Lash lift

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
enny
Berichten: 2244
Geregistreerd: 01-11-04

Re: Lash lift

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-19 15:50

Ik heb het ook een keer laten doen, maar door mijn korte wimpers kregen ze een enorme krul en leek het alsof ik ieniemieniewimpertjes had ;( Het zag er echt niet uit en normaal kan ik m’n wimpers nog wel iets verlengen met wat mascara, maar dat lukte nu helaas niet. Dus dat was even 6 weken heel veel geduld hebben en wachten tot de haartjes uitgevallen waren.

F_Orumster

Berichten: 15323
Geregistreerd: 17-12-03
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-19 15:52

Ik heb een salon waar het altijd super resultaat geeft, al wil ik niet behandeld worden door 1 van de dames (vrij hardhandig). Een andere salon was ik zeer ontevreden over en had ik een paar weken rommelige wimpers.

Maar gekruld bij de goede ben ik er altijd erg blij mee. Ik heb namelijk heel rechte wimpers en dan staan ze mooi omhoog. Ik zie ze zelfs niet meer, terwijl ik ze normaal zie.

Deni11

Berichten: 1216
Geregistreerd: 04-02-14
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-19 16:54

WesternWay schreef:
Ik heb n setje op alie gekocht en doe het zelf :))


Heb je een linkje? :)

Ik heb het zelf ook een keer laten doen, liften en verven, was erg mooi, en zag er verzorgd uit en bleef 6 weken zitten. Ik heb redelijke lange wimpers zonder krul en het was zeker leuk! Enige is dat ik het zonde vind van mijn magere studentenloontje dus dat ik het bij 1x gelaten heb. Maar in de verre toekomst zou ik het zo weer laten doen !

luuntje

Berichten: 13983
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Re: Lash lift

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-19 17:08

Ik ben benieuwd naar het resultaat.

Zelf heb ik een paar jaar geleden mijn wimpers laten verven.
Kreeg verf in een oog en dat prikte. Ik ben niet zo goed in ogen dichthouden denk ik.

Je zag er niks van dat wimpers geverfd waren. Dus ik doe het niet meer.

Summerdreams

Berichten: 1271
Geregistreerd: 17-05-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-19 00:03

Deni11 schreef:
WesternWay schreef:
Ik heb n setje op alie gekocht en doe het zelf :))


Heb je een linkje? :)

Ik heb het zelf ook een keer laten doen, liften en verven, was erg mooi, en zag er verzorgd uit en bleef 6 weken zitten. Ik heb redelijke lange wimpers zonder krul en het was zeker leuk! Enige is dat ik het zonde vind van mijn magere studentenloontje dus dat ik het bij 1x gelaten heb. Maar in de verre toekomst zou ik het zo weer laten doen !


https://youtu.be/9sfUul3oKG4

Die zij in het fimpje heeft heb ik toen besteld. Goed te doen vond ik.

ilsexxx

Berichten: 761
Geregistreerd: 21-02-11
Woonplaats: ‘t noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-19 00:25

xLeoniee schreef:
Ik ga trouwens naar een speciale Lash bar hier in Groningen. Op hun Facebookpagina Lash&brow bar Groningen staan wel voor en na foto's. Ik ben voor een lashlift en wenkbrauwen waxen en verven 55eu kwijt.

Balen emr.. Hoop dat het hier goed gaat!

Edit: Linkje naar de pagina voor de foto's!
https://www.facebook.com/lashandbrowbargroningen/


Hier ben ik ook naartoe geweest! Kundige dames alleen de krul bleef bij mij echt nier lang zitten. Was er met 2 wk alweer uit maar moet zeggen dat ik moeilijke wimpers heb. Gaan recht naar voren en zijn erg lang. Heb overigens weinig wimperbreuk gehad! Een aantal haartjes maar was te verwaarlozen. Zou het zo weer doen maar dan zou ik aankaarten of het een beetje langer mag blijven zitten of met een ander wimperdingerje waar je wimpers tegenaan worden geplakt haha.

F_Orumster

Berichten: 15323
Geregistreerd: 17-12-03
Woonplaats: Assen

Re: Lash lift

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-19 13:52

Ik ben super tevreden over beautycare groningen. Blijft lang zitten en een mooi natuurlijk effect.

DideH
Berichten: 7004
Geregistreerd: 21-03-13

Re: Lash lift

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-19 14:04

Groningen is vanaf hier helaas 2u rijden := Ga het bij een salon in Beuningen (nabij Nijmegen) proberen.

dressagelady

Berichten: 6205
Geregistreerd: 19-08-04

Re: Lash lift

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-19 14:48

Voor mij was het resultaat van het liften helaas 4/5 weken lang dubbel geklapte wimpers tegen m'n wenkbrauw bot aan haha :') het resultaat als ik m'n ogen half dicht hield was wel top. Maar mijn wimpers zijn er gewoon te lang voor blijkbaar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-19 15:09

dressagelady schreef:
Voor mij was het resultaat van het liften helaas 4/5 weken lang dubbel geklapte wimpers tegen m'n wenkbrauw bot aan haha :') het resultaat als ik m'n ogen half dicht hield was wel top. Maar mijn wimpers zijn er gewoon te lang voor blijkbaar.


Dan is er echt gekozen voor een verkeerd maatje pads ga ik vanuit. Als ze grotere pads hadden gekozen had de krul minder heftig/hoekig geworden. :)

cinniz123

Berichten: 4399
Geregistreerd: 14-08-12
Woonplaats: Rotterdam

Re: Lash lift

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-19 20:51

Vandaag geweest maar vind het niet voor herhaling vatbaar.
Ik heb het gedaan omdat ik op vakantie overdag nooit mascara gebruik en dacht miss scheelt het als ze geverfd en gelift zijn maar helaas.

DideH
Berichten: 7004
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-19 20:54

cinniz123 schreef:
Vandaag geweest maar vind het niet voor herhaling vatbaar.
Ik heb het gedaan omdat ik op vakantie overdag nooit mascara gebruik en dacht miss scheelt het als ze geverfd en gelift zijn maar helaas.


Nu ben ik wel benieuwd: wat voor soort en kleur wimpers heb jij dan?

Gianti

Berichten: 10941
Geregistreerd: 17-03-10
Woonplaats: Almere

Re: Lash lift

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-19 21:09

Helaas krullen mijn wimpers zeer slecht omdat ze te dik en lang zijn. Laatste keer moest ik na een week terug komen en zag je erna wel verschil. Was super mooi, maar helaas overkruld en had er redelijk veel last van. Voor het effect zou ik het zeker nog eens doen... Maar nu salon vinden die wel met mijn wimpers over weg kan

Let even niet op rest van foto haha. Heb snel gepakt

Afbeelding

Boedha_1981

Berichten: 458
Geregistreerd: 26-05-15
Woonplaats: Ergens in het mooie Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-19 21:09

Ik heb voor dinsdag een afspraak staan, maar ben enorm aan het twijfelen. Heb normaal altijd wimper extensions, maar met het oog op mijn vakantie ben ik bang dat het uit valt ect en ik voor schut loop..

Heb van mezelf ook al donkere en redelijk lange wimpers.

Memories

Berichten: 2632
Geregistreerd: 05-05-10
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-19 21:24

Ik lees even mee, wil het ook heel graag laten doen. Twijfel alleen omdat ik van mezelf hele lichtblonde wimpers heb en ze heel kort en totaal niet gekruld van zichzelf zijn. Ben bang dat het resultaat dan erg tegen gaat vallen, omdat er niet echt wat is om mee te werken. Ik draag nu bijna altijd nepwimpers omdat ik van mezelf echt niks heb en met mascara nauwelijks wat te redden valt. Ben alleen een beetje huiverig voor extensions ipv lift omdat dat wel heel erg vaak bijgehouden moet worden wil het niet rommelig worden waar dan ook wel een aardig kostenplaatje aan zit. En omdat ik dan niet al mijn makeup meer zou kunnen dragen. Wil daarom toch graag eerst eens een keer een lift proberen...

Deni11

Berichten: 1216
Geregistreerd: 04-02-14
Woonplaats: Noord Holland

Re: Lash lift

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-19 22:19

Gewoon doen! Ik vond het zeker de moeite en ervaring waard, het is toch voor vakantie dus stel het bevalt niet, niemand die het op je werk etc zou zien!

cinniz123

Berichten: 4399
Geregistreerd: 14-08-12
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-19 22:33

DideH schreef:
cinniz123 schreef:
Vandaag geweest maar vind het niet voor herhaling vatbaar.
Ik heb het gedaan omdat ik op vakantie overdag nooit mascara gebruik en dacht miss scheelt het als ze geverfd en gelift zijn maar helaas.


Nu ben ik wel benieuwd: wat voor soort en kleur wimpers heb jij dan?


Ik heb donkere lange wimpers van mezelf die al wel vanzelf een beetje omhoog staan.
Je ziet het wel kwa wat meer krul hoor maar ik vind het geen 48€ waard.
Had gehoopt dat ze wat donkerder zouden zijn maar dat is niet het geval.

BarbaLala

Berichten: 9613
Geregistreerd: 13-11-04
Woonplaats: Omgeving Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-19 22:39

Ik ben gezegend met krullende wimpers dus dat scheelt. Echter de prijzen voor een goede lashlift liggen rond de 50 euro, en dat is nog zonder verven.

Verven heb ik wel ervaring mee; Van nature zijn mijn wimpers zo blond dat je ze niet ziet. Met verven zie je ze wel maar alsnog is het niet als met mascara. Ik zou er dan ook niet voor kiezen om daar mijn geld aan uit te geven.

Dan kan je beter echt voor kwaliteit gaan en wimperextensions laten zetten. Dat geeft het meeste en het mooiste resultaat, weet ik uit ervaring.

Josien_

Berichten: 9027
Geregistreerd: 12-08-04
Woonplaats: Geldrop

Re: Lash lift

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-19 23:06

Ik heb een lashlift laten doen, zonder verven want donkere wimpers.
Maar deed nog wel mascara op. Het bleef op zich lang genoeg mooi ondanks mascara etc.
Inmiddels heb ik wimper extensions omdat ik het effect van de lash lift zonder de mascara toch te minimaal vond met mijn kleine wimpertjes.

DideH
Berichten: 7004
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-19 09:41

cinniz123 schreef:
DideH schreef:

Nu ben ik wel benieuwd: wat voor soort en kleur wimpers heb jij dan?


Ik heb donkere lange wimpers van mezelf die al wel vanzelf een beetje omhoog staan.
Je ziet het wel kwa wat meer krul hoor maar ik vind het geen 48€ waard.
Had gehoopt dat ze wat donkerder zouden zijn maar dat is niet het geval.


Ah oké, dat valt me nu wel op in dit topic: negatieve reacties over het concept komen voornamelijk van mensen met donkere lange wimpers van zichzelf en de positieve van de mensen met lichte rechte wimpers.

Denk dat ik mijn afspraak voor volgende week nog laat staan, gezien ik bij die laatste categorie hoor (licht/recht). Je ziet mijn wimpers gewoon bijna niet als ik geen mascara draag. Iedereen vraagt dan direct of ik ziek ben :=

_Tarzan

Berichten: 11184
Geregistreerd: 08-07-04
Woonplaats: Limburg

Re: Lash lift

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-19 09:52

Ik heb het vorige zomer 3x laten doen omdat ik door mijn zwangerschap niet tegen mascara kon en ik op vakantie toch leuk op de foto wilde :D
Ik vind het echt een geniale uitvinding. Ik heb van mijzelf korte blonde (onzichtbare) wimpers en ik vond het resultaat altijd geweldig. Wel jammer dat zodra het eruit is je een paar weken met heel vervelend krullende wimpers loopt :')

xxxmh

Berichten: 3491
Geregistreerd: 21-06-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-19 10:39

_Tarzan schreef:
Ik heb het vorige zomer 3x laten doen omdat ik door mijn zwangerschap niet tegen mascara kon en ik op vakantie toch leuk op de foto wilde :D
Ik vind het echt een geniale uitvinding. Ik heb van mijzelf korte blonde (onzichtbare) wimpers en ik vond het resultaat altijd geweldig. Wel jammer dat zodra het eruit is je een paar weken met heel vervelend krullende wimpers loopt :')


Is dat echt heel vervelend? Wat moet ik mij daarbij voorstellen?

_Tarzan

Berichten: 11184
Geregistreerd: 08-07-04
Woonplaats: Limburg

Re: Lash lift

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-19 10:46

Na 6 tot 8 weken gaat de krul eruit zeg maar en dan zitten je wimpers gewoon voor geen meter, dan lijden ze hun eigen leven :') Maar de weken dat het wel goed zit heb je er ook gewoon echt geen werk aan, ik zou het zo weer doen als ik het wat makkelijker gepland kreeg nu met de kleine!

xxxmh

Berichten: 3491
Geregistreerd: 21-06-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-19 11:41

_Tarzan schreef:
Na 6 tot 8 weken gaat de krul eruit zeg maar en dan zitten je wimpers gewoon voor geen meter, dan lijden ze hun eigen leven :') Maar de weken dat het wel goed zit heb je er ook gewoon echt geen werk aan, ik zou het zo weer doen als ik het wat makkelijker gepland kreeg nu met de kleine!


En is dat voor korte duur haha ? Wel goed te krijgen met een wimperkruller en mascara .

F_Orumster

Berichten: 15323
Geregistreerd: 17-12-03
Woonplaats: Assen

Re: Lash lift

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-19 12:28

Die wilde wimpers hoeft niet hoor. Ik heb ze 1x elders gezet en toen had ik inderdaad binnen no time wilde wimpers. Bij mn vertrouwde adres wordt t effect gewoon steeds een beetje minder tot ik maar weer eens ga.