Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 54 van de 67 [ 1671 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57 ... 67  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Wanneer houd het op? alwéér opereren en chemo.

 
Profiel   

Wat een pech en ellende op alle fronten. Sterkte meid ook met de hond!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-20 15:10 



 
Profiel   

@senna21 Klopt,komt omdat ik eigenlijk bang ben.

Dankjewel Pien.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-20 15:11 



 
Profiel   

Wat een miserie weer Goya :(

Misschien toch overwegen om naar de KNO arts te gaan. Het is in elk geval eerst een consultatie neem ik aan, dus daarmee is niks verloren en misschien is er ook niks zorgwekkend aan de hand.
En heeft hij dan goede argumenten om verder onderzoek te doen, beslis je nog altijd zelf over ja of nee.

Sterkte met je hondje ook. Ik duim mee dat de pillen hun werk doen en ze nog een tijdje bij je kan blijven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-20 17:12 



 
Profiel   

Ik ga maandag toch maar de huisarts bellen, de klachten in me keel nemen toch weer toe.Vanmorgen toch weer een streepje bloed met het spugen en nog iets wat er niet hoort.Geen idee wat er uit kwam.
Het ging zo super goed tijdens de Doxy kuren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-20 14:41 



 
Profiel   

gohya schreef
Ik ga maandag toch maar de huisarts bellen, de klachten in me keel nemen toch weer toe.Vanmorgen toch weer een streepje bloed met het spugen en nog iets wat er niet hoort.Geen idee wat er uit kwam.
Het ging zo super goed tijdens de Doxy kuren.


Vervelend want geeft toch stress weer. Verstandig dat je gaat bellen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-20 14:44 



 
Profiel   

Waarom wachten tot maandag dan?

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-20 15:04 



 
Profiel   

Polly schreef
Waarom wachten tot maandag dan?


Omdat het weekend is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-20 19:39 



 
Profiel   

Jouw bericht waar ik op reageerde was van vanmiddag, nu is het inderdaad weekend ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-20 19:42 



 
Profiel   

Wat vervelend nu weer Gohya. Ben benieuwd wat de huisarts zegt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-20 12:07 



 
Profiel   

Gister de huisarts gebeld voor advies vanwege een op hol geslagen [102] hart en hartkloppingen en pijn in linkerarm.De pijn begon vorige week in mijn linkerkuit,leek wel op een zweepslag.Paar dagen later pijn in me arm en dat ging op en af.Gister weer die pijn en de hoge hartslag, beroerd,klam zweten en doodmoe,dus toch maar ff gebeld.Ik mocht gelijk komen, hartfilmpje gemaakt en dat was goed.Toch ben ik door gestuurd naar de SEH cardiologie,de huisarts vertrouwde het niet en wilde niet dat ik zo de nacht in zou gaan zonder onderzoek.Ik mocht niet eerst naar huis met de fiets,ik moest met de auto.Me zoon gebeld op zijn werk en die is mee gereden.Aan de apperatuur gelegd,weer hartfilmpje gemaakt,bloed geprikt en longfoto's gemaakt.
Allerlei vragen gesteld o.a. of hartklachten in de fam.voorkwam, ja mij vader en moeder zijn beide overleden aan een hartinfarct. De [pijn]klachten verdwenen in het ziekenhuis,de uitslagen waren goed,ze vonden niks verdachts.[wat ik al wel dacht,dit doet lyme,al eerder meegemaakt].
Maar blij dat het geen infarct was! ik mocht om 19.00 uur weer naar huis. In de avond nog wat trillingen gehad bij de hartstreek,vaker gehad,maar trok weer weg.

Me keel gaat weer helemaal goed tot nu toe, geen veel slijm meer en geen spugen.

Ook heb ik maandag een E-consult gestuurd naar het UMC dat ik graag wilde weten wat er uit het overleg was gekomen w.b.t. de twijfel over het witte plekje in mijn oog.Dat ze in Maart al zou overleggen,in Juni werd weer gezegd,we gaan overleggen en in Oktober weer.
Ik hoefde pas in febr. weer op controle,dat duurt me te lang,ondertussen groeit dat witte verder de oogbol op en begint vaker pijn te doen.
Ze probeerde er omheen te draaien,ze zei dat ze niks zag staan over dat overleggen.Dus dat even recht gezet dat het er wel degelijk staat. Toen zei ze dat ik op de wachtlijst stond voor het Orbita centrum.Nou daar weet ik dus niks vanaf,is me niet verteld.
Nou ze ging kijken voor een afspraak eerder,ik kan nu 23 december al komen.

Je kan toch niet iemand naar huis sturen als er twijfels zijn over een plekje wat twijfelachtig is en zeggen,kom over 4 maanden maar terug?
Ik pik dat gewoon niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-20 11:56 



 
Profiel   

Fijn dat je nu al 23 december kan komen. Dat is over 3 weken. En angstig dat hele hart kloppingen gedoe. Gelukkig geen infarct.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-20 11:59 



 
Profiel   

Echo gehad van de cyste,hij is weer gegroeid,heb verwijzing naar de gynaecoloog.
Hij meet nu 6x7x9 cm.
Afspraak staat op 7 januari.

Gisteravond weer vreselijke leverkramp gehad, bovenbuik wordt dan steenhard.Gelukkig ist weer over.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-12-20 10:51 



 
Profiel   

Dat is volgens mij best wel een grote cyste. Ik hoop dat je 7 januari meer hoort en dat de pijn beheersbaar blijft Gohyo!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-12-20 12:45 



 
Profiel   

7 januari is al redelijk snel. Hoop dat je dan ook gelijk wat weet. Red je t nog met medicijnen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-12-20 22:00 



 
Profiel   

23 December heb je toch ook cardioloog afspraak of niet meer? Want dat is morgen al.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-12-20 22:02 



 
Profiel   

pien_2010 schreef
23 December heb je toch ook cardioloog afspraak of niet meer? Want dat is morgen al.

Nee is bij Oogheelkunde in UMC Utrecht.Moet er kwart voor 11 zijn.
Ben heel benieuwd wat er uit komt.

Ik had de Ibuprofen flink afgebouwd naar 1 x daags 400mg dankzij die doxy kuren.Zit nu weer op 2 á 3 x daags.
Mijn buik is ook weer toegenomen in omvang 98cm nu.

Vanmiddag ook afspraak bij de dierenarts voor chico me hondje.
Gisteren is de dierenarts geweest voor mijn haflinger,heb bloed laten trekken omdat hij zich veel afzonderd en zijn Slobber niet helemaal op eet.


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-12-20 08:59 



 
Profiel   

Het blijft toch erg raar het Ghoya, ik hoop dat je snel wat meer weet en je je beter gaat voelen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-12-20 09:27 



 
Profiel   

Ps; alles goed met je hondje?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-12-20 09:27 



 
Profiel   

Ok. Spannend allemaal weer. Succes vandaag. En vreemd die buik. Ook succes met je huisdieren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-12-20 12:09 



 
Profiel   

Rotdag vandaag.
In UMC Utrecht:
Sta op de wachtlijst van 2 jaar voor operatie, maar ik word boven in de lijst gezet. Dan duurt het ongeveer 3 á 4 maanden. Ze gaan slijmvlies uit de binnenkant van mijn wang halen en dat in me ooglid plaatsen samen met het vlies van een (donor) vruchtzakje en een of ander schaaltje. Weefsel wordt opgestuurd naar de patholoog en hopen dat het schoon is. Operatie duurt ongeveer 75 minuten, uiteraard onder narcose.Gebeurt bij mij niks meer onder lokale verdoving!

Maandag 11 januari bel afspraak Anesthesie.
Hoop dat de aangezichtszenuw niet getriggerd wordt!! Hier ben ik zo bang voor.

Mijn hondje wordt volgende week dinsdag de 29ste december ingeslapen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-12-20 16:06 



 
Profiel   

:knuffel: Niet fijn allemaal. Ik geef je een knuffel, sterkte. En dat zo voor Kerst. Ik hoop toch dat je een beetje leuk iets kunt doen met Kerst.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-12-20 16:08 



 
Profiel   

Nare berichten weer idd. :(:) En dat allemaal zo dichtbij Kerst. Hoop dat je haflinger geen gekke dingen heeft. Ga je wel leuke dingen doen met Kerst? Lekker met je kinderen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-12-20 16:57 



 
Profiel   

De 1ste kerstdag zijn mijn 4 kinderen hier en me 2 schoondochters en kleinkind.De 2de kerstdag mijn ene zoon en dochter (die thuis woont) en 2 kennissen hier om te gourmetten.
De uitslag van me haflinger hoop ik morgen te horen, anders wordt het maandag.Hoop echt dat hij niks mankeerd.

Ik heb nog wel een lichtpuntje om naar uit te kijken, ik ga met me zoon en dochter over 2 jaar naar de Noordkaap, ik wil het Noorderlicht graag zien.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-12-20 21:00 



 
Profiel   

Spannend allemaal. Even genieten van je kerstdagen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-12-20 22:01 



 
Profiel   

Heel veel sterkte met je hondje en geniet van de dagen met je kinderen en kleinkinderen fijne feestdagen
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-12-20 10:21 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 54 van de 67 [ 1671 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57 ... 67  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen