Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 6 van de 6 [ 132 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Plaats een nieuw onderwerp

Pijn na extractie verstandskies

 
Profiel   

Beetje lauwe soep is vaak ook wel goed te doen en als je iets meer kunt dat is bijvoorbeeld boerenkool met heel veel jus prima weg te krijgen zonder je kiezen op elkaar te hoeven zetten.
Hopelijk heb je snel minder pijn dan neemt je eetlust vast ook weer toe.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-19 21:12 



 
Profiel   

Krijg je soep binnen?
Maak dan eens pompoensoep met een potje kikkererwten erdoor
(Uit het hoofd:1 ui. Een kleine halve pompoen. Ev een wortel of 2. Blikje kikkererwten. Bouillonblokje. Water tot alles onder staat.
Zachr koken en blenden. Ev wat meer water erbij als hij te dik is. Is zowel warm als koud lekker. Vult enorm en heeft door de kikkererwten redelijk veel eiwit.)
Doe er nog een goede scheut room met hoog vetpercentage (of zure room of mascarpone) erdoorheen.

Fruitpap met een extra koek (of desnoods dat meel) erdoorheen.

Havermoutpap die wat dunner gemaakt is?

Dessertje: 200 ml room opkloppen met suiker naar smaak. 200 gr mascarpone erdoorheen. Dit kan je op gebrokkelde speculoos doen. Of op gemixed fruit. Laagje fruit. Laagje room en afwisselen.
Niet supergezond. Wel relatief hoog in kcal en vet (mits melkproducten al lukken)

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-19 21:14 



 
Profiel   

Idd stamppot, soep, evt brood zonder korst in de soep dippen. Zo ben ik iig de eerste week doorgekomen :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-19 21:14 



 
Profiel   

Bedankt voor alle goede ideeën!
Soep gaat wel enigszins ja! Ik kan dat idd beter vullen.
Baby potjes zijn een goed idee!

En ik had ook al risotto door de blender gehaald maar dat was ook net niet alles :+

Jus enzo ben ik niet zo van, de echte hollandse pot is t enige wat ik echt echt niet lust haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-19 21:16 



 
Profiel   

Als soep lukt is dat ideaal. Die kikkererwten kun je er trouwens in elke soort soep doorheen doen. Die zijn neutraal van smaak dus je proeft het niet maar geeft wel een boost van eiwitten.

Snert (gedroogde erwten. Zakje soepgroenten. Bouillon. En dat heeel lang laten pruttelen (ik doe het in de slowcooker) is ook een lekkere optie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-19 21:19 



 
Profiel   

Ik heb er twee weken geleden ook twee laten wegsnijden en voor mij was zo’n zakje noodles echt een uitkomst :') Lekker zacht en hoef je niet te kauwen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-19 21:50 



 
Profiel   

Hoe gaat het nu ts?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-19 09:45 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 6 van de 6 [ 132 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen