Ga je meedoen ?
Ja :D 18%  18%  [ 15 ]
Nee ben je gek 81%  81%  [ 66 ]
Totaal aantal stemmen : 81

Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 6 van de 13 [ 321 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 13  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Nijmeegse 4 Daagse 2020

 
Profiel   

Ik heb vorige week ook nog gekeken naar ViaVierdaagse. Volgens mij waren de kosten in 2019 238 euro uit mijn hoofd.. Ik vind het ook wel heel veel geld.. Maar om te gaan trainen en mijn vakantie op het werk er om heen te gaan plannen en dan in april uitgeloot te worden vind ik ook weer zo wat -O-
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-19 14:37 



 
Profiel   

Debbie schreef
Ik heb vorige week ook nog gekeken naar ViaVierdaagse. Volgens mij waren de kosten in 2019 238 euro uit mijn hoofd.. Ik vind het ook wel heel veel geld.. Maar om te gaan trainen en mijn vakantie op het werk er om heen te gaan plannen en dan in april uitgeloot te worden vind ik ook weer zo wat -O-

Dat was mijn redenatie ook in 2017. Wilde wel zeker zijn dat ik niet voor niets aan het trainen was.....

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-19 14:46 



 
Profiel   

Bij mij komt de vierdaagse ook weer veel meer in mijn hoofd.
Afgelopen zomer moesten we helaas afzeggen. Mijn vriend had op vrijdagavond gehoord dat die ingeloot was en zaterdagavond scheurde ik mijn kruisband tijdens een basketbalwedstrijd....schijnbaar was het niet meant to be voor ons dit jaar.
Ik ben 1 oktober geopereerd en zit dus vol in de revalidatie. Ik loop weer volledig sinds bijna 2 weken en mijn vriend en ik doen nu ook 's avonds een kort rondje lopen omdat ik dat ook moet trainen. Daardoor begint het toch wel weer te kriebelen.
Ik ga in januari ergens aan mijn fysio vragen of hij denkt dat de vierdaagse zou gaan lukken. Maar dat ligt er dus ook echt aan hoe de revalidatie gaat, ik ben benieuwd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-19 15:41 



 
Profiel   

Spannend!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-19 17:09 



 
Profiel   

Hopelijk gaat het komend jaar lukken Linn! Jullie moeten dan beide weer opnieuw loten?

Monique: ViaVierdaagse is inderdaad erg duur. Heb het afgelopen keer ook overwogen, maar vond het verschil echt te groot. Zie dat ViaVierdaagse in 2020 249 euro gaat kosten.. 13 januari om 9.00 begint de inschrijving daarvoor. Gewone inschrijving (gelukkig ingeloot) kostte me vorig jaar 84 euro.

Voor dat prijsverschil kun je toch aardig wat wandelspullen kopen. ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-19 14:08 



 
Profiel   

Nee ik hoef niet meer te loten, mijn vriend wel opnieuw nadat die afgelopen jaar ingeloot was (meteen eerste poging) maar we dus af moesten zeggen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-19 14:56 



 
Profiel   

Wow.... Viavierdaagse wordt wel heel duur..... En volgens mij krijg je er nog steeds hetzelfde voor als ik toen in 2017....

Ergens vrees ik dan ook wel een prijsstijging van de normale inschrijving.

Heb me net wel weer ingeschreven voor de Elfstedentocht. Zo'n zin in *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-19 09:15 



 
Profiel   

Wat zijn ongeveer de percentages dat je mee mag lopen, als je via de reguliere manier inschrijft?

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-19 21:10 



 
Profiel   

Ik weet het, het is nog ver weg.
Toch staat de eerste winactie er alweer op

https://www.facebook.com/25347441803685 ... 325472273/

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-19 18:22 



 
Profiel   

Nog vloggers hier xD
https://www.facebook.com/40581304616734 ... ry_index=0

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-12-19 11:13 



 
Profiel   

AfricanLady schreef

Oh ja ik...gaan mijn vriend en ik zich wel aan wagen denk ik!
Al moet ik nog goedkeuring krijgen van de fysio of ik uberhaupt de vierdaagse mag lopen want ben vol aan het revalideren na mijn kruisband reconstructie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-12-19 15:46 



 
Profiel   

Ohh spannend

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-12-19 18:42 



 
Profiel   

Eerste winactie van dit jaar

https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 8336606447

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-20 18:34 



 
Profiel   

Ooh het begint bij mij ook te kriebelen als ik het allemaal weer zo lees :)! Toch ga ik dit jaar niet meedoen, oefenen kost helaas te veel tijd. Mochten er nog bokkers slaapplaatsen zoeken , ik woon sinds een paar maanden op een boerderij in Beuningen en hebben boven 3 slaapkamers met 6 logeerbedden, ik denk dat ik die beschikbaar maak voor lopers :)!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-20 18:45 



 
Profiel   

welmoedz schreef
Ooh het begint bij mij ook te kriebelen als ik het allemaal weer zo lees :)! Toch ga ik dit jaar niet meedoen, oefenen kost helaas te veel tijd. Mochten er nog bokkers slaapplaatsen zoeken , ik woon sinds een paar maanden op een boerderij in Beuningen en hebben boven 3 slaapkamers met 6 logeerbedden, ik denk dat ik die beschikbaar maak voor lopers :)!

Dat is relaxed! Ik ga denk ik dit jaar mijn geluk beproeven bij wake&walk, ivm blarenpost en massage daar....
Anders hou ik me misschien wel aanbevolen O:) (hoe ver is dat fietsen? :') )

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-20 21:59 



 
Profiel   

Danseresje schreef
welmoedz schreef
Ooh het begint bij mij ook te kriebelen als ik het allemaal weer zo lees :)! Toch ga ik dit jaar niet meedoen, oefenen kost helaas te veel tijd. Mochten er nog bokkers slaapplaatsen zoeken , ik woon sinds een paar maanden op een boerderij in Beuningen en hebben boven 3 slaapkamers met 6 logeerbedden, ik denk dat ik die beschikbaar maak voor lopers :)!

Dat is relaxed! Ik ga denk ik dit jaar mijn geluk beproeven bij wake&walk, ivm blarenpost en massage daar....
Anders hou ik me misschien wel aanbevolen O:) (hoe ver is dat fietsen? :') )


Snap ik! Blarendokters in de buurt zijn erg handig! Massage kun je eventueel ook aan huis laten komen of vooraf bij fysio reserveren. Het is een halfuur fietsen! Volgensmij gaan er ook bussen vanaf Beuningen, dat is 5 minuten fietsen ;). Ik vond zelf fietsen na de hele dag wandelen eigenlijk wel even fijn maar dat is voor ieder persoonlijk :)!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-20 23:34 



 
Profiel   

Nog een actie
https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 5251312685

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-20 13:19 



 
Profiel   

En nog een haha

https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 9197915933

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-20 15:12 



 
Profiel   

Thnx dat jij die er elke keer op gooit! Zou super zijn als ik het kan winnen want ik durf te zweren dat mijn vriend dit keer uitgeloot zou worden. Vorig jaar ingeloot maar toen moesten we dus afzeggen omdat ik mijn kruisband scheurde, heb echt het gevoel dat we niet 2x dat geluk gaan hebben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-20 20:15 



 
Profiel   

Zal ik je wat zeggen

Ik heb in totaal van 4x dat ik meedeed 3x een startbewijs gewonnen xD

Ik volg bijna alle sponsors en sportkledingbedrijven in Nijmegen.
En wat plaatsen eromheen.
Dus ik zie ze ook snel

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-20 23:21 



 
Profiel   

Ik win nooit. Ga ook niet meer als een gek meedoen....

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-01-20 07:31 



 
Profiel   

Jeetje nice Andrea! Blijf ze maar lekker posten hier, ik ga wel een poging wagen om te winnen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-01-20 08:33 



 
Profiel   

Nog een actie

https://www.facebook.com/10612334279874 ... 553704233/

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-20 17:31 



 
Profiel   

Ook al gelezen dat het inschrijfgeld maar liefst €16 omhoog gaat? van €84 naar €100

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-20 17:34 



 
Profiel   

Jup dus ik hoop dat ik er een win anders kan ik het niet opbrengen
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-20 17:36 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 6 van de 13 [ 321 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 13  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen