Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 90 van de 93 [ 2304 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Afvallen 2019

 
Profiel   

Ga ik niet in “spaarstand” als ik nog minder inneem?
Brood eet ik nauwelijks, als ik brood eet is het een snee zelfgemaakte desem en daar zitten niet zo megaveel calorieën in.
Pak dagelijks een eiwitreep als ontbijt of lunch, vind het namelijk moeilijk om die genoeg binnen te krijgen
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-19 17:28 



 
Profiel   

Je bent niet zo heel groot & geeft aan niet veel te bewegen, zolang je maar niet onder je BMR gaat eten zou dat niet moeten gebeuren.

Met 1750 kcal per dag zou ik ook niet afvallen namelijk.

Edit: als je googled voor BMR calculator dan kun je er wel ergens eentje vinden om die te berekenen ;)
Bijv. Deze: https://happyhealthy.nl/bmr-berekenen/

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-19 17:36 



 
Profiel   

En in een spaarstand kom je niet zo snel hoor

Op het moment dat je niet afvalt of aankomt is je inname/verbranding v calorieën gelijk, dus idd of je calorieën omlaag en/of je verbranding omhoog



En nu zelf nog uitvoeren :+
Lang leve emoties/gewoontes en frustraties :)F

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-19 19:55 



 
Profiel   

Ik moet mijn eigen raad ter harte nemen |o
Sorry ben beetje gefrustreerd

Ben wat aangekomen, maar ben ook wat cm kwijt
Daar ben ik blij mee, maar baal van mijn gewicht ^)

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-19 11:45 



 
Profiel   

Sall, hoe gaat het nu?

Hier al een tijd niet geweest, houd mijn gewicht redelijk op pijl. Maar we gaan zo langzamerhand weer richting december.. dus weer even bewuster mee bezig weer :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-10-19 17:08 



 
Profiel   

Ik ben nu sinds 2 weken bezig met Intermittend Fasting en nu 1.5 kilo kwijt zonder ook maar enige moeite

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-10-19 18:38 



 
Profiel   

Hier gaat het wel redelijk! Nog maar 2.3kg en ik zit op de 65kg!
Moet helaas wel mijn aportabonnement opzeggen ivm werk, vond het sporten opzich wel fijn maar het kan niet meer uit (moet wel zeggen dat als ik moet werken ik sws een uur fiets en dan ook nog op de werkvloer in beweging ben).

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-10-19 20:17 



 
Profiel   

_evelien_ schreef
Sall, hoe gaat het nu?

Hier al een tijd niet geweest, houd mijn gewicht redelijk op pijl. Maar we gaan zo langzamerhand weer richting december.. dus weer even bewuster mee bezig weer :o



Hey evelien, dank je wel voor je belangstelling.
Ik ben sinds een paar weken ook aan het IF en let op mijn calorie innamen (wat ik al redelijk deed maar niet echt lukte) en nu gaat het eigenlijk erg goed. Het geeft mij rust, sta niet meer stil en de kilo's gaan er langzaam maar zeker af.

Dus ik ben een tevreden mens

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-19 12:07 



 
Profiel   

Lekker Liselot! Het bevalt mij ook heel goed.

ScarofWars goed bezig! Jammer van je sport abonnement maar als je bewust blijft van wat je eet en beweegt moet het wel goed blijven gaan toch?

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-19 12:09 



 
Profiel   

Fijn dat het goed gaat Sall!

Ja, vind het zelf ook jammer. Maar idd als ik goed blijf opletten met wat ik eet en doe, hoop ik dat het gewoon goed blijft gaan.
En zodra ik weer meer tijd heb, ga ik gewoon weer terug naar de sportschool! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-19 12:14 



 
Profiel   

Ik ben sinds 3 week bezig met Personal training en bodysupport! Inmiddels -5 :)F

[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-19 14:09 



 
Profiel   

Wat goed xLeoniee!!! Wat heerlijk voor je!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-19 14:54 



 
Profiel   

Lekker bezig allemaal! *\o/*

Ik ben een beetje aan het verzaken momenteel :roll:
Iemand motivatie over?

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-19 11:26 



 
Profiel   

Ik volgde hier stilletjes mee en haalde in juli mijn streefgewicht.

In september werd ik aangereden door een auto en sindsdien aan het revalideren en 9kg bij.

Als iemand motivatie over heeft voor @DideH, heb je dan ook nog een kruimeltje voor mij? :’)

Het moeilijkste is hier 24/7 alleen thuis zitten en niet zelf kunnen koken dus eren wat je kan vinden. En vreten uit verveling...

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-19 11:33 



 
Profiel   

Mi_Amore schreef
Ik volgde hier stilletjes mee en haalde in juli mijn streefgewicht.

In september werd ik aangereden door een auto en sindsdien aan het revalideren en 9kg bij.

Als iemand motivatie over heeft voor @DideH, heb je dan ook nog een kruimeltje voor mij? :’)

Het moeilijkste is hier 24/7 alleen thuis zitten en niet zelf kunnen koken dus eren wat je kan vinden. En vreten uit verveling...


Bah, sterkte!

Hier weer een maatje kleiner kunnen shoppen, maat 44 *\o/* Kom weer in de buurt van de 'gezonde' maten *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-19 16:07 



 
Profiel   

Lekker bezig Pepper!

Ik ben momenteel een beetje aan het verzaken :o Beetje teveel aan mn hoofd en dan grijp ik uit zelfmedelijden een beetje te vaak naar snoep/chips/chocolade ;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-19 17:30 



 
Profiel   

DideH schreef
Lekker bezig Pepper!

Ik ben momenteel een beetje aan het verzaken :o Beetje teveel aan mn hoofd en dan grijp ik uit zelfmedelijden een beetje te vaak naar snoep/chips/chocolade ;(


Ik heb precies hetzelfde... Niet perse veel aan m'n hoofd, maar gewoon een ontzettend druk leven. En ik heb een beetje moeite met de balans vinden, zo ook met eten. Maar het gaat de verkeerde kant op.

De knop moet om! En ik wil het, ik kan het en heb een plan, en nu het plan uitvoeren :D
En de sportschool weereens van binnen bekijken ipv sponsoren :roll:

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-19 19:13 



 
Profiel   

Fun fact, ik doe dus eigenlijk helemaal niks noppes nada aan sport momenteel :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-19 19:35 



 
Profiel   

-16 kilo :oo *\%/*

Van 107 naar 91 *\%/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-19 14:38 



 
Profiel   

Goed bezig Pepperrr!!

Hier nog maar 1.6kg te gaan, en dan hopelijk mijzelf kunnen trakteren op een nieuwe tattoo! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-19 15:06 



 
Profiel   

Goed bezig Pepper!

Ik besteed veel te weinig aandacht aan jullie, excuses!

Ik moest eerst leren om weer aandacht aan mezelf te besteden en dat gaat in kleine stapjes ook beter. :D
Gisteren heerlijk 13 km gewandeld en vandaag 7,8 km. Benieuwd wat dat icm het gezonde eten morgen gaat doen met de weegschaal.
En morgen reïntegratie dag 1 op mijn werk, echt als mijn rug weer irritant doet amputeer ik hem. :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-19 16:44 



 
Profiel   

Hoe gaat het met jullie :D .
Afgelopen woensdag weer bij de diëtist geweest en hoewel ik natuurlijk door de situatie wat was aangekomen, was het mij tussentijds wel gelukt om daar alvast weer 3 kg van kwijt te raken. *\%/*

De menu voor aankomende week heb ik weer en icm intermittend fasting gaan we er weer vol tegen aan. Vanochtend ook al gespiekt dat er weer 500 gram vanaf is. :D

Natuurlijk pas ik wel op dat ik nu niet weer te enthousiast ga sporten en bewegen, dit ben ik rustig onder begeleiding van mijn therapeut aan het oppakken. Dito met actief mijn rustmomenten nemen.

Vanochtend ruim een uur gesport en nu moet ik verplicht een uur op de bank zitten en niets doen. :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-19 11:35 



 
Profiel   

Wat goed Magda, hier weken 'stil' gestaan, beetje omhoog beetje omlaag.
Maar sinds vorige week terug goed bezig.. ik ga nu ook proberen om 4/week naar Infraligne te gaan ipv 2/3 keer.
Nog 1kg en ik ben 30 kg kwijt *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-19 19:39 



 
Profiel   

Jeeeh topper!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-19 21:33 



 
Profiel   

Sporten wordt ook best wel overschat bij het afvallen. Ik ben de meeste kilo's kwijtgeraakt door gewoon onder onderhoud te eten. Later heb ik daar een uur wandelen aan toegevoegd om de verbranding te verhogen. Toen ik bijna op streefgewicht was, ben ik ook 3x per week gaan sporten (combo kracht en cardio, nu alleen nog kracht). Daardoor ging mijn vetpercentage wel gigantisch snel omlaag waardoor ik inmiddels vrij 'droog' ben, terwijl het gewicht maar drie kilo verschilt met het gewicht van voor het sporten.

Pepper, wat ben je ontzettend goed bezig! Topper!

Leenbeesje, wauw! Fantastisch! *\o/*

Dideh, zulke perioden mag je er ook bij hebben. En daarna de draad van het gezond eten weer oppakken. :D
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-19 06:56 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 90 van de 93 [ 2304 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen