Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 2 [ 35 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Horloge met meerdere alarmen?

 
Profiel   

Ik moet meerdere keren per dag medicatie nemen op vaste tijden. Best wel een gedoe om dat niet te vergeten dus ik zoek een horloge dat meerdere keren per dag een alarm heeft. Liefst ook een trilalarm. Ik heb al van alles gezocht op internet maar kom er niet uit. Dan kom ik op van die oude-mensen-sites :') Wie heeft tips? En zou een Smartwatch een idee zijn?

Mijn wensen:
- moet meerdere alarmen per dag hebben (minstens 4)
- vrouwelijke styling en niet te groot vanwege smalle pols
- prijs tot max. 150 euro.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-19 17:18 



 
Profiel   

Is het niet het makkelijkst om dit gewoon op je mobiel te doen? Die kan je ook makkelijk alle alarmen iedere 24 uur laten herhalen zodat je het niet elke dag in kan stellen

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-19 17:23 



 
Profiel   

Ik heb een Samsung Gear Fit 2 en bij iedere "afspraak" die ik instel, gaat hij trillen en de melding verschijnt in het scherm.
Is dus idd een smartwatch, vind het ideaal.

Edit: alleen moet je dus wel dat eerst in je telefoon zetten.
Maar je kunt natuurlijk de afspraak/gebeurtenis/handeling herhalen.


Laatst bijgewerkt door Myfairytale op 05-10-19 17:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-19 17:24 



 
Profiel   

Mijn Fitbit Charge 3 kan dit! Je kan meerdere alarmen instellen en ervoor kiezen om dit elke dag te herhalen. Als het alarm afgaat, gebeurt dit d.m.v. een trilling. Past ook binnen je budget :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-19 17:24 



 
Profiel   

Het bestaat zeker.. ik werk met Parkinson patiƫnten die Soms wel 8-10 keer op een dag medicatie moeten hebben en ik heb patiƫnten met een horloge met tril alarm. Kan je alleen helaas geen naam/merk geven..

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-19 17:40 



 
Profiel   

Mijn samsung galaxy watch active kan dit. Ik vind hem heel erg fijn, moet ook medicatie slikken die ik wel eens vergat en dat was vaak niet zo prettig. Vind het ook echt een mooi horloge maar wel aan de prijs

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-19 18:20 



 
Profiel   

iWatch. Dan kan je gewoon meerdere herinneringen op een dag inplannen.

Edit,..over de prijs heen gelezen. Geen iWatch dus.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-19 18:38 



 
Profiel   

Fossil hybrid smartwatch. Zijn verschillende modellen maar doordat het een hybride is niet zo duur als een volledige smartwatch, en de klassieke look en gewone wijzerplaat van een horloge (vind ik persoonlijk mooier dan digitale wijzerplaat). Horloge is via bluetooth verbonden met je telefoon en je kan zoveel alarmen instellen als je wil, gaat op je horloge af dmv trillen en wijzers die heen en weer bewegen. Eventueel kan je ook een trilmelding krijgen bij bijvoorbeeld appjes of belletjes en het horloge houdt je stappen bij.


Edit: bijvoorbeeld deze: https://www.zalando.nl/fossil-q-q-jacqu ... 6oQAvD_BwE


Laatst bijgewerkt door NogSteedsGek op 05-10-19 18:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-19 18:44 



 
Profiel   

Al fijne tips. Ik ga kijken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-19 18:44 



 
Profiel   

Die Fossil klinkt goed. Ik wil niet te veel dingen op een smartwatch.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-19 18:46 



 
Profiel   

Fitbit versa ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-19 19:41 



 
Profiel   

Ik heb een Xiaomi Mi Band 2 voor 20 euro gekocht. Super ding, kan zelf alarmen instellen wanneer ik wil en hoelaat ik wil. Heel tof!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-19 20:12 



 
Profiel   

Balenciaga schreef
Is het niet het makkelijkst om dit gewoon op je mobiel te doen? Die kan je ook makkelijk alle alarmen iedere 24 uur laten herhalen zodat je het niet elke dag in kan stellen

Nee, ik heb mijn mobiel nooit in mijn zak maar die ligt ergens. En op het werk ligt hij buiten gehoor.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-19 20:15 



 
Profiel   

Een vriend van mij had hiervoor een apple watch.
Ik zelf heb gewoon mijn telefoon, maar ik heb een prima inwendige wekker.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-19 20:17 



 
Profiel   

Ik zeg ook Fitbit, niet veel poespas en doet precies wat je wilt! :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-19 20:25 



 
Profiel   

Kmbrly schreef
Fitbit versa ?

Deze! Heb hem ook en ben enorm tevreden!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-19 20:31 



 
Profiel   

Die Fossil spreekt me wel aan. Mooi design.
Ga ook naar de Fitbit kijken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-19 21:30 



 
Profiel   

estja schreef
Die Fossil spreekt me wel aan. Mooi design.
Ga ook naar de Fitbit kijken.


Ik heb zelf de fossil commuter hybrid, is een herenmodel dus wat groter maar heel erg blij mee (verder vergelijkbaar met die ik in de link geplaatst heb). Bijkomend voordeel vind ik is dat hij op batterijen werkt. Die gaan wel minder lang mee dan gewone horloges door de bluetooth, maar de eerste batterij is toch bijna een jaar meegegaan. Geen gedoe met wekelijks of vaker opladen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-19 21:34 



 
Profiel   

uggy schreef
Ik heb een Xiaomi Mi Band 2 voor 20 euro gekocht. Super ding, kan zelf alarmen instellen wanneer ik wil en hoelaat ik wil. Heel tof!


heb ik ook :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-19 22:39 



 
Profiel   

Ik heb ook de versa, ideaal met wekkers voor wisselende werktijden, mooi model niet te lomp :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-19 06:55 



 
Profiel   

De Xiaomi Amazfit Bip heb ik en bevalt super. Je kan meerdere vaste alarmen instellen.

https://www.coolblue.nl/product/827897/ ... zwart.html

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-19 07:12 



 
Profiel   

Hoe zit het met de bandjes van de Fitbit? Die zien er nogal plastic-achtig uit. Is dat in de zomer niet plakkerig / zweterig?
De Fitbit zijn wel heel vriendelijk geprijsd.

En dezelfde vraag voor de Xiaomi.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-19 13:12 



 
Profiel   

estja schreef
Hoe zit het met de bandjes van de Fitbit? Die zien er nogal plastic-achtig uit. Is dat in de zomer niet plakkerig / zweterig?
De Fitbit zijn wel heel vriendelijk geprijsd.

En dezelfde vraag voor de Xiaomi.



Ik heb op Ali express andere bandjes besteld, wissel regelmatig :) dat gaat gelukkig heel makkelijk bij de fitbit versa

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-19 13:24 



 
Profiel   

Ik heb een Nokia/Withings Steel HR, die doet ook wat jij vraagt en heeft een lange batterijduur.
Eenvoudig design ook, je zou niet direct zeggen dat hij 'smart is. Ben er erg tevreden over :j
Zie wel dat hij ietsjes boven je budget valt.
https://www.withings.com/nl/en/steel-hr

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-19 13:26 



 
Profiel   

SwanHeart die Nokia is echt prachtig. Maar ik moet ook een nieuwe telefoon. Heb nu een Microsoft telefoon en die worden per 1 januari niet meer ondersteund. Ik wil toch niet teveel aan telefoon en smartwatch uitgeven.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-19 13:32 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 2 [ 35 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen