Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 84 van de 93 [ 2304 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87 ... 93  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Afvallen 2019

 

Nouja, dan denk ik altijd maar; beter op de fiets dan in de auto. Ook al is het maar een klein stukje, iets is beter dan niets :)) Daarom fiets ik soms naar mijn werk (als werktijden het toelaten), het is maar 25 minuutjes fietsen (enkele reis), maar toch alweer 50 minuten extra beweging per dag. :)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-19 19:30 



 
Profiel   

Daar even op inhakend: ik ben sinds 3 weken ook weer bezig met een gezonder eetpatroon, had veel last van eetbuien en het zogeheten 'grazen', maar ik wilde het toch weer proberen en op een of andere manier is het afgelopen weken gelukt om niet te snoepen, mij hoor je niet klagen!

Alleen de laatste 2 dagen heb ik weer een enorme terugval. Dat komt omdat ik met een zomerbaantje ben begonnen, op het werk gaat het nog steeds goed met eten, maar nadat ik 30 minuten naar huis ben gefietst ben ik zo ontzettend slap en moe, dat het me niet lukt om me te beheersen. Op het werk heb ik nog nergens last van, het is echt het fietsen wat me nekt. Daar had ik toen ik nog naar school ging ook last van. Het voelt een beetje als een lage bloedsuikerspiegel, maar ik weet niet zeker of dat het is. Misschien ook wel (deels) gewoonte. Herkent misschien iemand dit en vooral: hoe ga je er mee om?

En eekhoornerik, ik vind dat je al echt een gezond eetpatroon hebt, dus daar zou ik niet in minderen. Is krachttraining misschien iets voor je? Word je niet per se lichter van, maar spieren verbranden wel vet!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-19 23:11 



 
Profiel   

Skinfaxi, misschien is het een idee om te 'preppen'
gezonde snacks voorbereiden en alvast klaarzetten voor als je slap en moe thuis komt dat je geen moeite hoeft te doen en dan dat pakt ipv iets waar je achteraf spijt van krijgt.

Ik heb echt gezocht naar caloriearme snacks, die ik 'gedachteloos' naar binnen kan werken.
bijvoorbeeld, kesbeke augurkjes is stukjes, snack tomaatjes, bakje worteltjes (soms met wat houmous) bakje propercorn popcorn

@Eekhoornerik als je af wil vallen kan je helaas niet sturen wáár je afvalt (heupen/buik etc) door sporten kan je je spiermassa vergroten en eventueel wat vet kwijtraken.
Als je je eetpatroon wil veranderen zou ik hele kleine veranderingen maken, niet alles in ene om gooien.
afvallen is meer calorieën verbranden dan dat je eet, dus kijk dan wat grote caloriebronnen zijn in je eetpatroon en pas dat aan (vervangen door een minder calorierijk variant of maak de portie kleiner en bijvoorbeeld je groente portie groter)

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-07-19 08:59 



 
Profiel   

Mag ik mij ook melden?

Ik ben sinds gisteren begonnen met het programma Cool, geintegreerde leefstijl interventie.
Gisteren direct goed met de neus op de feiten gedrukt, dat ik mijn eetbuien toch echt onder de knie moet gaan krijgen.

@Skinfaxi, ik heb precies hetzelfde probleem. Ik moet juist voor die tijd meer gaan eten. Mijn ontbijt en lunch moeten calorierijker (met goede voedingswaarden) en voordat ik ga fietsen moet ik ook wat eten. Daarnaast inderdaad iets klaar hebben staan (voor mij gaat het om extra groenten).

Voor nu moet ik kijken wanneer ik wel en niet eetbuien heb, of ik mijn lunch en ontbijt goed heb en of ik de dag ervoor mijn voorbereidingen heb gedaan.
Dit evalueer ik dan elke week, om te kijken of er ook patronen zichtbaar worden. Ik moet dus elke dag aangeven op een formulier of mijn doelen zijn behaald en zo nee waarom niet.

Ik mag verder "gewoon" eten. Behalve dus op het specifieke vreetbui moment (bij mij tussen 4 en 6). Zo ga ik steeds meer stapjes maken naar een andere leefstijl.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-07-19 13:54 



 
Profiel   

Sall schreef
@Eekhoornerik als je af wil vallen kan je helaas niet sturen wáár je afvalt (heupen/buik etc) door sporten kan je je spiermassa vergroten en eventueel wat vet kwijtraken.
Als je je eetpatroon wil veranderen zou ik hele kleine veranderingen maken, niet alles in ene om gooien.
afvallen is meer calorieën verbranden dan dat je eet, dus kijk dan wat grote caloriebronnen zijn in je eetpatroon en pas dat aan (vervangen door een minder calorierijk variant of maak de portie kleiner en bijvoorbeeld je groente portie groter)


Spiermassa vergroten is inderdaad wel een goed plan, ben 42 en alles begint wat meer te verzakken zeg maar :=. Aan de andere kant heb ik nu voor het eerst in mijn leven wat grotere boobies en die wil ik liever niet kwijt _O- . Ik zal volgende week eens aan mijn fysio vragen of ik naast mijn instabiele schouder nog meer gerichte training kan doen tijdens de fysiofitness en thuis. Ik ga wat betreft eten in ieder geval wat meer letten op suikers en dat speelt dan met name op mijn werk (er staan nu weer koeken op tafel ter traktatie).

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-07-19 15:06 



 

@skinfaxi; wat ik doe is ook preppen (of in ieder geval al plannen wat ik ga eten, waar mogelijk maak ik het al klaar). Ik vind dat prettiger, dan heb ik ook niet de verleiding om een ongezonde lunch te kopen. Ik maak de avond van tevoren mijn tussendoortjes klaar (fruit snijden/afwegen en in bakjes, als ik een salade als lunch eet maak ik vast alles klaar in bakjes, zodat ik het zo mee kan nemen en alleen nog maar hoef te mengen). Voor mij werkt het om niet na te hoeven denken over wat ik ga eten, want als ik op het moment dat ik honger heb nog moet bedenken wat ik ga eten gaat het mis :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-07-19 15:22 



 
Profiel   

Eekhoornerik, ik doe al tijden (sinds het begin van dit topic :o ) halfslachtige pogingen om af te vallen
Nu ben ik pas echt lekker bezig en idd... moet ik afscheid nemen van mijn prachtige pronte boobies. Het is helaas niet mogelijk (bij mij en bij velen) om natuurlijke borsten op formaat te combineren met een slanker lijf.
Maar ik weet van tien kilo geleden dat ik ze in kleiner formaat ook kan waarderen :+

Ik kreeg gisteren een opmerking, die toch door blijft malen.
Al reageer ik er anders op dan dat ik voorgaande tijd zou hebben gedaan.

Een vriendin maakte een opmerking tegen mij: 'Jij bent ook een tijd heel slank geweest toch? Was zeker de stress toen"

Normaal zou dat in mijn hoofd een bevestiging zijn van: zie je wel, ik ben nu dik en zou dat echt invloed hebben op mijn gevoel van eigenwaarde.

En nu denk ik: Waar bemoei je je mee, ik wil mij weer lekker in mijn vel voelen en dat gaat ook lukken. En of dat nou net zo slank als toen is? geen idee en dat vind ik ook totaal niet belangrijk

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-07-19 10:00 



 
Profiel   

Sall schreef
Eekhoornerik, ik doe al tijden (sinds het begin van dit topic :o ) halfslachtige pogingen om af te vallen
Nu ben ik pas echt lekker bezig en idd... moet ik afscheid nemen van mijn prachtige pronte boobies. Het is helaas niet mogelijk (bij mij en bij velen) om natuurlijke borsten op formaat te combineren met een slanker lijf.
Maar ik weet van tien kilo geleden dat ik ze in kleiner formaat ook kan waarderen :+

Ik kreeg gisteren een opmerking, die toch door blijft malen.
Al reageer ik er anders op dan dat ik voorgaande tijd zou hebben gedaan.

Een vriendin maakte een opmerking tegen mij: 'Jij bent ook een tijd heel slank geweest toch? Was zeker de stress toen"

Normaal zou dat in mijn hoofd een bevestiging zijn van: zie je wel, ik ben nu dik en zou dat echt invloed hebben op mijn gevoel van eigenwaarde.

En nu denk ik: Waar bemoei je je mee, ik wil mij weer lekker in mijn vel voelen en dat gaat ook lukken. En of dat nou net zo slank als toen is? geen idee en dat vind ik ook totaal niet belangrijk


Dat is wel inderdaad een beetje een nare opmerking! Maar supergoed dat je daar nu zo sterk op reageerde! +:)+

Ik ben gelukkig gezegend met een cup E75/F70 en een fikse booty :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-07-19 11:52 



 
Profiel   

ScarOfWars schreef
xApple |70|76,5|74,4
marschwood |78|91,6|85.3|84.1
Denise_Storm|65|75,1|73,5
Kiddokids |70|91,5|86,2
Dieuwke_ |75|95|93,9
Zilfstar doel |80|84,7|83,3
DideH |61|70,5|61,9
ScarOfWars |65|85|69.7
xJennifx. |65|87|83.7
Sall | 53|63.8|60.9
Ocean_Child |65|78,5|74,8
Renee16 |56|65|63
its_daantjee |78|92|89
_evelien_ |72|79|76,1
xelodi |75|98|92,5
Adamootje |65|72.4|66.9
MarlindeRooz |73|90,4|88|85,6
Puppetje|75|88,5|86,5|84,9
Eefsel2109|68|75,2|74,6|73,9|73,0
Ladymadonna 70|79,6|80,5
Neverland 60|69.8|67,5
Simoonzel 62|71,4|66,4
Mer1980 97,8|91,2|85,7


Ik zit eindelijk weer goed! En ik zit onder de 70kg! Nog maar 4.3kg te gaan! *\o/* *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-08-19 11:29 



 
Profiel   

ScarOfWars je gaat als een trein.Respect hoor.Hier nog steeds aan het modderen tussen de 84 en 83 kg.De laatste 5 kg zijn superzware loodjes.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-08-19 13:09 



 
Profiel   

Had het zelf ook niet verwacht hoor en ik heb zelfs echt rot periods er tussen gehad, maar ik ben blij! En die laatste loodjes zijn idd lastig, ik blijf ook steeds vaker schommelen voordat er weer iets afgaat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-08-19 13:28 



 
Profiel   

Supergoed bezig scars & Marsh! :D
Mogen jullie trots op zijn!

Voor mij is het weer tijd om terug in het gareel te gaan na 2 weken veel te lekker te hebben gegeten in het buitenland en het gesnoep in de auto van locatie naar locatie puur uit verveling.

Whos with me?
We are gonna destroy those last kilos! :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-19 13:57 



 
Profiel   

Goed bezig Marsh en Scar!!
I’m with you DideH!!
Al zijn er bij mij na de vakantie en opvolgend langdurig ziektebed zoveel kilo’s bijgekomen dat ik weer opnieuw kan beginnen

Maarrrrr heb hard aan mijzelf gewerkt de afgelopen tijd en de afgelopen paar weken ben ik lekker bezig mbt eten (al zeg ik het zelf )
Ben -2,2 kg lichter en dus nog maar 8 te gaan


Laatst bijgewerkt door Sall op 05-08-19 15:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-19 14:33 



 
Profiel   

Thanks dames! Iedereen is hier gewoon lekker bezig! Wordt er spontaan helemaal blij van!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-19 15:01 



 
Profiel   

*\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-19 15:13 



 
Profiel   

We zijn ook gewoon supergoed bezig met zn allen! :D

Hebben jullie dat ook dat shoppen ineens zoveel leuker is nu dat een maatje minder is? *\o/*
Heb van de week in Barcelona echt suuuupergoedkoop 2 dingen kunnen scoren omdat dat de laatste waren en enkel nog maatje XS/S en die gewoon pastte :wow:

Toch wel een beetje trots :o

[ img ]

Nu nog laatste stukje tot laatste buikvetjes/heupvetjes weg zijn!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-19 15:23 



 
Profiel   

Ziet er super uit DideH!

Ik heb nog steeds alleen kleren die te groot zijn, haha. Wacht Nog steeds totdat ik mijn streefgewicht gehaald heb om dan pas te gaan shoppen. :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-19 15:27 



 
Profiel   

Je ziet er super uit DideH!!

Ik kan niet wachten tot ik mijn leuke kleding weer aankan
Maar dan moet ik nog wat kilo’s geduld hebben

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-19 15:53 



 
Profiel   

ScarOfWars schreef
Ziet er super uit DideH!

Ik heb nog steeds alleen kleren die te groot zijn, haha. Wacht Nog steeds totdat ik mijn streefgewicht gehaald heb om dan pas te gaan shoppen. :o


Je heb gelijk!
En dat is zo’n fijn gevoel, als kleding ook echt mooi staat en lekker zit!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-19 15:54 



 

Jaa shoppen is veel leuker!!! Wat zie je er geweldig uit Dide, ik ben een beetje jaloers :o :')

Ik heb wel nieuwe kleren gekocht, nu zeker 4 tot 5 maten kleiner, dus in oude kleding was ook echt geen gezicht meer. Ik heb niet al te veel gekocht en ook niet al te duur, want ik kan (hopelijk) straks nog een keer :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-19 15:56 



 
Profiel   

Nu word ik gewoon enthousiast om te shoppen als iemand die shoppen niets vind, haha! Maar ben ook zeker benieuwd naar dat gevoel wanneer alles gewoon weer goed zit qua kleren, dat gaat vast een confidence boost zijn!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-19 16:03 



 
Profiel   

xJitskee schreef
Jaa shoppen is veel leuker!!! Wat zie je er geweldig uit Dide, ik ben een beetje jaloers :o :')

Ik heb wel nieuwe kleren gekocht, nu zeker 4 tot 5 maten kleiner, dus in oude kleding was ook echt geen gezicht meer. Ik heb niet al te veel gekocht en ook niet al te duur, want ik kan (hopelijk) straks nog een keer :))


Woooow 5 maten zelfs al! Respect! +:)+

Het is zeker een confidence boost Scars! Dat gevoel gaan jullie straks ook meemaken! :D

Thanks voor de lieve reacties! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-19 16:12 



 
Profiel   

xJitskee schreef
Jaa shoppen is veel leuker!!! Wat zie je er geweldig uit Dide, ik ben een beetje jaloers :o :')

Ik heb wel nieuwe kleren gekocht, nu zeker 4 tot 5 maten kleiner, dus in oude kleding was ook echt geen gezicht meer. Ik heb niet al te veel gekocht en ook niet al te duur, want ik kan (hopelijk) straks nog een keer :))

4/5 maten kleiner.....
wowwwww jij moet echt heel trots op jezelf zijn!!!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-19 16:13 



 
Profiel   

ScarOfWars schreef
Nu word ik gewoon enthousiast om te shoppen als iemand die shoppen niets vind, haha! Maar ben ook zeker benieuwd naar dat gevoel wanneer alles gewoon weer goed zit qua kleren, dat gaat vast een confidence boost zijn!


Dat gaat helemaal goed komen!!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-19 16:13 



 
Profiel   

Wat zijn jullie allemaal goed bezig!

Dideh, wauw wat zie jij er goed uit!

Hier in de vakantie niet zo streng opgelet, was 2 kg bij, maar na 2 dagen opletten waren ze er terug af.

Ik had vandaag weer een meetbeurt bij de Infraligne, het gaat best lekker, gemiddeld 7cm kwijt op alle bovenlichaamplaatsen die gemeten worden (borst/taille/maag/buik/heupen) en in totaal met benen en armen bij nu 50 cm kwijt op 2 maanden *\o/*
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-19 22:07 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 84 van de 93 [ 2304 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87 ... 93  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen