Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 93 van de 117 [ 2921 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96 ... 117  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Dames met spierballen (krachttraining)

 
Profiel   

Nou wat goed die 60 kg Joanne! Ben heel benieuwd wat er uit de echo komt!

Linoleum te voorzichtig ben ik eigenlijk nooit maar ben nu wel heel oplettend op de reactie van mijn lichaam op wat ik doe. In principe zit mijn labrum nu vast aan mijn bot dus dat zou niet zo makkelijk meer los moeten komen. De frozen shoulder kan wel verergeren maar daarvoor is te weinig doen juist ook funest. Het is goed zoeken naar de balans dus. Knap dat je zo vroeg bent gaan trainen :z En mooie deadlifts!

Super spannend Eulogy, ben echt zo benieuwd hoe het gaat! Is er iemand anders die evt. mee kan?

Needje ik ga door jou ook weer eens hipthrusters doen als ik weer mag. Denk echt dat ik niet verder kom dan 35 kg ofzo :')
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 20:00 



 
Profiel   

Vast wel!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 20:06 



 
Profiel   

Lekker bezig allemaal! Mooie gewichten komen er voorbij.

Toch wel weer mooi 60kg Joanne! Ben ook erg benieuwd of je wat duidelijkheid gaat krijgen uit de echo, zou fijn zijn.

Fijn voor hem Eulogy maar wel iets minder voor jou, is er inderdaad niet iets te regelen wat dat betreft? Iemand anders die wellicht mee kan/wil?

Vandaag best een goede training gehad, ben m’n schema wat aan het aanpassen en merk wel dat dat goede resultaten geeft. Heb wel wat moeite met het bulken (althans, clean bulk) maar zit wel echt op m’n zwaarste punt momenteel. Mentaal is dat toch wel dat je denkt ‘Mmm, mag er wel af’ :+

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 20:07 



 
Profiel   

Waar moet er wat af dan??
Wat mij bij mezelf frustreert is dat ik altijd van die spillepoten hou terwijl m'n pens wel groeit. :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 20:20 



 
Profiel   

Pfff zou willen dat ik zo was :=

We weten na alle onderzoeken etc dat er een slijmbeursontsteking zit, de reden daarvan blijft tot op heden gissen helaas. Revalidatie arts wijt het aan het standaard beeld, vooral icm de HMS, zenuw en pees klem waarschijnlijk. Ik hoop nog steeds dat er ooit wat aan te doen is, of dat er iemand is die het durft...
Door de HMS zeggen ze allemaal begonnen we niet aan want jouw bindweefsel trekt dat niet. Terwijl ik zoiets heb, als het probleem oplossen niks met mijn bindweefsel van doen heeft, is het alleen bindweefsel in mijn huid dus. En een lelijke genezing interesseert me dus niets meer dus zou het dan alsnog laten doen.
Zijwaarts liften van mijn arm kan ik helemaal niet meer, op een goede dag misschien net 10 cm. Voorwaarts liften kan ik wel, doet wel pijn. Zelfs de houding van de arm met de bar tijdens squatten vasthouden is pijnlijk. Maar vooral het zo vaak wakker worden in de nacht van de pijn is hels. Maar dat is niet alleen pijn aan mijn schouder, dan is het alles

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 20:20 



 
Profiel   

Vreselijk lijkt me dat.
Heb ook vrij veel last van m'n schouders. Maar gelukkig nog niet zo erg.
Knuf!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 20:29 



 
Profiel   

Jeetje wat zijn jullie allemaal aan het buffelen, voor werk zelfs lees ik! Dat is niet aan mij besteed :+
Succes met je wedstrijd Eulogy, jammer dat je vriend er niet bij kan zijn..

@Courses, wat zie je er goed uit!!! Ik snap wel dat je er mee struggled mentaal, dat heb ik zelf ook.. Body dysmorphia all the way :P


Ik heb vanochtend een heavy legday gedaan, 135kg hipthrusts, 70kg deadlifts, 50kg Romanian deadlifts en 40kg single leg RDLs. Ik weeg zelf maar 50kg dus ik kan je vast een imitatie geven van hoe kreupel ik nu loop! Als een oma :+
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 20:46 



 
Profiel   

Hoe is de oma status ZoeyDerks :=

Hier net weer een rondje Squat, deadlift en voor een keer hipthrust
Maar dat is vaak wel een uitdaging door de bekkeninstabiliteit
Heel rustig aan gedaan, qua tijdsbestek dan, daarna vond ik het mooi geweest

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 10:46 



 
Profiel   

Lekker Zoey!

Nu ik enkel in het weekend lessen kan volgen ben ik toch maar alleen gaan trainen in de crossfit box.
Dat vond ik voorheen altijd saai, maar heb een tijdje geleden een schema laten maken en dat ben ik nu aan het doen. Toch wel leuk. Ben benieuwd hoe dit bevalt ipv telkens de crossfit lessen.

Morgen ga ik voor het eerst om 7 uur trainen voor werk, ben benieuwd hoe dat bevalt.
Gisteren om 16.00 was ik helemaal alleen in de box :D .

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 10:53 



 
Profiel   

Needje schreef
Waar moet er wat af dan??
Wat mij bij mezelf frustreert is dat ik altijd van die spillepoten hou terwijl m'n pens wel groeit. :Y)

Zo hebben we allemaal onze frustraties natuurlijk, lastig blijft dat!

Hoe is het met de spierpijn, Zoëy?

Wat goed Josien! Ben benieuwd hoe het je bevalt sochtends. Ik ben niet echt op mn best in de ochtend maar kan gelukkig in de middag sporten nu.

Joanne hoe is het nu met je lijf?

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 11:13 



 
Profiel   

Same as usual

Ik zie wel op tegen vanmiddag, shockwave is ontzettend pijnlijk. Dus ergens hoop ik dat er geen kalk zit, dan is het niet nodig. Maar ja, dan kunnen we ook niet proberen de pijn te verminderen. M'n nek zal wel dry needling worden gok ik, dus de rest van de dag zal ik in m'n mandje doorbrengen als ik terug thuis ben heb ik het vermoeden

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 12:32 



 
Profiel   

Sterkte!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 12:35 



 
Profiel   

Wat vervelend Joanne, hopelijk komt daar snel wat verbetering in. Lekker rustig aan doen de rest van de dag!

Ik ben net terug uit de gym en ik moet dit echt even ventileren, ik ben nog steeds geïrriteerd erover :+ Ik heb veel meegemaakt, maar dit sloeg echt alles.

Het is de laatste dagen bizar druk in de gym (commerciële waar ik sport al helemaal) en dat betekent blijkbaar ook dat alle wappies trainen als ik ook ga trainen. Alle rekken waren net bezet (en voor daadliften kan dat alleen bij een rek, we hebben letterlijk geen platforms of andere plekken waar dat kan) dus ik dacht, ik wacht even. 15 min gewacht op een plek (omdat iemand zo nodig moest bicep curlen in een rek, maar goed). Dus wat warm-up sets gedaan, al mijn spullen stonden bij het rek (heb altijd een tote, losse fles, wat andere dingen) mee en liep even naar het toilet boven voordat ik zwaar begon. Ik ben misschien ... 3 minuten weg geweest? Om mij heen stonden 4 gasten allemaal die mij ook bezig hebben gezien. Kom ik beneden, is er een of andere Sjonnie aan het military pressen in 'mijn' rek. Dus ik loop ernaar toe en ik stond een beetje te kijken van eh, ja, wat is dit? Draait 'ie zich om 'Oh, was jij hier bezig?' dus ik wees naar m'n spullen, gaf aan dat ik even naar het toilet was gelopen en dat ik inderdaad, mede door mijn spullen daar, bezig was.

"Ja, maar je was hier niet dus ik kan deze dan pakken" ... Dus ik mag niet even naar het toilet? Nee maat, zo werkt het niet. Hij heeft 15 min een discussie met mij gevoerd en ik gaf gewoon niet mee, dus uiteindelijk is 'ie afgedropen. Maar hij dacht het echt wel even te winnen.

Nog geen 10 min later was ik tussen een set aan het rusten, komt er een gast het rek in (springt letterlijk OVER mijn bar heen) en gaat pull-ups doen in dat rek. Dus ik stond echt een beetje te kijken van wat gebeurt hier :+ Niet gevraagd ofzo, niet even gecheckt, gewoon .. doen. Tot drie keer toe. Toen ik aan het opruimen was kwam 'ie nog een keer en toen begon 'ie te gebaren en toen was ik het zat. Heb aangegeven dat 'ie gewoon 2 minuten even kan wachten en dat 'ie ook gewoon even kan VRAGEN of 'ie er tussendoor mag. Basic gym etiquette.

Ben daarna weg gegaan daar, ik was zo geagiteerd dat ik er echt niet meer moest wezen anders gingen er echt 5kg schijven door de lucht heen. Waar slaat dit op? Omdat ik een vrouw ben moet ik dit dan maar pikken ofzo?

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 15:01 



 
Profiel   

Omdat jij vrouw bent sport je helemaal niet serieus, je hebt er geen verstand van en moet dus plaats maken dat snap je toch wel?
Sommige mensen zijn echt zulke idioten… slaat echt nergens op!
Ik moet wel zeggen dat ik daarom ook bijna altijd bij de ladies only sport. Is vaak toch chiller.

Ga zo die kant maar eens op!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 15:28 



 
Profiel   

Om die reden vermijd ik commerciële gyms dus :+ Wel vervelend joh, snap heel goed dat je er gek van werd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 16:35 



 
Profiel   

Hier ook een waardeloze training, hier was het ook veel te druk, morgen proberen een uurtje eerder te gaan. Kon gewoon niet squaten omdat alles continu alles bezet was.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 16:56 



 
Profiel   

Oh ik heb dat ook eens gehad. Tijdens m'n rust was ik even weggelopen om m'n bidon te pakken en stond even te kletsen en vervolgens was iemand anders dus ineens bezig. Die dus gewoon mijn handdoek van de machine gehaald had ook.
Ik ging terug en heb zelfs nog gewoon gevraagd hoe lang hij nog bezig was, omdat ik daar eigenlijk bezig was.
Kreeg ik een grote bek joh. :wow:
Dacht echt dat ik gek werd. (ok, werd ik ook :') )

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 17:02 



 
Profiel   

Heb ik dus geen last van... Mij vragen ze juist of ze moeten helpen en niet in de weg staan :=
En dat zelfs met resting bitch face

Ben inderdaad geshockwaved, nu uiteraard meer last.
Nek is ook zo goed mogelijk los gemaakt, zeer pijnlijk ook. Nu lekker rustig aan

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 20:19 



 
Profiel   

Hopelijk helpt het

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 20:23 



 
Profiel   

Courses ah jij moet echt met een rotgevoel vertrokken zijn, zie het ergens ook helemaal voor me alsin ik zie mezelf zoiets ook precies doen. :') Als ik jullie weleens hoor over 'commerciële gyms' in het algemeen dan ben ik volgens mij heel blij met waar ik zelf zit. En wat betreft mentaal en je bulk, geloof best dat dat lastig is. Eigen gedachten en zelfbeeld zijn erg sterk dus het helpt je misschien niks maar ik vind je er gewoon fantastisch uitzien! :D interessant ook wat je geplaatst hebt van o.a. de step ups, die doe ik ook.

Joanne jij hebt gepost terwijl ik bezig was met mijn post dus ik zal even aanpassen :P Vervelend en klinkt pijnlijk, hopelijk voor een goed doel. :(:)

ZoeyDercks wat een gewichten! Bijna 3x je eigen gewicht qua hiptthrust dus, wauw :D En ook jij ziet er goed uit!

Josien succes met sporten morgen om 7 uur! Niet iedereen is fan zie ik, zo vroeg ben ik zelf ook nog niet geweest maar ik ga morgen ook vroeg. Sport over het algemeen juist wel graag in de ochtend, dus denk dat het mij morgen wel goed af gaat. :D

Eulogy steeds dichter bij de wedstrijd. Dat zal vast anders zijn als je vriend niet mee kan. Het is er vast vaker over gegaan maar hoe vaak heb jij zoiets gedaan tot nu toe?

Linoleum fijn dat je deadlifts zo goed zijn gegaan!

Sem een homegym, dat klinkt echt als goals! :D

Hier nog 2 dagen van mijn huidige schema te gaan. Vanaf volgende week een 'nieuw' schema van mijn PT. Nog even spannend hoe dat er precies uit gaat zien. Vermoedelijk behoudt hij vrij veel maar er zullen vast en zeker wat nieuwe en zwaardere oefeningen in zitten dan wel wat aanpassingen. Al is het maar omdat we van 4 naar 5 dagen gaan. Vind het ergens echt als veel klinken maar ik wil zo graag. :o Nooit verwacht dat een sport dit met je kon doen en dan met name mentaal. :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 20:28 



 
Profiel   

Needje, om 9/10 uur in de ochtend trainen vind ik ook prima. Maar dan heb ik al even de tijd gehad om wakker te worden en koffie te drinken. Als ik om 6.30 ga trainen, dan sta ik niet nog eerder op om nog even koffie te kunnen drinken :+

Roos, fijn dat het nu wel beter gaat met sporten je je grenzen steeds beter leert kennen.

Joanne, hoe gaat het nu na de shockwave therapie? Kan me wel voorstellen dat als je wakker wordt door de pijn je helemaal gek wordt.

Ik train echt om sterker te worden en dus steeds hogere gewichten te kunnen tillen. Kan daarmee veel beter hoe mijn lichaam eruit ziet los laten. Hou me er alleen soms mee bezig als ik merk dat leuke kleren wat strak worden, let ik paar weken op en daarna weer klaar mee. Zoveel fijner om daar niet meer mee bezig te zijn.

Josien, fijn dat je nu ook prettiger alleen traint. Wel even wat anders dan crossfit natuurlijk.

Courses, vervelend die ervaringen tijdens het sporten. Is wel een reden dat ik niet sport bij een massale sportschool maar naar sportschool in dorp hiernaast ga.
Alleen al dat je door zo'n groot hek naar binnen moet zonder dat er personeel zit bij veel is genoeg reden voor mij om daar niet heen te willen. Zo onpersoonlijk en geeft gelijk gevoel dat het publiek wat er komt niet te vertrouwen is.

Marielle, benieuwd hoe je nieuwe schema eruit gaat zien!

Hier lekker drie keer al gesport van de week. Voor het werk. M'n ritme is wel totaal weg, normaal voor werk wandelen en na werk sporten. Merk dat wandelen nu echt erbij in schiet. Maar wel trots op mezelf dat ik gewoon alsnog ga sporten op vroege tijdstip. Morgen lekker wat later voor vierde training van deze week.
Gisteren alleen van trap gevallen en daarbij door enkel geklapt en val opgevangen met mijn elleboog. Het is al stuk beter, maar nog niet over. Dus hopelijk morgen wel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 13:24 



 
Profiel   

Au linoleum! Ik gisteren met m'n bil tegen de badkraan, heb nu een toverbal van 10 cm...
Vorige week ook van de trap gevallen hier
Hopelijk snel herstel!

Schouder voelt beurs en blauw, pijn verder is nog hetzelfde. Maar evt baad ervan komt pas bij een aantal behandelingen. Fysio zei eerlijk, we proberen het, maar verwacht er niet te veel van. Op echo was wel te zien dat het bot oppervlak niet glad is, rechts wel

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 13:31 



 
Profiel   

:wave:

Ik reageer later even op iedereen, maar mijn westrijd ging echt boven verwachting goed!! Heel blij mee, mijn schouder voelde ik uiteindelijk helemaal niet - ik had vrij veel pijnstillers genomen en heel voorzichtig opgewarmd en geopend, maar uiteindelijk gewoon de 160kg gehaald die ik 3 maanden geleden op wedstrijd niet haalde - en dat na vrijwel niet zwaar trainen de afgelopen weken/maanden :D Er was een hele goeie live stream dit keer, dus heb meteen filmpjes van al m'n lifts: https://www.instagram.com/p/CXGFrnGAPjM ... =copy_link

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-21 23:08 



 
Profiel   

Aaaah tof joh! Lifts zien er goed uit!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 08:16 



 
Profiel   

Wauwww wat goed Eulogy! Gefeliciteerd met het resultaat *\o/*

Joanne ik ben echt heel benieuwd wat er op een MRI bij jou te zien zou zijn, heel jammer dat ze dat niet doen.

Courses jemig ik zou echt per direct opzeggen denk ik bij een sportschool met dat soort mensen :oo Maar goed dan moet je ook wel een alternatief hebben. Knap dat je je niet hebt laten kennen!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 09:03 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 93 van de 117 [ 2921 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96 ... 117  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen