Beautyboxen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lotus83

Berichten: 5918
Geregistreerd: 02-10-09
Woonplaats: Naarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-20 10:58

MarcoBorsato schreef:
Lotus83 schreef:


Ik zoek de prijzen nog wel eens na en meestal klopt het toch wel redelijk.

Uit de laatste maandbox heb ik maar 1 ding geruild.. en met zoveel leden kan je nooit iedereen tevreden stellen..

Ik koop alle LE boxen en die laatste is echt super :j


Ja de prijzen die ze noemen kun je nazoeken maar dingen zoals die jaderoller en spullen van hun eigen merk vind ik overpriced. Die roller hangt van ellende aan elkaar en jade is een goedkope steen.

Maar over het algemeen vind ik GB gewoon echt heel leuk en 20 euro is peanuts.


Mijn Jade roller is perfect.. geen beschadigingen, niet los aan elkaar. Gewoon helemaal in orde.

Kanji91

Berichten: 3686
Geregistreerd: 30-12-12
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-20 11:53

Krijg indd dat pakket nog =D Hopelijk ook met een perfecte roller :p
Alleen de matte setting spray is niks voor mij.. Ik gebruik geen make up :') eens zien of ik later daar iemand voor vindt :+

Lotus83

Berichten: 5918
Geregistreerd: 02-10-09
Woonplaats: Naarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-20 12:12

Kanji91 schreef:
Krijg indd dat pakket nog =D Hopelijk ook met een perfecte roller :p
Alleen de matte setting spray is niks voor mij.. Ik gebruik geen make up :') eens zien of ik later daar iemand voor vindt :+


Dat is ook het enige product wat ik uit deze box heb geruild..

Escamilla

Berichten: 680
Geregistreerd: 10-03-15

Re: Beautyboxen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-20 12:39

Kan ik mij ook hier melden?? Ik heb deze maand voor het eerst Goodiebox uitgeprobeerd. Helemaal top! Ben erg benieuwd wat er aankomende maand inzit.

Kanji91

Berichten: 3686
Geregistreerd: 30-12-12
Woonplaats: Noord-Holland

Re: Beautyboxen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-20 12:49

Welkom =D
Hier ook benieuwd naar de volgende. Al snap ik nog niet 100% hoe het werkt. 1x betalen is abonoment? Zoja dan zou ik de volgende automatisch krijgen? (en automatisch van de bank afgeschreven dus)

Zie nu een leuke actie van lookfantastic ... Blijkbaar kon je 3 mysteryboxen kopen. Nu schijnt iedereen 3 dezelfde boxen te krijgen ipv 3 verschillende :+ woops...

Lotus83

Berichten: 5918
Geregistreerd: 02-10-09
Woonplaats: Naarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-20 14:09

Kanji91 schreef:
Welkom =D
Hier ook benieuwd naar de volgende. Al snap ik nog niet 100% hoe het werkt. 1x betalen is abonoment? Zoja dan zou ik de volgende automatisch krijgen? (en automatisch van de bank afgeschreven dus)

Zie nu een leuke actie van lookfantastic ... Blijkbaar kon je 3 mysteryboxen kopen. Nu schijnt iedereen 3 dezelfde boxen te krijgen ipv 3 verschillende :+ woops...


Ja Lookfantastic is niet zo fantastic. Ik krijg ze ook vandaag binnen.. -O-

Ja.. je betaald nu maandelijks automatisch voor Goodiebox en je krijgt je box ook automatisch.
Je kan in je account zien wanneer.

De producten kan je beoordelen in je account en zo spaar je punten.. en die kan je inzetten voor korting!

Lotus83

Berichten: 5918
Geregistreerd: 02-10-09
Woonplaats: Naarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-20 14:10

Escamilla schreef:
Kan ik mij ook hier melden?? Ik heb deze maand voor het eerst Goodiebox uitgeprobeerd. Helemaal top! Ben erg benieuwd wat er aankomende maand inzit.


Welkom :D

caro29
Berichten: 8046
Geregistreerd: 15-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-20 14:26

Ik had eerst style tone maar ik werd gek van de verkeerde make up kleuren en het werd in mijn ogen steeds minder. Nu heb ik al een jaar goodiebox en elke maand een feest om uit te pakken.

Ik heb ook de LF mystery boxen besteld maar als ik het zo lees zal dit mijn eerste en laatste ervaring met LF zijn.
Laatst bijgewerkt door caro29 op 02-09-20 14:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Kanji91

Berichten: 3686
Geregistreerd: 30-12-12
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-20 14:27

Duim voor je dat je wel 3 verschillende krijgt.. -O-
Toch wel echt een minpunt van ze hoor. Hoor eigenlijk best wel vaak op een forum wat mindere positieve reacties.

Krijg je bij goodiebox vaak makeup of valt dat mee? want dat is echt iets wat ik nooit gebruik :+
Ben wel benieuwd wanneer ze het voor deze maand eraf gaan halen dan.

En goed om te horen =D

caro29
Berichten: 8046
Geregistreerd: 15-12-06

Re: Beautyboxen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-20 14:33

Goodiebox heeft meer verzorging dan make up. Ik vind het een goede mix.

Urbanus

Berichten: 44952
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-20 18:26

Lotus83 schreef:
Mijn Jade roller is perfect.. geen beschadigingen, niet los aan elkaar. Gewoon helemaal in orde.


Hij is niet stevig gemaakt en zeker geen 45 euro waard. Op hun sociale mediakanalen waarschuwen ze dat hij in stukken binnen kan komen en als die van jou perfect is, top!

Kanji91

Berichten: 3686
Geregistreerd: 30-12-12
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-20 22:14

caro29 schreef:
Goodiebox heeft meer verzorging dan make up. Ik vind het een goede mix.

Top!

Pff zie op Facebook een handcrème met Orange juice van naobay voorbij komen.. Die klinkt zo interessant :+ maar iedereen woont ver xD en of hij nou echt lekker is..

A_nouk

Berichten: 11634
Geregistreerd: 02-12-06

Re: Beautyboxen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-20 22:17

Hier ook al een jaartje een Goodiebox. Altijd leuk!
Mijn jade roller is ook niet je van het, ding valt iedere keer uit elkaar :+

caro29
Berichten: 8046
Geregistreerd: 15-12-06

Re: Beautyboxen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-20 22:36

Ik weet niet waar je woont maar als je op fb zoekt op goodiebox ruilen en dan vind je veel ruil groepen. Misschien zit er wat in de buurt of een oproepje doen

Lotus83

Berichten: 5918
Geregistreerd: 02-10-09
Woonplaats: Naarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-20 23:38

MarcoBorsato schreef:
Lotus83 schreef:
Mijn Jade roller is perfect.. geen beschadigingen, niet los aan elkaar. Gewoon helemaal in orde.


Hij is niet stevig gemaakt en zeker geen 45 euro waard. Op hun sociale mediakanalen waarschuwen ze dat hij in stukken binnen kan komen en als die van jou perfect is, top!


Ja dat heb ik ook gelezen inderdaad.
Had ik mazzel :)

Zelf zou ik er sowieso geen 1 kopen maar gebruik hem nu wel regelmatig

Lotus83

Berichten: 5918
Geregistreerd: 02-10-09
Woonplaats: Naarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-20 23:39

Kanji91 schreef:
caro29 schreef:
Goodiebox heeft meer verzorging dan make up. Ik vind het een goede mix.

Top!

Pff zie op Facebook een handcrème met Orange juice van naobay voorbij komen.. Die klinkt zo interessant :+ maar iedereen woont ver xD en of hij nou echt lekker is..


Ik gebruik hem wel, en is wel lekker
Probeer eens te kijken naar een ruilgroep bij jou in de buurt!

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 03:46

Bij action heb je ook zo'n roller. Geen idee of er veel verschil tussen zit.

Urbanus

Berichten: 44952
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Beautyboxen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 11:58

Zal van gekleurd glas kunnen zijn of onder minder fijne omstandigheden geproduceerd. Maar echt of nep, zo'n jaderoller doet natuurlijk geen hol.

Lotus83

Berichten: 5918
Geregistreerd: 02-10-09
Woonplaats: Naarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 12:34

MarcoBorsato schreef:
Zal van gekleurd glas kunnen zijn of onder minder fijne omstandigheden geproduceerd. Maar echt of nep, zo'n jaderoller doet natuurlijk geen hol.


-O- en ik maar denken als ik lang genoeg rol ik niet aan de botox hoef :')

Kanji91

Berichten: 3686
Geregistreerd: 30-12-12
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 14:22

Mijne is binnen =D
Heb volgens mij een extraatje gekregen omdat t mn eerste is? (huygens body scrub, ruikt wel heel sterk xD)
Roller ziet er hier stevig uit gelukkig. Denk dat de Jade als steen vast niks extras geeft ofzo. Maar dat rollen wel fijn is :p Jade ziet er wel leuk uit. Daar niet van :+

Als iemand btw nog spul van Ecooking wilt kopen heb ik nog een kortingscode voor ze.. Zonde als die niet gebruikt wordt terwijl eventueel iemand hier die wel zou willen gebruiken ;p

Lotus83

Berichten: 5918
Geregistreerd: 02-10-09
Woonplaats: Naarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 16:59

Kanji91 schreef:
Mijne is binnen =D
Heb volgens mij een extraatje gekregen omdat t mn eerste is? (huygens body scrub, ruikt wel heel sterk xD)
Roller ziet er hier stevig uit gelukkig. Denk dat de Jade als steen vast niks extras geeft ofzo. Maar dat rollen wel fijn is :p Jade ziet er wel leuk uit. Daar niet van :+

Als iemand btw nog spul van Ecooking wilt kopen heb ik nog een kortingscode voor ze.. Zonde als die niet gebruikt wordt terwijl eventueel iemand hier die wel zou willen gebruiken ;p


Ja.. je krijgt bij je eerste box een extra product!

Blij met je eerste box?

Urbanus

Berichten: 44952
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 17:17

Kanji91 schreef:
Mijne is binnen =D
Heb volgens mij een extraatje gekregen omdat t mn eerste is? (huygens body scrub, ruikt wel heel sterk xD)
Roller ziet er hier stevig uit gelukkig. Denk dat de Jade als steen vast niks extras geeft ofzo. Maar dat rollen wel fijn is :p Jade ziet er wel leuk uit. Daar niet van :+

Als iemand btw nog spul van Ecooking wilt kopen heb ik nog een kortingscode voor ze.. Zonde als die niet gebruikt wordt terwijl eventueel iemand hier die wel zou willen gebruiken ;p


Hij ruikt naar marsepein! Ahh ik wil je code graag! Ik vind het zo'n fijn merk!

Kanji91

Berichten: 3686
Geregistreerd: 30-12-12
Woonplaats: Noord-Holland

Re: Beautyboxen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 17:21

Zie pb!

En marsepijn... Nu je dat zo zegt. Herken ik het indd :') geen idee of ik het wat ga vinden. Maar als 't z'n werk goed doet gaat hij wel op komen =D

Box is erg leuk! Alleen die matte look make up spray ding ga ik nooit gebruiken. Wel op fb geplaatst maar denk niet dat ik er vanaf ga komen :+

Escamilla

Berichten: 680
Geregistreerd: 10-03-15

Re: Beautyboxen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-20 19:35

Ik heb dat extra cadeautje aan m'n moeder gegeven. Kon die geur echt niet hebben

Kanji91

Berichten: 3686
Geregistreerd: 30-12-12
Woonplaats: Noord-Holland

Re: Beautyboxen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-20 10:09

Geur is indd nogal erg aanwezig :+
Van de week maar eens testen.

Heb iig de makeup spray kunnen ruilen. Nja ga ik woensdag doen! Niet speciale ruil (Vichy body milk/serum 30ml) ofzo maar toch blij dat ik er iemand mee blij heb kunnen maken. Ik draaggeen make up dus hier zou het verstoffen. En body milks zijn altijd welkom..

En heb de naobay orange juice hand crème in de buurt gevonden! Morgen ophalen *\o/* nu hoop ik zo dat hij niet tegen valt :+ want hij Klinkt heerlijk..