Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 117 [ 2921 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 117  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Dames met spierballen (krachttraining)

 
Profiel   

Oke, wie van de dames vind gespierde vrouwen ook mooi (en streeft hier misschien zelf naar)? Ik doe zelf al een paar jaar aan krachttraining en vind het heerlijk :D Maar ik zou ook graag flink gespierd willen worden! En dan echt zoals de dames op de foto's hieronder!
Ik ben wel veel sterker en heb een mooiere vorm gekregen maar ben nog niet bij het eindresultaat. Zijn er op bokt meer dames die dit mooi vinden en/of ambiëren? Misschien kunnen we elkaar helpen en inspireren.

Leonie Henrich
[ img ]

Evelien Nellen
[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-08-19 10:08 



 
Profiel   

Wow cool! Respect in ieder geval als je er zo uit kan zien, daar gaat heel veel training in zitten.
Deze vrouwen vind ik nog wel mooi gespierd, verder hoeft het voor mij niet. Dan wordt het too much in mijn ogen en zijn het bijna geen vrouwen meer. De borsten verdwijnen dan ook en dan lijken het mannenlichamen met een vrouwenhoofd erop. Dat vind ik niet mooi.
Maar ik zou willen dat ik de mogelijkheden en discipline had om dit te kunnen.
Wat doe jij? Crossfit of echt fitnessen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-08-19 10:52 



 
Profiel   

Helemaal met Suzanne eens :D Vind dit ook prachtig. Zie Evelien regelmatig in t echt... <3

Ik doe met je mee! Alleen is mijn doel heel even aan de kant geschoven omdat ik eerst in oktober de ring in ga met kickboksen. Dus ik moet nu flink zakken in gewicht en qua fysiek... Daarna weer flink bouwen! *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-08-19 11:24 



 
Profiel   

Suzanne, van mij hoeft het ook niet droger, maar dan kom je ook in de bodybuildingwedstrijden terecht. Dames (en heren) met nog meer spiermassa verdenk ik er sterk van dat zij steroïden gebruiken.