Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 8 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Last van oor na val paard.

 
Profiel   

Gister ben ik op het strand van mijn paard gevallen.
Gelijk na de val last van spieren in mijn rug, en ik had snel door dat het leek of er water in mijn oor zat wat raar is want ben op het zand gevallen.
Paard verzorgd en toen even langs mijn moeder gegaan want het gevoel in me oor bleef, mijn moeder heeft gekeken en zag niks.
Toch even langs de assistent van de huisarts gereden en die heeft in me oor gekeken, op een paar zandkorrels na zag ze niks.
Nou heb ik heel de nacht op me rug moeten slapen want zodra ik maar 1 van mijn oren op een kussen leg gaat alles draaien en word ik misselijk.
Ook hoor ik niks meer door mijn linker oor.
Ga straks huisarts bellen maar iemand een idee wat het zou kunnen zijn.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-19 06:35 



 
Profiel   

Bel maar eventjes.
Het kan vanalles zijn, toen ik zo draaierig was, had ik een ontsteking die tegen mijn evenwichtsorgaan aan zat ...
Het kan vanalles zijn’

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-19 06:38 



 
Profiel   

Zorry schreef
Gister ben ik op het strand van mijn paard gevallen.
Gelijk na de val last van spieren in mijn rug, en ik had snel door dat het leek of er water in mijn oor zat wat raar is want ben op het zand gevallen.
Paard verzorgd en toen even langs mijn moeder gegaan want het gevoel in me oor bleef, mijn moeder heeft gekeken en zag niks.
Toch even langs de assistent van de huisarts gereden en die heeft in me oor gekeken, op een paar zandkorrels na zag ze niks.
Nou heb ik heel de nacht op me rug moeten slapen want zodra ik maar 1 van mijn oren op een kussen leg gaat alles draaien en word ik misselijk.
Ook hoor ik niks meer door mijn linker oor.
Ga straks huisarts bellen maar iemand een idee wat het zou kunnen zijn.


Na mijn auto ongeluk was ik ook duizelig bij het draaien van mijn hoofd en in de lift. En nog wat andere dingen. Zij zeiden toen dat dat kwam door de klap. Daardoor zou mijn evenwicht orgaan van slag zijn. Ik was er alleen niet doof aan. Ik had ook geen pijn.

Verstandig om toch even de huisarts te bellen.
Zij zullen je vragen of jij duizelig bent. Of jij draait of dat de wereld om jou heen draait?

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-19 06:41 



 
Profiel   

Ik herken dit van toen ik losse kristallen in mijn evenwichtsorgaan had. Zodra ik mijn hoofd kantelde draaide alles, en ik had nystagmus. Zowel linksom als rechtsom wat blijkbaar minder vaak voorkomt.
Ik moest het oplossen met apply-manoeuvres. Maar wel pas nadat de huisarts gezegd had dat dat de oplossing was. Heel naar om te doen, maar na een dag of 2 ging het beter.

Succes ermee!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-19 06:45 



 
Profiel   

Ja duizelig ben ik ook als ik me hoofd draai.
Maar dat het ik al eerder gehad na een auto-ongeluk, maar dat niks horen door 1 oor vind ik zo raar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-19 06:46 



 
Profiel   

Vanmorgen maar de huisarts geweest en die zag niks.
Door gestuurd naar kno arts, en wat blijkt er zat een klein steentje op me trommelvlies.
Arts heeft hem weg gezogen en de meeste klachten zijn weg.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-19 15:41 



 
Profiel   

Fijn! Hoop dat het nu de goede kant op gaat!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-19 15:43 



 

Duimen dat het nu klaar is!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-19 21:54 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 8 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen