer mis,weer volop spugen.Heb een verlengde kuur gevraagd,denk dat een week tekort was.Ik heb weer voor 5 dagen gekregen,ik voel me er heel goed bij! Maar na deze kuur moet ik bellen als het weer terug komt.
Hij vroeg of ik getest was op Corona,nee want dat heb ik niet.Als ik dat zou hebben zou me dochter,de verzorgsters en vele anderen besmet moeten zijn.Niemand heeft klachten.
Ik durf de test ook niet te doen, zo bang dat de zenuw getriggerd word diep in de neusholte.
Ben de Ibuprofen aan het afbouwen,het gaat goed,nog maar 1 x per dag Ibuprofen á 400 Mg.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-20 12:36 



 
Profiel   

Gohya hoe gaat het nu met je?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-20 22:52 



 
Profiel   

Daar ben ik ook wel erg benieuwd naar!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-20 23:13 



 
Profiel   

Ik heb na de 5 dagen kuur nog een keer 10 dagen doxy gehad,kon kiezen,óf naar de kno arts of de kuur nog een keer verlengen. Uiteraard koos ik voor de Doxy.
Nu is de kuur alweer ff op en merk ik wel weer wat terugval, spugen is nog wel minder,maar pijn in oog en lever komt terug,moeheid is terug,voel me weer minder fit worden.
KNO arts wil ik liever niet, ben er eerder geweest en toen konden ze niks vinden.Voor mij ist duidelijk dat de borellia deze klachten veroorzaakt,ze verdwenen immers door de doxy. Heb nu ook pijn in de spieren en wat helemaal irritant is, is het steeds bijna flauwvallen tijdens een opvlieger.

Ik zou heel graag nog veel langer de doxy willen slikken,het is mogelijk want er zijn mensen die het wel een jaar slikken.
Maar de huisarts zei, je kan wel blijven slikken maar we moeten ook de oorzaak weten,vandaar kno arts.
Maar heel eerlijk, ben eigenlijk bang dat er iets niet goed zit in de keel.
In december weer een echo van de cyste op de eierstok,als die weer gegroeid is moet ik naar de gyneocoloog,dus ik hoop echt dat die niet gegroeid is.

Volgend jaar febr. pas naar het UMCU en april weer MRI van de Lever.
Mijn buik blijft opgezet, leverkramp heb ik ook nog soms s'nachts.
Al met al,nee voel me nog steeds niet goed.

En nu heeft mijn hondje ernstige dementie, heeft pillen gekregen,over 3 weken terug naar dierenarts.Als de pillen niet werken,moet ik er over denken om hem te laten inslapen.Dierenarts zei dat hij de wereld om zich heen niet meer begrijpt,daarom is hij zo onrustig en piept hij veel.
De uitslag van de tumor van me haflinger is nog niet binnen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-20 14:52 



 
Profiel   

Sterkte met alles..al klink je af en toe wel wat tegenstrijdig in je verhaal.
Als je het idee hebt dat er iets niet goed zit in de keel, zou ik zeker naar de KNO-arts gaan.
Sterkte verder.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-20 15:08 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 53 van de 67 [ 1671 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56 ... 67  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen