Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 15 van de 27 [ 652 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 27  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Rotgriep :(

 
Profiel   

ItsMe2 schreef
Thnx Janine1990!
Ik krijg van alle kanten de waarschuwing dat ik goed moet uitzieken omdat deze griep verschrikkelijk hardnekkig is.. maar moet eerlijk zeggen dat ik ook nergens toe in staat ben als in bed liggen en af en toe een beetje drinken..

Zo herkenbaar!! Ik leef met je mee Y;(
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-02-19 19:56 



 
Profiel   

En ik heb te hard geroepen dat ik was opgeknapt....
Weer een koortsaanval gehad, slijm weer hardnekkig, keel weer heel pijnlijk, nu spierpijn

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-02-19 23:07 



 
Profiel   

Heb jij ook eigenlijk al wel een halve dag rust genomen? :P

Ik begin het nu koud te krijgen, dus zo lekker douchen en op bed :) Ook best veel gedaan. Zwager is nog een poos bezig geweest met mijn band, sta je ook weer even buiten. Gelukkig was het zelfs in het donker niet koud!
Morgenochtend gaat m'n zusje mijn wenkbrauwen opknappen, dan zie ik er maandag in ieder geval niet uit alsof er een trein over me heen is gekomen. Zien of ik zelf nog ergens mijn haar kan verven, en dan later volgende week maar ff naar de kapper als ik me weer echt goed voel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-02-19 23:15 



 
Profiel   

Hier vandaag ook nog altijd niet heel veel gedaan. Wel even een uurtje met paardlief aan de gang geweest, maar of dat nou zo handig was... zo veel aan het hoesten dat ik er pijn van in mijn hoofd krijg en met vlagen heel duizelig. Volgens de thermometer niet echt koorts, maar toch soms heel warm en dan weer koud en dan toch maar weer normaal.

Nu duik ik mijn bedje weer lekker in en hopelijk een rustige nacht en morgen weer wat beter. Mijn werk heb ik in ieder geval al afgezegd.

Voor iedereen die ook nog altijd ziek is, veel beterschap :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-02-19 23:48 



 
Profiel   

Ik heb mezelf duidelijk overschat en lig met barstende hoofdpijn op bed. Dat word niks doen morgen ;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-19 02:11 



 
Profiel   

Hier de hele nacht nog geen oog dicht gedaan :x. Zo honds beroerd. Heb gisteravond rond half 9 een Ibuprofen 400mg met twee paracetamol gehad. Helaas hielp dat niets. Zojuist om half 5 nog weer zo’n dosis gehad en nu weer een poging doen om te slapen.
Elke keer als ik net in slaap lijk te vallen, komt er weer een stomme hoestbui opzetten. Gelukkig wordt er straks hoestdrank geregeld voor mij.

Ik ga nog een poging doen om even een paar uurtjes slaap te pakken..

Ben net 3 dagen ziek, maar er al hélèmaal
klaar mee!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-19 05:47 



 
Profiel   

Ik heb ruim 11 uur geslapen vannacht :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-19 08:59 



 
Profiel   

Ik 12 uur...
Had het zeker nodig.
Voel me redelijk vandaag

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-19 09:25 



 
Profiel   

Dag 9 niet geheel fit, van keelpijn naar hoofdpijn naar de kop vol snot naar nog steeds wat snot en bij diep ademen een hoest. Gelukkig geen koorts, maar ik slaap heel veel. Tot nu toe kan ik omdat ik veel slaap doorgaan. Gelukkig. Wel een piep met oren klaren, maar dat gaat gelukkig,en zonder hulpmiddelen. Ik heb 2 dagen neusspray gebruikt en 3 dagen paracetamol. Tijd voor het voorjaar zeg ik.

Vannacht ook 11 uur geslapen. Maar nu weer fit genoeg voor een dag paardrijden, duiken en dan bij een vriend eten. Zal er dan wel weer om 9 uur inliggen denk ik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-19 09:28 



 
Profiel   

Janine1990 schreef
Heb jij ook eigenlijk al wel een halve dag rust genomen? :P


2,5 dag ziek gemeld geweest. Daarna 2 halve dagen gewerkt. Weer vrij geweest. Weer 1 halve dag en 1 hele dag gewerkt en toen weer vrij. :') :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-19 09:37 



 
Profiel   

Ik begin ook weer wat op te knappen. Gister moest ik naar de verloskundige voor controle dat was niet zo fijn.
Eerst in de auto toen een smoorhete wachtkamer. Daarna me bloeddruk weer skyhigh.
Pfff ik wil gewoon een beetje rust.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-19 10:01 



 
Profiel   

Na een nacht met maar 2 keer wakker te zijn geworden van het hoesten kan ik zeggen dat ik eindelijk beter geslapen heb en ik voel het ook meteen. Wel zin om uit bed te gaan en de paarden even zelf buiten te zetten (de afgelopen dagen heeft mijn vader het gedaan). Hopen dat ik me vandaag zo blijf voelen...

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-19 10:13 



 
Profiel   

Hier gaat het weer een stuk beter. Alleen alles smaakt echt vies, door verkoudheid denk ik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-19 12:23 



 
Profiel   

Fijn :) Ik heb me iig aangekleed, een was in de machine gedaan en nouja dat was het wel weer. Toen werd ik weer draaierig... Ik ben het nu al zat :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-19 12:36 



 
Profiel   

Hier ook redelijk geslapen, wel wat lammer wakker geworden dan ik naar bed ging. Al besloten dat dat paardrijden morgenochtend in ieder geval niks wordt... :n

M'n zusje heeft mijn wenkbrauwen gedaan, als ik maandag dan op mijn werk kom zie ik er in ieder geval niet helemaal uit alsof ik door een trein ben overreden.

Vanmiddag nog eventjes met mams naar tuincentrum. Nu eerst even rusten van het boodschappen doen, mijn oren suizen helemaal. Net in de winkel ook erg draaierig inderdaad... Bah...

Luf_Midnight, blij dat je je hebt gemeld, ik werd al bezorgd! Jammer dat ze je niet gewoon laten rusten he... Moet je nog weer op controle? Als je je nog niet goed voelt zou ik ze gewoon aan huis laten komen en anders niet... moet je zien wat een impact dit gesjouw telkens heeft... alsof dat goed is voor die kleine.

Joyce, die vieze smaak herken ik niet echt... Maar ik eet wel echt alleen wat ik lekker vind... kha/low carb pak ik nog niet weer op, moet me echt weer even 100% goed voelen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-19 12:44 



 
Profiel   

Hier gelukkig nog steeds koortsvrij, een volle dag inmiddels. Ben maar wat blij, en wat een heerlijk weer! Maandag weer werken. Hopelijk zet t zo door en juich ik niet te vroeg. Heb wel goede hoop :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-19 16:20 



 
Profiel   

Floortje88 schreef
Hier gelukkig nog steeds koortsvrij, een volle dag inmiddels. Ben maar wat blij, en wat een heerlijk weer! Maandag weer werken. Hopelijk zet t zo door en juich ik niet te vroeg. Heb wel goede hoop :D


Lekker gevoel!! :D

Ik ben weer wat halfjes, oorpijn komt weer wat terug, keelpijn wat meer... Nog even naar het tuincentrum, stofzuigen en dweilen en dan ben ik wel weer klaar voor vandaag... :+

Kijken of ik me nog wel extra kan verwennen onder de douche met een scrub...

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-19 16:22 



 
Profiel   

Fijn dat jullie je weer wat beter voelen Floortje en Janine!

Hoe lang zijn jullie echt uit de running geweest?

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-19 16:25 



 
Profiel   

Ik begin heel langzaam ook weer uit het dal te krabbelen. Vanaf vorige week woensdag/donderdag (6 en 7 februari) ziek geweest. Nu nog steeds: na met de honden lopen moet ik uitrusten.. Slaap wel gelukkig in de nacht semi door...

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-19 16:41 



 
Profiel   

Pfff ik ging er vanuit maandag weer gewoon te gaan werken, maar zie het nu nog even somber in... Ook niet dat ik superberoerd ben ofzo maar eigenlijk kan ik ook net niks. Misschien moet ik er gewoon even doorheen := Vind eigenlijk dat ik niet maandag nog ziek kan zijn...

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-19 16:51 



 
Profiel   

Waarom niet. Je moet wel goed uitzieken hoor anders lig je straks net als ik 2x

Ik heb vandaag gereden laten we zo zeggen dat het geen succes was.
Was na 10 minuten stappen al doodop.
Draven vonden mijn spieren en benen niet leuk..

Zo spijt van zit nu weer met knallende koppijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-19 17:26 



 
Profiel   

ItsMe2 schreef
Fijn dat jullie je weer wat beter voelen Floortje en Janine!

Hoe lang zijn jullie echt uit de running geweest?


Nou, ik ben er nog niet weer hoor...
Dat dweilen wat ik voornemens was te gaan doen heb ik al van de lijst gehaald... :o

Liep net als een zombie door het tuincentrum, als je zo draaierig bent voelt het gewoon allemaal echt niet chill. Komt de moeder van een oude vriendin ons tegen. Zoekt iets, pakt een glaasje met bloemen vast en op dat glaasje staat 'life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning to dance in the rain': "Kijk Janine, dit moet jij even goed bedenken."

Jaa thanks for noticing that I look like oliebol... Maar ik zit ellendig te wachten tot ik weer kan dansen :+

Nog ff cinuforce neusspray gehaald, aangezien ze geen pillen hadden. Daar maar ff mee sprayen, wil er niet ook nog een bijholteontsteking achteraan hebben :+
En Davitamon weerstand forte, al is het maar voor tussen mijn oren :+

Al met al ben ik al wel een poos goed uit de running hoor. Zeker vanaf maandag 4 februari, ik ging wel aan het werk maar daarbuiten gebeurde er niet zoveel hoor. Vrijdag een opleving gehad, en daarna alles weer terug naar slecht. Gisteren en vandaag voel ik me ook redelijk, maar dan wil je alweer te snel...

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-19 17:50 



 
Profiel   

Mando schreef
Waarom niet. Je moet wel goed uitzieken hoor anders lig je straks net als ik 2x

Ik heb vandaag gereden laten we zo zeggen dat het geen succes was.
Was na 10 minuten stappen al doodop.
Draven vonden mijn spieren en benen niet leuk..

Zo spijt van zit nu weer met knallende koppijn.


Bedankt voor de bevestiging dat ik morgen beter nog niet kan gaan rijden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-19 17:50 



 
Profiel   

Ik moet er nog niet aan denken om naar buiten te gaan :o. Nu ben ik ook ‘pas’ vanaf woensdag ziek.. maar ik wil me gewoon weer beter voelen! Maar dat willen we allemaal denk ik ;)

Goldie: goed uitzieken hoor! Anders ben je zo weer bij af, en daar heeft ook niemand wat aan.

Ik ga zo even proberen een Cup A Soup te eten. Leef al vanaf woensdagavond op koude cola zonder prik en naturel chips.. is het enige waar nog een beetje smaak aan zit..

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-19 18:05 



 
Profiel   

Maak lekker verse kippensoep..
Is goed voor je.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-19 18:13 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 15 van de 27 [ 652 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 27  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen