Beautyboxen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Missy_

Berichten: 1789
Geregistreerd: 05-02-06
Woonplaats: Delft

Re: Beautyboxen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-20 14:53

Ik heb nog geen mail dat ie onderweg is, volgende week dan denk ik :(

Lotus83

Berichten: 5918
Geregistreerd: 02-10-09
Woonplaats: Naarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-20 15:38

Missy_ schreef:
Ik heb nog geen mail dat ie onderweg is, volgende week dan denk ik :(


Kan ook gewoon nog deze week :D

Lotus83

Berichten: 5918
Geregistreerd: 02-10-09
Woonplaats: Naarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-20 15:39

caro29 schreef:
Ik ben blij met deze box :D



Ik ook! 1 ding ga ik ruilen en de rest hou ik lekker zelf :j

Kanji91

Berichten: 3686
Geregistreerd: 30-12-12
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-20 16:39

Hier 1 ding die ik wel wou testen ivm merk. Maar hier gaat voor t eerst een box terug. Nu kijken of dat via chat kan daar of via mail echt moet xD
Edit: Email gestuurd en nu afwachten :+ )

Nymbous
Berichten: 1134
Geregistreerd: 26-09-12

Re: Beautyboxen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-20 17:25

Ik ben wel echt heel blij met de box. Vooral met 1 item in het bijzonder!

Ik ruil sowieso het masker waarvan ik al wist dat ik daar geen fan van ben. (Vind maskers voor 1x gebruik zo zonde... Ik heb liever iets zoals die stick van laatst of een potje/tube :D )

De andere dingen gebruik ik ook zeker wel!

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Re: Beautyboxen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-20 17:28

Ik kom even binnenvallen. Ik ben nu lid van Make-upActie waar je volgens mij voor 7 of 8 euro per maand een make up item gestuurd krijgt, altijd best tevreden over. Maar deze boxen lijken mij ook leuk, echter, krijg je niet constant dezelfde soort gezichtscremes etc opgestuurd? Ik heb al wel zitten kijken naar eerdere boxen hoor, maar is het afwisselend genoeg?

caro29
Berichten: 8041
Geregistreerd: 15-12-06

Re: Beautyboxen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-20 17:30

Ik vind het afwisselend genoeg en als je iets niks vind kan je altijd ruilen via facebookgroepen

Kanji91

Berichten: 3686
Geregistreerd: 30-12-12
Woonplaats: Noord-Holland

Re: Beautyboxen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-20 17:31

Tot nu toe indd best afwisselend!
Ruilen lukt mij helaas nog niet goed xD haha. mjah kom er vast ooit wel vanaf.

Lotus83

Berichten: 5918
Geregistreerd: 02-10-09
Woonplaats: Naarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-20 17:45

sureido schreef:
Ik kom even binnenvallen. Ik ben nu lid van Make-upActie waar je volgens mij voor 7 of 8 euro per maand een make up item gestuurd krijgt, altijd best tevreden over. Maar deze boxen lijken mij ook leuk, echter, krijg je niet constant dezelfde soort gezichtscremes etc opgestuurd? Ik heb al wel zitten kijken naar eerdere boxen hoor, maar is het afwisselend genoeg?


Het is leuk! Ik ben vanaf Januari lid en heb inmiddels een hele verzameling :D

Afwisselend genoeg en zeker niet steeds dezelfde crèmes!

Als je wil kan ik je een overzicht sturen van wat er deze maand in zit...
Heb je een beetje een idee :D

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-20 17:46

Lotus83 schreef:
sureido schreef:
Ik kom even binnenvallen. Ik ben nu lid van Make-upActie waar je volgens mij voor 7 of 8 euro per maand een make up item gestuurd krijgt, altijd best tevreden over. Maar deze boxen lijken mij ook leuk, echter, krijg je niet constant dezelfde soort gezichtscremes etc opgestuurd? Ik heb al wel zitten kijken naar eerdere boxen hoor, maar is het afwisselend genoeg?


Het is leuk! Ik ben vanaf Januari lid en heb inmiddels een hele verzameling :D

Afwisselend genoeg en zeker niet steeds dezelfde crèmes!

Als je wil kan ik je een overzicht sturen van wat er deze maand in zit...
Heb je een beetje een idee :D

Oh ja, dat zou fijn zijn!

Kanji91

Berichten: 3686
Geregistreerd: 30-12-12
Woonplaats: Noord-Holland

Re: Beautyboxen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-20 18:52

Mail terug ontvangen. Helaas moet het DHL zijn. Post nl zit hier 2 min lopen vandaan. DHL 15 min rijden xD nja dat naar voor lief nemen :+

Escamilla

Berichten: 680
Geregistreerd: 10-03-15

Re: Beautyboxen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-20 19:07

Ik heb de box ook binnen! Zitten volgensmij fijna producten in die ik allemaal wel kan/ga gebruiken. Alleen het palette waarschijnlijk minder omdat ik eigenlijk nooit oogschaduw gebruik. Ik had eigenlijk verwacht dat ik vandaag die ene borstel binnen zou krijgen. Die heb ik namelijk vrijdag besteld. Ben benieuwd wanneer ik die dan krijg.

Palmboom95

Berichten: 426
Geregistreerd: 02-07-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-20 19:27

sureido schreef:
Ik kom even binnenvallen. Ik ben nu lid van Make-upActie waar je volgens mij voor 7 of 8 euro per maand een make up item gestuurd krijgt, altijd best tevreden over. Maar deze boxen lijken mij ook leuk, echter, krijg je niet constant dezelfde soort gezichtscremes etc opgestuurd? Ik heb al wel zitten kijken naar eerdere boxen hoor, maar is het afwisselend genoeg?


Ik heb voordat ik lid werd op YouTube allemaal filmpjes opgezocht (goodiebox 'maand naam' 2020) en zo het hele jaar afgegaan. Ik vond de meeste heel leuk! Die van deze maand vind ik jammer genoeg echt minder, maar dat komt ook omdat ik een deel van de dingen niet zou gaan gebruiken/ik al heb vanuit mijn eigen routine dus om de hele box dan voor 1 product te houden vind ik ook zonde. Maar in dat geval kun je hem dus gratis retourneren, dat vind ik wel echt een voordeel.

Lotus83

Berichten: 5918
Geregistreerd: 02-10-09
Woonplaats: Naarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-20 21:37

Palmboom95 schreef:
sureido schreef:
Ik kom even binnenvallen. Ik ben nu lid van Make-upActie waar je volgens mij voor 7 of 8 euro per maand een make up item gestuurd krijgt, altijd best tevreden over. Maar deze boxen lijken mij ook leuk, echter, krijg je niet constant dezelfde soort gezichtscremes etc opgestuurd? Ik heb al wel zitten kijken naar eerdere boxen hoor, maar is het afwisselend genoeg?


Ik heb voordat ik lid werd op YouTube allemaal filmpjes opgezocht (goodiebox 'maand naam' 2020) en zo het hele jaar afgegaan. Ik vond de meeste heel leuk! Die van deze maand vind ik jammer genoeg echt minder, maar dat komt ook omdat ik een deel van de dingen niet zou gaan gebruiken/ik al heb vanuit mijn eigen routine dus om de hele box dan voor 1 product te houden vind ik ook zonde. Maar in dat geval kun je hem dus gratis retourneren, dat vind ik wel echt een voordeel.



Waarom probeer je de producten die je niet gebruikt niet te ruilen voor producten die je wel leuk vind?

Heb je er zelf ook wat aan!

Palmboom95

Berichten: 426
Geregistreerd: 02-07-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-20 23:46

Lotus83 schreef:
Palmboom95 schreef:

Ik heb voordat ik lid werd op YouTube allemaal filmpjes opgezocht (goodiebox 'maand naam' 2020) en zo het hele jaar afgegaan. Ik vond de meeste heel leuk! Die van deze maand vind ik jammer genoeg echt minder, maar dat komt ook omdat ik een deel van de dingen niet zou gaan gebruiken/ik al heb vanuit mijn eigen routine dus om de hele box dan voor 1 product te houden vind ik ook zonde. Maar in dat geval kun je hem dus gratis retourneren, dat vind ik wel echt een voordeel.



Waarom probeer je de producten die je niet gebruikt niet te ruilen voor producten die je wel leuk vind?

Heb je er zelf ook wat aan!


Ik zou zelf alleen die starskin wel willen proberen maar die is het qua prijs nou niet echt waard om de hele box te houden en de rest te ruilen met bijkomende verzendkosten en gedoe (en ik hoef hem nu ook weer niet per se :+).

Lotus83

Berichten: 5918
Geregistreerd: 02-10-09
Woonplaats: Naarden

Re: Beautyboxen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-20 00:03

Ja dan is terugsturen beter..

Ik vind het ruilen helemaal leuk en doe dat dan ook veel.. :D

Palmboom95

Berichten: 426
Geregistreerd: 02-07-11

Re: Beautyboxen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-20 00:41

Vooral als je op een centrale/drukkere plek woont lijkt me dat ook wel leuk idd! Maar ik moet bijvoorbeeld al een half uur in de auto stappen om iets via vinted te kunnen versturen/ophalen, dat maakt de stap al meteen een stuk groter voor mij. Is het meteen weer zo'n ding dat je moet gaan doen:')

kelliiee1993

Berichten: 5836
Geregistreerd: 13-01-06
Woonplaats: --

Re: Beautyboxen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-20 10:42

Hier nog geen mail qua goodiebox. Heb ook nog niet gekeken op internet wat er in zit. Vind het wel een verrassing om het te zien als hij er pas is.

Lotus83

Berichten: 5918
Geregistreerd: 02-10-09
Woonplaats: Naarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-20 12:08

Palmboom95 schreef:
Vooral als je op een centrale/drukkere plek woont lijkt me dat ook wel leuk idd! Maar ik moet bijvoorbeeld al een half uur in de auto stappen om iets via vinted te kunnen versturen/ophalen, dat maakt de stap al meteen een stuk groter voor mij. Is het meteen weer zo'n ding dat je moet gaan doen:')


Ik verstuur ook via Vinted, dat is 3 km voor mij en dat wil ik dan nog wel 2 of 3x per week doen.

Je kan er ook voor kiezen om alleen dingen te ruilen die via brievenbus kunnen... pakketpost ruilen is wel een dure hobby..

Lotus83

Berichten: 5918
Geregistreerd: 02-10-09
Woonplaats: Naarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-20 15:45

Voor degene die het leuk vinden

Ik ben bezig met een nieuw Instagram account wat helemaal in het teken staat van beautyboxen, skincare en make up producten..

Als je het leuk vind stuur maar een pbtje..

Dwyne

Berichten: 1974
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Winschoten

Re: Beautyboxen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 10:51

oooh ik wil ook de box van november zien! Maar hier ook pas een maand lid dus zal wel later komen... spannend! Twijfel nog steeds over de adventskalender maar hoop stiekem dat er nog iemand via mijn link aanmeld om de kosten wat te drukken met extra punten.

A_nouk

Berichten: 11632
Geregistreerd: 02-12-06

Re: Beautyboxen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 21:53

Moet zeggen dit is wel een leuke box :j

Dwyne

Berichten: 1974
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Winschoten

Re: Beautyboxen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-20 10:49

Ik vind m ook leuk! Van een ding zal ik niet alles gebruiken met mijn lichte huid maar andere items zijn echt al heel fijn na een eerste gebruik. Heerlijk zo'n doosje vol verwennerij in deze tijden.

Lotus83

Berichten: 5918
Geregistreerd: 02-10-09
Woonplaats: Naarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-20 14:51

Dwyne schreef:
Ik vind m ook leuk! Van een ding zal ik niet alles gebruiken met mijn lichte huid maar andere items zijn echt al heel fijn na een eerste gebruik. Heerlijk zo'n doosje vol verwennerij in deze tijden.


Ik vond vorige maand en deze maand echt hele toffe boxen :j

Schijnt dat december box ook helemaal leuk moet worden

Nymbous
Berichten: 1134
Geregistreerd: 26-09-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-20 14:55

Wie hier had de adventskalender van goodiebox nou al uitgepakt? Zou iemand mij een foto van de inhoud kunnen sturen? :D of een leaflet als dat er is?