Wat kan je van je HA verwachten als..

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-21 18:23

eppieheppie schreef:
Lastig ... ik vind zelf dat een klein koppie een fijn uitgesneden hoofdstelletje verdient met zo min mogelijk poes pas eraan maar er zijn ook veel amazones die van bling bling front riemen houden en dikke neus riemen met lakleer.
Een iets groffer hoofd of een lang hoofd kan best een iets robuuster hoofdstel met wat meer leerwerk hebben


Vera heeft een redelijk fijn snuitje waar ze heel gevoelig op is en bolle wangen met full oren :D Ze is een kruising tussen een KWPN merrie en een volbloed Arabische hengst. Daarom passen veel normale hoofdstellen haar niet. Ze heeft nu een volbloed maat van Kieffer dat past goed maar is wat ouder en niet anatomisch. De frontriem gaat wel mee die heb ik al zelf samengesteld met kobaltblauw en crystal.

eppieheppie schreef:
Bah bah bah. Ik ben ook ooit opgelicht via marktplaats en ik weet dus hoe het voelt. Ik was zo boos , heb op veel manieren geprobeert om de vrouw te achter halen. Het ging maar om 18 euro , maar zelfs als ze in Groningen gewoont had ......... ik had haar opgezocht ! {:)-:(


Inderdaad,ik voelde mij echt verraden. Gelukkig mag ik aangifte doen, dan wordt er toch even naar je geluisterd ookal krijg ik er mijn geld niet mee terug. :(
,[/quote]

eppieheppie schreef:
Wat voor een cursus ga je doen ?


Ik ga nog een keer de begincursus doen maar dan privé. Dus veel dieper op de stof in gaan en soms 3 uur nemen voor iets waar anders 1 uur voor stond maar bijvoorbeeld het voorstellen kan wat vlugger :D

eppieheppie schreef:
Ik blijf je echt zo stoer vinden , je doet het toch allemaal maar !


:o Ik doe zo erg mijn best! En het lijkt wel een beetje of de "sensatie" er nu een beetje af is (qua steun van andere mensen) en het weer terug naar normaal is, maar dat is echt nog lang niet helaas.[/quote]
Ik weet hoe het voelt . Je bent niet meer ' bijna dood ' en dus moet je maar weer ' normaal ' doen. Maar de echte strijd begint nu pas . Nu je weer begint te voelen en alleen maar méér steun en motievatie nodig hebt. (Niet voor niets dat ik steeds blijf door vragen . Je bent echt een kanjer _/-\o_ !)[/quote]

Ja, het wordt er niet makkelijker op. Dank je wel :)

M_i_R

Berichten: 3625
Geregistreerd: 24-10-06
Woonplaats: Grunn

Re: Wat kan je van je HA verwachten als..

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-21 18:33

Ik wilde je even laten weten dat ik nog altijd meelees en ik het knap van je vindt hoe je vol blijft houden en hard met jezelf aan het werk bent gegaan. :(:)

Tiggs

Berichten: 7523
Geregistreerd: 30-05-11
Woonplaats: Dunning-Kruger Park

Re: Wat kan je van je HA verwachten als..

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-21 11:40

Hier ook! En ik gun je wat 'geniet-momentjes' :)

eppieheppie
Berichten: 87
Geregistreerd: 31-07-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-21 00:01

Hoi Fleur , ik ben enorm benieuwt hoe het nu met je gaat. Heb je nog aangifte gedaan van de oplichting ?
Heb je een hoofdstel kunnen vinden voor Vera ? Grappig ik heb voor mijn paard ook een front riem laten maken met kobalt blauwe steentjes erin . Helaas gebruik ik hem niet zo vaak omdat ik weinig wedstrijden meer doe .

Waar zijn jullie nu mee bezig in de kliniek ? En hoe gaat het sporten en het eten?

MarjanB

Berichten: 16441
Geregistreerd: 04-02-11
Woonplaats: Regio Boxmeer

Re: Wat kan je van je HA verwachten als..

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-21 10:23

Ik lees ook nog steeds mee en vind het mooi dat uit de toon van je berichten al goed te lezen is dat het beter met je gaat!

Wat betreft andere mensen, tja iedereen heeft ook z’n eigen leven met daarin goede en minder fijne momenten dat loopt ook gewoon door. Denk dat het goed is om dat te beseffen, het is echt niet dat mensen je vergeten.

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-21 11:19



Had ik al zo lang niet meer gedaan. Ging best oké, Vera neemt me mee over de sprong.
Dressuurzadel heb ik terug gedaan want die schoof veel te veel. Deze vzh nog het minst van alles wat ik gepast heb. Dus dan maar zo.
Begin nu wel wat gespannen te worden voor zondag :D gelukkig doen er wel wat meer mee en die zijn (zoals ik had gevraagd) voor mij geplaatst en nu hebben we 45 min meer. Dus dat scheelt wel 8 uur op stal of 7.15. 8 uur is ook de normale tijd. Ik doe Dr ook voor 1 nachtje een regendekentje op. Want zaterdagavond gaan we haar knotten en poetsen en het zou jammer zijn als ze in de modder zou gaan rollen of in de bui van half 7 tot half 8 staat :')

Je weet het nooit :Y)

Ik heb zo fysio voor mijn nek. Ik stond aan het aanrecht en viel ineens naar achteren nu inmiddels 7 of 8 weken geleden dus hij is zeer hardnekkig.

En daarna neemt m'n vader me mee naar Vera, les en laatste keer rijden. De laatste keren gingen helemaal niet zo goed :o

MarliesV

Berichten: 15191
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Hellendoorn

Re: Wat kan je van je HA verwachten als..

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-21 11:29

Vera doet dat braaf, iets meer sprong en iets meer meegeven zou het beeld wel mooier maken maar braaf is het belangrijkste!

Wat ging er niet goed? Met Vera niet? Of het reizen?

Hopelijk helpt de fysio met je nek, dat is zo naar, nekpijn.

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-21 12:18

Ze gaat pas echt springen als het wat hoger wordt zo'n 1m 1.20m oid maar dan durf ik er niet meer op te zitten :D

De laatste keren rijden met haar hield ze zich heel stram en sterk vanavond weer les, meestal loopt ze dan best wel goed. Maar ik moet het ook zelf kunnen natuurlijk ;)

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Re: Wat kan je van je HA verwachten als..

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-21 15:20

Afbeelding
Afbeelding

M'n doel is gehaald, ben geen laatste geworden :D maar ik was helaas niet zo tevreden over de proefjes. Maar m'n officiële M1 debuut is een feit :D

En nu lig ik nog in m'n bed want ben gesloopt.

Poekkie

Berichten: 7350
Geregistreerd: 29-10-16
Woonplaats: Belgie

Re: Wat kan je van je HA verwachten als..

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-21 15:26

Wow wat goed gedaan! Knap!

Rocamor

Berichten: 10859
Geregistreerd: 21-11-02

Re: Wat kan je van je HA verwachten als..

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-21 15:41

Nou, ondanks dat je zelf niet tevreden bent, vind ik het er op de foto's goed uitzien. Proficiat met je M1 debuut!

Hopelijk kun je genieten van je debuut, ondanks het gesloopt zijn

MarliesV

Berichten: 15191
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Hellendoorn

Re: Wat kan je van je HA verwachten als..

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-21 15:43

Jammer dat het niet ging zoals je wou, maar je hebt er wel toffe foto's aan over gehouden zeg! Mooie combi zo.

Hopelijk kan je wel vlot weer bijtanken qua energie. Even een dip is prima, als je daar maar weer uitkrabbelt.

FrNo
Berichten: 3657
Geregistreerd: 14-08-13
Woonplaats: Noord Oost Brabant

Re: Wat kan je van je HA verwachten als..

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-21 16:44

Je mag er trots op zijn.

Tiggs

Berichten: 7523
Geregistreerd: 30-05-11
Woonplaats: Dunning-Kruger Park

Re: Wat kan je van je HA verwachten als..

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-21 18:38

Je ziet er goed uit Fleur!

eppieheppie
Berichten: 87
Geregistreerd: 31-07-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-21 21:29

Van mijn lesmeneer leer ik de zaken om te draaien. Hij zegt: een proef is een training en om een positief gevoel over te houden uit een " slechte " proef , mag je je zelf en je pony ook belonen door de goede punten te benoemen. Wat vond je zelf wel goed gaan en ben je wel tevreden over ?

BigOne
Berichten: 38252
Geregistreerd: 03-08-09

Re: Wat kan je van je HA verwachten als..

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-21 21:34

Fleur, wat leuk om je weer wedstrijden te zien rijden en wat zie jij er goed uit!!

Noukie
Berichten: 10943
Geregistreerd: 27-12-01

Re: Wat kan je van je HA verwachten als..

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-21 20:03

Hey Fleur, hoe gaat het met je?

MarliesV

Berichten: 15191
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Hellendoorn

Re: Wat kan je van je HA verwachten als..

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-21 09:27

Ja dat vroeg ik mij ook af, hopelijk heb je je plek gevonden daar en ga je stapjes vooruit.

Kan mij voorstellen, dat weer verandering van omgeving, best even weer zwaar is trouwens. Handel je het nog een beetje daar?

Tiggs

Berichten: 7523
Geregistreerd: 30-05-11
Woonplaats: Dunning-Kruger Park

Re: Wat kan je van je HA verwachten als..

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-21 10:36

Hoe is het Fleur?

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-21 15:28

Ja, het is wel weer tijd voor een update. Er gebeurt erg weinig en tevens heel erg veel. Ik zit nogsteeds in de autismekliniek en met de psychiater bouw ik heel klein beetje voor beetje kleine stapjes van mijn medicijnen af. Daarnaast probeer ik elke dag iets te sporten skeeleren, hardlopen, wandelen, tennis/badminton, fitness, heel gevarieerd en dan natuurlijk ook nog 2 keer in de week naar Vera toe.
Maar ik vind dat het echte trainen van vaardigheden achter blijft en ik ben hier nu bijna 2 maanden en we hebben nog niet 1 keer echt aan een doel gewerkt. Vrijdag ga ik met iemand naar een winkel om iets te kopen. Dat is voor mij bijna een onmogelijke opdracht. Ik wil weten met wie, waarheen en wat. Ik was gisteren zelfs in de paardenwinkel niet goed geworden :\ en dan moet ik echt weg terwijl ik nog niet alles had.

Maar dan het paardrijden, ik had dus een wedstrijdje gereden, ging niet zo heel goed maar het was weer leuk om zo samen bezig te zijn.
Toen sprak ik een (ex)stalgenootje over de stal waar ze nu stond met 8 ipv 50 paarden en geen blaffende honden en geen radio boven de stal en ik besloot om langs te gaan. We werden vriendelijk ontvangen en het gevoel was echt goed, rustig en aan het bos gelegen.
Bij Vera Dr stal heb ik altijd stress van de teckels en de muziek van de loader en van de drukte. Dus ik heb de stoute schoenen aangetrokken en heb een brief geschreven aan de eigenaresse van Vera met de vraag of Vera mocht verhuizen naar die andere stal. Het antwoord was nee.
Toen heb ik een goed gesprek met mijn vader gehad en van het één kwam het ander en nu komt zaterdag mijn eerste echte eigen pony Sully naar die andere stal :)


Afbeelding

Afbeelding

Sully (du Rieu) is een 2 jarige haflinger merrie die nog niet veel kent. Mijn doel is ook dat ze mij een doel in het leven geeft. Mij laat uitkijken naar volgend jaar en stapje voor stapje alles met haar uit te vogelen. Lekker rustig op een kleine pensionstal en wij twee samen maar wel met hulp als het niet lukt.

LoveBodin

Berichten: 4354
Geregistreerd: 18-12-09
Woonplaats: Under The Northern Lights

Re: Wat kan je van je HA verwachten als..

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-21 15:33

Wat onwijs leuk dat je een pony hebt! Gefeliciteerd! Ik wens jullie heel veel plezier samen!

Ga je Vera nog wel blijven verzorgen?

Fitzroy

Berichten: 25106
Geregistreerd: 11-01-01

Re: Wat kan je van je HA verwachten als..

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-21 15:40

Ik ben volgens mij altijd meelezer geweest, maar wat ontzettend leuk :j Gefeliciteerd, het is je zo gegund.

parnassia
Berichten: 826
Geregistreerd: 30-08-01

Re: Wat kan je van je HA verwachten als..

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-21 15:49

Geweldig nieuws..... van harte gefeliciteerd!

Veraaaaah

Berichten: 2333
Geregistreerd: 05-07-15
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-21 15:50

Gefeliciteerd met je eigen pony!
Een doel hebben is zo ontzettend fijn.

Zerena

Berichten: 3887
Geregistreerd: 29-12-04

Re: Wat kan je van je HA verwachten als..

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-21 16:21

Wat leuk!
Gefeliciteerd met je eigen pony *\o/*