Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 22 van de 29 [ 704 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 29  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Shampoobars van shampoobars.nl

 

Hier ook terug naar Andrelon sinds ik weer zilvershampoo gebruik. Haar heeft wel weer veel meer volume dan met de shampoobars (ook diversen getest).
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-12-19 18:14 



 
Profiel   

Ik heb er nog eentje bij gekocht van dille en kamille maar blijf toch naar die van lush grijpen. Die schuimt echt tig keer meer, heb helemaal niet te klagen. Mijn haren zijn wel gewoon heel zacht en blijven een week goed als ik niet ga paardrijden of iets geks

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-12-19 19:07 



 
Profiel   

Renee1991 schreef
Nou, ik zou het persoonlijk wel fijn vinden als je dan ook aangeeft welke shampoobars mét zeep wel fijn zijn, Maris.


Ik vind bars met zeep niet fijn. Haha. Mijn haren bleven er te vettig van. Maar die zeepbars drogen vaak niet uit.

Sls heeft volgens mij niets met zeep of niet in een bar te maken. Juist de meeste bars zonder zeep zullen zeep of een andere soldaat bevatten. Denk ik

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-12-19 19:37 



 
Profiel   

Ik kom hier ook eens om het hoekje kijken. Vorige week heb ik mijn eerste haarzeep gekocht van een lokaal merk, ben tot nu toe heel tevreden! Scheelt dat ik al jaren met sulfaatvrije shampoo was, dus daar hoeft mijn haar niet aan te wennen. Mijn haar voelt inderdaad soms wat droger aan dan met conventionele shampoo, maar teruggaan is geen optie omdat mijn hoofdhuid volledig over de rel gaat van eh, zo goed als alles. Tot nu toe gaat het oké met mijn hoofdhuid en de haarzeep, en mijn haar krijgt er ineens enorm veel volume bij *\o/* . Ben benieuwd hoe het verder gaat, soms begint mijn huid pas na een aantal keer wassen te protesteren. Zou wel top zijn als dit blijft werken want het is veul goedkoper dan de shampoo van de drogist die ik hiervoor gebruikte :$ .

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-12-19 19:41 



 
Profiel   

Mijn blokje van Dille&Kamille is bijna op en ik ga zeker weer een nieuwe kopen, erg blij mee nog steeds :j Hij geeft zulk zacht schuim dat ik hem ook als scheerzeep gebruik :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-12-19 22:11 



 
Profiel   

Hmm.. Misschien toch die van de Lush maar eens proberen dan. Heb je er geen vet haar van Anoek? En spoelt het makkelijk uit?

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-12-19 22:35 



 
Profiel   

Renee1991 schreef
Hmm.. Misschien toch die van de Lush maar eens proberen dan. Heb je er geen vet haar van Anoek? En spoelt het makkelijk uit?

Helemaal geen vet haar! Maar ik heb van mezelf eigenlijk al nooit echt vet haar gehad. Eenmaal droog merk ik aan mijn haar helemaal geen verschil met bv vloeibare shampoo, zijn gewoon super zacht. Heb er niet ineens op magische wijze veel volume in gekregen maar dan had ik ze echt een doos Leonidas opgestuurd, als ze dat gelukt was haha.

Als ze nat zijn voelt het wel echt zoals wanneer ik vroeger mijn handen waste met zo'n blok dove zeep, beetje stroef. Maar hmpf ja ik moet er even niet te veel bij nadenken en als ze droog zijn is het gewoon heel zacht dus super.

De grootste reden dat ik het fijner vind dat vloeibaar is nét omdat hij zich zo fijn uitspoelt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-12-19 23:02 



 
Profiel   

Iemand hier ook bekend met Nunc8?
Had hiervoor shampoo bar van metolijf maar wou eens wat anders proberen. Toen deze site dus gevonden. Wel al besteld en ook met binnen. Vanavond meteen even testen.
Heb de citrus paradisi. Dit omdat hij ook voor vet haar goed schijnt te zijn. En dat is de mijne vrij snel. Maar wat ruikt hij lekker zeg! Heb de shampoo en voor een keer ook de conditioner genomen. Kijken of dat echt verschil maakt.

Maar was benieuwd naar andere die hiervan besteld hebben en wat hun ervaringen zijn!
Moet wel zeggen dat ze het leveren alsof het cadeautjes zijn. Echt heel leuk! Shampoo bar ziet er ook fijner uit om in handen te hebben dan die van metolijf.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-20 15:43 



 
Profiel   

Ik heb sinds kort de shampoo bar van ethique, van De Tuinen(holland and barrett)
Super fijn vind ik :D
Binnenkort een groot blok halen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-20 16:04 



 
Profiel   

Nunc8 ken ik niet, ik gebruik altijd die van metolijf. Volgens mij ruiken die helemaal niet toch ? In ieder geval gebruik ik daar de shampoo en de conditioner van ( zonder conditioner worden mijn haren een en al klit).

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-20 16:27 



 
Profiel   

Metolijf ruikt indd amper. Heb de honing, camille en groene thee. Opzich wel tevrede met die. Maar wil meer testen en toen kwam ik hun tegen.
Die van Nunc8 ruikt heerlijk! Zal vanavond zeggen of je haar erna ook zo lekker ruikt. (die ik heb ruikt citrus achtig)

Die van de tuinen moet ik ook even onthouden. Als ik in de beurt ben ff kijken xD

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-20 16:37 



 
Profiel   

Ja leuk, ik hoor graag van je hoe de shampoobar en conditioner bevallen ! Ik zag dat ze wel wat duurder ( conditioner zelfs bijna het dubbele ) zijn als bij metolijf. Maar misschien zijn ze groter dan bij metOlijf ??

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-20 16:40 



 
Profiel   

Ik vind de conditioner van metolijf niets eigenlijk, dus die gebruik ik nog steeds uit een fles.

Ik krijg steeds meer last van roos ondanks weinig wassen... denk dus dat ik iets anders moet gaan zoeken :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-20 16:44 



 
Profiel   

Met de conditioner schijn je langer mee te doen dan de shampoo.
Deze zijn volgens mij kleiner :+
50gram iig. Dacht die van metolijf 75(ff snel gekeken. Niet 100% zeker) Wel zelfde prijs. Shampoo iig. (voor wat ik zag beide 7.95.)

Conditioner nog nooit gebruikt. Was er toen ik de shampoo daar kocht nog niet. Nu eerste keer maar van een ander merk xD

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-20 16:47 



 
Profiel   

corine1981 schreef
Ik vind de conditioner van metolijf niets eigenlijk, dus die gebruik ik nog steeds uit een fles.

Ik krijg steeds meer last van roos ondanks weinig wassen... denk dus dat ik iets anders moet gaan zoeken :(


Bevalt de conditioner van metOlijf jouw niet ? Waarom dan niet ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-20 16:50 



 
Profiel   

Iets met ongeduldig zijn..
net uitgetest. Haar ruikt een beetje ernaar. Maar ik was wel heel goed uit :+ en ik fohn.. dus denk dat je dan wel wat minder ruikt. Conditioner in de onderlaag gesmeerd maar volgens mij geen eens nodig! zelfs het begin van mn haar was makkelijk doorkampbaar! vergeleken met die ander echt een heel verschil zeg!
So far so good. Eens kijken wat het de komende wasbeurten doet :p

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-20 17:26 



 
Profiel   

Maris schreef
corine1981 schreef
Ik vind de conditioner van metolijf niets eigenlijk, dus die gebruik ik nog steeds uit een fles.

Ik krijg steeds meer last van roos ondanks weinig wassen... denk dus dat ik iets anders moet gaan zoeken :(


Bevalt de conditioner van metOlijf jouw niet ? Waarom dan niet ?

Omdat hij niets doet. Buurvrouw had ik hem ook gegeven die kon er ook niets mee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-20 20:39 



 
Profiel   

Wij hebben thuis nu de shampoo bar van lush. Maar hij gaat vrij snel op en mn haar voelt minder schoon na het wassen dan voorheen. Omdat hij zo snel op gaat is het ook nog eens duur in gebruik. Volgens mij doe ik met een shampoofles veel langer.
Ik zou graag een andere bar willen proberen als deze op is. Omdat ik toch graag op plastic wil besparen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-20 20:44 



 
Profiel   

Ik ga eens op happysoaps bestellen.
Daar zijn ze nog meer met plastic vrij (belangrijke overweging voor mijzelf) bezig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-20 21:42 



 
Profiel   

Tot nu toe blij met metolijf en Nunc8 ^^
De laatste vandaag voor 't eerst gebruikt. Dus hoe die op lange term is kan ik nog niet zeggen. Maar haar is wel een stuk beter doorkambaar dan metolijf.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-20 21:59 



 
Profiel   

Er komen steeds nieuwe merken bij dus de kwaliteit zal echt wel verschillen.
Ik ga gewoon eens de producten van happy soaps uitproberen.

Lush vind ik persoonlijk vooral duur en de zeep gaat niet zo lang mee. Het ruikt wel weer heerlijk.
Maar 8 euro voor een zeepje wat net 2 weken mee gaat vind ik wat overdreven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-20 10:15 



 
Profiel   

Vind ik dus ook dus voor mij ook geen lush meer na 1 bar geprobeerd te hebben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-20 10:19 



 
Profiel   

Ik heb mijn lush bar gekocht op *even zoeken* 6 februari 2019 en die is nog niet op :') nooit meer tussenin andere gebruikt dus is echt de enige die ik gebruik, schuimt met weinig gebruik toch al veel dus weinig van nodig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-20 10:21 



 

die van lush zijn fijn ja! ik had een tijd geleden de honey variant. maar de lush zit hier niet in de buurt. ik ga vandaag even langs dille en kamille, ben benieuwd of ze zo fijn zijn als ik hier lees :) welke smaak is een aanrader? of verschilt het niet meer dan alleen geur?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-20 10:24 



 
Profiel   

Ze hebben een handzeepje in de vorm van een ijsbeer, die ruikt echt heel lekker haha

Ik weet niet meer welke shampoo bar ik heb, hij is crème kleurig. Gebruik hem niet echt want hij schuimt me niet genoeg :+
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-20 10:31 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 22 van de 29 [ 704 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 29  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen