Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 24 van de 24 [ 592 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24
Plaats een nieuw onderwerp

Moeder ligt in ziekenhuis

 
Profiel   

[VN] Virtueel bloemetjes: 8 genomineerden.

Ook jij hebt een virtuele bloem ontvangen wou je het even laten weten, kwam het tegen
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-19 12:06 



 
Profiel   

Een jaar alweer zonder mijn lieve moeder :(
Wat gaat dan ongelofelijk snel.

Lieve mam ik mis je meer dan ooit. |(

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-20 08:50 



 
Profiel   

Heel veel sterkte

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-20 09:11 



 
Profiel   

Heel veel sterkte, ga je nog iets doen vandaag?

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-20 09:48 



 
Profiel   

Heel veel sterkte :knuffel:

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-20 10:42 



 
Profiel   

Dank jullie wel :*

Ik ben bij mijn vriend, zit nu ff bij hem in de moestuin, even mijn hoofd door laten waaien.

Het gaat op zich prima, maar dit is toch wel een heel lastige dag |(

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-20 10:47 



 
Profiel   

Sterkte vandaag.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-20 18:43 



 
Profiel   

:knuffel:
Sterkte vandaag lieve ts.
Het lijkt me ook heel heavy, het hele proces wat je meegemaakt hebt.
En dan vandaag, midden in ook nog het gedoe met corona, ik hoop dat je dat niet teveel stil doet staan bij je lieve mams.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-20 18:48 



 
Profiel   

Heel veel sterkte!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-20 18:58 



 
Profiel   

Sterkte. Blijft altijd moeilijk zo’n dag.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-20 21:20 



 
Profiel   

Sterkte TS. :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-20 21:25 



 
Profiel   

Ja dat eerste jaar is zeker moeilijk. Van alles de eerste keer zonder haar :(

Tussen kerst en nieuwjaar was ik meestal bij haar sinds ik naar het noorden ben verhuisd.

Eerste kerst, mijn verjaardag, haar verjaardag waren allemaal poedersuiker dagen.

Ben wel heel blij dat mam corona niet mee heeft hoeven maken, die had zich geen raad geweten daar in haar uppie.

Ik heb zeker bij mam stil gestaan vandaag, echter heb ik er volledig vrede mee met de manier waarop alles gegaan is. Voor mij keihard en super snel, voor mam op een paar dagen na volledig pijnloos. En DAT ging ik iedereen die met deze vreselijke ziekte te maken krijgt.

Het allermooiste wat mijn lieve moeder hiermee voor elkaar heeft gekregen is dat ik na jaren in de fabriek en op de klantenservice, een opleiding begonnen ben om mij om te scholen tot VIG-er. Ik ga de ouderenzorg in. Binnenkort start mijn stage en als alles mee zit ben ik in november 2021 klaar! :) :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-20 21:55 



 
Profiel   

Wat een mooie gedachte, TS! en wat sterk dat je er zo in staat!
Veel succes met je opleiding! Zo te horen gaat dat je absoluut lukken! +:)+

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-20 23:16 



 
Profiel   

Ik word helemaal warm van je post.
Je hebt iets heel verdrietigs een beetje omgezet in iets heel moois straks.
En iedereen doet dat anders, maar ongetwijfeld ben je straks de liefste verpleegkundige die daar rondloopt.

Mijn vader kreeg kanker en nav een oproep hier nav donaties voor Quera voor het KWF, ben ik gaan collecteren.
Voor haar, maar ook om de machteloosheid van het toekijken van het gevoel bij mijn vader om te kunnen zetten in iets positiefs.
Je kunt het elk geval proberen vond ik.

En dat heeft me zeker geholpen, het kan ook haast geen toeval zijn dat slechts twee mensen een verhaal deelde.
En dat een ervan een leeftijdsgenoot is in dezelfde thuissituatie met een ouder met dezelfde vorm van kanker gehad.
Met praktisch dezelfde behandeling.
Ook genezen, maar zij begon over de impact op het gezin, en van alles wat voor mij ontzettend herkenbaar was.
Ze had duidelijk behoefte aan praten met iemand die in dezelfde positie stond.
Beiden hebben we daar denk ik veel aan gehad.
Het was een manier van verwerken om geld in te gaan zamelen, maar ik kwam hier mee thuis.
Ik vond het bijzonder.
Hopelijk haal je straks heel erg veel plezier uit je werk en krijg je er veel liefde voor terug. <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-20 23:52 



 
Profiel   

Dank jullie wel :knuffel:

Nou dat denk ik ook Moonfish, ieder doet dat op zijn eigen manier. Niks is goed of fout, daar ben je vrij in.

Gaan collecteren vind ik ook een mooi idee, dat je toch het idee hebt dat je iets kunt bijdragen.

Op deze manier wil ik ook gaan bijdragen. ik roep al 20 jaar ik ga wat anders doen, echter kwam dat nooit goed uit om wat voor reden dan ook.

Het wordt een flink druk jaar straks, 4 dagen werken, 2 dagen stage, schoolopdrachten, examens, en stage opdrachten, maar dat het ik er 1000% voor over! :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-20 07:39 



 
Profiel   

Allereerst heel veel sterkte ts. Wat knap dat je je leven een andere draai gegeven hebt! Je moeder zou vast hartstikke trots zijn op je!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-20 07:41 



 
Profiel   

Sterkte! Alle eerste keren zonder je mam... ik weet helaas hoe het is. Geef er maar aan toe.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-20 11:10 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 24 van de 24 [ 592 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen