Moeder ligt in ziekenhuis

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
vevina
Berichten: 1640
Geregistreerd: 27-10-09
Woonplaats: Dongen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-19 11:32

Ontzettend veel sterkte gewenst :(:)
Mijn vader heeft in april dit jaar te horen gekregen dat hij longkanker had met uitzaaiingen door zijn hele lichaam, onder andere naar de hersenen en botten. In de loop van de maand kreeg hij veel hoofdpijn en pijn in zijn schouder/borst. Een maand later is hij overleden... De dag voordat bekend werd dat hij kanker had was hij eigenlijk nog helemaal ‘gezond’ en had vrijwel nergens last van.

Ik hoop ontzettend dat het bij jouw moeder te behandelen is. Geniet in ieder geval nu van de tijd met je moeder en vergeet niet aan jezelf te denken.

Myfairytale
Berichten: 5386
Geregistreerd: 26-05-06

Re: Moeder ligt in ziekenhuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-19 11:36

Lees net je topic, wat een nare wending zeg!
Veel sterkte en pas ook op jezelf.

Afbeelding

Devil_ina

Berichten: 743
Geregistreerd: 06-10-16
Woonplaats: In een dorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-19 11:43

Dank jullie voor de lieve berichtjes en adviezen :*

Ziekenhuis belde net, de longarts wil mij spreken morgen. Wel ook bij de verpleegkundige die belde aangegeven dat ik, zoals iemand al zei, bang ben dat het heel snel afgelopen is.

Zij kon dat natuurlijk niet bevestigen, maar zij maken zich ook ernstig zorgen om mamma haar toestand.

Mams wil mij graag nog even zien vandaag, ga zo naar haar toe.

BigOne
Berichten: 38261
Geregistreerd: 03-08-09

Re: Moeder ligt in ziekenhuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-19 11:48

Sterkte!

F_inley

Berichten: 6403
Geregistreerd: 01-06-10
Woonplaats: Hellevoetsluis

Re: Moeder ligt in ziekenhuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-19 11:56

Ik lees je topic al even mee. En wil je heel veel sterkte en kracht wensen :(:)

cariena1973
Berichten: 510
Geregistreerd: 07-04-09
Woonplaats: Oldenzijl

Re: Moeder ligt in ziekenhuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-19 12:16

sterkte

Mirranda

Berichten: 1719
Geregistreerd: 24-09-04
Woonplaats: Melissant

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-19 12:20

Sterkte Brenda. Het klinkt allemaal niet goed zo.
Geef je mama een dikke knuffel!

SecretLIN
Berichten: 11859
Geregistreerd: 08-06-04

Re: Moeder ligt in ziekenhuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-19 12:27

jeetje veel sterkte nogmaals

BETUWE
Berichten: 727
Geregistreerd: 14-08-11

Re: Moeder ligt in ziekenhuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-19 12:30

Heel veel sterkte, ik heb dit jaren geleden ook meegemaakt met mijn moeder. Het frustreert zo dat ze niet of nauwelijks eet. Mijn moeder had dit ook. Ik had toentertijd het gevoel of ik in een sneltrein zat die langs alle stations denderde zonder te stoppen. je bent machteloos.

Devil_ina

Berichten: 743
Geregistreerd: 06-10-16
Woonplaats: In een dorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-19 12:51

Dank jullie wel.

Betuwe die sneltrein is zo herkenbaar. Net een achtbaan zonder eind |(

chanicha

Berichten: 12154
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-19 12:56

Het is heel moeilijk als ze iets niet willen wat waarschijnlijk wel beter voor ze is.
Mijn moeder moet meer bewegen voor haar rugpijn, meer drinken voor haar nieren maar doet ze niet.
Mijn zus en ik zijn er tot ruzie aan toe over bezig geweest maar nu laten we het, het is haar lijf hoe moeilijk het ook is.
Succes in het ziekenhuis TS!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-19 12:57

Ik wil je onwijs veel sterkte wensen :(:)

ElskaIsland
Berichten: 388
Geregistreerd: 04-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-19 13:56

Als ze je willen spreken en niets over de telefoon willen zeggen is het meestal geen goed nieuws... Verdrietig allemaal... |(

ElskaIsland
Berichten: 388
Geregistreerd: 04-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-19 13:57

chanicha schreef:
Het is heel moeilijk als ze iets niet willen wat waarschijnlijk wel beter voor ze is.
Mijn moeder moet meer bewegen voor haar rugpijn, meer drinken voor haar nieren maar doet ze niet.
Mijn zus en ik zijn er tot ruzie aan toe over bezig geweest maar nu laten we het, het is haar lijf hoe moeilijk het ook is.
Succes in het ziekenhuis TS!



Ja, weet je wat er zo moeilijk aan is... Je wil continu doen wat beter is, maar het lijf is zo ziek, dat het eigenlijk weinig meer uitmaakt... Dat maakt het extra moeilijk...

mariekeoo

Berichten: 3652
Geregistreerd: 09-05-10
Woonplaats: Zuidhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-19 14:01

ElskaIsland schreef:
Als ze je willen spreken en niets over de telefoon willen zeggen is het meestal geen goed nieuws... Verdrietig allemaal... |(

Dat is niet altijd waar. Ook met goed nieuws vertellen we 9/10 keer niets aan de telefoon. Waarom zou een gesprek anders nodig zijn.

Giolli
Zeg maar Ber!

Berichten: 19226
Geregistreerd: 17-11-07

Re: Moeder ligt in ziekenhuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-19 14:03

Ik denk aan jullie! :*

thequeensmum
Berichten: 3530
Geregistreerd: 20-08-12

Re: Moeder ligt in ziekenhuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-19 14:51

Dat klinkt niet erg positief. Moet toch steeds aan jou en je moeder denken.
Dat iedereen zo begaan is, ja, we hebben allemaal een moeder ( gehad ) en de meesten van ons hebben wel van dichtbij meegemaakt wat een rotziekte kanker is. Ben zelf beide ouders, zus en schoonzus verloren aan kanker. En dat zijn nog maar de mensen die het dichtste bij waren.
Weet wat je doormaakt en heb echt vreselijk met je te doen, zeker omdat je geen broers, zussen en/of vader hebt om je zorgen te delen. Gelukkig wel een partner.
Heel veel sterkte ts, denk dat je het hard nodig gaat hebben komende tijd. Dikke kus van mij.

ElskaIsland
Berichten: 388
Geregistreerd: 04-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-19 15:24

mariekeoo schreef:
ElskaIsland schreef:
Als ze je willen spreken en niets over de telefoon willen zeggen is het meestal geen goed nieuws... Verdrietig allemaal... |(

Dat is niet altijd waar. Ook met goed nieuws vertellen we 9/10 keer niets aan de telefoon. Waarom zou een gesprek anders nodig zijn.


Om iemand niet 'voor niets' op te komen laten dagen. Soms willen mensen een uitslag telefonisch, omdat vervoer naar het zhs voor hen logistiek lastig is. Maar laten we hier niet over discussiëren, Ts heeft wel andere dingen aan haar hoofd.
Laatst bijgewerkt door ElskaIsland op 23-09-19 15:26, in het totaal 1 keer bewerkt

dito

Berichten: 5135
Geregistreerd: 27-09-11
Woonplaats: int noord-westen van ut land

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-19 15:24

Jeetje kom je topic nu tegen. Helemaal doorgelezen. Wat een sneltrein zitten jullie in. Wat heftig! Ik wil je heel veel sterkte maar ook kracht toe wensen deze tijd. Pak de momenten die er zijn, knuffel en zeg alles wat je nog wilt bespreken. Hoop dat ze nog even bij jullie blijft!

Devil_ina

Berichten: 743
Geregistreerd: 06-10-16
Woonplaats: In een dorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-19 16:10

Ik ben weer onderweg naar huis.

Mam heeft vandaag ook alweer 2x morfine gehad. Dat helpt gelukkig goed tegen de pijn.

Vanmorgen is de longarts langs geweest, die zei dat mam geen pet scan hoeft te ondergaan, omdat zij met de bronchoscopie genoeg hebben gezien. |(

Mam gaf ook aan geen behandeling te willen aan chemo en bestraling. Geen pijn is voor haar het belangrijkste.

Ga morgen bij longarts ook navraag doen wbt palliatieve sedatie als het straks zover komt.

Mirranda bedankt voor je lieve kaart :)
De rest bedanktvoor jullie steun :*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-19 16:12

Heftig dat zegt genoeg zou je denken :(:) ,hopelijk nog hele mooie maanden samen maar ben zo bang dat het zo over kan zijn. Denk je ook wel om jezelf :(:)

FennyPower

Berichten: 1459
Geregistreerd: 06-02-14
Woonplaats: Groningen

Re: Moeder ligt in ziekenhuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-19 16:15

Heel veel sterkte deze periode ts.. echt vreselijk..

ElskaIsland
Berichten: 388
Geregistreerd: 04-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-19 16:19

Devil_ina schreef:
Ik ben weer onderweg naar huis.

Mam heeft vandaag ook alweer 2x morfine gehad. Dat helpt gelukkig goed tegen de pijn.

Vanmorgen is de longarts langs geweest, die zei dat mam geen pet scan hoeft te ondergaan, omdat zij met de bronchoscopie genoeg hebben gezien. |(

Mam gaf ook aan geen behandeling te willen aan chemo en bestraling. Geen pijn is voor haar het belangrijkste.

Ga morgen bij longarts ook navraag doen wbt palliatieve sedatie als het straks zover komt.

Mirranda bedankt voor je lieve kaart :)
De rest bedanktvoor jullie steun :*


Ahhh.... verdrietig!! |( Wat een k-bericht... Heel veel sterkte!!

CynthiaV
Berichten: 2988
Geregistreerd: 11-07-04
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-19 16:26

Ik lees al een poosje mee maar wist niks te zeggen omdat ik 3 jaar geleden ook in deze angst heb gezeten. Je wil niet dat ze lijd, maar je wil haar ook nog niet missen. Heel veel sterkte meis en een dikke knuffel

Devil_ina

Berichten: 743
Geregistreerd: 06-10-16
Woonplaats: In een dorp

Re: Moeder ligt in ziekenhuis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-19 16:38

Dank jullie wel.

Ik ben behoorlijk onderste boven. Ga daarom ipv naar huis, naar mijn vriend in wolvega.
Vanavond ga ik een vriendin bellen om het even van me af te praten.