(Ex)- burnout lotgenoten

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Moirin

Berichten: 1368
Geregistreerd: 05-11-06
Woonplaats: Middelburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-20 09:02

Eerst even een dikke knuffel voor iedereen!

@Moonsparkle, wat een vervelende situatie zo! Hopelijk komt er snel een oplossing en kun je op een andere plek rustig opbouwen. Want inderdaad gelijk weer vol ergens moeten beginnen lijkt me super lastig...

@Mandyy: wat rot dat je je zo voelt na de vakantie! Wel te verklaren natuurlijk maar toch. Blijft een klap dat je weer terug het 'echte', stressvolle leven in moet.

@charlotte, hoe voel je je nu? Wat een gedoe met je eerste werkdag weer. Maar superfijn dat je zulke lieve collega's hebt!

@Goldie: voel je je alweer iets beter? Echt naar he, dat gevoel dat het nooit meer goedkomt. Het is niet de waarheid, maar het voelt wel zo...

@Warboel: Fijne vakantie in Zeeland! Waar ga je naar toe? Ik woon zelf in Zeeland, misschien zie ik je nog lopen met Otje ( <3) maar ik zal geen heel gesprek komen voeren dan hoor als je daar niet op zit te wachten!


Ik heb nu twee weekjes vakantie en hoewel ik daar erg naar uit keek vind ik het toch ook wel spannend om de structuur van het werk los te laten. Ik heb wel wat dingen gepland staan, maar ik hoop dat mijn hoofd niet met me aan de haal gaat en dat ik teveel na ga zitten denken thuis in mijn eentje. Maar we gaan het zien, wie weet wordt het wel een top vakantie! Ik begin straks in ieder geval met een high tea met mijn moeder, tussen de alpacas :+

Mandyy

Berichten: 30492
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Re: (Ex)- burnout lotgenoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-20 09:12

Leuk zo’n High Tea met alpacas! Dat staat ook nog op mijn to do list. Veel plezier!
Hopelijk doet vakantie je goed.

Sinds we thuis zijn gekomen ben ik heel druk geweest. Er moest weer van alles.
Vandaag rustig aan (m’n vriend gaat zo werken van 10 tot 16 dus echt even me-time) en vanavond BBQ bij vrienden.

Moirin

Berichten: 1368
Geregistreerd: 05-11-06
Woonplaats: Middelburg

Re: (Ex)- burnout lotgenoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-20 14:46

Afbeelding

Groetjes van mij en deze baby alpaca <3

Mandyy

Berichten: 30492
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Re: (Ex)- burnout lotgenoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-20 14:48

Wat een leuke foto!!

Goldie

Berichten: 10450
Geregistreerd: 14-12-01
Woonplaats: Waarland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-20 16:24

Ik ben moe.. echt zo moe.. had overlegd met internist dat als ik me weer zo moe voelde dat ik dan ook even moest bloedprikken om te checken of ik dan lage waardes heb of dat het echt door die burn-out komt, maarja dat gaat niet in het weekend..

Bedankt voor je verhaal Charlotte :')
Wel bizar van die sfeer, zo hou je toch geen personeel over..
Zou echt je niet teveel uitsloven in dit geval ;) Hoop wel dat je pijn toch minder gaat worden :(:)

Waardeloos hé Mandyy -O-

Lekker Warboel toch :D
Aaah Otje <3
Leuk zo'n show denk ik, maar klinkt ook wel heel vermoeiend inderdaad.. Werd ze dan ook nog beoordeeld?
Zeeland is echt de enige provincie waar ik nog nooit ben geweest :+
Oh dus het is kijken hoe je je voelt en dan besluiten of ophogen nodig is :)
Helemaal waar wat je zegt, die duidelijkheid is zo belangrijk.. alles ging goed, tot het UWV om de hoek kwam :=
Ik zal maandag wel kijken of leidinggevende me gemaild heeft over hoe of wat, en anders loop ik even langs afdelingshoofd. Ook een prima vent. Ben met beide heel blij..
Dank je <3

Vreemd moonsparkle, dacht dat dat altijd pas na een jaar ingeschakeld werd.
Dat gevoel wat je zegt over als je aan je werk denkt had ik overigens ook, ook al had ik geen problemen op m'n werk. Reed van de week langs vestiging van werk en ik kreeg bijna geen lucht meer ineens.
Wat je zegt over ergens op tijd komen, dat is zo herkenbaar :=

@Moirin: Gaat helaas nog niet echt veel beter.. gisteren uiteindelijk toch maar wat ingenomen omdat ik echt even die rust nodig had en uit m'n hoofd moest komen. Was 's ochtends in staat om de huisarts te bellen omdat het niet meer ging := Maarja dan denk ik toch ook wel weer heel nuchter wat kan die er nu mee. Maar heb het wel opgeschreven dat ik dit ook echt tegen psycholoog moet zeggen dat het weer zo extreem was..
Wel 'fijn' om te horen dat het herkenbaar is..
Fijne vakantie en wat een ontzettend leuke foto :D

Afgelopen woensdag had ik weer een telefonische afspraak met bedrijfsarts, wat een fijne vent is dat toch. Hebben de FML ingevuld, was heel vermoeiend en dat merkte hij ook wel aan me. Hij noemde dit ook echt topsport (zeker met de waardeloze telefoonverbinding die we hadden). Zo bijzonder hoe hij zelfs via de telefoon zoveel aan me kan merken/aanvoelen.
Heb het verslag nog niet binnen, is nu vast wat meer werk..

Zijn nog een nachtje weggeweest ook, vriendje hoopte dat ik dan weer even wat meer kon ontspannen, was op zich heel fijn maar was op de terugweg wel zo overstuur ;(
Afbeelding
Afbeelding

Leandra

Berichten: 1598
Geregistreerd: 06-01-03

Re: (Ex)- burnout lotgenoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-20 19:34

Moirin, leuke foto!

Goldie, dikke knuffel. Zo ruk als je je zo voelt.

Ik heb een weekendje weg voor mezelf geboekt. Ik ga het 2e weekend van oktober naar de Veluwe. Veel zin in maar zie er ook wel wat tegenop omdat ik dan echt met mezelf geconfronteerd zal worden. Maar wilde het vorig jaar al en toen is het er niet van gekomen. Maar nu dus wel!

Fearn

Berichten: 4769
Geregistreerd: 06-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-20 18:50

Hoi, kan ik meepraten?

Hopelijk heeft iemand tips.

Heb eigenlijk al sinds vorig jaar last van burn-out klachten (soms meer, soms minder). Ben een jaar geleden gestopt met werken (naast m'n studie) omdat het soms zó druk werd dat ik zwarte vlekken voor m'n ogen kreeg etc..

Nu ging het de afgelopen maanden qua energielevel wel weer iets beter, maar sinds kort ben ik bezig geweest met een verhuizing (wat zowel mentaal als fysiek best veel energie vereist), en nog steeds is het natuurlijk erg wennen in het nieuwe huis. Tegelijkertijd ben ik ook net begonnen met m'n scriptie, wat veel zelfstandig werken is en ook veel aanwezig zijn op locatie (wat ook erg wennen is na de vakantie + quarantaine periode).

Echter merk ik de afgelopen weken dat ik nog zo vermoeid ben van de verhuizing, en hierdoor ook (nog) niet elke nacht goed slaap, dat het soms echt te veel wordt.. Gisteren was ik bijvoorbeeld de hele dag op locatie voor de scriptie en toen voelde ik me regelmatig duizelig, slap en kon ik me nauwelijks concentreren. Vandaag was dit nog erger en voelde ik me (op school) ook nog bleek en misselijk worden.

Daar bovenop heb ik vorige week en deze week ook meerdere keren zwarte vlekken gezien.. :(

Ik heb geprobeerd om vandaag zo veel mogelijk m'n afspraken af te zeggen, maar sommige dingen moét ik gewoon heen.. ik ben gewoon erg bang dat het een keer mis gaat, dat ik bijv. in een vergadering/op school zit en dat ik out ga..

De komende tijd ga ik desondanks toch proberen om zo weinig mogelijk afspraken te maken die stress opleveren, of niet te veel achter elkaar inplannen als dat kan.

Ik zou ook (naast de scriptie) nog gaan starten bij een nieuw bijbaantje, maar ik ben bang dat ik dit beter kan afzeggen.. Als het nu al te veel wordt.. :( Al is het wel jammer, maar goed

Hoe gaan jullie met zulke situaties op? Dat je (doordat je hoofd zo vol zit) niet kunt slapen, en dus constant al erg moe/gestrest bent, maar dat je toch naar afspraken moet? Ik vind dit heel lastig..

Leandra

Berichten: 1598
Geregistreerd: 06-01-03

Re: (Ex)- burnout lotgenoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-20 20:29

Welkom IsaCalixa, natuurlijk mag je meepraten.
Ik lees nergens dat je bij een arts of praktijkondersteuner van de GGZ geweest bent. Dat is vaak de eerste stap.

Als je nu al het idee hebt dat het allemaal teveel is zou ik gas terug nemen. Een scriptie is kost al energie genoeg. De rest zou ik even aan de kant zetten en een afspraak maken met de huisarts.

Het klinkt als overspannen.

Sterkte.

Goldie

Berichten: 10450
Geregistreerd: 14-12-01
Woonplaats: Waarland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-20 20:35

Inderdaad praktijkondersteuner lijkt me een goed idee. Actie ondernemen nu het nog kan, niet zo doorgaan want dan ben je een heel eind verder van huis.

Morgen gesprek met de arbeidsdeskundige, vind het toch wel even een ding :o Leidinggevende komt morgen ook helemaal (gebroken enkel en gescheurde enkelbanden) omdat die eerst een gesprek met elkaar hebben.
Blij als het achter de rug is.

Afdelingshoofd was wel echt super lief maandag, maandag even daar ingestort :o en kreeg later nog een heel lief mailtje <3

En kijk wat ik vandaag kreeg :+:
Afbeelding
Kwam een buurvrouw verder uit de straat brengen, vanuit de Zonnebloem <3

Mandyy

Berichten: 30492
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Re: (Ex)- burnout lotgenoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-20 20:40

Super lief en mooi!

Heel veel succes morgen! :*

moonsparkle
Berichten: 21733
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-20 20:40

Wat lief Goldie en heel veel succes bij de arbeidsdeskundige, ik hoop voor je dat het mee gaat vallen.

Leandra

Berichten: 1598
Geregistreerd: 06-01-03

Re: (Ex)- burnout lotgenoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-20 20:45

Wat ontzettend lief Goldie!
Veel succes morgen.

Moirin

Berichten: 1368
Geregistreerd: 05-11-06
Woonplaats: Middelburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-20 09:03

Veel succes vandaag Goldie!

Welkom IsaCalixa! Het lijkt me inderdaad verstandig om even gas terug te nemen en misschien eens met iemand te gaan praten. Wat je zegt is herkenbaar, als je je al zo gestrest voelt en dan nog allerlei afspraken hebt en dingen moet.
Goed dat je die signalen wel herkent! +:)+ dat is al een hele belangrijke eerste stap!

Goldie

Berichten: 10450
Geregistreerd: 14-12-01
Woonplaats: Waarland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-20 09:07

Bedankt allemaal <3

Charlotte446

Berichten: 644
Geregistreerd: 01-04-16
Woonplaats: Randstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-20 17:46

OM Moirin, die alpaca baby <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3
Dat moet heerlijk geweest zijn! Hoe bevalt je vakantie?

Lekker je weekendje weg Leandra, hopelijk ga je er lekker van genieten!

IsaCalixa, ik kan het niet aan, dus ik probeer meerdere (nieuwe) situaties niet tegelijk of te snel achter elkaar te plannen. Soms valt er weinig te plannen, dus dan is dat lastig. Zal denk bij iedereen met een burn-out of burn-out klachten een lastig punt zijn.

De enige tip die ik je mee kan geven is luister naar jezelf. Wil je de nieuwe bijbaan proberen, doe dat. Heb je het idee dat je het beter af kan zeggen, ook goed naar mijn idee. Succes met je keuze.

Goldie, wat een lieve buurvrouw heb jij :j
Hoe is je gesprek gegaan?

Hier vandaag voor de 2e keer een paar uur gewerkt. Vorige week voor het eerst... Ik kreeg 2 dagen daarna een mail met een forse beschuldiging daarin van een rot collega. Vandaag werd ik opgewacht door 2 collega's waaronder die rot collega (ik noem ze even collega's om het verhaal onherkenbaar te maken :') ) dus aan een weer andere collega gevraagd of ze 1 van de 2 alleen naar zijn eigen kantoor kon sturen. Die had dat niet verwacht, was overdonderd, dus het was een eerlijker gesprek. Gaf toe dat de sfeer heel slecht is vanwege Corona (afstand/angst etc.) en dat er meerdere collega's problemen hebben (gehad) met die andere rot collega. Probeerde van alles recht te praten, ik heb hem meerdere keren afgekapt en gezegd dat sfeer of wat voor problemen dan ook betreffende de afgelopen 2 jaar niet mijn problemen en ik er geen interesse in heb. Dat vond ik wel heel stoer en knap van mezelf *\o/* Had mijn doel al snel voor elkaar, namelijk dat die andere rot collega mijn re-integratie niet meer zou coördineren maar hij zou dat gaan doen.

Maar leuk is anders. Ben helemaal kapot en waar ik eerst zoiets had we gaan het gewoon doen die 6 weken een paar uur per week voelt het sinds die email als een HEEEEEEEEELE zware opgave.

Leandra

Berichten: 1598
Geregistreerd: 06-01-03

Re: (Ex)- burnout lotgenoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-20 18:22

Goldie, hoe was het vandaag?

Charlotte, wat goed van je! Topper! En begrijp heel goed dat je moe bent.

Maandag zijn wij 13 jaar getrouwd en gaan we uiteten. Nu heb ik voor het eerst een oppas buiten vrienden en familie geregeld. Ze komt vrijdag kennis maken. Ik ken haar moeder dus dat zit wel goed maar toch gelijk weer stress. Voel het gelijk weer in mijn borst.
Het liefst zeg ik het af en blijf ik thuis maar dat wil ik eigenlijk ook niet.
We hebben ons 12,5 jarig huwelijk ook niet gevierd ivm corona.

Zometeen weer zwemmen, dan kan ik even ontspannen.

Mandyy

Berichten: 30492
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-20 19:17

Dat snap ik helemaal Charlotte. :(:)
Je bent wel goed bezig!

Leandra wat goed van je weekendje weg trouwens! Wilde er op reageren maar volgens mij was ik dat weer vergeten.. %)
Lijkt me best lekker een weekend alleen weg! :j
Lastig. Hopelijk bevalt de oppas heel goed en kunnen jullie er lekker van genieten. Ik snap de stress vooraf wel.

Ik heb drie fijne werkdagen gehad. Nog eentje en dan weekend. Gaat best soepel zo na de vakantie. Voel me wel heel moe en niet zo fijn..

Moest vandaag met de kat naar de dierenarts voor controle. Operatie is nu 7 weken geleden.
Helaas was het niet goed. :(
Oog zit veel meer litteken in dan de bedoeling was. Dat moet ik dagelijks druppelen en afwachten of het lichaam het zelf nog kan oplossen.
Oren zijn wel genezen maar er zitten nog wat restjes korst en oorsmeer dus ik moet 1x per dag druppelen en dan moet ze het eruit schudden. Nog even bedenken waar we dat gaan doen want het schijnt dat je hele huis eronder komt te zitten als je niet oppast. :=
Daarna oefenen zonder kap. Van de week voor het eerst gedaan en ze krabde gelijk haar oren tot bloedens toe open.
Over 5 weken weer naar de dierenarts.

Voel me echt even verdrietig erom. :o Baal zo erg. Ik ben al zo lang zo intensief voor haar aan het zorgen en er lijkt geen einde aan te komen.
Ik wil gewoon eens dat het goed gaat met al m’n beestjes..

Goldie

Berichten: 10450
Geregistreerd: 14-12-01
Woonplaats: Waarland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-20 09:17

Lekker dat je even weggaat Leandra, lijkt me ook wel lekker helemaal alleen weg maar ook heel confronterend inderdaad..
Hopelijk is het wat de oppas. Snap je gedachte maar het is denk ik heel goed om dat even te doen :j Dit is een hele mooie stap zo :)
Gelukt om een beetje te ontspannen met het zwemmen?

Fijn dat je re-integratie nu door een ander gedaan gaat worden, hopelijk geeft dat wat meer rust en voelt het straks iets minder als een opgave.

Klinkt goed Mandyy dat het werken in die zin meevalt. De vermoeidheid is wel echt weer wennen, weer even je ritme vinden zo na 3 weken vakantie. Maar evengoed is dat wel vervelend natuurlijk :(:)
Wat een gedoe met Mel, het is echt een heel pittig traject voor jullie beide zo.. altijd zo moeilijk als je lieve beestjes wat mankeren..

Het gesprek viel gelukkig mee, was een hele aardige man en hij was het eens met de bedrijfsarts en dat ik het nodig heb om op een rustige manier te kunnen re-integreren, maar wel op m'n eigen afdeling.
Hij vind ook dat ik de rust nodig heb om op een goede manier terug te keren. Hij belt ook nog even met de bedrijfsarts.
Heb wel gezegd dat het zo onduidelijk was wat ik nou moest verwachten. Hij zou er wat mee doen. Want hij had toen speciaal aan P&O een uitleg gegeven om mee te sturen, maar dat gebeurt dus niet..
Hij vroeg ook hoe ik het re-integreren vond gaan, dus wel eerlijk gezegd dat het me tegenvalt en dat ik had verwacht dat het makkelijker/sneller zou gaan.
Hij gaf nog aan dat het voor hem wel duidelijk was dat ik heel graag weer wil kunnen functioneren, maar dat het nog niet gaat en dat het allemaal nog heel fragiel is. (Hij zei nog als ik een beetje een schatting mag maken ben jij er een van het type die dacht dat een burn-out niet echt iets is. Ja dat klopt wel, hup schop onder je kont en door :o)

Leandra

Berichten: 1598
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-20 10:16

Mandyy, wat balen van je kat. Hoop zo voor je dat het over 5 weken beter is.

Goldie, wat fijn dat het gesprek zo goed was. Scheelt zoveel.

Oppas was leuk! Ze heeft er ook zin in en mijn dochters zijn nu al gek op haar. Dus dat gaat wel goedkomen.


*even klaagmodus aan
Gisteren teveel gedaan. Ik voelde me goed. Dus voordat de oudste naar school moest had ik de badkamer al voor een aardig deel gedaan. Daarna nog de rest gedaan en het toilet. Toen met de jongste naar de gym. Daaruit vandaan gelijk boodschappen en bij thuiskomst had ik nog net een half uur om te zuigen en de laatste dingen op te ruimen. Vanuit school thuis nog even snel de keuken gedaan in een half uurtje en daarna door naar de zwemles van de oudste. Bij thuiskomst boven opgeruimd en toen was de oppas er al om kennis te maken. Toen zij weg was eten klaar gemaakt en gaan eten.
Stomme was dat ik nog niet tevreden was met wat ik had gedaan maar was wel gesloopt. Had nog zoveel meer willen doen.

Nu moe en brak en weer last van mijn heup (ging de laatste tijd best goed)
Wilde vandaag ook nog vanalles doen maar dat gaat hem niet worden denk ik.

*zo, klaagmodus weer uit :o

Goldie

Berichten: 10450
Geregistreerd: 14-12-01
Woonplaats: Waarland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-20 10:42

Klaagmodus? :D Lees eens even terug wat je allemaal hebt gedaan op 1 (!!!) dag *D
Daar ben ik gewoon jaloers op :P

Fijn dat het klikt met de oppas *\o/*

Ik heb de hele vorige week zo slecht geslapen, constant aan het spoken en er maar weer uit en druk in m'n hoofd.
Van de week lag ik al om 20:15 te bed en ruim 10 uur geslapen en gisteren ook al rond 21 naar bed en nu 11:20 geslapen :oo :o

moonsparkle
Berichten: 21733
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-20 11:51

Leandra dat is hartstikke veel! Niet gek dat je er moe van bent.

Leandra

Berichten: 1598
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-20 12:01

Goldie schreef:
Klaagmodus? :D Lees eens even terug wat je allemaal hebt gedaan op 1 (!!!) dag *D
Daar ben ik gewoon jaloers op :P

Fijn dat het klikt met de oppas *\o/*

Ik heb de hele vorige week zo slecht geslapen, constant aan het spoken en er maar weer uit en druk in m'n hoofd.
Van de week lag ik al om 20:15 te bed en ruim 10 uur geslapen en gisteren ook al rond 21 naar bed en nu 11:20 geslapen :oo :o


Jullie hebben wel gelijk. Het is ook wel veel maar zo voelt het niet. Had nog zoveel willen doen. Maar ja.

Ik ben wel jaloers op jou hoor Goldie, 10 uur achter elkaar slapen. Lijkt me heerlijk! Ik had vorige week een keer 5 uur achter elkaar geslapen. Was ik al heel blij mee :o. Zo fijn een dochter die niet doorslaapt. Maar we staan nu op de wachtlijst voor de kinderslaappoli.

Net tabletjes van bach bloesem gehaald. 1 genomen en het lijkt wel wat meer rust in mijn hoofd te geven. Zijn nacht en dag tabletjes. Lijken op tiktak.

Charlotte446

Berichten: 644
Geregistreerd: 01-04-16
Woonplaats: Randstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-20 13:29

Stilte voor de storm hier?

Nog gefeliciteerd Leandra! Hoe is het etentje gegaan?

Hier is het ruk, weer een ontsteking dus bloedverlies en zooo vreselijk moe. Op werk gelukkig geen gezeur gehad afgelopen week, dat scheelt enorm. Maarja, je houd het wel in je achterhoofd.

Verder ben ik super trots op mezelf, we zijn boven de laatste slaapkamer aan het aftimmeren en er komt een 2e badkamer. Maar ik heb dus 2 barndeuren helemaal zelf gemaakt, en goed gelukt volgens mezelf *\o/* Vandaag begonnen met beitsen.

Afbeelding

Afbeelding

Leandra

Berichten: 1598
Geregistreerd: 06-01-03

Re: (Ex)- burnout lotgenoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-20 14:45

Wat balen van de ontsteking Charlotte.
En wat goed bezig met die deuren. Ziet er super uit!

Dank je wel. Etentje was gezellig. Kregen alleen vandaag te horen dat de oppas vandaag een positieve uitslag heeft gehad. En aangezien ik een klein kuchje heb en mijn man ook en wat spierpijn, sinds gisteren en vandaag, laten we ons van de week toch maar testen. We kunnen gelukkig aan Het begin van de week al terecht maar de kinderen mogen ook niet naar school en kinderdagverblijf omdat zij het meeste in contact zijn geweest met de oppas.

Dus deze week ook geen psycholoog.

Warboel
Berichten: 14690
Geregistreerd: 04-11-08
Woonplaats: Leiden

Re: (Ex)- burnout lotgenoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-20 15:03

Gave deuren Charlotte, knap gedaan! Balen van de ontsteking... beterschap!

Oeh Leandra, spannend! Hopelijk een negatieve uitslag! Sterkte en beterschap iig.

Ik heb donderdag intake gehad voor de psycho educatie groep, was wel een positief gesprek! We gaan er even induiken wat we moeten doen om via de WMO (gedeeltelijk) de kosten van een autisme hulphond aan te vragen. In ieder geval weer een ingang! :) op werk gaat het ook wel goed, aankomende maandag ga ik 5 uur werken en dan woe+vrij gewoon nog 4. Opzich voelde ik me afgelopen week ja 4 uur werken nog best goed dus dat is wel heel positief! Mn medicatie lijkt nu eindelijk aan te slaan gelukkig. Heb weer meer energie, meer zin om dingen te ondernemen en voel me gewoon over het algemeen genomen beter. Hopelijk blijft het zo! :)