Ga je meedoen ?
Ja :D 18%  18%  [ 15 ]
Nee ben je gek 81%  81%  [ 66 ]
Totaal aantal stemmen : 81

Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 5 van de 13 [ 321 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 13  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Nijmeegse 4 Daagse 2020

 
Profiel   

Zag het al voorbij komen op fb goed gedaan :D
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-08-19 20:49 



 
Profiel   

AfricanLady schreef
Zag het al voorbij komen op fb goed gedaan :D

Jij speelt vals :j :') _/-\o_

Impressie van vandaag:
https://www.relive.cc/view/e1377339254

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-08-19 20:57 



 
Profiel   

Danseresje schreef
AfricanLady schreef
Zag het al voorbij komen op fb goed gedaan :D

Jij speelt vals :j :') _/-\o_

Impressie van vandaag:
https://www.relive.cc/view/e1377339254


Hoezo speel ik vals xD

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-08-19 21:20 



 
Profiel   

Je had het al op Facebook gezien _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-08-19 21:24 



 
Profiel   

Super dat je arm zich zo goed hield! Op naar de 4daagse!

Wij hebben nog een contact gelegd vandaag met het beklimmen van de trappen van de kerktoren in den haag voor een slaapplaats voor de 4daagse. We raakte aan de praat en zo hadden we ineens een adres en telefoonnummer in handen en kunnen we eind december begin januari bellen als weer mee willen doen. Super grappig hoe de 4daagse overal tussendoor komt en je verbind met mensen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-08-19 23:21 



 
Profiel   

Danseresje schreef
Je had het al op Facebook gezien _O-


XD


Fijn maylotje

Ik kwam een maand geleden de bezemwagen tegen op de snelweg.
Was tussen leeuwarden en harlingen haha
Beetje uit de route

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-19 09:43 



 
Profiel   

AfricanLady schreef
Danseresje schreef
Je had het al op Facebook gezien _O-


XD


Fijn maylotje

Ik kwam een maand geleden de bezemwagen tegen op de snelweg.
Was tussen leeuwarden en harlingen haha
Beetje uit de route


Hahaha de laatste lopers worden zelfs tot thuis gebracht. ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-19 16:54 



 
Profiel   

Mijn eerste bewuste training zit erop :Y) vanochtend na het uitslapen lekker op pad gegaan en een mooie route van 11,5 km onder 2 uur gelopen. De kop is eraf!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-19 12:41 



 
Profiel   

Top

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-19 12:55 



 
Profiel   

Ook ik meld mij! Ik wil samen met een vriendin volgend jaar de Nijmeegse vierdaagse gaan lopen. Eerst maar eens kijken of we ingeloot worden.
Vraagje voor degene die hem al gelopen hebben... hoeveel geld waren jullie ongeveer kwijt voor deze week? En zat je dan in een hotel of bij mensen thuis of op de camping?

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-19 16:05 



 
Profiel   

Leuk welkom !!
Ik zat bij iemamd thuis en betaal bij het vaste adres 40 pn en als we daar niet kunnen in een studentenhuis 70 per week.

Verder denk ik 10 per avond aan eten bij cafetaria dwars.
En nog eens 5 euro voor onderweg aan eten bij het wie maakt mij los standje.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-19 16:09 



 
Profiel   

sonnie81 schreef
Ook ik meld mij! Ik wil samen met een vriendin volgend jaar de Nijmeegse vierdaagse gaan lopen. Eerst maar eens kijken of we ingeloot worden.
Vraagje voor degene die hem al gelopen hebben... hoeveel geld waren jullie ongeveer kwijt voor deze week? En zat je dan in een hotel of bij mensen thuis of op de camping?


Ik kan gelukkig thuis slapen, woon maar 15 min van Nijmegen vandaan. Perfecte treinverbinding, vanuit waar ik woon. Heb eerlijk gezegd geen ideeën voor campings en hotels in de buurt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-19 18:54 



 
Profiel   

sonnie81 schreef
Ook ik meld mij! Ik wil samen met een vriendin volgend jaar de Nijmeegse vierdaagse gaan lopen. Eerst maar eens kijken of we ingeloot worden.
Vraagje voor degene die hem al gelopen hebben... hoeveel geld waren jullie ongeveer kwijt voor deze week? En zat je dan in een hotel of bij mensen thuis of op de camping?



Ik zat de eerste keer in het buitencentrum in Overasselt en was toen voor zondag tm vrijdag €325 kwijt (incl ontbijt,lunch en avondeten en busvervoer van en naar de Wedren), massage was toen 30€ per 30minuten. Maar moest toen wel 4 douchjes en wc's met 36 anderen delen én ik sliep in een ienimini blokhut met 3 anderen.
Afgelopen jaar zat ik in een Van der Valk in Arnhem/Duiven en was ik beduidend meer kwijt voor Maandag tm Vrijdag (€570 incl ontbijt en giga lux lunchpakket, en vervoer van en naar de wedren,voor 1 persoonsgebruik van de kamer, denk voor 2 personen dat het dan wel goedkoper is) avondeten kwam daar nog apart bij maar had wel een super de luxe kamer met alle gemakken (whirlpool, groot heerlijk swiss boxspring). Als ik de 4daagse ooit nog ga lopen dan wordt het weer een Van der Valk maar dan wel een stuk dichterbij Nijmegen, was nu steeds 25 min te laat bij de start en het duurde ruim een uur tot soms 1.5uur om terug te komen, dat viel wel tegen. Heeft ook te maken met het feit dat de Waalbrug dicht was én nog 2 omliggende wegen ook,waardoor wij telkens door Duitsland moesten rijden.
Je kan het zo goedkoop en zo duur maken als jezelf wilt. Collega van mij die zat op een camping en ging dan op de fiets naar de wedren. Dat is, ook één van de goedkopere opties, alhoewel ik ook gezien had op fb dat je een bijvoorbeeld een blokhut kon huren op verschillende campings maar dan was je nog duurder uit dan dat ik bij de van det valk betaalde, want dan moet jezelf voor je ontbijt,lunch, avondeten zorgen en extra betalen voor; wifi, parkeren van je auto,vond dat zo raar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-19 23:00 



 
Profiel   

Nou een kennedymars lopen kan ik ook van de bucketlist afstrepen.
Wat een klere end 80km xD
Was erg zwaar maar gehaald
Ik wil jullie erg bedanken voor de steun onderweg in de app.
Heeft mij erg goed gedaan
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-08-19 18:40 



 
Profiel   

Echt super goed! Ik doe het je niet na! Nu lekker met de voeten omhoog en genieten van je prestatie. +:)+

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-08-19 20:56 



 
Profiel   

Vandaag de airborne 25 km lopen

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-09-19 08:37 



 
Profiel   

Leuk veel plezier

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-09-19 09:43 



 
Profiel   

EmptyWords schreef
Vandaag de airborne 25 km lopen


Succes! +:)+

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-09-19 10:15 



 
Profiel   

Uitgelopen. Straks de schade bekijken. Moet duidelijk trainen. Dit is wel alles wat er op t moment in zit

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-09-19 15:51 



 
Profiel   

Hallo!

Ik wil me graag hier melden, aangezien ik ook de 4daagse wil lopen!
Ik loop gemiddeld al minstens 2x in de week, zo’n 20 km door mijn werk.. Van het weekend ook goede schoenen gekocht :)
Ik lees hier graag mee voor tips, want die kan ik zeker nog wel gebruiken!
En dan nog een vraagje, hoe werkt dat via Vierdaagse, ik heb me aangemeld. Maar ik lees over betaling, zodat je zeker bent, van een startbewijs. Maar dat kan ik niet helemaal vinden..

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-19 20:15 



 
Profiel   

Zo half januari gaat volgens mij de inschrijving van viavierdaagse open. Je betaalt meer en koopt je feitelijk in....
De reguliere inschrijving gaat in februari open, vaak tot eind maart. De debutanten betalen niet meteen, maar na de uitslag van de loting. Hier val je buiten als je je via viavierdaagse inschrijft. Dan betaal je direct. Maar dit heeft een bekent aantal plaatsen en is vaak voor de reguliere inschrijving al vol.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-19 21:41 



 
Profiel   

Oké goed om te weten, dankje!
Zit er een groot verschil in prijs in, weet iemand wat het kost, viaVierdaagse?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-19 22:15 



 
Profiel   

moniiquee schreef
Oké goed om te weten, dankje!
Zit er een groot verschil in prijs in, weet iemand wat het kost, viaVierdaagse?


Toen ik de ViaVierdaagse gebruikte om eens echt samen met mn moeder te kunnen starten en van hun voordelen gebruik te maken was het dacht ik richting de €200 maar hoe duur exact zou je vast moeten kunnen vinden op de site.

Wel vonden wij het prettig maar erg prijzig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-19 19:23 



 
Profiel   

Gewone inschrijving is tegen de €90 geloof ik en via vitavierdaagse is het €210 ofzo...... (Beetje gokken hoor)
Ik vond het erg prettig, want wist gewoon dat ik ook echt al aan het trainen was voor de vierdaagse en geen onzekerheid over loting.....

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-19 19:40 



 
Profiel   

https://www.facebook.com/15584022677441 ... =n&sfns=mo

Over viavierdaagse. Kwam ik tegen op Facebook. Je kan je dus aanmelden voor een mailinglist
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-19 13:58 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 5 van de 13 [ 321 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 13  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen