Wat kan je van je HA verwachten als..

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
urosa

Berichten: 2453
Geregistreerd: 23-05-06
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-21 12:15

Wat een prachtig afscheid, er is zo ontzettend mooi gesproken door iedereen, maar wat moeilijk om al dat intense verdriet mee te maken. Zelfs ik kon het even niet droog houden. Fijn om te horen dat ze rustig is heen gegaan, en dat ze zoveel lieve mensen om haar heen had. Heel veel sterkte voor alle familie en vrienden.

Ik heb hier een update geplaatst over het rouwboeket vanuit Bokt:
[LZP] Bokker Fleury overleden, inzamelingsactie rouwboeket

YvonneV
Berichten: 8780
Geregistreerd: 25-07-08
Woonplaats: kop van Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-21 12:15

Een mooi waardig afscheid. Fleur rust zacht.


Heel veel sterkte voor alle betrokkenen maar vooral voor haar ouders, broer en schoonzus.

twinducklin
Berichten: 2339
Geregistreerd: 30-04-02
Woonplaats: Zuid-limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-21 12:17

Ook een stille meelezer vanaf het begin omdat ik woorden om te helpen moeilijk kon vinden. Ik bleef lezen omdat ik hoopte dat het tij zou keren, zeker na aanschaf van Sully.
Wat een mooi afscheid, zoveel lieve mensen om je heen. Heel veel sterkte voor je familie en iedereen die je nu moet missen. Hopelijk heb je nu de rust gevonden waarna je op zoek was.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110688
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: Wat kan je van je HA verwachten als..

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-21 12:20

Ik heb ook mee gekeken. Wat een prachtig, ontroerend en ook heel verdrietig afscheid.
Wat hebben familie, vrienden en bovenal de ouders prachtig en sterk gesproken over hun Fleur.
Ik hoop dat Fleur de rust heeft gevonden en dat iedereen de kracht zal vinden om dit verlies te verwerken..

Shadow0

Berichten: 43505
Geregistreerd: 04-06-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-21 12:20

Een heel mooi afscheid, en het grijpt me zoveel meer aan dan verwacht.

Celine_Famke

Berichten: 6738
Geregistreerd: 18-11-12
Woonplaats: Alkmaar

Re: Wat kan je van je HA verwachten als..

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-21 12:30

Echt een prachtig, ontroerend en hartverscheurend afscheid.. Ik had tranen in mijn ogen. Wat een emotie, wat een liefde, wat een gemis.

Rust zacht Fleur! Ik hoop dat je nu de rust heb die je verdient. Wat ben jij een sterke vrouw.

Heel veel sterkte voor de nabestaanden, wat moet dit afschuwelijk zijn. Ze leeft voor altijd voort in jullie hart!

Rocamor

Berichten: 10864
Geregistreerd: 21-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-21 12:34

Ben er ondersteboven van...

De liefde van de sprekers. Fleur heeft zich omringd door vele lieve mensen.

De toespraken van haar vader en Dee_es grepen me enorm aan.

Daan13
Berichten: 2869
Geregistreerd: 18-12-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-21 12:44

Wat een berg verdriet,wat een liefde ook maar oh mensen wat een pijn.

Wat een sterke mensen hebben daar gezeten en gesproken.

Het zonnetje schijnt hier volop maar wat een groot verdriet in de harten van de mensen.


weet iemand wat er met Sully gaat gebeuren?

xYaartje
Berichten: 1464
Geregistreerd: 25-05-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-21 12:45

Helaas de zo te lezen prachtige, mooie, uitvaart en afscheid niet kunnen volgen, moest de pony's vanochtend water geven en verzorgen voor ik zo vanmiddag weg ga, maar Fleur heb ik al die tijd in gedachten gehouden. Rust zacht lieve Fleur Y;( .

Van begin af aan was ik een stille meelezer en had diepe bewondering voor haar hoe ze elke keer de nieuwe trajecten dapper in ging en alle kansen aangreep die ze kreeg.

Wens iedereen die haar kende en lief had nogmaals heel veel sterkte Y;(

merel_gomez
Berichten: 10041
Geregistreerd: 14-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-21 13:38

.
Laatst bijgewerkt door merel_gomez op 06-03-24 08:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Nynkex01
Berichten: 1120
Geregistreerd: 05-07-21

Re: Wat kan je van je HA verwachten als..

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-21 13:48

Ook ik heb de hele plechtigheid gekeken, wat een mooi afscheid en wat een verdriet. Heb het niet droog kunnen houden. Ik wens haar nabestaanden heel veel sterkte en hoop dat het hen steunt om te voelen hoe iedereen hier met Fleur mee leefde en nu nog steeds met hen mee leeft

jiehaaa

Berichten: 5070
Geregistreerd: 28-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-21 13:49

Lieve familie en vrienden van Fleur, gecondoleerd en heel veel sterkte gewenst met het verlies van Fleur. Dat ze een mooi en bijzonder geliefd mens was, staat boven kijf.

BusyMissy

Berichten: 976
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Midden Brabant

Re: Wat kan je van je HA verwachten als..

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-21 14:44

Ik kende Fleur uit het hardloop-motivatie topic. Van daaruit een paar keer een leuke meeting gehad en we hebben samen de halve marathon in Egmond aan Zee gelopen.
Wat kon zij enorm genieten van het rennen.
Later nog een paar keer via Bokt contact gehad en regelmatig hier meegelezen over haar interne strijd.
Wat is het toch intens triest wanneer de dood aantrekkelijker voor je is dan het leven.
Ik had je zoveel meer geluk gegund lieve Fleur, nu kun je alles loslaten en helemaal vrij zijn.
Heel veel sterkte voor vader, vrienden, familie en kennissen met dit enorme verlies van een zeer bijzondere vrouw.

moonfish13
Berichten: 18229
Geregistreerd: 20-08-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-21 14:46

Je hebt zo gestreden Fleur, hopelijk heb je nu de rust gevonden waar je zo naar verlangde.
Soms is een strijd niet te winnen, maar wat heb je geknokt.
Lieve iedereen die haar liefhad, gecondoleerd.
Lieve familie typen gaat zoals ik lees, mensen doen vergeten want wat kenden velen haar.

senna21

Berichten: 11855
Geregistreerd: 17-03-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-21 14:56

Heel veel sterkte met dit grote verdriet aan moeder, vader en allen die Fleur zo liefhebben.
Wat is het leven soms wreed en onbegrijpelijk. :knuffel:
Dat ze nu rust in vrede.

Kaatastrof

Berichten: 6260
Geregistreerd: 04-09-11
Woonplaats: Pajottenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-21 17:32

Ik heb het afscheid helaas gemist, maar in gedachten was ik erbij. Lieve Fleur, ik hoop dat je de rust hebt gevonden die je zocht. Je zal in ieder geval, aan de hand van alle mooie berichten die ik hier gelezen heb van kennissen en vrienden, nooit vergeten worden.

We hadden niet echt veel contact, maar ik zag je wel als een strijdmakker. Hoe we hier samen op Bokt troost zochten in moeilijke tijden. Het nieuws kwam dan ook bij mij hard binnen..

Een hele dikke knuffel voor jou daar boven Fleur. Maar ook voor alle mensen die haar in hun hart hebben zitten :knuffel:

Amandavd
Berichten: 12105
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Limburg

Re: Wat kan je van je HA verwachten als..

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-21 18:05

Dag lieve Fleur, rust zacht.

Gecondoleerd aan alle nabestaanden.

Sofy

Berichten: 1294
Geregistreerd: 20-01-10
Woonplaats: Arnhem

Re: Wat kan je van je HA verwachten als..

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-21 18:37

Bedankt allemaal voor de mooie woorden. Het was een loodzwaar afscheid vandaag, maar ik vond het heel fijn dat jullie via de livestream een beetje bij ons waren. - Anne

urosa

Berichten: 2453
Geregistreerd: 23-05-06
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-21 18:44

Sofy schreef:
Bedankt allemaal voor de mooie woorden. Het was een loodzwaar afscheid vandaag, maar ik vond het heel fijn dat jullie via de livestream een beetje bij ons waren. - Anne

:knuffel: wat had je een prachtige en emotionele toespraak. Heel veel sterkte nog!

Ik vond het heel fijn al die fijne en mooie herinneringen over Fleur te horen van de mensen die echt dicht bij stonden.

kitty_gomez
Berichten: 8093
Geregistreerd: 22-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-21 20:34

.
Laatst bijgewerkt door kitty_gomez op 06-03-24 21:52, in het totaal 2 keer bewerkt

Janneke2

Berichten: 22748
Geregistreerd: 28-02-13
Woonplaats: Ergens in Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-21 20:46

Sofy schreef:
Bedankt allemaal voor de mooie woorden. Het was een loodzwaar afscheid vandaag, maar ik vond het heel fijn dat jullie via de livestream een beetje bij ons waren. - Anne


Jij ook bedankt voor de toespraak.
Makkelijk is anders, maar het was recht uit het hart.

Ik vond het ook fijn dat bokt genoemd werd, haar verhalen werden breed gelezen en we hebben met haar meegeleefd.

Dat gaf mij een beetje een gevoel van 'de cirkel is nu rond'.

Vientje

Berichten: 4937
Geregistreerd: 27-09-04
Woonplaats: Wildervank

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-21 21:56

Wat een mooie, eerlijke, en krachtige uitvaart...een passend afscheid van een mooi mens en lieve vriendin. Zo knap van haar ouders, familie en vrienden die gesproken hebben. Ik vond het heel fijn erbij te kunnen zijn geweest, ondanks dat het loodzwaar was. Fijn om ook te zien dat er zo veel mensen via de livestream erbij zijn geweest, wat een liefde voor Fleur en wat een steun.

haike
Berichten: 13519
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-21 07:46

Vientje schreef:
Wat een mooie, eerlijke, en krachtige uitvaart...een passend afscheid van een mooi mens en lieve vriendin. Zo knap van haar ouders, familie en vrienden die gesproken hebben. Ik vond het heel fijn erbij te kunnen zijn geweest, ondanks dat het loodzwaar was. Fijn om ook te zien dat er zo veel mensen via de livestream erbij zijn geweest, wat een liefde voor Fleur en wat een steun.



Ik kan me hier alleen maar bij aansluiten.

Het is mooi om te zien hoeveel indruk Fleur heeft gemaakt op zoveel mensen. Natuurlijk offline maar ook online is er heel veel liefde voor haar en dat verdiend ze ook.

miccamaaike

Berichten: 8684
Geregistreerd: 29-08-08
Woonplaats: Zuidwolde

Re: Wat kan je van je HA verwachten als..

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-21 17:14

Wat een heftige en emotionele uitvaart en wat heeft iedereen mooi gesproken. Erg ontroerend om te zien. Ik was er graag bij geweest maar dat lukte helaas (door een hersenschudding) niet. Ik vond het fijn om de uitvaart toch te kunnen volgen op deze manier, daarvoor veel dank aan de familie van Fleur.

Tinkermuts

Berichten: 9388
Geregistreerd: 08-03-03
Woonplaats: Erichem

Re: Wat kan je van je HA verwachten als..

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-21 15:31

Jeetje hier schrk ik toch wel van.
Ik was ook een stille meelezer tot mijn tot verleden jaar paardrijdmaatje een paar weken geleden ook uit het leven stapte.
Toen kon ik get even niet aan om mee te lezen met Fleury.
Nu zie ik het bericht ok se voorpagina en wat eigenlijk wel verwacht was komt dan toch als een schok.
Fleury, ik hoop zo dat je nu je rust gevonden hebt, je hebt zo je best gedaan om weer meer van het leven te kunnen genieten wat helaas niet gelukt is.
Rust zacht.
Familie en vrienden enorm veel sterkte met dit enorme verlies, mijn gedachten zijn bij jullie.