Weer een wat zou het zijn topic

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
kiki1976

Berichten: 16864
Geregistreerd: 17-04-10
Woonplaats: Kop van Noord Holland

Re: Weer een wat zou het zijn topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-23 22:09

Hier ook via het bloementjes topic hier gekomen.

Als eerste gecondoleerd met het grote verlies van je lieve vriend.

Lieve ts een vredige laatste reis

tiwi1969

Berichten: 7650
Geregistreerd: 04-04-10
Woonplaats: in een huis met een tuintje

Re: Weer een wat zou het zijn topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-23 22:14

TS wat een verdrietige situatie en wat fijn dat je een luisterend oor en hulp hebt gevonden bij je huisarts.
Ik wil je heel veel sterkte wensen en een zacht uiteinde.

-Namiro-

Berichten: 1926
Geregistreerd: 22-08-05
Woonplaats: Het Limburgse land..

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-23 08:53

Lieve TS,
Wat kan het leven oneerlijk zijn en wat ontzettend verdrietig dat jouw grote liefde je ontnomen is..
Ik wens je het allerbeste op jouw laatste reis en ik hoop dat jouw vriend met open armen op je staat te wachten. :(:)

Bedankt voor jouw openheid.. dat zet een en ander weer in perspectief en doet mij weer beseffen hoe gelukkig en dankbaar ik zou ‘moeten’ zijn.
Het ga je goed!

Autumnn

Berichten: 8042
Geregistreerd: 26-03-10

Re: Weer een wat zou het zijn topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-23 09:03

Heel veel sterkte TS, ik kom ook bij je topic van de bloemetjes. Wat sterk van jou dat je dit doorzet.
mag ik vragen hoe het er nu uit komt te zien voor jou? Ben je al gestart met het traject?
Ik wens je een vredige laatste reis toe….

balance
Moderator Kantine

Berichten: 18143
Geregistreerd: 24-08-02

Re: Weer een wat zou het zijn topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-23 17:56

Lieve leestmee, ik was jouw topic uit het oog verloren en vond het weer door het bloemetjes bericht. Dikke knuffel, kanjer. Ik wens je de rust, kalmte en vrede toe waar je naar verlangt.

leestmee

Berichten: 2048
Geregistreerd: 20-01-11
Woonplaats: daar waar mijn bed slaapt

Re: Weer een wat zou het zijn topic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-23 18:37

Even een kleine update.

Vanmorgen moest de huisarts toch al komen. Ik was heel heel misselijk en ondanks dat er niks in mijn maag zit toch overgeven. Dus er staat een emmer naast me just in case.

Huisarts vond dat het zo niet langer kon en vroeg me of ik zeker wist dat ik dit wilde doorzetten. Ja dus.

Hij heeft gelijk zetpillen tegen misselijkheid en pijn voorgeschreven enige wat ik wel moet blijven slikken zijn de anti epileptica. Maar dat hoeft maar met mini slokje.

Staafjes gekregen om de mond vochtig te houden. Thuiszorg is ingeschakeld en morgen komt er een bed in de kamer en word de sleutelkluis geïnstalleerd.

Vanavond komt de thuiszorg ook al maar dan heb ik iemand die de deur voor me opendoet want dat lukt inmiddels niet meer.

Mocht het zo zijn dat het pillen slikken echt niet meer lukt en/of de pijn niet meer te harden gaat zijn is ook daar een oplossing voor.

Hij gaf de indicatie 18 dagen op zijn hoogst. Hij had mijn bloeddruk gemeten en hartslag opgenomen en die zijn beide al te hoog dus dat betekent dat mijn lichaam al aan het vechten is tegen het tekort aan voeding en vocht.

Ik zal in de loop van de dagen steeds slaperiger worden misschien 1 of meerdere deliers krijgen. We gaan het zien of niet.

Dus mijn laatste dagen zijn geteld letterlijk

Eydis

Berichten: 4885
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Purmerend

Re: Weer een wat zou het zijn topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-23 18:38

Lieve ts,
Ik wil je een fijne laatste periode en reis wensen.

rocymax

Berichten: 6485
Geregistreerd: 04-08-10
Woonplaats: Botarell, Spanje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-23 18:41

Ik vind het toch schokkend om te lezen dat je dit allemaal moet doorstaan hoor , lieve Ts. Ik zou je zoveel meer gunnen, het is zo oneerlijk allemaal.... Ik denk heel veel aan je...

Siers83

Berichten: 7358
Geregistreerd: 04-08-07
Woonplaats: Oudeschild, Texel

Re: Weer een wat zou het zijn topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-23 18:44

Ik schrik toch van je bericht. Had eigenlijk niet in de gaten dat het zo snel zou gaan.

Ik hoop dat je je rust gaat vinden en een comfortabele laatste tijd krijgt

pien_2010

Berichten: 43445
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-23 18:46

Fijne huisarts. Sterkte meid met alles en weet dat mocht het te zwaar worden en je wil toch het doodgaan niet doorzetten dan zijn we er ook voor je, zoals we er ook voor je zijn als je het wel doorzet.
Je t'embrasse. (Ik omhels je).

DuoPenotti

Berichten: 29700
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-23 18:48

Wat had ik gewenst dat het op een fijnere manier mogelijk voor je zou zijn hier in Nederland.
Iedereen word maar ongevraagd geboren, maar bij de wens om te mogen gaan moet het zo.... |(

Fijne reis dapper mens, ik hoop dat hij comfortabel voor je is.
Doe ze daarboven de groeten.....

Jespri

Berichten: 9640
Geregistreerd: 24-11-06
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-23 18:51

Wat heftig om te lezen, maar lieve leestmee wat een dappere keuze heb je gemaakt. Ik hoop dat je snel de rust krijgt waar je naar verlangt, heel veel sterkte.

justdiesel
Berichten: 4953
Geregistreerd: 23-06-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-23 18:52

Jeetje....heftig!
Maar ook heel dapper...
Gecondoleerd met je vriend en heel veel sterkte bij deze laatste dagen, ik duim voor je dat je op een zo mogelijk prettige manier mag gaan...
Nogmaals sterkte

singa

Berichten: 740
Geregistreerd: 12-04-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-23 18:58

Leestmee, wat heb jij alles mooi helder voor jezelf. In je vorig topic leek het alsof je af en toe een duwtje nodig had om je grenzen te durven stellen, maar in dit verhaal weet je maar al te goed waar ze liggen. En dat punt heb je nu helaas bereikt.

Ik wens je ontzettend veel beterschap toe i.v.m. de misselijkheid en de pijn, en verder ook veel warmte, rust en liefde. Het klinkt misschien raar, maar ik hoop dat je ergens ook kan genieten van deze laatste dagen. Ik vind het erg bijzonder en pakkend, dank je wel om ons een stukje mee te nemen in je laatste reis.

En zoals Pien zei: we zijn er voor je, ongeacht wat er gebeurt!

prompter

Berichten: 11154
Geregistreerd: 28-09-02

Re: Weer een wat zou het zijn topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-23 19:02

Wat een ontzettend fijne huisarts, maar wat is het triest dat het op deze manier moet en je niet meer hulp mag krijgen zodat het wat sneller en humaner kan. Ik vind je ongelofelijk sterk, dat je op deze manier het heft in handen neemt. Ik hoop dat je snel van de ongemakken af bent en in een wat slaperige toestand komt, zodat je er minder van voelt. Je bent sterk, dikke knuffel!

DideH
Berichten: 7004
Geregistreerd: 21-03-13

Re: Weer een wat zou het zijn topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-23 19:09

Wat klink je ontzettend krachtig en helder in je bericht. Niets dan respect daarvoor.

Ik duim voor je voor een zo pijnloos en kort mogelijke laatste reis en hoop dat je dan de rust gaat vinden waar je naar op zoek bent. Sterkte TS!

Lijsken
Berichten: 1030
Geregistreerd: 10-02-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-23 19:10

Ik zou willen dat je vredig mocht gaan nu in plaats van nog dagen door moet.
Veel sterkte :(:)

kiki1976

Berichten: 16864
Geregistreerd: 17-04-10
Woonplaats: Kop van Noord Holland

Re: Weer een wat zou het zijn topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-23 19:18

Fijn dat je huisarts zo meewerkend hierin is.
Sterkte

Caesar
Berichten: 9305
Geregistreerd: 20-01-05

Re: Weer een wat zou het zijn topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-23 19:25

Ik ben in dit topic gekomen door de virtuele bloemetjes. Het doet mij verdriet te lezen wat je jezelf aan moet doen om je gevraagde rust te krijgen. Er is nog zo'n taboe hierop. En ergens snap ik het wel, je hoopt altijd dat iemand weer de verbetering gaat krijgen en de lichtpuntjes gaat zien.

Lieve TS; ik hoop dat je na al deze zware jaren en het verlies van je vriend je rust en je laatste wens op een waardige manier mag krijgen. Ik wens je veel kracht toe deze laatste dagen! En omdat je hier zo vastberaden bent hoop ik voor jou dat je laatste dag snel mag komen. Hoe dubbel ook.

Veraaaaah

Berichten: 2334
Geregistreerd: 05-07-15
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-23 19:26

Heel fijn dat je huisarts zo meewerkend is. Ik hoop dat je laatste dagen toch zoveel mogelijk comfortabel en fijn zijn!

Urona447
Berichten: 2810
Geregistreerd: 13-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-23 19:26

Jeetje dat gaat een stuk sneller dan verwacht, ik hoop dat je comfortabel mag gaan.

FrNo
Berichten: 3667
Geregistreerd: 14-08-13
Woonplaats: Noord Oost Brabant

Re: Weer een wat zou het zijn topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-23 19:36

Ook ik kwam via het virtuele bloemetje hier terecht.

Gecondoleerd met je vriend.


Het is oneerlijk dat het zo moet en een arts je niet mag helpen. Ik hoop dat je zo prettig mogelijk kunt gaan.
Fijn dat je huisarts zo goed als kan, mee werkt

Mando

Berichten: 15696
Geregistreerd: 11-06-06
Woonplaats: Als Rotterdamse tussen de Friezen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-23 19:37

Wat fijn dat de huisarts zo met je mee denkt.
Je gaat je laatste reis maken, ik hoop dat je rustig over gaat en dat je ook rust heb.
Ik vind je heel sterk.

Laurora

Berichten: 2646
Geregistreerd: 19-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-23 19:39

Oh jeetje, wat vind ik dit erg.
Ik weet niet goed wat ik moet zeggen.
Als allereerst gecondoleerd met het verlies van je lief.
Heel begrijpelijk dat je achter hem aan gaat. Alleen jammer dat het hele euthanasieding niet gewoon makkelijker kan in dit soort situaties. Fijn dat je huisarts je zo wil bijstaan.
Ik wens je een goede laatste reis, ik hoop dat de ongemakken meevallen en het snel gaat.
Ik zal aan je denken :knuffel: Y;(

MarjanB

Berichten: 16473
Geregistreerd: 04-02-11
Woonplaats: Regio Boxmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-23 19:40

Gelukkig heb je een meedenkende huisarts. Verder weet ik niet zo goed wat te zeggen behalve heel veel sterkte en hoop dat je snel je rust vind :(:)