Wat kan je van je HA verwachten als..

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Janneke2

Berichten: 22749
Geregistreerd: 28-02-13
Woonplaats: Ergens in Drenthe

Re: Wat kan je van je HA verwachten als..

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-21 13:00

Heerlijk hoor, lekker met je dier het bos in.

Mooie foto's!

(En neem de complimenten 'lekker mee naar binnen' - je hebt ze echchies waar verdiend ;) .)

Cerosa

Berichten: 769
Geregistreerd: 04-03-12
Woonplaats: Noord-Holland

Re: Wat kan je van je HA verwachten als..

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-21 14:37

Sully kijkt ook zo lief op alle foto's! Mogen jullie nog maar vele mooie wandelingen maken samen, het is jullie gegund.

Tiggs

Berichten: 7527
Geregistreerd: 30-05-11
Woonplaats: Dunning-Kruger Park

Re: Wat kan je van je HA verwachten als..

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-21 15:07

Gaaf! Wat een super mooie omgeving ook! Daar ben ik wel een beetje jaloers op :)

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-21 15:22

MarliesV schreef:
Oeh die derde foto, die kan zo in een lijstje <3



Afbeelding

Mijn vader is helemaal fan van die foto in deze versie :D

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-21 15:25

IndianSu schreef:
Wat een ontzettend leuke Haflinger! <3 Ik herken haar, ze komt van dezelfde plek als de mijne, en ze zijn zelfs op dezelfde dag gebracht. Ze hebben dus nog op dezelfde trailer gestaan haha. Ik heb je topic niet helemaal gevolgd, maar ik wil je veel sterkte wensen. Hopelijk is Sully een groot lichtpunt in je leven nu :(:)


Hier had ik nog niet op gereageerd maar wat grappig! Ik wist inderdaad dat ze nog een veulen of jaarling ging brengen. Hoe gaat het bij jullie? Ook zo'n lief paardje?

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-21 15:29

Tiggs schreef:
Gaaf! Wat een super mooie omgeving ook! Daar ben ik wel een beetje jaloers op :)


Is ook wel een van de redenen dat ik voor deze stal heb gekozen. Ze zijn nu een 80 km weg aan het bouwen recht door het bosgebied en aan deze kant kun je nog alle kanten op en straks zelfs richting Belgiƫ en dergelijke. Maar voorlopig even nog dit mooie bos :)

MarliesV

Berichten: 15197
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Hellendoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-21 15:33

Fleury schreef:
MarliesV schreef:
Oeh die derde foto, die kan zo in een lijstje <3



[ [url=m/8CpuZG.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mijn vader is helemaal fan van die foto in deze versie :D


Eens met je vader, ik dacht ook gelijk, in zwart wit is hij ook prachtig.
Of op metaal afgedrukt!

XxLiEsJuHhxX

Berichten: 6038
Geregistreerd: 17-01-06
Woonplaats: Vive la france

Re: Wat kan je van je HA verwachten als..

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-21 15:37

Wat een prachtige foto's en wat zijn jullie samen leuk!! <3

IndianSu

Berichten: 219
Geregistreerd: 23-07-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-21 19:59

Fleury schreef:
IndianSu schreef:
Wat een ontzettend leuke Haflinger! <3 Ik herken haar, ze komt van dezelfde plek als de mijne, en ze zijn zelfs op dezelfde dag gebracht. Ze hebben dus nog op dezelfde trailer gestaan haha. Ik heb je topic niet helemaal gevolgd, maar ik wil je veel sterkte wensen. Hopelijk is Sully een groot lichtpunt in je leven nu :(:)


Hier had ik nog niet op gereageerd maar wat grappig! Ik wist inderdaad dat ze nog een veulen of jaarling ging brengen. Hoe gaat het bij jullie? Ook zo'n lief paardje?


Mijn paardje is 5 en door haar beleerd. Gaat top! Ook heel lief idd <3

eppieheppie
Berichten: 87
Geregistreerd: 31-07-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-21 22:52

Wat een prachtige fotoos maakt je vader toch. Die kleuren zijn zo mooi diep en warm ..... ik begrijp dan juist nooit zo waarom iemand voor zwart wit kiest als kleur zo intens kan zijn. Aan de andere kant , ik heb een stok oude laptop , dus waarschijnlijk ziet de zwart wit verzie er in het echt of met een beter beeldscherm veel mooier uit.

En je haar! Echt heel gaaf zo . Ik heb vroeger ook twee vlechten af laten knippen en thuis bewaard in een mandje . Op naar de volgende 40 cm om te doneren :) .

Staat Sully ergens in of aan de Malpie? Ik vind het daar zo mooi !

Ik heb denk ik iets gemist. Je bent nu in de authisme kliniek , maar waarvoor is de nieuwe intake ? Wat voor een kliniek of theraphie ?

kiki1976

Berichten: 16856
Geregistreerd: 17-04-10
Woonplaats: Kop van Noord Holland

Re: Wat kan je van je HA verwachten als..

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-21 11:35

Wauw wat een super mooie foto's <3
Ze heeft echt zo'n mooi en lief sprekend hoofdje.

Vind je haar ook echt super leuk, staat je goed

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-21 16:31

eppieheppie schreef:
Wat een prachtige fotoos maakt je vader toch. Die kleuren zijn zo mooi diep en warm ..... ik begrijp dan juist nooit zo waarom iemand voor zwart wit kiest als kleur zo intens kan zijn. Aan de andere kant , ik heb een stok oude laptop , dus waarschijnlijk ziet de zwart wit verzie er in het echt of met een beter beeldscherm veel mooier uit.

En je haar! Echt heel gaaf zo . Ik heb vroeger ook twee vlechten af laten knippen en thuis bewaard in een mandje . Op naar de volgende 40 cm om te doneren :) .

Staat Sully ergens in of aan de Malpie? Ik vind het daar zo mooi !

Ik heb denk ik iets gemist. Je bent nu in de authisme kliniek , maar waarvoor is de nieuwe intake ? Wat voor een kliniek of theraphie ?


Ik ben ook meer van de kleurenfoto's dan van de zwart wit maar mijn vader is helemaal fan van zwart wit dus die krijg ik er. Ook altijd bij :D

Nee Sully staat niet bij de Malpie maar wel bij hele fijne bossen. Vanochtend weer een rondje gedaan. Er kwam een wandelaar aan en die was spannend maar die was ervaren met jonge paarden en we raakten in gesprek en liep een stukje mee.



De intake was voor het expertisecentrum euthanasie, bij de autismekliniek ben ik al 2,5 maand.

Ik kan niet genoeg krijgen van foto's van Sully :D. Misschien maak ik wel een foto topic en dan plaats ik de link wel hier.

Vanmiddag heb ik voor het team een beeldvorming moeten houden. Ik was best zenuwachtig maar het ging best goed. Het is ervoor dat het team je beter leert kennen.

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Re: Wat kan je van je HA verwachten als..

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-21 17:43


Anoniem

Re: Wat kan je van je HA verwachten als..

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-21 21:39

Sowieso echt al superbraaf voor een 2 jarige. Heel mooi paardje heb je daar <3

Tiggs

Berichten: 7527
Geregistreerd: 30-05-11
Woonplaats: Dunning-Kruger Park

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-21 14:21

Fleury schreef:
Tiggs schreef:
Gaaf! Wat een super mooie omgeving ook! Daar ben ik wel een beetje jaloers op :)


Is ook wel een van de redenen dat ik voor deze stal heb gekozen. Ze zijn nu een 80 km weg aan het bouwen recht door het bosgebied en aan deze kant kun je nog alle kanten op en straks zelfs richting Belgiƫ en dergelijke. Maar voorlopig even nog dit mooie bos :)


Klinkt goed hoor! Als ik in zo'n omgeving zou wonen, zou ik paardrijden ook wel weer overwegen. Lekker ontspannen de bossen in.

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Re: Wat kan je van je HA verwachten als..

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-21 15:33

Afbeelding

Onder het mom van nuttig bezig zijn....

FrNo
Berichten: 3661
Geregistreerd: 14-08-13
Woonplaats: Noord Oost Brabant

Re: Wat kan je van je HA verwachten als..

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-21 15:59

Gezellig!

Zelf gebloemschikt?

eppieheppie
Berichten: 87
Geregistreerd: 31-07-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-21 17:10

Fleury schreef:
[ [url=m/HbYoL0.jpg]Afbeelding[/url] ]

Onder het mom van nuttig bezig zijn....

Mooi! En vindt je het ook leuk om te doen ? Zou je er iets mee willen doen , bv voor je beroep ?

senna21

Berichten: 11859
Geregistreerd: 17-03-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-21 19:25

Fleury schreef:
[ [url=m/HbYoL0.jpg]Afbeelding[/url] ]

Onder het mom van nuttig bezig zijn....

Een Fleury-g bouquet :)

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-21 07:09

eppieheppie schreef:
Fleury schreef:
[ [url=m/HbYoL0.jpg]Afbeelding[/url] ]

Onder het mom van nuttig bezig zijn....

Mooi! En vindt je het ook leuk om te doen ? Zou je er iets mee willen doen , bv voor je beroep ?


Het was wel geinig om eens te doen maar als beroep nee, dat niet.

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-21 07:10

FrNo schreef:
Gezellig!

Zelf gebloemschikt?


Ja, helemaal zelf :D

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Re: Wat kan je van je HA verwachten als..

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-21 12:11

Gisteren had ik weer veel last van "stomme gedachten" en ik weet dan echt niet meer hoe ik zo verder moet. Ik heb besloten om de begeleiding hier wat meer inzicht in te geven en heb dus aangegeven dat ik met die gedachtes zat.
Ik ben daarna nog meegeweest met de avondwandeling , heb mijn medicijnen uitgezet en nog even het einde van het koffiedrinken meegenomen. Uiteindelijk bleven we met 3 over en hadden een heel mooi, diep, aangrijpend en begrijpend gesprek. Dat was heel erg mooi dat we dat zo konden hebben, heel erg open, alle 3. Dat was fijn en triest tegelijkertijd. We vechten allemaal op onze eigen manier maar hebben heel veel overlap.

MarliesV

Berichten: 15197
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Hellendoorn

Re: Wat kan je van je HA verwachten als..

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-21 12:58

De lijn verandert in je reacties. Je begint naar buiten uit te spreken wat er is, niet alleen meer online maar ook in het dagelijkse leven.

Dat maakt de gedachtes waarschijnlijk niet minder, je spreekt het nu uit en dat geeft vast ook weer onrust. Toch denk ik dat juist door het uit te spreken je een kant uitgaat waar hulp geboden kan worden.

Ik hoop en wens voor je dat je begeleiding je hierin kan helpen. Het is en blijft ontzettend moeilijk voor je en dat gun ik je niet :(:)

Rocamor

Berichten: 10878
Geregistreerd: 21-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-21 13:45

MarliesV schreef:
De lijn verandert in je reacties. Je begint naar buiten uit te spreken wat er is, niet alleen meer online maar ook in het dagelijkse leven.

Dat maakt de gedachtes waarschijnlijk niet minder, je spreekt het nu uit en dat geeft vast ook weer onrust. Toch denk ik dat juist door het uit te spreken je een kant uitgaat waar hulp geboden kan worden.

Ik hoop en wens voor je dat je begeleiding je hierin kan helpen. Het is en blijft ontzettend moeilijk voor je en dat gun ik je niet :(:)


Jij schrijft wat ik ook al dacht.

Fleury, kan het niet zijn dat het "niks moeten" (waar jij moeite mee had, want waar gaan we heen) juist jou (onbewust) een bepaalde rust geeft zodat je meer focus krijgt op jezelf en je begeiding / andere aanwezigen?

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-21 18:04

Ben vandaag weer zo depressief :( en dat ondanks dat ik naar beide pony's ben geweest. Het hielp niet. Dat maakt me ook bezorgd. Van Vera had ik vorig jaar al afscheid genomen maar Sully was toch gekocht om mij een toekomstperspectief te geven en lekker rustig mee bezig te zijn en nog niet zo veel te moeten.
Gisteren had ik ook een gesprek en daar kreeg ik de vraag wat ik leuk vond om te doen als ik thuis zou zijn en ik kon echt niets bedenken. Als ik uit alles zou mogen kiezen dan zou ik nog het liefst dood zijn. Maar dat mag ik nu niet. Niet nu ik Sully heb. Maar hoe kom ik dan alle dagen door? Ik ben echt een beetje in paniek nu.