Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 6 van de 67 [ 1671 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 67  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Wanneer houd het op? alwéér opereren en chemo.

 
Profiel   

Zou ook vandaag bellen
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-19 11:34 



 
Profiel   

gohya schreef
Kreeg gister de brief binnen van Zilveren Kruis dat ze eerst meer info wilde van de oogarts en dan zouden ze kijken of het vergoed werd.Excuses dat het nu wat langer duurt allemaal.
Maar die oogrts die ermee bezig is gaat na morgen weg bij UMCU,denk niet dat ze dan nog werk van de patiënten blijft doen als ze in het andere ziekenhuis werkt.
Hoe moet dat dan volgende week? ze willen toch echt beginnen dan met de kuur.
Ik zie het volgende week maandag wel,dan moet ik weer naar Utrecht.

Tja, ga bellen, laat je doorverbinden met de secretaresse van die oogarts en vertel hoe het er voor staat. Zilveren kruis zal nu pas gaan informeren en dan is die arts weg en de opvolger weet van niets. Zorg dat het met koeienletters in je dossier staat. Wachten tot ze weg is is de verkeerde weg.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-19 12:23 



 
Profiel   

Mijn behandelende oogarts weet dit ook,toen ze belde werd dit al verteld w.b.t. de info die ze moeten hebben. Ze zou die middag alle info verstrekken zei ze.Ik moet er maar op vertrouwen dat ze dat ook doet. Daarbij zou ze het ook doorgeven aan de oogarts die mij verder gaat behandelen,die heb ik vaker gehad.Ze kennen elkaar ook heel goed buiten het ziekenhuis om en hebben veel contact,dat is wel fijn.

Ik had vorige week zilveren kruis zelf ook aangesproken,maar hun vonden het beter dat er geen 2 personen bezig gaan w.b.t. de vergoeding aanvragen,dus blijf ik er tussenuit.Zilveren kruis vond dat ook beter,zo komt er ook geen verwarring.

De brief die ik gister kreeg dateerd van 6 febr.2019, komt dus een week later pas bij me aan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-19 12:30 



 
Profiel   

gohya schreef
Mijn behandelende oogarts weet dit ook,toen ze belde werd dit al verteld w.b.t. de info die ze moeten hebben. Ze zou die middag alle info verstrekken zei ze.Ik moet er maar op vertrouwen dat ze dat ook doet. Daarbij zou ze het ook doorgeven aan de oogarts die mij verder gaat behandelen,die heb ik vaker gehad.Ze kennen elkaar ook heel goed buiten het ziekenhuis om en hebben veel contact,dat is wel fijn.

Ik had vorige week zilveren kruis zelf ook aangesproken,maar hun vonden het beter dat er geen 2 personen bezig gaan w.b.t. de vergoeding aanvragen,dus blijf ik er tussenuit.Zilveren kruis vond dat ook beter,zo komt er ook geen verwarring.

De brief die ik gister kreeg dateerd van 6 febr.2019, komt dus een week later pas bij me aan.


Niet op vertrouwen, gewoon even een belletje om te checken of dat gebeurd is. Een arts is ook maar mens, dus een herinnering kan geen kwaad, zeker niet in jouw ernstige situatie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-19 13:22 



 
Profiel   

Ik zou ook niet zo afwachten, ben wat gezondheidszorg en zorgvragen echt groot voorstander van korte lijntjes houden en niet maar afwachten altijd....
Al heel vaak mee moeten maken dat de aanhouder meer bereikt en te weten komt. Al hou je zo maar mensen alert zodat je niet ergens op een stapeltje terecht komt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-19 14:23 



 
Profiel   

Goed nieuws, UMC belde me net, ze hebben via de mail akkoord gehad,de medicijnen worden vergoed.
Had ik het toch goed,dat ik mijn oogarts wel kon vertrouwen.Ze wilde dit persé voor elkaar hebben voor ze vertrok uit Utrecht,en dat heeft ze gedaan!
Ik moet nog wachten op de post,op een machtiging van het zilveren kruis en die brief moet ik dan tekenen en sturen naar UMC.
Er stond een datum van aanvang op dinsdag 19 febr. maar ik moet maandag 18 febr. in Utrecht zijn,dus ze gaat proberen of het een dag vervroegd kan worden dat ik de medicijnen daar ophaal.
Anders zou ik de dag erna weer helemaal terug moeten naar Utrecht,is niet echt een relaxte rit.

Mja ben blij dat het alsnog vergoed word!

Morgenmiddag verwijzing halen voor de Neuroloog voor mijn hoofdpijn die alweer 10 weken duurt en waar geen aanwijzing voor is.Plots gekomen en niet meer weg gegaan.
En zo gaan we maar door,zucht.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-19 14:37 



 
Profiel   

Goed nieuws *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-19 14:40 



 
Profiel   

Yes! en bij jou gaan de kuren goed he.Ben echt blij voor je!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-19 14:41 



 
Profiel   

Eindelijk zit er eens iets mee voor je, fijn. Hoop dat de chemo aanslaat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-19 15:37 



 
Profiel   

Nou nog steeds geen machtigingsbrief ontvangen,ga ze zo aanspreken via de chat,dat gaat beter en sneller dan via de telefoon.
Ik moet die brief voor maandag hebben, anders geen medicijn nog.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-19 11:21 



 
Profiel   

Zaterdag via de p.c. op de site van zilveren kruis de brief gevonden, zegt ook ff niemand dat die daarop binnen komt.Te laat om te posten,dus gisteren mee genomen naar umc.Het liep anderhalf uur uit en ik stond in 5 min. weer buiten.Ze keek vlug,vlug en klaar,die zijn overbezet daar,das niet normaal.
Hechtingen eruit? nee die lossen vanzelf op zei ze.Nou op de brief van de OK staat toch echt dat de hechtingen verwijderd moeten worden. Nee hoor,zijn oplosbare zei ze,en het duurt tot 6weken voor ze weg zijn.Mochten ze over 3 weken nog niet weg zijn dan haal ik ze er zelf uit zei ze. En die lens moest ook nog blijven zitten vanwege de hechtingen.
Hoedan? oplosbare gaan er toch vanzelf uit?

Op naar de apotheek met me brief van goedkeuring. Zoeken,zoeken, geen chemo te vinden.Bellen en nogmaals bellen, geen chemo,komen morgen pas binnen,we dachten dat u morgen hier was.Misverstandje zei ze,maar we zullen het morgen bezorgen,omdat u helemaal in Ermelo woont.

Iets voor 12 kwam het binnen en gelijk begonnen.Nu hopen dat het aanslaat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-02-19 12:30 



 
Profiel   

Succes! !

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-02-19 12:54 



 
Profiel   

Succes !! Maar weer lekker duidelijk allemaal :roll:

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-02-19 13:07 



 
Profiel   

Dat je niet gillend gek wordt van die wisselende informatie..
Succes met de chemo!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-02-19 15:16 



 
Profiel   

Het zat je dus weer niet mee. Ik duim voor je dat de chemo wel aanslaat nu.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-02-19 16:18 



 
Profiel   

Gistermiddag begonnen en ik ben er gelukkig [nog] niet ziek van.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-02-19 10:36 



 
Profiel   

Fijn!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-02-19 10:48 



 

Heb je nog last gekregen van de worm na de operatie?
Zie je hem dan gewoon bewegen zoals je er een foto van had genomen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-02-19 10:48 



 
Profiel   

@emptyy ik had dus heel veel pijn rechtsboven in de hoek van mijn oog en dacht dat daar die worm zat, die pijn is na de operatie helemaal weg. Of daar 'een worm' heeft gezeten weet ik niet, ik heb hem niet meer gezien in mijn ooglid,maar had ook niet veel foto's meer gemaakt.Ik zag het pas later toen ik de foto's ging bekijken,op het moment van de foto maken kan ik zelf niks zien in mijn ooglid,ik zie dan alles dubbel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-02-19 10:51 



 

Fijn dat het weg is in ieder geval :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-02-19 10:53 



 
Profiel   

Word ik gebelt door de apotheek, er zijn leverings problemen met de Interferron die ik over 2 weken moet hebben.Wat ik nu heb is n.l. voor 2 weken steeds.Iemand uit mijn omgeving zit nu zonder dit medicijn en er is geen alternatief voor dit medicijn. Die persoon heeft dezelfde oogarts als ik en de oogarts is op de hoogte gesteld.

Het zal ook niet eens een keer goed gaan he.
Nu maar hopen dat de leveringsproblemen volgende week over zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-02-19 12:18 



 
Profiel   

Tjonge wat een drama...

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-02-19 12:35 



 
Profiel   

Wellicht de apotheek van een academisch ziekenhuis bellen, die hebben vaak meer in huis.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-02-19 13:16 



 
Profiel   

@Hannanas die zullen ook niks hebben als er vertraging is,het is allemaal van dezelfde farmaceut die levert in Nederland.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-02-19 16:42 



 
Profiel   

Het is echt een drama op dit moment met leveringsproblemen die er zijn met geneesmiddelen. Het een na het ander belangrijke medicijn is niet leverbaar en vaak voor langere tijd. Hoop dat het er snel weer is.
Wordt hoog tijd dat er in Den Haag actie wordt ondernomen. De zorgverzekeraars hebben veel te veel macht wat een van de oorzaken is van alle leverings problemen
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-02-19 19:17 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 6 van de 67 [ 1671 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 67  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen