Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 14 van de 18 [ 445 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Gezichtsverzorgingsrituelen

 
Profiel   

Ik gebruik geen foundation oid, enkel dagcrème met SPF. In de zomer heb ik een klein flesje zonnebrandcrème altijd bij me.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-19 10:50 



 
Profiel   

De gezichtscrème van Weleda zorgt er nog steeds voor dat mijn huid kalmeert. Ik heb ook de Sleeply Face van Lush, maar weet nog niet zo goed hoe ik deze gebruiken moet.. Zowel droog als nat lijkt het er op dat er niet heel veel gebeurd..
Iemand een idee?

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-19 18:20 



 
Profiel   

Je moet hem net zo lang op je gezicht houden tot hij smelt, dan de gesmolten olie goed over je huid verdelen en wrijven. Even in laten trekken en dan verwijderen met een washandje/wattenschijfje.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-19 19:10 



 
Profiel   

Castilja: dan ga ik dat straks eens proberen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-19 19:27 



 
Profiel   

ItsMe2 schreef
De gezichtscrème van Weleda zorgt er nog steeds voor dat mijn huid kalmeert. Ik heb ook de Sleeply Face van Lush, maar weet nog niet zo goed hoe ik deze gebruiken moet.. Zowel droog als nat lijkt het er op dat er niet heel veel gebeurd..
Iemand een idee?



Die Weleda wanneer gebruik je die? :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-19 20:32 



 
Profiel   

Ik gebruik het zowel ‘s ochtends 's avonds,

Heb net de Sleeply Face gebruikt zoals het hoort..
Weet nog niet zo goed wat ik daar van moet vinden. Eerst maar eens een paar keer vaker gebruiken

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-19 20:59 



 
Profiel   

Welke creme van weleda hebben jullie de normale of de light?

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-19 12:40 



 
Profiel   

Ik heb de light variant :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-19 21:24 



 
Profiel   

Lekker dom! Ik zag de weleda light variant. Bleek het de rozen te zijn, en niet de amandelversie. Lekker dom! :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-19 02:23 



 
Profiel   

Als deze nog dicht is en je hebt het bonnetje nog, kan je 'm dan niet omruilen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-19 06:52 



 
Profiel   

Ik heb van Lush ook nog wat liggen. Vind het niet zo'n fijn spul. Houd van eenvoudig haha.

Net nog een mini dag-, nachtcreme en oogserum besteld bij Paula's Choice. Met dubbele korting dus dat is wel lekker.
Hierna wil ik over op The Ordinary. MWM gaat me helpen met de juiste producten te vinden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-19 14:35 



 
Profiel   

Hier nog steeds niet HET spul gevonden! Dermalogica niet, PC niet. :+

Laten we er vanuit gaan, dat ik écht een probleemhuid heb ofzo.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-19 15:39 



 
Profiel   

Banyu schreef
Hier nog steeds niet HET spul gevonden! Dermalogica niet, PC niet. :+

Laten we er vanuit gaan, dat ik écht een probleemhuid heb ofzo.

Ik heb even je berichten terug gelezen, daar haal ik uit dat je een gecombineerde huid hebt met veel onzuiverheden (puistjes en acne), toch?
Sowieso als je snel puistjes en acne hebt, gebruik dan niet te dikke (witte) cremes want die verstoppen je poriën. Als je dagcreme gebruikt, gebruik dan meer gel-achtige producten. Je gaat ook snel glimmen denk ik? Probeer eens de "Origins Skin Matte Moisturizer Gezichtsverzorging" (nu 25% korting bij Douglas). Verder wel goed blijven cleansen, en zeker bij een onzuivere huid 2x per week een peeling of scrub gebruiken (ik wissel af). Voor je dagcreme ook een goede vochtinbrenger gebruiken (dat kan namelijk ook oorzaak zijn van onzuiverheden). Wat voor mij wonderen werkt is de Esse Toner Plus en daarna ofwel Liquid Gold van Stratia of de Jacob Hooy Super Collagen Serum (nu 60% korting bij Holland&Barrett). Dit zijn overigens allemaal producten "zonder rotzooi" of in ieder geval minimaal, en getest op de zeer gevoelige, droge huid (moi :+). Mijn huid is echt flink opgeknapt, ik heb nu zo goed als geen onzuiverheden meer (terwijl ik altijd minstens eens per maand nieuwe acne kreeg)

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-19 15:56 



 
Profiel   

xSCWx schreef
Banyu schreef
Hier nog steeds niet HET spul gevonden! Dermalogica niet, PC niet. :+

Laten we er vanuit gaan, dat ik écht een probleemhuid heb ofzo.

Ik heb even je berichten terug gelezen, daar haal ik uit dat je een gecombineerde huid hebt met veel onzuiverheden (puistjes en acne), toch?
Sowieso als je snel puistjes en acne hebt, gebruik dan niet te dikke (witte) cremes want die verstoppen je poriën. Als je dagcreme gebruikt, gebruik dan meer gel-achtige producten. Je gaat ook snel glimmen denk ik? Probeer eens de "Origins Skin Matte Moisturizer Gezichtsverzorging" (nu 25% korting bij Douglas). Verder wel goed blijven cleansen, en zeker bij een onzuivere huid 2x per week een peeling of scrub gebruiken (ik wissel af). Voor je dagcreme ook een goede vochtinbrenger gebruiken (dat kan namelijk ook oorzaak zijn van onzuiverheden). Wat voor mij wonderen werkt is de Esse Toner Plus en daarna ofwel Liquid Gold van Stratia of de Jacob Hooy Super Collagen Serum (nu 60% korting bij Holland&Barrett). Dit zijn overigens allemaal producten "zonder rotzooi" of in ieder geval minimaal, en getest op de zeer gevoelige, droge huid (moi :+). Mijn huid is echt flink opgeknapt, ik heb nu zo goed als geen onzuiverheden meer (terwijl ik altijd minstens eens per maand nieuwe acne kreeg)


Of Antipodes. De Antipodes Rejoice dagcrème is een verademing als je een onzuivere, snel vette huid hebt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-19 16:27 



 
Profiel   

Ik merk juist veel meer verschil nu ik niacinamide gebruik als serum. Alle dagcrèmes daarvoor niet genoeg verschil. Naast nog wat andere serums kan ik gewoon een simpele creme gebruiken.

Een droge huid is wat anders dan een gedehydrateerde huid.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-19 18:03 



 
Profiel   

Je hebt gelijk, ik heb inderdaad geen droge huid maar een vochtarme huid (en daar is mijn vorige bericht ook op gebaseerd). Denkfoutje. Niacinamide is inderdaad heel fijn, dat zit ook in Liquid Gold van Stratia.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-19 18:33 



 
Profiel   

Wat is eigenlijk het verschil tussen droog en vochtarm?

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-19 19:04 



 
Profiel   

Droog is als je niet genoeg talg aanmaakt, vochtarm of gedehydrateerd is dat er te weinig vocht in je huid zit

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-19 20:38 



 
Profiel   

Ik heb een vette vochtarme huid. Ik heb dus nooit droge plekjes of zo. Maar als ik braaf smeer met mn TO producten icm Neutrogena Aqua boost Cream gel dan is t onder controle.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-19 12:14 



 
Profiel   

Ik een gemengde vochtarme. Dus wel eens wat droge plekjes en vettig, maar met TO producten en hele milde cleansers niet meer vet en minder droge plekjes.

Oh en ik probeer zo veel mogelijk parfum te vermijden, niet alleen als het als parfum erop staat, maar ook ingredienten die gebruikt worden voor de geur.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-19 12:23 



 
Profiel   

Ik heb tijdens Black Friday weer producten gekocht van The Ordinary. Dat werkt voor mij echt super goed. Wil nooit meer wat anders. Mijn routine is nu als volgt:

Biodermal Face Gel
The Ordinary Squalane Cleanser
Clinique Clarifying Lotion 3
The Ordinary Niacinamide 10% + Zinc 1%
The Ordinary Euk 134 0.1%
Hema Mattifying #no filter met SPF

Heel gedoe wel haha, maar normaal gesproken werd ik wakker met een huid waar je een ei op kon bakken. Nu geen last meer van. Heb wel wat last van uitbraken maar uit ervaring weet ik dat ik het zeker 1-2 maanden moet blijven gebruiken voordat je resultaat ziet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-19 18:52 



 
Profiel   

Mij lijkt the ordinary goed spul maar durf het niet aan om het aan te schaffen.
Heb zo’n vochtarme huid en heb een flesje van hun staan maar mijn huid ging er onwijs van trekken. Zo jammer

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-19 08:18 



 
Profiel   

Wat heb je staan dan viphorse? De meeste dingen zijn ook niet geschikt om als enige huidverzorging te gebruiken, maar als uitbreiding voor een basis verzorging.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-19 08:36 



 
Profiel   

MWM ik ga straks je pb goed bekijken. Heb je ook een site welke fijn besteld?

Deze lijn van Lidl schijnt fijn En goed te zijn. Alleen mis ik hierde SPF.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-19 08:50 



 
Profiel   

Ik bestel het bij beautybay, hebben ze vandaag ook nog korting als het goed is.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-19 09:26 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 14 van de 18 [ 445 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen