Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 3 van de 6 [ 136 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Goede sportlegging, die niet afzakt?

 
Profiel   

Ik heb sportleggings van de C&A, gebruik ze al een jaar en zitten nog steeds goed!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-20 14:25 



 

Ik heb er 2 van benlee. 1 met gladde stof en 1 jogging stof. Beide zakken totaal niet af. En zitten heerlijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-20 14:27 



 
Profiel   

Ik heb er een bij de Hunkemöller gekocht in de sale laatst, leek met passen en squatten in het hokje goed te blijven zitten. Maar betrapte me er tijdens het sporten toch op dat ik hem al een paar keer weer had opgehezen.

Ga eens bij de h&m kijken!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-20 16:05 



 
Profiel   

Ik vind de sport leggings van New Balance het fijnst.
Twee grote zakken op de zijkant, schijnt niet door, zakt niet af, niet te kort en heeft een touwtje.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-20 16:17 



 
Profiel   

Ik heb er als test een meegenomen bij de Decathlon, zit echt prima!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-20 18:13 



 

Ik heb er van de primark en ben er echt heel erg tevreden van :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-20 18:17 



 
Profiel   

Sem_ schreef
Toevallig afgelopen weken 2x een fijne legging bij de H&M weten te vinden! Hoog in de taille en zakt niet af. Dus voor de mensen die nog zoeken, ik zou zeker even bij de H&M kijken. :j De broeken zijn niet van zo'n gladde glanzende stof, maar wat steviger en stugger.


Ik zit bij de H&M blijkbaar tussen twee maten in. De S is net te strak vind ik, de M is te wijd en gaat zakken. Ik heb er één van de Primark, maar die zit wel goed, behalve dat er een smal elastiek boven in zit ipv een bredere en dat zit niet zo super. Ook de decathlon modellen waren niet voor mij, helaas. Sommige schenen ook wel erg door.

Ik ga even wat tips van hier bekijken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-20 18:38 



 
Profiel   

Mijn dochter zweert bij Bjorn Borg. Die wil geen andere meer.
Ze heeft vele merken geprobeerd maar ze zakken allemaal af of zijn na 1x dragen te groot.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-20 18:42 



 
Profiel   

Heb met kerst 2 van de h&m gehad
In de taille zou ik een s kunnen hebben, maar op benen en komt echt een m nodig dus die genomen, maar blijven echt fijn zitten! Ik ben tevreden

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-20 18:49 



 
Profiel   

Hier ook fan van de leggings van de H&M!
Heb verschillende leggings liggen en betrap mezelf erop dat ik altijd naar de hm grijp.

Oh ik heb er ook 1 van de hema, die is ook heel fijn! Ook met een touwtje, zak op de zijkant en fijne stof.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-20 19:27 



 
Profiel   

Die legging van de Ali express wat voor soort stof is dat? Ik hou niet echt van die gladde stofjes..

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-20 13:47 



 
Profiel   

Ik heb die van de H&M, glad stofje met hoge taille band en die zit echt heerlijk. Zakt niet af en werkt de zwembandjes super goed weg :+ helaas aan vervanging toe, begint door te schijnen aan de achterkant.
Ik zoek er zo een:
[ img ]

Deze is van Gymshark maar vind ik wat te duur. Ik zal zo die op Alie eens kijken maar wil eigenlijk zsm een nieuwe hebben. Heeft iemand tips waar ik zo'n soort gelijke kan halen?
Of een andere, van gladde stof die Squatproof is en waar je geen zweetreet in krijgt? :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-20 16:03 



 
Profiel   

Mijn man en zoon zweren bij de kleding van Fusion ( Fusionworld), of de hardloopkleding van Assics.
Kleding wordt 3-4 keer per week gedragen bij bootcamp, callestennics, survivalruns,hardlopen echt bij van alles. De kleding wordt echt zwaar gebruikt, maar slijt nauwelijks.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-20 16:55 



 
Profiel   

Ik heb er 2, lijken op het oog beide gelijk te zitten.

Maar die van de Puma zakt inderdaad af met elke oefening, of meer, de band krult naar beneden.

Die van de Scapino (eigen merk) zit als een huis, doe bootcamp, hoeft geen enkele keer te hijsen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-20 16:58 



 
Profiel   

ikkeniet schreef
Mijn man en zoon zweren bij de kleding van Fusion ( Fusionworld), of de hardloopkleding van Assics.
Kleding wordt 3-4 keer per week gedragen bij bootcamp, callestennics, survivalruns,hardlopen echt bij van alles. De kleding wordt echt zwaar gebruikt, maar slijt nauwelijks.


Fusion is geweldig! Zit zó goed.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-20 17:11 



 
Profiel   

Welke legging het lekkerst zit en wel of niet afzakt hangt natuurlijk ook af van je bouw. Squatproof is ook wel fijn ja :D

Ik heb bijv relatief weinig taille in verhouding tot mijn heupen, dus heb al snel dat een broek fijn zit om mijn middel, maar net te wijd om de bovenbenen/bekkengebied. Of goed om mijn bovenbenen, maar net te strak om mijn middel waardoor ik last krijg van mijn buik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-02-20 13:57 



 

Ik zweer bij de broekenvan Icanniwill ( i can i will aan elkaar.
Zijn prijzig , heb er nu 4 en draag er 1 daarvan al 3 jaar.
Inclusief 2 jaar zwaar fanatiek crossfit en mudruns.

Bestel ze bij Hip to the gym.
Fijne service ook

https://www.hiptothegym.nl/c-3598842/icaniwill/

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-02-20 14:17 



 
Profiel   

Ik ben inmiddels fan van SquatWolf. Ook een fijn merk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-02-20 14:19 



 
Profiel   

Ik heb een broek besteld op Shapedfit.nl , hele fijn broek, niet duur en een topservice :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-02-20 14:20 



 
Profiel   

Ik heb er al een tijdje 1 van de Hema. Ik moet ook altijd een touwtje hebben omdat zelfs een S altijd te groot is voor mij. Zit ook een zakje aan om je mobiel in te doen.
https://www.hema.nl/dames/dameskleding/ ... 09319.html

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-02-20 14:26 



 

Even een schopje..

Zelfs bij gymshark zit de legging goed.. totdat ik een burpee doe, of gewoon ga opdrukken en weer overeind kom- dat de buikband dubbel gaat zitten..

Ik heb nog maar één fijne legging en die is van Tommy hillfiger uit de oude collectie helaas

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-22 17:22 



 
Profiel   

Ik zweer echt bij stronger leggings, gaan nergens heen (ik doe crossfit dus ook handstand en dergelijke) en squat proof!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-22 17:50 



 

Stronger krijg ik heel veel meldingen van op sociale media. Kun je daar ook gratis retourneren? Dan is het wel een keer de moeite waard eentje te bestellen

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-22 22:03 



 
Profiel   

Ik vind de seamless leggings van Body Engineers heerlijk. Zijn de enige die bij mij goed blijven zitten tijdens het trainen, en dan vooral de zwarte met zwarte camo print. Heb diezelfde in het grijs en die zit overal goed behalve bij m’n billen, daar zit op de een of andere manier bij die kleur bijna geen stretch op die plek.
Heb laatst ook een legging van squat wolf gekocht en vind die ook heel fijn! Zou daar alleen wel een maat kleiner dan normaal van aanraden, want ik sta nu dus elke keer anderhalf uur te hijsen :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-22 22:26 



 
Profiel   

pimaude schreef
Stronger krijg ik heel veel meldingen van op sociale media. Kun je daar ook gratis retourneren? Dan is het wel een keer de moeite waard eentje te bestellen


Bestellen is via budbee, milieuvriendelijk en gratis, retour sturen is dan dacht ik 5 euro. Ik vind het wel een eerlijk bestelsysteem. Let wel op als je een legging gaat bestellen dat dit er 1 is met een hoge brede band en niet zo'n dunne band want die bewegen wel. Er is op dit moment outlet waar sommige leggings wel leuk geprijsd zijn.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-22 09:45 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 3 van de 6 [ 136 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen