Wat kan je van je HA verwachten als..

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Swah

Berichten: 1862
Geregistreerd: 12-10-12
Woonplaats: In het paradijs

Re: Wat kan je van je HA verwachten als..

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 19:50

Rust zacht Fleur..

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 102144
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: Wat kan je van je HA verwachten als..

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 19:52

Ik schrik hier echt heel erg van. :\
Ik wens haar nabestaanden heel veel sterkte.

Y;(

Eydis

Berichten: 4885
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Purmerend

Re: Wat kan je van je HA verwachten als..

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 20:00

Meelezer meld zich.

Wat heftig om te lezen en zo definitief. Rust zacht lieve Fleur.

Familie en vader en vrienden , heel veel sterkte in deze tijd.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110812
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 20:00

Jemig, wat een schrik! :\
Rust zacht, lieve Fleur!
Heel veel sterkte voor alle nabestaanden...

RoosDeG

Berichten: 1837
Geregistreerd: 27-03-13

Re: Wat kan je van je HA verwachten als..

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 20:06

Rust zacht fleur.
Heel veel sterkte voor iedereen die haar lief heeft Y;(

Hilli

Berichten: 22950
Geregistreerd: 28-07-04
Woonplaats: My home is where my horse is...

Re: Wat kan je van je HA verwachten als..

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 20:21

Fleur, hopelijk heb je de rust gevonden die je zo hard nodig had.

Familie en vrienden, heel veel sterkte met dit enorme verlies. Woorden schieten tekort.

Love_myhorse
Berichten: 605
Geregistreerd: 30-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 20:22

van vanaf het begin een stille meelezer van dit topic, Alle nabestaande en mensen die haar lief hebben heel veel sterkte en gecondoleerd Y;( Fleur; hopelijk heb je nu de rust gevonden waarnaar je zo verlangde Y;(

Arethe
Berichten: 2562
Geregistreerd: 14-02-06
Woonplaats: Purmerend

Re: Wat kan je van je HA verwachten als..

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 20:29

Ik hoop echt dat je de rust hebt kunnen vinden Fleur. Ik heb lang meegelezen maar wist nooit wat te zeggen.
Heel veel sterkte gewenst voor haar vader, de familie en iedereen die Fleur lief heeft.

MarjanB

Berichten: 16557
Geregistreerd: 04-02-11
Woonplaats: Regio Boxmeer

Re: Wat kan je van je HA verwachten als..

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 20:36

Ach jeetje… ik dacht vandaag nog, het zal toch niet?

Ik hoop dat ze rust heeft en dat haar dierbaren er ook vrede mee hebben/krijgen. Heel erg heftig |(

pien_2010

Berichten: 43729
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 20:38

Iedereen die haar lief heeft heel veel sterkte. Y;( Heel heel verdrietig dit.

Julia
Berichten: 24744
Geregistreerd: 22-02-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 20:49

Wat een ontzettend naar bericht.. Ik had haar zoveel gegund. Levensgeluk, vreugde, energie, gezondheid, een toekomst. Maar wat een strijd leverde ze elke dag. Dag lieve Fleur, ik hoop dat je je rust hebt gevonden.

Vientje

Berichten: 4937
Geregistreerd: 27-09-04
Woonplaats: Wildervank

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 20:54

Jeetje, dit nieuws komt hard binnen. Juist de laatste tijd leken er toch wel weer wat lichtpuntjes te komen, had Fleur zo gegund om samen met eindelijk haar zo gewilde eigen pony uit dit dikke dal te kunnen komen...ze laat ondanks de afstand die we tegenwoordig hadden een leegte achter.

Fleur, ik hoop dat je nu de rust heeft gevonden die je zo graag wilde. En wens heel veel sterkte aan haar lieve vader en andere naasten met het verwerken van dit enorme gemis Y;(

aaidaa

Berichten: 611
Geregistreerd: 14-06-09
Woonplaats: Veenhuizen

Re: Wat kan je van je HA verwachten als..

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 21:00

Ik ben er stil van Y;(

YvonneV
Berichten: 8793
Geregistreerd: 25-07-08
Woonplaats: kop van Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 21:01

Heel veel sterkte voor alle betrokkenen.

Neon

Berichten: 4947
Geregistreerd: 03-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 21:10

Jeetje Fleur... wat ontzettend heftig...je hebt hard gestreden... wat vreselijk dat het niet gelukt is :( ik hoop dat je vredig bent mogen gaan...

Lieve vader van Fleur... heel veel sterkte met dit immense gemis :( wat moet het zwaar zijn om je kind te verliezen... om hulpeloos langs de zijkant toe te moeten kijken... en alles op alles te zetten om het tij toch te keren... :( Fleur sprak met zo veel liefde over u... sterkte Y;(

Ook sterkte voor haar overige familie en vrienden... Y;(

Janneke2

Berichten: 22889
Geregistreerd: 28-02-13
Woonplaats: Ergens in Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 21:11

Rust zacht, Fleur.
... nu een echte vlinder.

Na zo'n fijn weekend is het voor mij een onverwachte wending.
Definitief.

Lieve mensen die om Fleur heen stonden, haar vader en moeder en vriendinnen en iedereen:
heel erg hartelijk gecondoleerd.

Ik ken de pijn van 'ik heb mijn best gedaan, en mijn best was niet goed genoeg'.
Ik wil jullie heel veel sterkte wensen, in de hoop dat Fleur haar rust heeft gevonden. :(:)
Y;(

Boelles

Berichten: 5368
Geregistreerd: 11-07-05
Woonplaats: Boerakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 21:11

Jeetje ik schrik hier toch wel van ondanks alles.. Hoop dat je rust gevonden hebt Fleur.. Voor alle dierbaren veel sterkte..

HHorseA
Berichten: 682
Geregistreerd: 04-03-17
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 21:12

Rust zacht meid. :( oprechte deelneming aan de familie en vrienden van fleur.

Veraaaaah

Berichten: 2337
Geregistreerd: 05-07-15
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 21:14

Neon schreef:
Jeetje Fleur... wat ontzettend heftig...je hebt hard gestreden... wat vreselijk dat het niet gelukt is :( ik hoop dat je vredig bent mogen gaan...

Lieve vader van Fleur... heel veel sterkte met dit immense gemis :( wat moet het zwaar zijn om je kind te verliezen... om hulpeloos langs de zijkant toe te moeten kijken... en alles op alles te zetten om het tij toch te keren... :( Fleur sprak met zo veel liefde over u... sterkte Y;(

Ook sterkte voor haar overige familie en vrienden... Y;(


Kan er niks anders van zeggen. Wat een gemis voor iedereen die haar lief heeft. Ik wens iedereen heel veel sterkte, en ik hoop dat Fleur eindelijk haar rust heeft gevonden.

Shiloh

Berichten: 19795
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 21:16

Ik ben zo geschrokken. 23 jaar geleden ontmoette ik Fleur op de manege en we werden in no time dikke vriendinnen. Door haar meldde ik me in 2002 twee maanden na haar aan op bokt. Jaren lang hebben we ontelbare uren als echte Penny meisjes met elkaar doorgebracht. Toen we gingen studeren groeiden we uit elkaar en verloren we contact. Regelmatig kwamen we elkaar weer tegen, met name online. Beide autisme. Beide adhd. Beide in een grote lang zoektocht naar onszelf. Maar die van haar zoveel dieper, zoveel zwaarder, zoveel onmogelijker. We hebben een handjevol keren afgesproken. En elke keer voelde het zo als vanouds. Tussen ons dan. Je probeert dan te helpen en te luisteren en steun te bieden. Maar er was ook een bepaalde afstand. Met zo’n ongelijkheid in gezondheid is een vriendschap terug opbouwen ingewikkeld. Je zou zo graag je arm willen uitstrekken en haar zo uit dat dal trekken. Maar dat gaat niet.

Ik denk dat ik niet de enige ben die om haar gaf die worstelt met de vraag, had ik meer kunnen doen?

Voor Piet en alle anderen die haar lief hebben, ontzettend veel sterkte. Ik hoop dat de gedachte dat ze de rust heeft waar ze zo naar verlangde enige troost kan bieden.

Rust zacht Fleur.
Laatst bijgewerkt door Shiloh op 13-09-21 21:29, in het totaal 2 keer bewerkt

MarliesV

Berichten: 15242
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Hellendoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 21:18

Lieve Fleur, zo hard gestreden en nu is het klaar. Ik hoop dat je waardig bent gegaan en afscheid hebt genomen van wie je dat graag wou.

Sterkte ouders, familie, vrienden en een ieder die haar zal missen.

Als je leven zo donker is, geeft de dood verlichting.
Het is goed zo. Rust zacht.

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Berichten: 18033
Geregistreerd: 17-05-06
Woonplaats: TellentotdatPOEF-topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 21:20

Wat een verdrietig bericht..... ik hoop dat ze haar rust gevonden heeft en op een vredige manier kon gaan. Voor iedereen die haar na stond, heel veel sterkte Y;(

Lughnassadh

Berichten: 1818
Geregistreerd: 11-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 21:35

Neon schreef:
Jeetje Fleur... wat ontzettend heftig...je hebt hard gestreden... wat vreselijk dat het niet gelukt is :( ik hoop dat je vredig bent mogen gaan...

Lieve vader van Fleur... heel veel sterkte met dit immense gemis :( wat moet het zwaar zijn om je kind te verliezen... om hulpeloos langs de zijkant toe te moeten kijken... en alles op alles te zetten om het tij toch te keren... :( Fleur sprak met zo veel liefde over u... sterkte Y;(

Ook sterkte voor haar overige familie en vrienden... Y;(

Stille meelezer. Ik kan het eigenlijk niet beter verwoorden dan dat hier boven al gedaan is....... Y;(

miccamaaike

Berichten: 8685
Geregistreerd: 29-08-08
Woonplaats: Zuidwolde

Re: Wat kan je van je HA verwachten als..

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 22:01

Jeetje wat schrik ik toch ontzettend van dit bericht. We hebben het afgelopen jaar best wat contact gehad. De wil om te leven was weg maar ik had toch hoop dat ze in Sully een lichtpuntje zag waardoor ze weer een beetje een doel zag in haar leven.

Dankbaar voor het prachtige weekend wat ze samen met Vera (en Rinka) nog heeft mogen hebben, daar heeft ze toch wel van genoten. Dat is toch in meerdere opzichten dan een afscheid geweest.

Lieve Fleur, ik hoop dat je je rust gevonden hebt. Je hebt zo hard geprobeerd om hieruit te komen, wat is het moeilijk als dat dan niet lukt.

Heel veel sterkte voor de familie en vrienden van Fleur. Ze zal gemist gaan worden.

Ginny135
Berichten: 313
Geregistreerd: 02-08-16

Re: Wat kan je van je HA verwachten als..

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 22:12

Rust zacht Fleur
Heel veel sterkte familie, vrienden en allen die om haar geven