Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 12 van de 15 [ 364 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Beautyboxen

 
Profiel   

Nymbous schreef
Wie hier had de adventskalender van goodiebox nou al uitgepakt? Zou iemand mij een foto van de inhoud kunnen sturen? :D of een leaflet als dat er is?


Ik heb hem uitgepakt.

En volgens mij heb ik wel ergens foto's...
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-20 14:57 



 
Profiel   

Nymbous schreef
Wie hier had de adventskalender van goodiebox nou al uitgepakt? Zou iemand mij een foto van de inhoud kunnen sturen? :D of een leaflet als dat er is?


De leaflet komt pas op 1 december beschikbaar voor de mensen die hem hebben gekocht. Er staan wel verschillende filmpjes op youtube, o.a. het kanaal Beauty Updates heeft hem daarop besproken. Als je die op snelheid 2.0 kijkt ben je er zo doorheen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-20 16:13 



 
Profiel   

Stiekem gekeken. Ondanks dat hij super leuk is toch helaas niks voor mij. Maar goed ook. Want heb niet ff 90 euro apart ervoor liggen :+

Ben heeeeel benieuwd naar de decemberbox! Gewoon omdat het in een feestmaand is en benieuwd ben of hij dan ook wat "specialer" is =D

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-20 16:39 



 
Profiel   

Ik had dus die ene borstel besteld van een paar boxen geleden. IK BEN VERLIEFD! Hij is zo fijn en m'n haar voelt echt zachter aan als ik het heb geborsteld, helemaal blij mee!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-20 16:42 



 
Profiel   

Escamilla schreef
Ik had dus die ene borstel besteld van een paar boxen geleden. IK BEN VERLIEFD! Hij is zo fijn en m'n haar voelt echt zachter aan als ik het heb geborsteld, helemaal blij mee!


Waarom zeg je dan nou? -O-
Ik ben zo nieuwsgierig naar die borstel :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-20 16:43 



 
Profiel   

Kanji91 schreef
Escamilla schreef
Ik had dus die ene borstel besteld van een paar boxen geleden. IK BEN VERLIEFD! Hij is zo fijn en m'n haar voelt echt zachter aan als ik het heb geborsteld, helemaal blij mee!


Waarom zeg je dan nou? -O-
Ik ben zo nieuwsgierig naar die borstel :+


Hahah oepssss. Ik moet toch echt zeggen dat ik er heel erg blij mee ben!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-20 16:53 



 
Profiel   

Kanji91 schreef
Stiekem gekeken. Ondanks dat hij super leuk is toch helaas niks voor mij. Maar goed ook. Want heb niet ff 90 euro apart ervoor liggen :+

Ben heeeeel benieuwd naar de decemberbox! Gewoon omdat het in een feestmaand is en benieuwd ben of hij dan ook wat "specialer" is =D



Heb je geen goodiepoints?
Dat scheelt dan toch weer.

Volgens mij doen ze met de december box wel wat... is toch vlak voor de feestdagen

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-20 18:17 



 
Profiel   

Deels maar niet veel. En box zit toch best aardig wat in wat ik toch niet ge gebruiken ^^

Ik ben blij. Deze maand box terug gestuurd. Maar wel wat gewonnen via FB groep <3 Zo blij mee! Benieuwd wat het gaat zijn =D

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-20 15:11 



 
Profiel   

Dank voor de kalender tip, ik vind hem leuk maar veel dingen waar ik waarschijnlijk niks mee doe. Ga ik het geld in iets anders leuks steken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-20 16:03 



 
Profiel   

Ik wil die borstel ook zo graag! Ik denk dat ik die box maar ga bestellen als ik genoeg punten heb. (Eind december)

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-20 16:05 



 
Profiel   

Zou je eigenlijk ook punten krijgen voor het beoordelen van de adventskalender of bijvoorbeeld een LE-box, of geldt dat alleen voor de maandelijkse boxen? Zou wel lekker aantikken dan :7

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-20 19:04 



 
Profiel   

Palmboom95 schreef
Zou je eigenlijk ook punten krijgen voor het beoordelen van de adventskalender of bijvoorbeeld een LE-box, of geldt dat alleen voor de maandelijkse boxen? Zou wel lekker aantikken dan :7


Alle Limited Edition boxen zijn 50 punten waard.
Wat ik begreep geld dit ook voor de adventkalender

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-20 20:03 



 
Profiel   

Als het goed is kan je alle LE boxen en de adventskalender ook beoordelen

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-20 22:32 



 
Profiel   

Om 19.00 gaat de winterbox van Beaute et vogue online..

Ik vind dat wel leuke boxen.

Is 1x per 3 maanden en zonder abonnement

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-20 19:14 



 
Profiel   

Die ziet er inderdaad ook leuk uit! Fijn dat je op voorhand kan zien wat erin zit en of je dat het 'waard' vind. Ik houd deze even in gedachten voor in de zomer. Nu er ook al wat adventskalenders staan te wachten wordt het anders wel wat too much.
Ik ben benieuwd of goodiebox nog met een leuke extra komt op de echte black friday, naast de korting die ze nu hebben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-20 19:52 



 
Profiel   

Heb je een linkje? Nu ook wel nieuwsgierig :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-20 20:24 



 
Profiel   

https://beauteetvoguebox.com/product/bestel-de-box/

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-20 20:25 



 
Profiel   

Oh damn. 75 euro xD nvm haha. Al zag die armband er wel gaaf uit zeg!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-20 21:01 



 
Profiel   

Kanji91 schreef
Oh damn. 75 euro xD nvm haha. Al zag die armband er wel gaaf uit zeg!


Vandaag de box binnen gekregen..

Ik ben er weer blij mee
Het is best een dure box, maar alles is full size en mooie producten.

Het enige wat ik echt heel jammer vind zijn de hoge verzendkosten die er nog bij komen..

Maar goed, deze box is 1x per 3 maanden dus ook wel weer te overzien :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-20 18:37 



 
Profiel   

Hij zag er indd ook erg gaaf uit. Als ik het geld er voor had.. Maar helaas :+ hou het maar bij de goodiebox alleen xD

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-20 18:50 



 
Profiel   

Lookfantastic heeft ook een black friday box, vind ik best een goede deal! Als student krijg je nog eens 22% extra korting. De inhoud is meer dan 170 euro waard en hij kost 40.
https://www.lookfantastic.nl/beauty-box ... 65747.html

EDIT: studentenkorting deed het niet bij mij :+ heb een berichtje gestuurd of deze uitgezonderd is daarvan maar 40 is nog steeds wel een goede prijs.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-20 21:29 



 
Profiel   

Palmboom95 schreef
Lookfantastic heeft ook een black friday box, vind ik best een goede deal! Als student krijg je nog eens 22% extra korting. De inhoud is meer dan 170 euro waard en hij kost 40.
https://www.lookfantastic.nl/beauty-box ... 65747.html

EDIT: studentenkorting deed het niet bij mij :+ heb een berichtje gestuurd of deze uitgezonderd is daarvan maar 40 is nog steeds wel een goede prijs.


Ik heb die box ook..
Ik ben lid, en ik betaalde 35 euro..

Echt een hele toffe box.
Heb je hem al besteld?

Ik kan kijken of ik de code nog heb en dan kan je kijken of die het doet

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-20 22:23 



 
Profiel   

Lotus83 schreef
Palmboom95 schreef
Lookfantastic heeft ook een black friday box, vind ik best een goede deal! Als student krijg je nog eens 22% extra korting. De inhoud is meer dan 170 euro waard en hij kost 40.
https://www.lookfantastic.nl/beauty-box ... 65747.html

EDIT: studentenkorting deed het niet bij mij :+ heb een berichtje gestuurd of deze uitgezonderd is daarvan maar 40 is nog steeds wel een goede prijs.


Ik heb die box ook..
Ik ben lid, en ik betaalde 35 euro..

Echt een hele toffe box.
Heb je hem al besteld?

Ik kan kijken of ik de code nog heb en dan kan je kijken of die het doet


Haha jij bent ook lekker op dreef met de boxen! :D
Ik heb al besteld, maar alsnog lief dat je hem stuurde! Ik heb hem even geprobeerd in mijn winkelmandje maar dat werkt niet, dat zal wel gekoppeld zijn aan mailadressen die in het ledenbestand staan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-20 22:41 



 
Profiel   

Ja. Ik ben van 3 verschillende boxen lid :o

Ik ruil heel veel en soms verkoop ik wat..

Het is een soort van hobby geworden :D

Jammer dat de code het niet deed bij jou

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-20 15:03 



 
Profiel   

Ik had die eerste voor iemand anders besteld maar zag vannacht dat de tot 50% korting code van LF ook op de box gold (voor 25% dan). Heb hem toen voor 30 euro voor mezelf besteld, maar zie nu dat de code er weer af is gehaald dus denk niet dat het de bedoeling was. Ben benieuwd of ze hem nu gewoon opsturen of niet.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-20 15:51 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 12 van de 15 [ 364 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen