Wat kan je van je HA verwachten als..

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Rowie_lover

Berichten: 1145
Geregistreerd: 01-05-04
Woonplaats: Baarle Nassau

Re: Wat kan je van je HA verwachten als..

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 22:19

Jeetje wat bizar... haar toevallig vorig maand nog gesproken na een jaar of 15. En dan nu dit... een brok in mijn keel. Rust zacht Fleur :( En Piet, ik wens je heel veel sterkte toe met dit verlies

Marjolein

Berichten: 11639
Geregistreerd: 09-01-01

Re: Wat kan je van je HA verwachten als..

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 22:29

Dag lieve Fleur, uit je lijden verlost en nu op een plek waar pijn en angst niet bestaan.

Liefde is loslaten wat je eigenlijk het liefste dichtbij je wil houden.

Ik wens iedereen die Fleur lief had heel veel sterkte bij dit verlies en kracht toe voor het gemis wat nog komt.

Amado7

Berichten: 10738
Geregistreerd: 04-06-11
Woonplaats: In het leukste dorp.

Re: Wat kan je van je HA verwachten als..

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 22:38

Niet niet niet. Dit kan niet.

Geen woorden voor. Onwijs veel sterkte voor haar vader, vriendinnen en iedereen die haar kende.

beenjesshar

Berichten: 1220
Geregistreerd: 12-05-07
Woonplaats: uitgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 22:40

Gecondoleerd en heel veel sterkte voor haar vader , familie vrienden en alle andere bekenden van Fleur

Rust zacht Fleur

Ryder
Berichten: 1492
Geregistreerd: 30-01-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 22:42

Ik las ook mee, ik schrok enorm van het bericht. Heel veel sterkte voor iedereen die haar lief had en heeft. Verschrikkelijk voor haar dat ze zich zo voelde dat ze niet verder kon. Maar uit haar berichten blijkt wel de liefde voor de mensen om haar heen die haar altijd zo hebben gesteund.

Gecondoleerd voor haar vader, vreselijk voor u dat u uw kind heeft moeten afstaan. Sterkte met dit enorme verlies!

Independence
Berichten: 1380
Geregistreerd: 05-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 22:42

Zo zonde, er was nog zoveel kans voor je, Fleur. Ik hoop dat je je rust vindt.

Veel sterkte voor familie en vrienden Y;(

Puera

Berichten: 8109
Geregistreerd: 15-10-04
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 22:56

Ook ik ben een stille meelezer. Meerdere malen heb ik op het punt gestaan om een bericht te plaatsen, maar ik kon nooit de juiste woorden vinden.

Lieve Fleur, ik hoop dat je je rust gevonden hebt.

Veel sterkte voor een ieder die haar lief had.

Duran123
Berichten: 1084
Geregistreerd: 02-05-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 23:28

Lieve Fleur,
Mag ik je een goede laatste reis wensen?!

Je updates waren vaak zo krachtig, zo kwetsbaar, zo puur.

Verdrietig Fleur dat het leven zo ingewikkeld in elkaar zat voor je. Nu heb je rust. Ik hoop dat het laatste stukje gelopen is zoals jij dat wenste. Rust nu maar zacht…..

Lieve familie, vrienden en bekenden van Fleur,
Heel veel sterkte met dit ongelooflijke verlies. Wat moet dit onbeschrijflijk zwaar geweest zijn voor jullie al die tijd. Fleur heeft nu rust, de rust waar ze zo naar verlangde.
Heel veel kracht en sterkte toegewenst.

Urbanus

Berichten: 44956
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 23:47

Dee_Es schreef:
Lieve posters. Ik wil jullie via deze weg laten weten dat Fleur afgelopen weekend is overleden. Ze heeft altijd veel steun gehaald uit jullie berichtjes en vond het fijn om hier haar verhaal te kunnen doen.

Groetjes Dee_Es (vriendin van Fleur)


Heel veel sterkte met het verlies van je dappere sterke vriendin.

AvHdG
Berichten: 263
Geregistreerd: 11-08-17

Re: Wat kan je van je HA verwachten als..

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 23:52

Rust zacht Fleur! Heel veel sterkte voor de familie en vrienden.

Kookaburra

Berichten: 5426
Geregistreerd: 23-07-20
Woonplaats: Op een laaghangende tak in een loofbos.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 23:54

Met een brok in mijn keel lees ik de laatste update. Fleur, wat was je sterk. Je hebt gevochten zoals veel mensen niet kunnen, maar de strijd was oneerlijk en veels te zwaar. Ik hoop dat je nu je rust hebt. Je hoeft nooit meer te vechten tegen het duister :*

Ik wil iedereen die haar lief had ontzettend veel sterkte wensen.

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-21 23:56

Wat een verschrikkelijk nieuws… En voor mij behoorlijk onverwacht. Zo zie je maar weer dat sociale media en het echte leven een wereld van verschil zijn. Ik heb Fleur lang niet meer in het echt gesproken, vooral via Facebook. Ik kreeg juist de indruk dat het na haar opname en alle heftige momenten daar, beter met haar ging. Al helemaal door de komst van Sully.

Wat intens verdrietig dit… ;( ;( ;(

Lieve Fleur, hopelijk heb je je rust gevonden.
En Piet, haar moeder en broer en haar vrienden wens ik heel veel sterkte met dit verlies.

parnassia
Berichten: 831
Geregistreerd: 30-08-01

Re: Wat kan je van je HA verwachten als..

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-21 00:30

Jee...

de hoop bleef... rust zacht Fleury en heel veel sterkte voor iedereen die dicht bij haar stond

Daan13
Berichten: 2869
Geregistreerd: 18-12-19

Re: Wat kan je van je HA verwachten als..

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-21 03:30

Het eerste wat weer door m'n hoofd gaat op deze nieuwe dag.

Ik kan er niet van slapen.

Hoe zullen de mensen die zo dicht bij haar hebben gestaan,zich nu wel niet voelen, zoveel verdriet om een beslissing die ze graag anders hadden gezien.

Maar voor Fleur was die beslissing juist datgene wat ze nu zo graag wou.

Sterkte allemaal.

balance
Moderator Kantine

Berichten: 18167
Geregistreerd: 24-08-02

Re: Wat kan je van je HA verwachten als..

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-21 05:41

Lieve familie, vrienden en bekenden van Fleur. Ik wens jullie heel veel kracht.

Gecondoleerd

Elise_K

Berichten: 3802
Geregistreerd: 27-07-05
Woonplaats: Nijkerkerveen

Re: Wat kan je van je HA verwachten als..

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-21 08:30

Rust zacht Fleur. Je bent echt voor veel betekenis geweest in het verloop van mijn leven. Zonder jouw enthousiaste topics over de studentenwedstrijden had ik het bestaan ervan niet afgeweten en had ik nu niet de rijke vriendengroep gehad die ik nu heb. Ik heb vroeger echt tegen je opgekeken hoeveel je wist en kon in het uitvoeren van diverse bestuurs- en commissie taken. Ik heb het mijn doel gesteld net zo goed de reglementen te kennen en toe te passen als jij.

Jouw enthousiaste, maar eerlijke, liefdevolle kijk naar de paarden, zonder over de grenzen van het dier heen te gaan. Maar ook goede 1-op-1 gesprekken... wat ga ik dat missen..

Heel veel sterkte aan Piet en alle andere dierbaren.

Mazida
Berichten: 1384
Geregistreerd: 31-07-15

Re: Wat kan je van je HA verwachten als..

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-21 09:07

Lieve Fleur, met bewondering jouw topic gevolgd waarin je zo open schreef over je worstelingen, maar ook over je lichtpuntjes met Vera en Sully. Ik heb veel geleerd door het inkijkje dat je gaf in je bewogen leven. Lieve Fleur, rust zacht, veel sterkte aan Piet en familie, jullie mogen trots zijn op Fleur Y;(

wiifke

Berichten: 1476
Geregistreerd: 28-09-06
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-21 09:16

Zo onverwachts, maar eigenlijk ook weer verwacht. Rust zacht Fleury, ik vind het treurig om te lezen dat je de worsteling met het leven niet hebt kunnen overwinnen en gun je alle rust die je hopelijk nu gekregen hebt. Je bent/was een heel bijzonder mens zoals ik van je heb gelezen in dit topic. Heel veel sterkte aan alle nabestaanden!

wiifke

Berichten: 1476
Geregistreerd: 28-09-06
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-21 09:17

Zo onverwachts, maar eigenlijk ook weer verwacht. Rust zacht Fleury, ik vind het treurig om te lezen dat je de worsteling met het leven niet hebt kunnen overwinnen en gun je alle rust die je hopelijk nu gekregen hebt. Je bent/was een heel bijzonder mens zoals ik van je heb gelezen in dit topic. Heel veel sterkte aan alle nabestaanden!

Balou_k

Berichten: 14078
Geregistreerd: 02-01-08
Woonplaats: Westdorpe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-21 09:37

Fleur, ik hoop dat je de rust hebt gevonden waar je zo naar verlangde.

Wat ben je krachtig en sterk geweest. Trouw volgende ik jouw avonturen en verhalen.

Rust zacht.

Gecondoleerd aan familie en vrienden.

leonie87

Berichten: 4467
Geregistreerd: 05-03-10
Woonplaats: regio Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-21 10:16

tjeee... hier altijd meegelezen, nooit gepost want ik wist niet goed wat toe te voegen. ALtijd verwacht dat ze eruit zou komen, ze klonk zo sterk!

Wetende dat hier nabestaande, vrienden en kennissen meelzen wil ik toch graag iedereen heel veel sterkte wensen in deze onwijs lastige tijd. Voor fleur is een wens in vervulling gegaan, voor jullie de grootste angst. :(:)
Gecondoleerd Y;(

kerstkransje
Berichten: 457
Geregistreerd: 22-02-10

Re: Wat kan je van je HA verwachten als..

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-21 10:22

ach...... |(
wat een verdriet, veel sterkte voor een ieder die om haar heen stond :(:)

Imaginaerum
Berichten: 3717
Geregistreerd: 24-05-08
Woonplaats: Regio Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-21 11:14

Heel veel sterkte voor alle nabestaanden. :knuffel: Niet onverwachts, maar toch schrik ik er erg van.
Ik ken Fleur vanuit het M1 topic, op Whatsapp hebben we filmpjes van onze proeven uitgewisseld en elkaar moed ingesproken, en op Instagram hielden we elkaars avonturen in de gaten.
Ik heb haar situatie altijd erg moeilijk gevonden om de juiste woorden te kunnen vinden. Ik hoop dat Fleur nu de rust vindt die ze zocht. Y;(

astrea

Berichten: 972
Geregistreerd: 18-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-21 11:27

Altijd in stilte meegelezen, omdat ik totaal niet de juiste woorden kon vinden.
Want wat zeg je tegen een jonge dame die zo worstelt met het leven en daardoor wil stoppen, maar aan de andere kant ook uit bepaalde dingen nog zo plezier kon halen.
Je wedstrijden een jonge eigen pony waar je zo lekker mee bezig was.(Ook al koste het soms moeite , je deed het)

Rust zacht en in vrede Fleury.

Voor de familie en vrienden gecondoleerd en heel veel sterkte om hier uiteindelijk een plekje voor te kunnen vinden. Y;(

JoyCiej007

Berichten: 17421
Geregistreerd: 27-02-06
Woonplaats: omg. Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-21 12:13

ook een (voornamelijk) stille meelezer......
jeetje, toch schrik ik hier echt enorm van :oo ;(
Wat verschrikkelijk triest.......

Lieve vriendin van, heel erg veel sterkte gewenst voor jou en de rest van de nabestaanden, in het bijzonder haar familie.
Ik hoop vurig dat het op een "fijne manier" is gegaan, en dat ze haar lang gezochte rust en vrede heeft gevonden. Hetgeen waar ze zó enorm voor heeft geknokt. Wat een vechtlust. kan daar alleen maar diep respect voor opbrengen.