Horloge met meerdere alarmen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
uggy

Berichten: 953
Geregistreerd: 14-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-19 09:28

estja schreef:
Hoe zit het met de bandjes van de Fitbit? Die zien er nogal plastic-achtig uit. Is dat in de zomer niet plakkerig / zweterig?
De Fitbit zijn wel heel vriendelijk geprijsd.

En dezelfde vraag voor de Xiaomi.


Ik heb een plastic bandje (zat erbij) en twee echt leren. Een bruine en een zwarte. Het plastic bandje gebruik ik vooral tijdens mijn werk.

Ik heb beide bandjes besteld op ali expres. Doen het al 2.5 jaar prima!

estja
Berichten: 1428
Geregistreerd: 14-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-19 20:18

uggy schreef:
Ik heb een Xiaomi Mi Band 2 voor 20 euro gekocht. Super ding, kan zelf alarmen instellen wanneer ik wil en hoelaat ik wil. Heel tof!

Begrijp ik nu goed dat de app van de Xiaomi in het Engels is? Ik lees ingewikkelde dingen over je telefoon op Engels moeten instellen.

secricible

Berichten: 25696
Geregistreerd: 07-07-04
Woonplaats: Maasbommel

Re: Horloge met meerdere alarmen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-19 20:28

Houd je wel in de gaten dat als je het alarm op je telefoon zet en de boel werkt via bluetoothverbinding, je dan geen alarm krijgt als je geen verbinding hebt? Dus met je telefoon in je kluisje en jij op de werkvloer gaat zo’n horloge je niet helpen.

Kmbrly

Berichten: 1844
Geregistreerd: 11-05-09
Woonplaats: Rekem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-19 20:31

secricible schreef:
Houd je wel in de gaten dat als je het alarm op je telefoon zet en de boel werkt via bluetoothverbinding, je dan geen alarm krijgt als je geen verbinding hebt? Dus met je telefoon in je kluisje en jij op de werkvloer gaat zo’n horloge je niet helpen.

Bij bepaalde toestellen kan je dit rechtstreeks erop zetten. Geen telefoon voor nodig :)

estja
Berichten: 1428
Geregistreerd: 14-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-19 20:45

Kmbrly schreef:
secricible schreef:
Houd je wel in de gaten dat als je het alarm op je telefoon zet en de boel werkt via bluetoothverbinding, je dan geen alarm krijgt als je geen verbinding hebt? Dus met je telefoon in je kluisje en jij op de werkvloer gaat zo’n horloge je niet helpen.

Bij bepaalde toestellen kan je dit rechtstreeks erop zetten. Geen telefoon voor nodig :)

Tips welke toestellen dit zijn? Ik ben over het algemeen vaak niet in de buurt van mijn telefoon.

Knabbel1070
Berichten: 191
Geregistreerd: 23-10-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-19 20:47

Ik heb een apple watch, hier kan dit ook op. Ook als je mobiel niet in de buurt is of als je geen internet hebt. Alleen je hebt dan wel een iphone nodig. Bij samsung en andere merken zal dit waarschijnlijk het zelfde werken maar dan met een horloge van dat merk.

Kmbrly

Berichten: 1844
Geregistreerd: 11-05-09
Woonplaats: Rekem

Re: Horloge met meerdere alarmen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-19 21:19

De versa zoals ik hier al aangegeven had :j

Ladybird
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 18678
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Wakkerdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-19 21:22

estja schreef:
uggy schreef:
Ik heb een Xiaomi Mi Band 2 voor 20 euro gekocht. Super ding, kan zelf alarmen instellen wanneer ik wil en hoelaat ik wil. Heel tof!

Begrijp ik nu goed dat de app van de Xiaomi in het Engels is? Ik lees ingewikkelde dingen over je telefoon op Engels moeten instellen.



Valt mee! Ik heb de Xiamo mi band 3 en ik heb nooit ingewikkelde dingen meegemaakt. Echt een topding. Ik heb er ook 4 alarmen op staan. Werkt echt ideaal

secricible

Berichten: 25696
Geregistreerd: 07-07-04
Woonplaats: Maasbommel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-19 21:55

Kmbrly schreef:
secricible schreef:
Houd je wel in de gaten dat als je het alarm op je telefoon zet en de boel werkt via bluetoothverbinding, je dan geen alarm krijgt als je geen verbinding hebt? Dus met je telefoon in je kluisje en jij op de werkvloer gaat zo’n horloge je niet helpen.

Bij bepaalde toestellen kan je dit rechtstreeks erop zetten. Geen telefoon voor nodig :)

Daarom zeg ik ook: wanneer het alarm via de bluetoothverbinding via je telefoon komt :). Zo te zien geldt het iig voor die fossil.

estja
Berichten: 1428
Geregistreerd: 14-09-05

Re: Horloge met meerdere alarmen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-19 13:12

Ik ben echt blij met al jullie tips. Bedankt allemaal!