Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 37 van de 56 [ 1395 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 56  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Wat kan je van je HA verwachten als..

 
Profiel   

Om meer regelmaat te krijgen, heb ik 2 keer in de week les met Vera afgesproken. Dan ga ik tenminste sowieso en dan is een 3e keer gaan ook makkelijker. Dus di en vrijdag les en zondag gaat mijn vader mee en die kan ook wat helpen.

Vanochtend ben ik nog best hard gevallen in de keuken. Ik was bezig een kopje vla in te schenken maar alles werd zwart en ik viel achterover op m'n zitbeenknobbels. Die doen nu behoorlijk pijn, heb een schaafplekje op m'n elleboog en overal in m'n haar zat vla. Die is er inmiddels uit, dat schaafplekje doet amper pijn maar m'n zitbeenknobbels.......oei :=
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-05-21 11:16 



 
Profiel   

Ach meis, wat naar!
Zere billen, net nu je +:)+ twee rijlessen per week hebt afgesproken!

Misschien even overleggen met de huisarts...?

Flauwvallen kan iedereen gebeuren, maar hoe het precies zit kan belangrijk zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-05-21 11:36 



 
Profiel   

Ik denk dat het inderdaad zeker in jouw geval belangrijk is om door even aan te laten bij de huisarts.

Weer volop aan het lessen met Vera, goed bezig! Hopelijk kun je er ook van genieten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-05-21 12:18 



 
Profiel   

Wat goed dat je 2 lessen per week hebt afgesproken!! Hopelijk wordt de depressie snel iets minder.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-05-21 12:45 



 
Profiel   

Weet je waarom je viel? Te weinig gegeten of gedronken?

Hopelijk kan je wel lekker slapen ondanks je pijn en knapt dat snel op.

Vind het zo moeilijk voor je dat het geestelijk weer achteruit gaat. Dat wens ik je niet toe.
Geef je dit wel duidelijk bij de begeleiding die je hebt aan?

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-05-21 21:57 



 
Profiel   

Ik had nog niets gegeten want ik was net een kopje vla aan het inschenken maar die was bijna leeg en toen ineens werd het zwart en zat ik onder de vla. Ben verder niet weg geweest ofzo maar vond het wel een beetje vreemd en zo her en der ook wel wat gevoelige plekken. En ik voel de spierpijn gewoon opkomen maar gelukkig ga ik morgen een flink stuk fietsen dus rustig bewegen.
Vandaag nog les gehad met Vera, het kostte wat kruim om er naartoe te gaan maar de les ging zo goed! :wow: Vera <3
Als ik dan thuis kom is dat gevoel er nog wel even maar helaas komt de depressie altijd goedendag zeggen. Maar toch is er nu nog wel een beetje van het Vera gevoel over :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-05-21 22:55 



 
Profiel   

Vera-gevoel!

Hou dat woord er in, wanneer je je minder voelt, probeer dan een stukje van dat Vera-gevoel op te roepen. Gebruik het woord als een soort "mantra".
En geniet van het genieten met haar!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-05-21 23:20 



 
Profiel   

Super dat je er een fijn gevoel aan overgehouden heb die momenten moet je koesteren!

Heb je nog contact met een hulp verlener vanuit het traject wat je gevolgd heb?
Als ik namelijk door de regels heen lees zie ik dat je echt fysiek veel wilt doen en jouw lichaam dit nog niet kan verwerken. Het is super dat je dingen onderneemt en de energie er voor hebt hoor maar waarom een flink stuk fietsen en niet gewoon een beetje rustig aan doen? Ik ben vast een zeur maar ik vind dat je goed op weg ben maar jezelf uitputten is ook niet goed hè
(Knuffel)

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-05-21 00:30 



 
Profiel   

Fleur, probeer je drang om te moeten bewegen, stallen mesten, stuk fietsen, lessen , lopen te bedwingen. Ik snap dat je onrust en depressie je hier toe dwingen maar nog even en je bent terug bij af. En dan is alles wat je hebt gedaan en waar je door bent gegaan voor niets geweest. Zoek hulp, snel want ik hoop dat je er door komt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-05-21 18:10 



 
Profiel   

hoe is het met je?

Gaat het eten en rusten goed? Kan je een beetje ritme vinden.
Vind het net als Bigone wat zorgelijk over komen dat je zo'n bewegingsdrang hebt, kan je die wat onderdrukken?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-05-21 13:47 



 
Profiel   

Je ziet het , iedereen geeft om je en maakt zich wel een beetje zorgen :(:) . Bewegen geeft rust in je hoofd ( weet ik alles van ) , maar het is wel belangrijk om het goed te dozeren en niet alles vol gas doen . Ik ken die runners high en dat voelt verslavend lekker . Ik hoop dat je het wel goed en regelmatig bij eet . Blijf je nog een beetje op gewicht ?
Weet je al wanneer je opname in de authisme kliniek gaat starten ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-05-21 16:12 



 

Hoop dat je oke bent :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-21 21:22 



 
Profiel   

Ik had net een heel uitgebreide update geschreven en toen *poef* weg ;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-05-21 12:54 



 
Profiel   

Ik ga het gewoon nog een keer proberen. Ik was dus vorige week vrijdag recht naar achteren gevallen en het is maar een smalle keuken dus zowel links als rechts waren beurs, rechts een klein wondje en vooral heel veel spierpijn.
Maar gedurende de week ging het vriendinnen opvallen dat ik soms wel iets voor de 3e keer vertelde en ik kon ook niet meer typen op de app, de letters liepen door elkaar. Maar dat is nu weer weggetrokken. Zij vonden dat ik naar de huisarts moest gaan en de secretaresse vond dat ook wel slim. De testjes gingen aardig maar toch twijfelde hij de belde hij naar neurologie om te overleggen. In de gaten houden was het advies.
De ochtend erna belde hij toch nog een keer omdat hij vond dat hij te weinig invloed had gehad op het flauwvallen. Dus ik moet ECG laten maken en bloedprikken.
Dat laatste is nog best lastig want het moet op dinsdag en die zit helemaal vol want op woensdag word ik weer opgenomen bij de autismekliniek.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-05-21 13:58 



 

Eet je nog wel genoeg Fleur? Want je beweegt flink en als je dan te weinig eet gaat jou lichaam weer tekorten krijgen wat het warrig zijn en flauwvallen kan verklaren. Iemand anders had het ook al gevraagd maar zag geen antwoord :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-05-21 14:18 



 
Profiel   

Ja,ik eet echt genoeg! Y)(^) Nee maar zonder geintjes, ik eet echt genoeg. Ik was zelfs bezig met m'n eten klaarmaken toen het gebeurde. T kwam echt uit het niets aan zetten dus kon me ook niet opvangen.

Maar woensdag dus de opname. Aan de ene kant wel klaar voor, aan de andere kant niet. Maar het gaat niet zo goed thuis dus ik ben blij dat ik terecht kan. Ik hoop dat ik er veel kan leren.

Ik hoop ook dat ik Vera door kan blijven rijden! Morgen komt de zadel maakster mijn vzh zadel aanpassen en tadaaaa een dressuurzadel aanmeten. := Ik hoop dat er iets passende tussen zit en dat ik op bepaalde momenten naar haar toe mag. Heb me al op gegeven voor het meetmoment op 19 juni :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-05-21 14:49 



 

Fijn om te horen! Ik hoop dat je snel jou draai vindt woensdag en je er inderdaad veel gaat opsteken! En wat leuk, een dressuurzadel!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-05-21 14:50 



 
Profiel   

Ik hoop voor je dat dat flauwvallen niet meer gebeurt, of dat ze in ieder geval vinden waar het aan ligt en er iets aan kunnen doen.
Met een dressuurzadel zal het rijden nog beter gaan.
Hopelijk kun je ook blijven rijden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-05-21 16:54 



 
Profiel   

Als ik opsta, en naar de wc loop dan heb ik dat bijna altijd. Maar dat is de reflex van de bloeddruk die van lig naar staand gaat en dan weet ik precies waar ik me moet vasthouden.
Nu was het compleet uit het niets en het is nu 9 dagen geleden en ik lag vannacht in bed en echt alles deed pijn bij het omdraaien. Lijkt wel een gekneusde heup oid, maar ja, de beste remedie is toch rustig blijven bewegen.
Dinsdag wordt mijn hart weer gecontroleerd, dat is wel fijn want heb medicijnen die daarbij van invloed kunnen zijn en vannacht voelde ik ook pijn in die regio.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-21 08:56 



 
Profiel   

Hoe was je controle gisteren? Hopelijk geen pijn meer inmiddels.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-05-21 09:58 



 

En vandaag de opname? Zal allemaal wel wat veel zijn io t moment :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-05-21 23:21 



 
Profiel   

Ik ben gisteren opgenomen in Eindhoven in de autismekliniek. Ik ben echt hartstikke moe. Later meer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-21 09:53 



 
Profiel   

Logisch, weer allemaal indrukken en je was thuis ook niet super fijn dus dan komt het misschien wel dubbel aan.

Hopelijk gaan ze je daar goed helpen met de dagelijkse gang van zaken onder controle krijgen. En daarmee ook makkelijker ritme houden in je leven, zowel qua inspanning als ontspanning en natuuriljk ook met eten en slapen.

Succes, kalm aan, je mag moe zijn, je mag verdrietig zijn of er van balen. Als het lukt, maak het bespreekbaar!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-21 10:14 



 
Profiel   

Succes in Eindhoven. Post maar pas weer iets als je daar energie voor hebt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-21 12:23 



 
Profiel   

Fijn dat je nu weer een plek hebt.
Neem de tijd om te wennen daar. Zoveel veranderingen achter elkaar is ook wel pittig.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-21 12:46 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 37 van de 56 [ 1395 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 56  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen