Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 86 van de 117 [ 2921 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89 ... 117  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Dames met spierballen (krachttraining)

 
Profiel   

Ik ben vandaag ook niet geweest...
Vanmorgen bekken fysio en in de middag kwamen ze huisbezoek doen van instituut waar ik met de jongste loop ivm autisme, dus wilde de boel aan kant hebben.
In de avond kraam bezoek dus ook geen ruimte...
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-21 21:31 



 
Profiel   

Opruimen is ook een sport! :))

Ik heb gisteren gesport, had al 13.000 stappen op de teller dus was al best een beetje moe. Maar toch door de regen gegaan. Vond ik erg knap van mezelf. Weer netjes 25 minuten gesport (alleen benen). En dit keer met deadlift en hipthrust beide 3x6x50kg gedaan ipv 40 van vorige week. Was eigenlijk omdat ik de 10 kilo schijven niet kon vinden, maar deed vroeger echt 70 kilo dus vond het wel kunnen. :P

Werd wel een beetje naar maar met goed ademhalen ging het weer. Ben er na die tijd ook niet meer naar van geweest. Dan te bedenken dat ik eerder een uur op bed moest liggen na die tijd. :o

Vanaf nu 2x per week 25 minuten en als dat volgende week goed blijft gaan naar 30 min etc.

Heeft iemand hier ervaring met fysieke lessen in powerlifting? Mag omgeving Utrecht, Zwolle of Nijmegen zijn. wil een keer een lesje plannen om mijn techniek te checken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-21 10:14 



 
Profiel   

Toch allemaal lekker bezig zoals ik het hoor, ondanks het gebrek aan motivatie soms (waar ik ook last van heb).

Ik heb op woensdag een vaste rustdag dus ben vandaag ook niet geweest. Morgen quad focussed legday, vrijdag pull en dan kan ik 2 weken niet gaan.

Daarna weer een weekje opbouwen en dan ga ik bulken! Heb een nieuw doel gezet voor eind dit jaar, wellicht ambitieus.... 150kg hipthrust! Ik zit nu op 115kg (2 reps X 2), wil zeggen dat ik rap ga proberen op te bouwen :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-21 19:49 



 
Profiel   

Lekker bezig Zoey!

Hier vanavond weer lekker een uurtje gebeukt, laatste keer pt helaas.
Wel m'n knie een soort van voelen scheuren met squatten. Heel raar (en pijnlijk), want ik ben me er bewust van dat m'n knie niet voorbij m'n tenen moet komen. Snap er niets van :n

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-21 21:21 



 
Profiel   

Knie niet voorbij je tenen is zo achterhaald.
Heb je wel eens naar gewichtheffers gekeken?!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-21 07:17 



 
Profiel   

Nee, maar dat is wel het eerste wat ik kon bedenken. Er komt sowieso, ook bij een goede squad, best wel druk op de knieën te staan. Vandaar dat ik daar aan moest denken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-21 07:32 



 
Profiel   

Oei dat klinkt eng Renee, hoe gaat het nu?

MarlindeRooz ik heb geen idee, doe zelf alleen powerliften als onderdeel van crossfit. Voor olympisch gewichtheffen zijn daar wel lessen maar dat is precies niet wat je zoekt denk ik?

Gaaf doel hoor Zoey :D

Ik zit even te denken wat ik met mijn voeding wil. Zit inmiddels aardig in de buurt van streefgewicht en ben tevreden. Merk dat als ik meer eet ik me ook een stuk sterker voel maar weet niet precies waar die balans zit om te voorkomen dat ik weer ‘te zwaar’ word (naar mijn zin). Mijn diëtiste is gestopt dus nu moet ik het zelf bedenken :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-21 11:16 



 
Profiel   

Hoe is het met je knie nu Renee?

Vandaag paar rustige setjes Squat gedaan, 40 kilo dus flink onder normaal
Motivatie mist enorm, en weet ook hoe het komt, alles doet me gewoon zeer. Wil het liefste op de bank kruipen onder een kleedje maar daar verbeterd het ook niet van natuurlijk
En ben momenteel ook gewoon echt te zwaar, maar daarvoor ontbreekt ook de motivatie en energie...

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-21 08:37 



 
Profiel   

Ja op zich goed hoor, het trekt weer weg na een paar dagen. Alleen als ik nu vanavond bij het trainen weer ga squatten, dan is het meteen weer terug. Dat is het stomme :')

Joanne, eigenlijk logisch dat je dan geen motivatie hebt, toch? Als alles niet gaat zoals je wilt en je lijf tegenstribbelt? :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-21 13:07 



 
Profiel   

Beetje rustig aan doen dus Renee, hoe frustrerend dat soms ook is. Je hebt maar 1 (goed, twee but you get the idea) knie!

[ img ]

Ik ben weer echt begonnen met opbouwen qua kracht, na al het gedoe met m’n voet en die fijne (kuch) infectie is het tijd om weer wat spiermassa eraan te liften (en eten). Vandaag 100kg hiptrusts met een dropset van 15x 60kg gedaan, daarna kon ik amper meer lopen but it’s worth it :+

Nu het allemaal weer semi kan en mag is het misschien wel eens leuk een trainmeet ergens te doen? Utrecht is centraal en ik denk dat ik IHU best eens kan vragen of ze dat okay vinden, ze bieden dagpassen aan dus dat is geen probleem! (Maar weet niet hoe jullie erin staan)

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-21 16:19 



 
Profiel   

Lijkt mij leuk, ik ben drie dagen per week in Utrecht dus dat zou best eens kunnen. Moet wel even wat langer kunnen trainen dan haha (wil vanaf volgende week 30 min pakken).

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-21 16:21 



 
Profiel   

Hoi allemaal!

Heb me hier ooit gemeld toen ik na een periode van afvallen de iets serieuzere kant op wilde met begeleiding van mijn PT. Mijn struggle was toen dat ik graag vaker en dus alleen naar de gym wilde maar niet durfde, verschillende mensen hier reageerden daar super lief op! Moest voor mezelf nogal wat drempels over maar het lijkt inmiddels goed te zijn gekomen! :)) Had toen nog 1 full body schema en toen ik eenmaal durfde en regelmatiger verscheen kreeg ik van mijn pt een tweede full body schema. Totdat hij me dermate vaak binnen zag wandelen dat ik inmiddels van hem 2x upper en 2x lower heb gekregen en 4 dagen gym is nu de standaard.

Voel me desondanks nog altijd een noob maar misschien steek ik juist nog iets op hier. :')
Courses bijvoorbeeld pff als ik dat gewicht zie met je hipthrust!
Zoey wil zelfs naar de 150 zie ik, jeetje.. :D
Renee zit misschien eerder in de buurt van mijn niveau! :)) Het niet kennen van verschillende termen is ook mijn puntje wat soms dan ook wat 'intimideert' hier maar wat ik al zei, misschien steek ik er wat van op hier. :D

Hier in elk geval geen gebrek aan motivatie maar ik lees dat verschillende mensen hier toch wel wat lichtere tot ernstigere blessures etc hebben :(:) Sterkte en beterschap voor jullie!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-21 19:22 



 
Profiel   

Marielle, ik voel me ook een noob hoor, maar komt vast wel :).

Courses, lijkt me best leuk.

Ik mag morgen weer trainen met mijn pt. Grappig is dat hij binnenkort op tv komt haha.
Ben pas zes weken ongeveer bezig en maak gelukkig wel vooruitgang. Met vallen en opstaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-21 20:29 



 
Profiel   

Leuk dat je er weer bent Marielle! Volgens mij is iedereen een noob met die hipthrusts van Courses en Zoey :P Gaaf dat je het zo goed hebt weten op te bouwen, echt knap!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-21 20:55 



 
Profiel   

:wave:

Lang niet geweest hier!

Courses, lijkt me leuk als ik toevallig dan in Nederland ben! Haha je had het al gezien maar ik was er vorige week en heb toen toch impulsief nog een keer Iron House bezocht :D

Welkom verder allemaal!

Ik heb me (ook impulsief) weer ingeschreven voor een wedstrijd, over iets minder dan 8 weken. Trainen gaat eigenlijk heel lekker, beetje een meltdown gehad met deadlifts en tijdelijk geswitcht naar conventional, maar gister ging sumo eigenlijk weer prima dus hopelijk komt het goed.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-21 12:58 



 
Profiel   

RoosvanBlue schreef
Leuk dat je er weer bent Marielle! Volgens mij is iedereen een noob met die hipthrusts van Courses en Zoey :P Gaaf dat je het zo goed hebt weten op te bouwen, echt knap!


Haha nou nou iedereen begint ergens!!
Ik heb het geluk gehad dat een vriend van me in mijn sportschool werkt en me bij alles begeleid heeft de eerste maand. Daardoor ben ik heel snel veel sterker geworden. Ik vind mijn krachttraining zelfs zo leuk dat ik overweeg een PT opleiding te gaan doen ....

Momenteel kan ik 2 weken niet trainen. Ben maandag getatoeëerd (flink stuk op m'n schouderkop) en volgende dinsdag wordt mijn bil/heup afgemaakt. Ik mis het echt enorm :+

Heb besloten 1 november te beginnen met bulken. Dat wordt nog een uitdaging. :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-21 13:48 



 
Profiel   

Gaaf Eulogy! Veel succes alvast!

Zoey oei dat is even wennen, niet sporten. Heb je foto's van je tattoo? Bulk ze alvast, waarom wordt dat een uitdaging eigenlijk? Ga je zóveel eten? :D

Ik word 5 november geopereerd heb ik net te horen gekregen! Dan ben ik 6 maanden uit de running. Dus nu even naartoe werken met veel oefeningen doen, goed eten/drinken etc. Denk dat ik hier even wat stiller zal zijn en alleen maar jaloers mee ga lezen 8-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-21 14:23 



 
Profiel   

Ik heb wel foto's alleen de bokt upload werkt niet mee :+
Vroeger heb ik een eetstoornis gehad, dus veel eten + aankomen vind ik soms nog lastig :)

Spannend zeg geopereerd worden, wel lang niet trainen. Maar daarna ga je vast weer knallen!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-21 15:33 



 
Profiel   

Oh ik ga gewoon trainen met een nieuwe tattoo, alleen de eerste/eerste 2 dagen niet want dan wil ik alleen slapen na een dagsessie :+ Maar daarna bedek ik het gewoon, train ik en let ik een beetje op dat ik niet heel heftig train en teveel zweet. Komt vast goed ook met je bulk!

Spannend Roos! Heftig, dat je er dan 6 maanden uit ligt, maar komt daarna vast helemaal goed! Succes alvast :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-21 17:48 



 
Profiel   

Eulogy schreef
Oh ik ga gewoon trainen met een nieuwe tattoo, alleen de eerste/eerste 2 dagen niet want dan wil ik alleen slapen na een dagsessie :+ Maar daarna bedek ik het gewoon, train ik en let ik een beetje op dat ik niet heel heftig train en teveel zweet. Komt vast goed ook met je bulk!

Spannend Roos! Heftig, dat je er dan 6 maanden uit ligt, maar komt daarna vast helemaal goed! Succes alvast :)


Haha ja ik normaal ook vrij snel. Maar hij staat dus op m'n schouder (als ik die beweeg trekt het) en als ik nu m'n benen ga trainen heb ik spierpijn als ik getatoeëerd word op m'n bil. Lijkt me niet heel prettig :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-21 20:43 



 
Profiel   

Thanks beiden, gaat vast goed komen, heb er alle vertrouwen in!

Zoey dan snap ik hem beter van het bulken idd. Wel ontzettend knap dat je het dan toch gaat proberen *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-21 06:25 



 
Profiel   

Er is natuurlijk een reden dat ze aangeven in het begin niet te sporten. Ivm zweet en warmte wordt je huid week en dan kán de tattoo gaan uitlopen.
Bij PMU weet ik dat het ook met de zouten in het zweet te maken heeft. Die pigmenten worden verwijderd met zouten en als je te snel gaat zweten zweet je dus als het ware het pigment er weer uit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-21 06:40 



 
Profiel   

Goedemorgen dames, ik moet nog een beetje schakelen van meelees modus naar ook reageren ;)
Qua pmu heb ik wel een paar dagen niet gesport ivm zweten, de laatste keer na het tatoeëren stond ik savonds weer in de sportschool. Hangt er een beetje vanaf hoe moe ik eens ben maar voor de tattoo laat ik het verder niet.

Mn pt was ziek geweest dus alles stond even op een laag potje, als het goed is krijg ik vandaag een nieuw schema. Vond het best lastig mezelf aan de gang te houden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-21 06:40 



 
Profiel   

Met been tattoo ben ik ook al redelijk snel weer gaan trainen. Daar zweet ik verder ook niet zo en met lange legging komt er ook geen vieze barbell ofzo op.
Met m'n arm wel even uitgekeken.

Ik kan mezelf überhaupt niet meer aan de gang krijgen.
Heb ook al tijden last van m'n schouders. Heel irritant.
Doe nu wel veel yoga. Maar het komt er gewoon niet van om weer gewoon te gaan trainen.
Baal ik toch wel beetje van.
Maar

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-21 06:43 



 
Profiel   

Het is soms gewoon een periode zo, minder motivatie of een lijf dat niet wil.
Heb je last van je schouders omdat je minder traint of heeft dat een andere reden?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-21 07:02 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 86 van de 117 [ 2921 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89 ... 117  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen