Let's kick soms ass! (Kick)boksende bokkers?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
JorisDy

Berichten: 8418
Geregistreerd: 05-09-06
Woonplaats: Amersfoort

Re: Let's kick soms ass! (Kick)boksende bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-20 12:28

Mag ik mij hier ook melden? Afgelopen week voor het eerst een les kickfun gevolg. Weet niet of het helemaal onder kickboxen valt :).

Herfstblad
Berichten: 790
Geregistreerd: 06-09-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-24 00:09

Mag ik dit topic omhoog schoppen? Ik doe sinds kort aan kickboksen. Vandaag de 5e les gehad! Ik vind het erg leuk! Ik moet nog wel ontzettend veel leren over techniek en ben echt een beginner in een gevorderde groep. Het is ook echt wel uit mijn comfortzone. Het is een hele andere sfeer dan bijvoorbeeld bodypump. Bij ons trainen ze in duo's. Dat vind ik ook nog wel lastig. (Gevalletje als laatste worden gekozen op de basisschool) of dat ik nog niet zo goed ben als mijn spar genoot en dan mij schuldig voel als diegene dan niet voluit kan trainen. Maar ze zijn allemaal heel aardig en vooral heel behulpzaam!

MuSLi

Berichten: 5256
Geregistreerd: 22-10-03
Woonplaats: Heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-24 15:16

Leuk @Herfstblad. Ik kickboks ook, alhoewel ik eigenlijk vooral bokszaktraining doe. Tijdens de bokszaktraining doen we ook wel wat oefeningen met elkaar, maar je weet altijd wat je trainingsgenoot gaat doen. Daar ga ik wel goed op ;)

Het is inderdaad eventjes inkomen in alle bewegingen en technieken, maar je pakt dat vaak wel snel op :j fijn dat ze aardig en behulpzaam zijn. Hopelijk blijft dat laatste gekozen worden gevoel daarmee een beetje op de achtergrond :)