Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 54 van de 56 [ 1395 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 51, 52, 53, 54, 55, 56  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Wat kan je van je HA verwachten als..

 
Profiel   

http://www.studentenruiters.nl/in-de-sp ... r_kuijten/


Laatst bijgewerkt door YvonneV op 17-09-21 19:25, in het totaal 1 keer bewerkt
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-21 18:52 



 
Profiel   

Ik kan de link niet openen..

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-21 19:20 



 
Profiel   

Blue_flower schreef
Ik kan de link niet openen..

nu wel?

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-21 19:25 



 
Profiel   

Jep

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-21 19:45 



 
Profiel   

Iets wat veel van ons niet kunnen bevatten. Dat het leven zo ingewikkeld kan zijn en de enige oplossing is om er niet meer aan deel te willen en te kunnen nemen. Om zo'n grote beslissing te kunnen nemen moet je wel een enorm dapper meisje zijn.
Ik hoop dat je nu vrij bent Fleur. Dat je kunt fladderen en dansen maar dat je ook je rust hebt gevonden.
Voor degenen die haar lief hebben moet dit enorm zwaar zijn maar ik denk dat de jaren hiervoor voor jullie ook niet makkelijk geweest zijn.
Ik wens jullie veel sterkte en kracht toe! En dat jullie ook berusting kunnen vinden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-21 20:12 



 
Profiel   

Het topic in stilte meegelezen.
Ik hoop dat ze nu de rust heeft gevonden waar ze naar op zoek was. Gecondoleerd en veel sterkte voor haar vrienden en familie Y;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-21 20:56 



 
Profiel   

Wat een verdrietige update. Ik hoop dat je je rust heb mogen vinden Fleur..
sterkte voor allen die haar lief hebben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-21 21:08 



 
Profiel   

Ik heb het topic in stilte gevolgd vanaf dag 1.. Ik heb hier nooit gereageerd, maar wel via pb contact gehad met Fleur. En wat is ze toch een ontzettend lieve, empathische en krachtige vrouw geweest. Ze heeft zo haar best gedaan, alles aangegrepen en zo gestreden, maar het was gewoon teveel.. Het was een oneerlijke strijd, vanaf het begin al.. En ondanks dat ik je zo je rust gun, hoopte ik natuurlijk net als de rest om je heen, dat je dat toch in het leven kon vinden. Het kwam dan ook heel hard binnen toen ik het bericht las.. Ik hoop en wens echt dat je nu rust hebt lieve Fleur, dat verdien je echt :knuffel:

Ik wens Piet en alle andere familie en vrienden alle kracht en sterkte om dit grote verdriet op den duur een plekje te kunnen geven Y;( :knuffel:
En voor vandaag stuur ik jullie in gedachten veel kracht en liefde en hoop ik dat het een mooi afscheid wordt :knuffel:

Ik weet zeker dat je van boven meekijkt en alle liefde voelt van iedereen. Dag lieve Fleur :knuffel: :knuffel:

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-21 08:05 



 
Profiel   

Dag lieve Fleur... Dikke kus

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-21 09:06 



 
Profiel   

Familie, vrienden en bekenden, en iedereen die dat nodig heeft;

Heel veel sterkte zo meteen, zal vast een mooie uitvaart worden, dat verdiend ze ook absoluut!
:knuffel: Y;(
Hier gaan de kaarsjes zo weer aan....
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-21 09:09 



 
Profiel   

Hier brandt een kaarsje.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-21 09:12 



 
Profiel   

Iedereen die haar lief heeft. Veel sterkte zometeen :*

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-21 09:16 



 
Profiel   

Heel veel sterkte,

Dag Fleur :knuffel:

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-21 09:21 



 
Profiel   

Heel veel sterkte voor iedereen die Fleur lief heeft...
We zijn in gedachten bij jullie..

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-21 09:32 



 
Profiel   

Heel veel sterkte, er liggen een hoop prachtige bloemen, ze was zo geliefd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-21 09:37 



 
Profiel   

Heel veel sterkte vandaag. Ik denk aan jullie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-21 09:49 



 
Profiel   

Ik heb een stuk van de uitvaart gekeken en wat een gemis en liefde voor Fleur is er te zien. Wat heeft zij een verschrikkelijk mooie en lieve mensen om haar heen gehad. Ik hoop nogmaals dat iedereen die haar lief heeft veel troost kan vinden en wil ze veel sterkte, kracht en liefde toewensen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-21 10:51 



 
Profiel   

Ik kijk ook naar de uitvaart, loodzwaar en wat zijn er veel mensen die van Fleur houden. Dag Fleur. :*

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-21 10:54 



 
Profiel   

Van het begin af aan dit topic gevolgd omdat ik me in jou gevoel kon verplaatsen maar heel af en toe gereageerd om jou af en toe een virtuele schop onder je kont te willen geven je te willen laten inzien dat je zoveel kracht had. Jouw pijn kon ik voelen maar ik wilde graag dat je net even zou zien dat het leven ook mooi kon zijn. Ik net als andere hoopte dat sully die drijfveer zou zijn maar helaas was het te zwaar … na de dood van mijn vader heb ik stilletjes meegelezen want ik kon jou niet die schop geven terwijl ik soms dezelfde gevoelens had, de gevoelens van jaloezie bij het zien de mooie dingen die je met jouw vader kon delen maar ik ben je blijven volgen… de topic van de mooie weekend gaf hoop maar ergens denk ik dat dit voor jou een afsluiting was het was goed … je vader blijft achter met een mooie herinnering en zoals hij zo mooi zei tijdens de dienst hij trof jou aan met een gevoel van rust. Jij hebt die rust verdiend.
Lieve vader van Fleur ik wens je zoveel sterkte toe met het verlies van je dochter als de rest van de familie en vrienden.
En wat een fijne spreker was de rij instructeur zeg hij heeft haar een prachtige herdenking gegeven.
Lieve Fleur jij opende dit topic onder de naam vlinder … nu ben jij die vlinder … fly butterfly you are free … Y;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-21 10:56 



 
Profiel   

heel veel sterkte aan de nabestaanden Y;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-21 11:01 



 
Profiel   

Lieve vrienden en familie, wat een mooi en intens afscheid vol liefde hebben jullie Fleur gegeven.
Ik blijf het gevoel houden dat ik niet de juiste woorden heb, maar dan maar gewoon zo.. Nogmaals heel veel sterkte met het verlies van Fleur

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-21 11:02 



 
Profiel   

Wat werd er mooi gesproken over Fleur op haar afscheid. Ze was zo geliefd en wat zal ze gemist worden. :knuffel: Heel veel sterkte voor alle nabestaanden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-21 11:09 



 
Profiel   

Wat een prachtige dienst, en wat een intens verdriet.

Veel sterkte aan mama Els en papa Piet en aan alle vrienden en familie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-21 11:11 



 
Profiel   

Ik heb dit topic ook altijd stilletjes gevolgd.
Een stukje van de uitvaart gekeken, wat een verdriet, wat een mooi afscheid.
Heel veel sterkte voor iedereen die haar lief had.

God looked around His garden
and He found an empty place
He then looked down upon this earth
and saw your tired face
He put His arms around you
and lifted you to rest
Gods garden must be beautiful
He always takes the best.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-21 11:12 



 

Het was een prachtig afscheid. Rust zacht Fleur.

Veel sterke aan Piet en aan Els, de rest van de familie, de vele vrienden.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-21 11:13 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 54 van de 56 [ 1395 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 51, 52, 53, 54, 55, 56  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen